Bar slecht werkende randapparatuur van de computer. Als je niet 't duurste van 't duurste koopt voor de pc, dan is 't gelijk slecht ondersteunde rommel.quote:
Meestal edit ik dan die laatste post, dat iemand anders een nieuwe moet maken.quote:Op vrijdag 14 juli 2006 16:41 schreef Viking84 het volgende:
Ja, dat krijg je als je ineens de laatste post hebt gedaan.
Volgende keer maar aan een ander overlaten dan.
En? Wat is het geworden?quote:Op vrijdag 14 juli 2006 16:53 schreef NanKing het volgende:
Ik heb net belachelijk veel geld uitgegeven met shoppen.
Ik had nodig; een nieuwe stofzuiger, nieuw stijkijzer en nieuwe strijkplank, het volgende kwam ik mee thuis:quote:
Dat ik die hardloopschoenen heb laten staan is idd een schandequote:Op vrijdag 14 juli 2006 17:00 schreef vanitasvanitatumetomniava het volgende:
Schande
quote:Op vrijdag 14 juli 2006 17:02 schreef NanKing het volgende:
[..]
Dat ik die hardloopschoenen heb laten staan is idd een schande.
quote:Op vrijdag 14 juli 2006 17:06 schreef vanitasvanitatumetomniava het volgende:
[..]
[afbeelding]
Moet dit gebeuren om jouw geldvergrijmerij tegen te houden?
Heel mooi, maar euh, is dat geen gedoe om per kopje te zetten? Ziet er wel heel hip uit hoor, maar ik ben meer van de slobberkoffie (wij rekenen hier in kannen ipv in kopjesquote:Op vrijdag 14 juli 2006 17:07 schreef NanKing het volgende:
[..].
[afbeelding]
Is het geen mooi ding.
Het gaat met van die cupjes, je doet een cupje erin haalt het hendeltje naar benden en drukt op 'lopen maar'. Als je dat hendeltje weer naar boven doet, valt het lege cupje in een afvalbakjequote:Op vrijdag 14 juli 2006 17:23 schreef maedel het volgende:
[..]
Heel mooi, maar euh, is dat geen gedoe om per kopje te zetten? Ziet er wel heel hip uit hoor, maar ik ben meer van de slobberkoffie (wij rekenen hier in kannen ipv in kopjes)
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |