GFTDMM!quote:
Waar is die tool ook weer?quote:Op dinsdag 23 augustus 2011 21:11 schreef Vanyel het volgende:
Maarmaar lezzer, waren de Dottirtopics niet sneller
ja, dat wilde ik nog zeggen, maar dat durfde ik niet meer ivm de lapoquote:Op dinsdag 23 augustus 2011 21:11 schreef Vanyel het volgende:
Maarmaar lezzer, waren de Dottirtopics niet sneller
Alanya ga ik niet heen, maar ik zoek nog wel wat voor de kerstvakantie (zonbestemming).quote:Op dinsdag 23 augustus 2011 21:09 schreef Vanyel het volgende:
[..]
Naar Alanya of naar Kaapverdië?
Heb je al gegoogled?
editfunctie... deed ik ook... dacht dat er nog 2 moesten.. moest er ineens nog maar 1 wegens de Alanya postquote:Op dinsdag 23 augustus 2011 21:12 schreef lezzer het volgende:
[..]
ja, dat wilde ik nog zeggen, maar dat durfde ik niet meer ivm de lap
[..]
Alanya ga ik niet heen, maar ik zoek nog wel wat voor de kerstvakantie (zonbestemming).
Nou kom es langs.quote:Op dinsdag 23 augustus 2011 21:12 schreef DancingPhoebe het volgende:
Jezus stelletje rijke kutdinkies.
Echt, was ik maar lesbionic.
heb je alles gemist???quote:Op dinsdag 23 augustus 2011 21:13 schreef Blue-eyes het volgende:
Ik knipper 2 keer met m'n ogen en jullie zijn al 2 topics verder
wonderlijk iddquote:
Ja. Nee joh. Ik zou helemaal wax on wax off zijn.quote:
Ik weet dat je het lief bedoelt.quote:Op dinsdag 23 augustus 2011 21:12 schreef DancingPhoebe het volgende:
quote:Op dinsdag 23 augustus 2011 21:12 schreef DancingPhoebe het volgende:
We steken er ten slotte veel moeite in!quote:
Hoeveel vingers stak ik op?quote:Op dinsdag 23 augustus 2011 21:15 schreef Blue-eyes het volgende:
Ik heb alles netjes gelezen, jullie mogen me overhoren
quote:Op dinsdag 23 augustus 2011 21:16 schreef DancingPhoebe het volgende:
[..]
Hoeveel vingers stak ik op?
Je middelvinger was het toch?quote:Op dinsdag 23 augustus 2011 21:16 schreef DancingPhoebe het volgende:
[..]
Hoeveel vingers stak ik op?
Editen in een topiceind staat garant voor weinig lezers.quote:Op dinsdag 23 augustus 2011 21:13 schreef Nizno het volgende:
[..]
editfunctie... deed ik ook... dacht dat er nog 2 moesten.. moest er ineens nog maar 1 wegens de Alanya post
Wie is vinnie?quote:Op dinsdag 23 augustus 2011 21:15 schreef Blue-eyes het volgende:
Ik heb alles netjes gelezen, jullie mogen me overhoren
het was dan ook een eennalapohuntquote:Op dinsdag 23 augustus 2011 21:16 schreef Vanyel het volgende:
[..]
Editen in een topiceind staat garant voor weinig lezers.
quote:Op dinsdag 23 augustus 2011 21:16 schreef Blue-eyes het volgende:
Wat deed die man nu als beroep? Kattebakleger
Ja wat wil je daar nou eigenlijk mee zeggen pop....quote:Op dinsdag 23 augustus 2011 21:17 schreef Blue-eyes het volgende:
want meestal is het een ander die de topics sluit (ik noem even geen namen voor mijn eigen veiligheid).
quote:Op dinsdag 23 augustus 2011 21:17 schreef Blue-eyes het volgende:
Vinnie heeft Vanyel op haar vingers getikt![]()
En ze had helemaal niets gedaan, want meestal is het een ander die de topics sluit (ik noem even geen namen voor mijn eigen veiligheid).
Waarom voel jij je aangesprokenquote:Op dinsdag 23 augustus 2011 21:18 schreef lezzer het volgende:
[..]
Ja wat wil je daar nou eigenlijk mee zeggen pop....
Ik had het echt heel erg voor Vanyel opgenomen anders hoorquote:Op dinsdag 23 augustus 2011 21:19 schreef Blue-eyes het volgende:
[..]
Waarom voel jij je aangesproken
quote:Deze burcht moet je gezien hebben omdat je deze burcht gezien moet hebben, maar persoonlijk vind ik de andere dingen mooier want die zijn beter bewaard gebleven.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |