Nou, stilletjes en niet zo kletskousachtigquote:
Ja hallo, ik kreeg allemaal van die vragen voorgeschoteld waarbij ik zoiets had van. Wat moet ik dáár nou mee.quote:Op dinsdag 28 november 2006 19:16 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Nou, stilletjes en niet zo kletskousachtig.
Tuurlijk. Dan is het maar één persoon die me uit kan lachen.quote:Op dinsdag 28 november 2006 19:20 schreef Tha_Erik het volgende:
Ja, je wilt op zich best een bikini-fotoshoot doen, MITS die niet op FOK! verspreid wordt.
Morgen heb ik een camera en ik bied me aan om de foto's te makenquote:Op dinsdag 28 november 2006 19:20 schreef Tha_Erik het volgende:
Ja, je wilt op zich best een bikini-fotoshoot doen, MITS die niet op FOK! verspreid wordt.
Oh zonde, anders had je gezien hoe ik een dansje deed en een handkusje en mezelf verkocht enzo.quote:Op dinsdag 28 november 2006 19:22 schreef Tha_Erik het volgende:
Neen. Ik heb geluisterd.
Bied maar op me.quote:Op dinsdag 28 november 2006 19:23 schreef Faithz het volgende:
[..]
Morgen heb ik een camera en ik bied me aan om de foto's te maken![]()
quote:Op dinsdag 28 november 2006 19:24 schreef NanKing het volgende:
[..]
Dat stond je vorige keer al.
Toen je het vroeg heb ik 't gelijk aangepast.
Pff, nee. Eerst dokken. Doe het voor de kinderen met taaislijmziekte.quote:Op dinsdag 28 november 2006 19:25 schreef Faithz het volgende:
[..]
Dan wil ik wel eerst enigzins weten hoe je eruit ziet in bikini
Welke ga je nou halen, de 400?quote:Op dinsdag 28 november 2006 19:23 schreef Faithz het volgende:
[..]
Morgen heb ik een camera en ik bied me aan om de foto's te maken![]()
Graag, Nan.quote:Op dinsdag 28 november 2006 19:29 schreef NanKing het volgende:
Oeh sjouwie als op je bied, mag ik dan door je krullenbolltje aaien de hele avond?
Bied maar. Dan doe ik wat je wil.quote:
Pff, wat laf.quote:Op dinsdag 28 november 2006 19:35 schreef NanKing het volgende:
[..]
Ik bied mezelf aan, is dat niet genoeg.
.
Nan, elk de helft?quote:Op dinsdag 28 november 2006 19:35 schreef NanKing het volgende:
[..]
Ik bied mezelf aan, is dat niet genoeg.
.
't vast een goeie cameraquote:Op dinsdag 28 november 2006 19:38 schreef Faithz het volgende:
[..]Ja.. maar ik heb nog wel verder gekeken
![]()
quote:Op dinsdag 28 november 2006 19:39 schreef wonderer het volgende:
[..]
't vast een goeie cameraAl vastgehouden?
quote:Op dinsdag 28 november 2006 19:42 schreef NanKing het volgende:
[..]
Sjouwie is veul te leuk om te delen.
Niet slechtquote:Op dinsdag 28 november 2006 19:42 schreef Faithz het volgende:
[..]gisteren bij de mediamarkt. Vriend van me heeft de 350.. pakken beide hetzelfde vast.
Maar rest (nikon en sony) lagen ook goed in de hand.. ik heb vrij kleine handen. En ik denk dat dit ook dingen zijn die later ontwikkelen.. wat vind ik handig, wat zoek ik, etc.
Standaard 18-55 erbij om mee te leren en ondertussen wat verder te struinen naar een mooi objectief.
Volgens mij zit er een cursus bij.. lijkt me geen slecht plan.
Samen met 2gb kaart voor 740 euro..![]()
Als ik iets er leuk op krijg.. dan welquote:Op dinsdag 28 november 2006 19:45 schreef wonderer het volgende:
[..]
Niet slechtBen benieuwd hoe het allemaal gaat. Gaan we je dan ook in FOT zien enzo?
Ja, ik ga zoquote:Op dinsdag 28 november 2006 19:57 schreef Sebasser het volgende:
[..]
Ga slapen dan
Ik heb vannacht lekker een uur of 20 geslapen
Hm.quote:Op dinsdag 28 november 2006 19:57 schreef NanKing het volgende:
[..]
Ja, ik ga zo.
Als ik nu ga ben ik om half vijf wakker.
Slaap je ook al zo fantastisch.quote:Op dinsdag 28 november 2006 19:57 schreef Tha_Erik het volgende:
Ik een uur of 3.
quote:Op dinsdag 28 november 2006 20:24 schreef Twisted_fok het volgende:
[..]
Slaap je ook al zo fantastisch.
Daar ben ik dus mee bezigquote:Op dinsdag 28 november 2006 20:36 schreef maedel het volgende:
ritme mensen, ritme is het toverwoord.
Dat is het meest ideale jaquote:Op dinsdag 28 november 2006 20:39 schreef wonderer het volgende:
Eten als je honger hebt en slapen als je moe bent is best wel een ritme anders.
Je hebt gewoon 'n ongelofelijke schop onder je kont nodig. (Had/heb ik ook nodig, trouwens)quote:Op dinsdag 28 november 2006 20:37 schreef NanKing het volgende:
[..]
Daar ben ik dus mee bezig.
Mien God wat valt 't tegen.
Mwah, zoiets maar dan andersquote:Op dinsdag 28 november 2006 21:31 schreef vanitasvanitatumetomniava het volgende:
[..]
Je hebt gewoon 'n ongelofelijke schop onder je kont nodig. (Had/heb ik ook nodig, trouwens)
Slaap lekker Maedelquote:Op dinsdag 28 november 2006 21:31 schreef maedel het volgende:
Nou, ik probeer toch wel tussen de 7 en 8 uur te slapen.
En dus, ga ik nu naar mijn nest![]()
Hier krijg ik hele enge visioenen van als jullie dat elkaar gaan toebrengenquote:Op dinsdag 28 november 2006 21:31 schreef vanitasvanitatumetomniava het volgende:
[..]
Je hebt gewoon 'n ongelofelijke schop onder je kont nodig. (Had/heb ik ook nodig, trouwens)
quote:Op dinsdag 28 november 2006 21:31 schreef maedel het volgende:
Nou, ik probeer toch wel tussen de 7 en 8 uur te slapen.
En dus, ga ik nu naar mijn nest![]()
Nog nooit gezienquote:Op dinsdag 28 november 2006 21:33 schreef NanKing het volgende:
[..]
Mwah, zoiets maar dan anders.
Wie is Nirak trouwens?.
Ik ben Nirak, en ik kom hier om mijn vrouw een beetje dwars te liggenquote:
Zeg wijsneus, krijg niet eens de kans om verdekt te vertellen wie ik ben...quote:Op dinsdag 28 november 2006 21:37 schreef NanKing het volgende:
[..]
Dacht ik al.
vriendinnetje van Faithz.
Goede basis, dat welquote:Op dinsdag 28 november 2006 21:38 schreef Nirak het volgende:
[..]
Ik ben Nirak, en ik kom hier om mijn vrouw een beetje dwars te liggenDat is zo'n beetje de basis van onze relatie, en dat wilde ik graag doorvoeren tot aan het fokforum
![]()
quote:Op dinsdag 28 november 2006 21:39 schreef Nirak het volgende:
[..]
Zeg wijsneus, krijg niet eens de kans om verdekt te vertellen wie ik ben...![]()
Neuh lag ook niet echt voor de handquote:Op dinsdag 28 november 2006 21:39 schreef Nirak het volgende:
[..]
Zeg wijsneus, krijg niet eens de kans om verdekt te vertellen wie ik ben...![]()
Ben jij nu al Mister Fok of niet?quote:Op dinsdag 28 november 2006 21:43 schreef Tha_Erik het volgende:
Wat schattig! Uiterst adorabel.
quote:
Plaats die foto's die je hebt ingezonden eens hier?quote:Op dinsdag 28 november 2006 21:45 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]Ik heb mijn foto's ingestuurd,en nu is het nog afwachten.
Homoquote:Op dinsdag 28 november 2006 21:46 schreef Sebasser het volgende:
[..]
Plaats die foto's die je hebt ingezonden eens hier?
quote:Op dinsdag 28 november 2006 21:46 schreef Sebasser het volgende:
[..]
Plaats die foto's die je hebt ingezonden eens hier?
quote:Op dinsdag 28 november 2006 21:49 schreef Sebasser het volgende:
[..]
Ja, ik vind erik gewoon goddelijk.
Neen. Want dat zou het einde van de wereld betekenen. Soort van apocalypse.quote:Op dinsdag 28 november 2006 21:51 schreef Faithz het volgende:super
stuur je later nog eentje in zwembroek?
Je stinkt zelf!quote:
Damn. Kun je nagaan wat er gebeurd zonder zwembroekquote:Op dinsdag 28 november 2006 21:52 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Neen. Want dat zou het einde van de wereld betekenen. Soort van apocalypse.
Het is wel een beetje een foute opmerking als ik zeg dat dan niet alleen de wereld vergaat, maar er dan ook een enorm zwart gat ontstaatquote:Op dinsdag 28 november 2006 21:53 schreef Faithz het volgende:
[..]
Damn. Kun je nagaan wat er gebeurd zonder zwembroek
Blackhole recordingsquote:Op dinsdag 28 november 2006 21:54 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Het is wel een beetje een foute opmerking als ik zeg dat dan niet alleen de wereld vergaat, maar er dan ook een enorm zwart gat ontstaat.
Wereldvredequote:Op dinsdag 28 november 2006 22:01 schreef Nirak het volgende:
@ Erik: de looks zijn al goed..maar nog belangrijker: wat is jou antwoord op de volgende vraag. "Als je 1 wens mocht doen, wat zou dat dan zijn?"
quote:Op dinsdag 28 november 2006 21:48 schreef NanKing het volgende:
[..]
Lijkt me wel.
Wat een uiterst geweldig icoontje heb je.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |