Nou, stilletjes en niet zo kletskousachtigquote:
Ja hallo, ik kreeg allemaal van die vragen voorgeschoteld waarbij ik zoiets had van. Wat moet ik dáár nou mee.quote:Op dinsdag 28 november 2006 19:16 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Nou, stilletjes en niet zo kletskousachtig.
Tuurlijk. Dan is het maar één persoon die me uit kan lachen.quote:Op dinsdag 28 november 2006 19:20 schreef Tha_Erik het volgende:
Ja, je wilt op zich best een bikini-fotoshoot doen, MITS die niet op FOK! verspreid wordt.
Morgen heb ik een camera en ik bied me aan om de foto's te makenquote:Op dinsdag 28 november 2006 19:20 schreef Tha_Erik het volgende:
Ja, je wilt op zich best een bikini-fotoshoot doen, MITS die niet op FOK! verspreid wordt.
Oh zonde, anders had je gezien hoe ik een dansje deed en een handkusje en mezelf verkocht enzo.quote:Op dinsdag 28 november 2006 19:22 schreef Tha_Erik het volgende:
Neen. Ik heb geluisterd.
Bied maar op me.quote:Op dinsdag 28 november 2006 19:23 schreef Faithz het volgende:
[..]
Morgen heb ik een camera en ik bied me aan om de foto's te maken![]()
quote:Op dinsdag 28 november 2006 19:24 schreef NanKing het volgende:
[..]
Dat stond je vorige keer al.
Toen je het vroeg heb ik 't gelijk aangepast.
Pff, nee. Eerst dokken. Doe het voor de kinderen met taaislijmziekte.quote:Op dinsdag 28 november 2006 19:25 schreef Faithz het volgende:
[..]
Dan wil ik wel eerst enigzins weten hoe je eruit ziet in bikini
Welke ga je nou halen, de 400?quote:Op dinsdag 28 november 2006 19:23 schreef Faithz het volgende:
[..]
Morgen heb ik een camera en ik bied me aan om de foto's te maken![]()
Graag, Nan.quote:Op dinsdag 28 november 2006 19:29 schreef NanKing het volgende:
Oeh sjouwie als op je bied, mag ik dan door je krullenbolltje aaien de hele avond?
Bied maar. Dan doe ik wat je wil.quote:
Pff, wat laf.quote:Op dinsdag 28 november 2006 19:35 schreef NanKing het volgende:
[..]
Ik bied mezelf aan, is dat niet genoeg.
.
Nan, elk de helft?quote:Op dinsdag 28 november 2006 19:35 schreef NanKing het volgende:
[..]
Ik bied mezelf aan, is dat niet genoeg.
.
't vast een goeie cameraquote:Op dinsdag 28 november 2006 19:38 schreef Faithz het volgende:
[..]Ja.. maar ik heb nog wel verder gekeken
![]()
quote:Op dinsdag 28 november 2006 19:39 schreef wonderer het volgende:
[..]
't vast een goeie cameraAl vastgehouden?
quote:Op dinsdag 28 november 2006 19:42 schreef NanKing het volgende:
[..]
Sjouwie is veul te leuk om te delen.
Niet slechtquote:Op dinsdag 28 november 2006 19:42 schreef Faithz het volgende:
[..]gisteren bij de mediamarkt. Vriend van me heeft de 350.. pakken beide hetzelfde vast.
Maar rest (nikon en sony) lagen ook goed in de hand.. ik heb vrij kleine handen. En ik denk dat dit ook dingen zijn die later ontwikkelen.. wat vind ik handig, wat zoek ik, etc.
Standaard 18-55 erbij om mee te leren en ondertussen wat verder te struinen naar een mooi objectief.
Volgens mij zit er een cursus bij.. lijkt me geen slecht plan.
Samen met 2gb kaart voor 740 euro..![]()
Als ik iets er leuk op krijg.. dan welquote:Op dinsdag 28 november 2006 19:45 schreef wonderer het volgende:
[..]
Niet slechtBen benieuwd hoe het allemaal gaat. Gaan we je dan ook in FOT zien enzo?
Ja, ik ga zoquote:Op dinsdag 28 november 2006 19:57 schreef Sebasser het volgende:
[..]
Ga slapen dan
Ik heb vannacht lekker een uur of 20 geslapen
Hm.quote:Op dinsdag 28 november 2006 19:57 schreef NanKing het volgende:
[..]
Ja, ik ga zo.
Als ik nu ga ben ik om half vijf wakker.
Slaap je ook al zo fantastisch.quote:Op dinsdag 28 november 2006 19:57 schreef Tha_Erik het volgende:
Ik een uur of 3.
quote:Op dinsdag 28 november 2006 20:24 schreef Twisted_fok het volgende:
[..]
Slaap je ook al zo fantastisch.
Daar ben ik dus mee bezigquote:Op dinsdag 28 november 2006 20:36 schreef maedel het volgende:
ritme mensen, ritme is het toverwoord.
Dat is het meest ideale jaquote:Op dinsdag 28 november 2006 20:39 schreef wonderer het volgende:
Eten als je honger hebt en slapen als je moe bent is best wel een ritme anders.
Je hebt gewoon 'n ongelofelijke schop onder je kont nodig. (Had/heb ik ook nodig, trouwens)quote:Op dinsdag 28 november 2006 20:37 schreef NanKing het volgende:
[..]
Daar ben ik dus mee bezig.
Mien God wat valt 't tegen.
Mwah, zoiets maar dan andersquote:Op dinsdag 28 november 2006 21:31 schreef vanitasvanitatumetomniava het volgende:
[..]
Je hebt gewoon 'n ongelofelijke schop onder je kont nodig. (Had/heb ik ook nodig, trouwens)
Slaap lekker Maedelquote:Op dinsdag 28 november 2006 21:31 schreef maedel het volgende:
Nou, ik probeer toch wel tussen de 7 en 8 uur te slapen.
En dus, ga ik nu naar mijn nest![]()
Hier krijg ik hele enge visioenen van als jullie dat elkaar gaan toebrengenquote:Op dinsdag 28 november 2006 21:31 schreef vanitasvanitatumetomniava het volgende:
[..]
Je hebt gewoon 'n ongelofelijke schop onder je kont nodig. (Had/heb ik ook nodig, trouwens)
quote:Op dinsdag 28 november 2006 21:31 schreef maedel het volgende:
Nou, ik probeer toch wel tussen de 7 en 8 uur te slapen.
En dus, ga ik nu naar mijn nest![]()
Nog nooit gezienquote:Op dinsdag 28 november 2006 21:33 schreef NanKing het volgende:
[..]
Mwah, zoiets maar dan anders.
Wie is Nirak trouwens?.
Ik ben Nirak, en ik kom hier om mijn vrouw een beetje dwars te liggenquote:
Zeg wijsneus, krijg niet eens de kans om verdekt te vertellen wie ik ben...quote:Op dinsdag 28 november 2006 21:37 schreef NanKing het volgende:
[..]
Dacht ik al.
vriendinnetje van Faithz.
Goede basis, dat welquote:Op dinsdag 28 november 2006 21:38 schreef Nirak het volgende:
[..]
Ik ben Nirak, en ik kom hier om mijn vrouw een beetje dwars te liggenDat is zo'n beetje de basis van onze relatie, en dat wilde ik graag doorvoeren tot aan het fokforum
![]()
quote:Op dinsdag 28 november 2006 21:39 schreef Nirak het volgende:
[..]
Zeg wijsneus, krijg niet eens de kans om verdekt te vertellen wie ik ben...![]()
Neuh lag ook niet echt voor de handquote:Op dinsdag 28 november 2006 21:39 schreef Nirak het volgende:
[..]
Zeg wijsneus, krijg niet eens de kans om verdekt te vertellen wie ik ben...![]()
Ben jij nu al Mister Fok of niet?quote:Op dinsdag 28 november 2006 21:43 schreef Tha_Erik het volgende:
Wat schattig! Uiterst adorabel.
quote:
Plaats die foto's die je hebt ingezonden eens hier?quote:Op dinsdag 28 november 2006 21:45 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]Ik heb mijn foto's ingestuurd,en nu is het nog afwachten.
Homoquote:Op dinsdag 28 november 2006 21:46 schreef Sebasser het volgende:
[..]
Plaats die foto's die je hebt ingezonden eens hier?
quote:Op dinsdag 28 november 2006 21:46 schreef Sebasser het volgende:
[..]
Plaats die foto's die je hebt ingezonden eens hier?
quote:Op dinsdag 28 november 2006 21:49 schreef Sebasser het volgende:
[..]
Ja, ik vind erik gewoon goddelijk.
Neen. Want dat zou het einde van de wereld betekenen. Soort van apocalypse.quote:Op dinsdag 28 november 2006 21:51 schreef Faithz het volgende:super
stuur je later nog eentje in zwembroek?
Je stinkt zelf!quote:
Damn. Kun je nagaan wat er gebeurd zonder zwembroekquote:Op dinsdag 28 november 2006 21:52 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Neen. Want dat zou het einde van de wereld betekenen. Soort van apocalypse.
Het is wel een beetje een foute opmerking als ik zeg dat dan niet alleen de wereld vergaat, maar er dan ook een enorm zwart gat ontstaatquote:Op dinsdag 28 november 2006 21:53 schreef Faithz het volgende:
[..]
Damn. Kun je nagaan wat er gebeurd zonder zwembroek
Blackhole recordingsquote:Op dinsdag 28 november 2006 21:54 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Het is wel een beetje een foute opmerking als ik zeg dat dan niet alleen de wereld vergaat, maar er dan ook een enorm zwart gat ontstaat.
Wereldvredequote:Op dinsdag 28 november 2006 22:01 schreef Nirak het volgende:
@ Erik: de looks zijn al goed..maar nog belangrijker: wat is jou antwoord op de volgende vraag. "Als je 1 wens mocht doen, wat zou dat dan zijn?"
quote:Op dinsdag 28 november 2006 21:48 schreef NanKing het volgende:
[..]
Lijkt me wel.
Wat een uiterst geweldig icoontje heb je.
Kan ik je fantasie prikkelen met te zeggen da'k doorgaans kisten draag?quote:Op dinsdag 28 november 2006 21:35 schreef Stroekie het volgende:
[..]
Hier krijg ik hele enge visioenen van als jullie dat elkaar gaan toebrengen
Weleens een hakje in je poepert gehadquote:Op dinsdag 28 november 2006 22:06 schreef vanitasvanitatumetomniava het volgende:
[..]
Kan ik je fantasie prikkelen met te zeggen da'k doorgaans kisten draag?
Zulke plateau zolen heb ik niet hoorquote:Op dinsdag 28 november 2006 22:08 schreef vanitasvanitatumetomniava het volgende:
Ja, toen ik 't met the artist formerly known as Prince aanlegde
Verdulleme, wat een brute afwijzingquote:Op dinsdag 28 november 2006 22:10 schreef vanitasvanitatumetomniava het volgende:
jammer, voor minder doe'k 't niet
Ik heb geen kistenquote:Op dinsdag 28 november 2006 22:11 schreef Tha_Erik het volgende:
NanKist.
Nee dat prikkelt m'n fantasie dan weer nietquote:Op dinsdag 28 november 2006 22:06 schreef vanitasvanitatumetomniava het volgende:
[..]
Kan ik je fantasie prikkelen met te zeggen da'k doorgaans kisten draag?
"NanKing een kuskrukje aanreikt dat ook voor andere doeleinden gebruikt mag worden"quote:Op dinsdag 28 november 2006 22:10 schreef NanKing het volgende:
[..]
Verdulleme, wat een brute afwijzing.
En als ik nu zeg da'k mijn blanke voetjes hult in zijden slofjes?quote:Op dinsdag 28 november 2006 22:12 schreef Stroekie het volgende:
[..]
Nee dat prikkelt m'n fantasie dan weer niet![]()
dat lukt je niet ELKE keer![]()
Negeert deze opmerking volledig en vraagt of je al een CD van Rene Schuurmans gekocht hebt voor de komende feestdagen voor je zusquote:Op dinsdag 28 november 2006 22:15 schreef vanitasvanitatumetomniava het volgende:
[..]
En als ik nu zeg da'k mijn blanke voetjes hult in zijden slofjes?
Ik heb wel kisten...quote:
Ja, maar jij bent gewoon jezelf!quote:
quote:Op dinsdag 28 november 2006 22:20 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Ja, maar jij bent gewoon jezelf!
Hoe politiek correctquote:Op dinsdag 28 november 2006 22:20 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Ja, maar jij bent gewoon jezelf!
ik hoop dat je het bij jullie in de winkels kan vindenquote:Op dinsdag 28 november 2006 22:17 schreef vanitasvanitatumetomniava het volgende:
Verrek, da's goed dat je me eraan herrinert
Cool, ik ben te leuk om te delen! Maar ik ken je spelletjes, je zit me lekker te maken, maar bieden, ho maar. Dat heb je er niet voor over.quote:Op dinsdag 28 november 2006 19:42 schreef NanKing het volgende:
[..]
Sjouwie is veul te leuk om te delen.
Het is de waarheid. Ik heb wonderer nog nooit kunnen betrappen op iets waarbij ze zich anders voordoet dan dat ze is. Nou ken ik haar niet persoonlijk, maar toch, ze doet waar ze zin in heeft en wat anderen denken is daar volledig ondergeschikt aan.quote:
Nee toch, volgens mij wil je dat gewoon graag, of zou het goed voor je zijn als je ons hier achter liet en ging slapenquote:Op dinsdag 28 november 2006 22:20 schreef vanitasvanitatumetomniava het volgende:
Ik moet naar bed :-/
Oh jaquote:Op dinsdag 28 november 2006 22:21 schreef Stroekie het volgende:
[..]
Ja je weet toch wat het alternatief is/was![]()
![]()
pure zelfbescherming![]()
Ik moet wel, ik moet morgen weer vroeg op, en 't wordt een lange dag, duss...quote:Op dinsdag 28 november 2006 22:23 schreef Stroekie het volgende:
[..]
Nee toch, volgens mij wil je dat gewoon graag, of zou het goed voor je zijn als je ons hier achter liet en ging slapen![]()
quote:Op dinsdag 28 november 2006 22:24 schreef Faithz het volgende:
Ja maar... ja maar...
![]()
![]()
Ik maakte maar een grapje![]()
Slaap lekker danquote:Op dinsdag 28 november 2006 22:25 schreef vanitasvanitatumetomniava het volgende:
[..]
Ik moet wel, ik moet morgen weer vroeg op, en 't wordt een lange dag, duss...
Het komt meestal pas achteraf, het "dat was niet zo slim"quote:Op dinsdag 28 november 2006 22:23 schreef Tha_Erik het volgende:
ze doet waar ze zin in heeft en wat anderen denken is daar volledig ondergeschikt aan.
Sweet Dreams NanKingquote:Op dinsdag 28 november 2006 22:26 schreef NanKing het volgende:
Ik ga ook mijn kussentje opzoeken![]()
Dag hier.
Ja, want dan zit Nederland in de feeststemming met Baby Born- en Ravensburgerreclames. En ik hou van kou.quote:Op dinsdag 28 november 2006 22:50 schreef wonderer het volgende:
Is dat leuk, in november jarig zijn?
Cool.quote:Op dinsdag 28 november 2006 22:52 schreef Chowi het volgende:
[..]
Ja, want dan zit Nederland in de feeststemming met Baby Born- en Ravensburgerreclames. En ik hou van kou.
Pff, ja. Virtueel aankomen mag ook best, want dat kun je er later eventueel nog af photoshoppen.quote:Op dinsdag 28 november 2006 22:52 schreef Tha_Erik het volgende:
Nou, virtueel kan dat best een keertje.
De brutaliteit!quote:Op dinsdag 28 november 2006 22:53 schreef wonderer het volgende:
[..]
Cool.
Ik eet een salmiaklollie op je verjaardag.
Sweet Dreams Erikquote:Op dinsdag 28 november 2006 22:59 schreef Tha_Erik het volgende:
Dames,ik ga toch echt slapen nu.
Oh. Daar hou ik niet zo van, ik hou niet zo van zoet...quote:Op dinsdag 28 november 2006 23:09 schreef Chowi het volgende:
Alleen als het aardbeiensmaak is.
quote:
Dan toch wel een zwaaihandje met zwaaispierenquote:Op woensdag 29 november 2006 09:06 schreef Sitethief het volgende:
[..].
Ik krijg een zwaaihandje van jou,.
Ik heb daar genoeg spieren, train ze iedere dag,quote:Op woensdag 29 november 2006 09:10 schreef Stroekie het volgende:
[..]
Dan toch wel een zwaaihandje met zwaaispieren?
je bierspier ?quote:Op woensdag 29 november 2006 09:30 schreef Sitethief het volgende:
[..]
Ik heb daar genoeg spieren, train ze iedere dag,.
Bier is lekker,quote:Op woensdag 29 november 2006 12:53 schreef Stroekie het volgende:
Oei, die opmerking over de bierspier was minder slim hier in het L topic
Blijkbaar is de term bier een topic killer![]()
als ik dan toch alcoholloos moet blijven dan gewoon Spa roodquote:Op woensdag 29 november 2006 14:46 schreef maedel het volgende:
gadver wijn.
Sowieso alcohol eigenlijk...
Doe mij maar een maltbiertje![]()
Daar krijg je dan zo´n klotsbuik van vind ik.quote:Op woensdag 29 november 2006 14:55 schreef Stroekie het volgende:
[..]
als ik dan toch alcoholloos moet blijven dan gewoon Spa rood![]()
![]()
Ons Brabant trots?????quote:Op woensdag 29 november 2006 15:11 schreef maedel het volgende:
[..]
Daar krijg je dan zo´n klotsbuik van vind ik.
Ik vind bier erg lekker, maar heb de alcohol jaren geleden afgezworen. Dus, een AV gaat er wel in. Uiteraard het liefst van onze brabantse trots Bavaria![]()
Ja, ik woon dan wel in Limburg, ik blijf een Brabantsequote:
We hebben ook een kratje Brand (bier) in de kelder jaquote:alsof er in het Brons groen Eikenhout geen brouwerijen zijn![]()
Ik gooi mijn klonen in de strijdquote:Op woensdag 29 november 2006 15:54 schreef Tha_Erik het volgende:
[Userverkiezingen] Mister & Miss Fok 2006!!
Oh jee, mijn concurrentie, en het wordt waarschijnlijk nog meer.
Nee dat telt niet, da's gewoon heineken met een ander etiketquote:Op woensdag 29 november 2006 15:48 schreef maedel het volgende:
[..]
Ja, ik woon dan wel in Limburg, ik blijf een Brabantse
[..]
We hebben ook een kratje Brand (bier) in de kelder ja
Ja, errug hè... Het is trouwens nog niet zo heel erg vreselijk lang van Heineken toch?quote:Op woensdag 29 november 2006 16:04 schreef Stroekie het volgende:
[..]
Nee dat telt niet, da's gewoon heineken met een ander etiket
Wij zijn sexyquote:Op woensdag 29 november 2006 16:53 schreef Tha_Erik het volgende:
Power to the softies!
Wil jij ook vast Arthur lezen dan of word je uit jezelf beter?quote:Op woensdag 29 november 2006 17:13 schreef NanKing het volgende:
Dag hoi, ik ben ziek.
Koorst, overal auwie.
Keizielig.
Ik ben blij dat ik 't leven heb atmquote:Op woensdag 29 november 2006 17:16 schreef wonderer het volgende:
[..]
Wil jij ook vast Arthur lezen dan of word je uit jezelf beter?
quote:Op woensdag 29 november 2006 17:15 schreef Tha_Erik het volgende:
Grutjes toch, Nan.
Hier een lief filmpje vaneen niesende pandababy:
http://video.google.com/videoplay?docid=8922875251875301807
Oh, da's inderdaad keizielig (heej, eindhovens taalgebruik! "kei").quote:Op woensdag 29 november 2006 17:13 schreef NanKing het volgende:
Dag hoi, ik ben ziek.
Koorst, overal auwie.
Keizielig.
Jaquote:Op woensdag 29 november 2006 17:17 schreef maedel het volgende:
[..]
Oh, da's inderdaad keizielig (heej, eindhovens taalgebruik! "kei").
wil je ook over je bol geaaid worden dan?
Ik ging naar aanleiding van deze reactie een tweede keer kijken ("volgens mij heb ik wat gemistquote:Op woensdag 29 november 2006 17:17 schreef wonderer het volgende:
[..]
Die reactie van pandamamma! WTF?!Lijkt wel fake, zoals ie daarna de camera inkijkt van "wat was dat?!"
Brilliant.
* maedel aait kei-zielige NanKing over haar bol.quote:
Germ ikquote:Op woensdag 29 november 2006 17:20 schreef maedel het volgende:
[..]
* maedel aait keizielige NanKing over haar bol.
Ik las kleinzielige...quote:Op woensdag 29 november 2006 17:20 schreef maedel het volgende:
[..]
* maedel aait keizielige NanKing over haar bol.
Wat een triestig filmpjequote:Op woensdag 29 november 2006 17:22 schreef Tha_Erik het volgende:
http://www.youtube.com/watch?v=gzicZPnd6kU&mode=related&search=
. Wat een geweldige animatie is dit toch.
.
Mij ook.quote:Op woensdag 29 november 2006 17:29 schreef wonderer het volgende:
[..]
Wat een triestig filmpje
Heeft me best geraakt eigenlijk...
Dat zou ik natuurlijk nooit typenquote:
Dat iemand (iets) ZO graag iets wil dat hij zijn hele leven daarvoor in het teken zet en met de dood genoegen neemt, als die ervaring maar bereikt kan worden...quote:Op woensdag 29 november 2006 17:34 schreef maedel het volgende:
[..]
Mij ook.
wel een prachtig idee en dito uitvoering.
Weet ik tochquote:Op woensdag 29 november 2006 17:35 schreef maedel het volgende:
[..]
Dat zou ik natuurlijk nooit typen![]()
Ik twijfelde nog wel even of ik er een streepje tussen zou zetten hoor
Inderdaad, etenstijd!quote:Op woensdag 29 november 2006 17:36 schreef Tha_Erik het volgende:
Gek, dat een animatie van een paar minuten toch zo veel emotie kan uitlokken. Magoed. Etenstijd.
Sebasquote:Op woensdag 29 november 2006 18:06 schreef Sebasser het volgende:
Mijn geheugen is nogal bar slecht door al dat slaaptekort ofzo
Ik voel me pas moe als ik in bed lig, of bijvoorbeeld op school.quote:Op woensdag 29 november 2006 18:09 schreef wonderer het volgende:
Maar voel je dan niet dat je moe bent?Na 24 uur ben ik echt wel uitgeteld.
Ik heb bijvoorbeeld niet echt een sociaal levenquote:Op woensdag 29 november 2006 18:18 schreef wonderer het volgende:
Freak...
Nou ja, als jij je er verder niet al te slecht bij voelt...
Je hebt de eos400?quote:Op woensdag 29 november 2006 18:36 schreef Faithz het volgende:
Ja maar ik heb nog geen idee hoe wat en waar.
Ben bezig met de handleiding en alle verschillende opties
Nabewerking kan ook, dan kan je ze het beste in RAW schieten (moet je eigelijk sowieso altijd doen)quote:Op woensdag 29 november 2006 18:38 schreef Faithz het volgende:
Maar serieusbedoel je kleuren in nabewerking of settings voor het maken van de foto?
ik ben heul niet lui, ik had alleen geen photoshop er op staanquote:Op woensdag 29 november 2006 18:40 schreef Rhanna het volgende:
Sebas
Mijn avatar is idd blokkerig echt kut. Ik had sebas aan het werk gezet, maar die is lui.
Het is een Aphex Twin logo
zomg, 1600quote:Op woensdag 29 november 2006 18:43 schreef Faithz het volgende:
Ik had hem hier op 1600 staan, ivm slechte lichtdiafragma 4,5
Met de lamp aan kan het wellicht ook een stuk lager, zal ik de volgende keer meteen eens proberen. Daarna meteen vergelijken.
quote:Op woensdag 29 november 2006 18:45 schreef Sebasser het volgende:
[..]
Ha!
En ik van jou!
Ik ben lekker heul geen homo faithz
Bi danquote:Op woensdag 29 november 2006 18:45 schreef Sebasser het volgende:
[..]
Ha!
En ik van jou!
Ik ben lekker heul geen homo faithz
quote:Op woensdag 29 november 2006 18:47 schreef Rhanna het volgende:
Hee meid. Hou eens lekker je onwetende mondje dicht, Sebas houdt niet van een strak kontje, maar van mijn pijpende mondje
Damn, zegt dat wat over jouw kont(je) of over mannen die niet kunnen pijpenquote:Op woensdag 29 november 2006 18:47 schreef Rhanna het volgende:
Hee meid. Hou eens lekker je onwetende mondje dicht, Sebas houdt niet van een strak kontje, maar van mijn pijpende mondje
Ja beterquote:Op woensdag 29 november 2006 18:49 schreef Sebasser het volgende:
Http://www.appelsoda.net/Fok/DSC_3654b.jpg
Brian heeft hem even voor me aangepast. [img]http://forum.fok.nl/templates/foksilver/i/p/14.gif[/iomg]
Vandaar dat je op kamers wil? Lijkt me makkelijker om dan een sociaal leven op te bouwen, je medestudenten sleuren je wel mee de kroeg in.quote:Op woensdag 29 november 2006 18:20 schreef Sebasser het volgende:
[..]
Ik heb bijvoorbeeld niet echt een sociaal leven
Ik voel me er ook niet echt goed bij, maar verder heb ik niet echt veel te doen ofzo.
Via school heb ik wel een aantal vrienden, maar dat is een en al kinderachtige bagger.
Verder ken ik een aantal via Fok!
Maar hier hadden we het niet eens over..![]()
Anway, verder heb ik dus niet veel..
Volgens mij past dat etiket niet bij Sebas en Messengaquote:
Ja, onderandere.quote:Op woensdag 29 november 2006 18:51 schreef wonderer het volgende:
[..]
Vandaar dat je op kamers wil? Lijkt me makkelijker om dan een sociaal leven op te bouwen, je medestudenten sleuren je wel mee de kroeg in.
Iedereen in het verkeer die me tegenzit is een homo en ik vind dat dit hier ook moet kunnenquote:Op woensdag 29 november 2006 18:51 schreef Stroekie het volgende:
[..]
Volgens mij past dat etiket niet bij Sebas en Messenga
dus niet alle mannen die hier posten zijn homo hoor![]()
Ik denk dat sitethief anders had gehooptquote:Op woensdag 29 november 2006 18:51 schreef Stroekie het volgende:
[..]
Volgens mij past dat etiket niet bij Sebas
Hier is er helemaal geen verkeer, ja, behalve geslachtsverkeer misschien..quote:Op woensdag 29 november 2006 18:53 schreef Faithz het volgende:
[..]
Iedereen in het verkeer die me tegenzit is een homo en ik vind dat dit hier ook moet kunnen
Weet ie ook es hoe het voeltquote:Op woensdag 29 november 2006 18:51 schreef Stroekie het volgende:
[..]
Volgens mij past dat etiket niet bij Sebas en Messenga
dus niet alle mannen die hier posten zijn homo hoor![]()
Intelligentiequote:Op woensdag 29 november 2006 18:53 schreef Faithz het volgende:
[..]
Iedereen in het verkeer die me tegenzit is een homo en ik vind dat dit hier ook moet kunnen
Want homo's kunnen niet auto-rijden, net als vrouwen?quote:Op woensdag 29 november 2006 18:53 schreef Faithz het volgende:
[..]
quote:Op woensdag 29 november 2006 19:03 schreef wonderer het volgende:
[..]
Want homo's kunnen niet auto-rijden, net als vrouwen?
Roloquote:Op woensdag 29 november 2006 19:07 schreef wonderer het volgende:
*op rolo sabbel*
Was een aanbiedingquote:Op woensdag 29 november 2006 19:08 schreef Sebasser het volgende:
[..]
Rolo
JEuz, Dat heb ik lang niet gehad, minstens 5 jaar geleden..
hehe, ik weet niet eens meer hoe ze precies smaaktenquote:Op woensdag 29 november 2006 19:12 schreef wonderer het volgende:
[..]
Was een aanbiedingze zitten in kerstpapiertjes in een glazen pot met een sneeuwmandeksel
Beetje in de sfeer komen, he?
Gewoon, chocola en caramel. Zo'n dikke klont caramel in je mond waar je wel vijf minuten op kan sabbelenquote:Op woensdag 29 november 2006 19:15 schreef Sebasser het volgende:
[..]
hehe, ik weet niet eens meer hoe ze precies smaakten
Hey, hey wacht ff, ik zei alleen dat je een lekker ding bent, maar omdat ik niet kieskeurig bent wil dat niks zeggen. Maak je geen illusiesquote:Op woensdag 29 november 2006 18:53 schreef Sebasser het volgende:
[..]
Ik denk dat sitethief anders had gehoopt
Ik ben anders nog de hele week vrij.quote:Op woensdag 29 november 2006 19:50 schreef Rhanna het volgende:
Ik heb zin in de geile hoer uithangen. Maar vent moet werken. Dus butterfly krijgt zijn batterijen weer in![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |