Nou, stilletjes en niet zo kletskousachtigquote:
Ja hallo, ik kreeg allemaal van die vragen voorgeschoteld waarbij ik zoiets had van. Wat moet ik dáár nou mee.quote:Op dinsdag 28 november 2006 19:16 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Nou, stilletjes en niet zo kletskousachtig.
Tuurlijk. Dan is het maar één persoon die me uit kan lachen.quote:Op dinsdag 28 november 2006 19:20 schreef Tha_Erik het volgende:
Ja, je wilt op zich best een bikini-fotoshoot doen, MITS die niet op FOK! verspreid wordt.
Morgen heb ik een camera en ik bied me aan om de foto's te makenquote:Op dinsdag 28 november 2006 19:20 schreef Tha_Erik het volgende:
Ja, je wilt op zich best een bikini-fotoshoot doen, MITS die niet op FOK! verspreid wordt.
Oh zonde, anders had je gezien hoe ik een dansje deed en een handkusje en mezelf verkocht enzo.quote:Op dinsdag 28 november 2006 19:22 schreef Tha_Erik het volgende:
Neen. Ik heb geluisterd.
Bied maar op me.quote:Op dinsdag 28 november 2006 19:23 schreef Faithz het volgende:
[..]
Morgen heb ik een camera en ik bied me aan om de foto's te maken![]()
quote:Op dinsdag 28 november 2006 19:24 schreef NanKing het volgende:
[..]
Dat stond je vorige keer al.
Toen je het vroeg heb ik 't gelijk aangepast.
Pff, nee. Eerst dokken. Doe het voor de kinderen met taaislijmziekte.quote:Op dinsdag 28 november 2006 19:25 schreef Faithz het volgende:
[..]
Dan wil ik wel eerst enigzins weten hoe je eruit ziet in bikini
Welke ga je nou halen, de 400?quote:Op dinsdag 28 november 2006 19:23 schreef Faithz het volgende:
[..]
Morgen heb ik een camera en ik bied me aan om de foto's te maken![]()
Graag, Nan.quote:Op dinsdag 28 november 2006 19:29 schreef NanKing het volgende:
Oeh sjouwie als op je bied, mag ik dan door je krullenbolltje aaien de hele avond?
Bied maar. Dan doe ik wat je wil.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |