SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Kleurig topic!"Pain is my friend. I can trust pain. I can trust pain to make my life utterly miserable."
"My brain is too smart for me."
"We don't need no education." "Yes you do, you just used a double negative."
Sorryquote:
Fixed!quote:Op dinsdag 21 december 2010 21:44 schreef wonderer het volgende:
[..]
Sorry
Ik kan alleen geen linkje in de lapo zetten nu.
Zwitserland.quote:
voor de zon en de warmte?quote:Op dinsdag 21 december 2010 21:47 schreef Avey het volgende:
[..]
Zwitserland.En nee, niet per se voor wintersport.
Nee. Voornamelijk om de schoonfamilie te ontmoeten.quote:
En dat voor een fotograafquote:Op dinsdag 21 december 2010 21:49 schreef Tha_Erik het volgende:
Ik dacht dat er Keyl in de TT stond en toen "Wtf, wat toen Catherine in de TT".
Ooh!quote:Op dinsdag 21 december 2010 21:49 schreef Avey het volgende:
[..]
Nee. Voornamelijk om de schoonfamilie te ontmoeten.
Mja haar grootouders hebben er nog steeds moeite mee geloof ik, dus ik moet mee om hun te overtuigenquote:
oh ja, dat probleem heb je ook nog, de taalbarriere... maar daar kan zij toch wel mee helpen? En jullie hoeven alleen maar heel blij en gelukkig te kijken, dan snappen die grootouders het ook wel.quote:Op dinsdag 21 december 2010 21:55 schreef Avey het volgende:
[..]
Mja haar grootouders hebben er nog steeds moeite mee geloof ik, dus ik moet mee om hun te overtuigenHelaas is mijn Frans niet zo geweldig
Op 700KM is dat nog wel te hebben, toch?quote:Op dinsdag 21 december 2010 21:55 schreef Avey het volgende:
[..]
Mja haar grootouders hebben er nog steeds moeite mee geloof ik, dus ik moet mee om hun te overtuigenHelaas is mijn Frans niet zo geweldig
Ik maak me ook niet zo'n zorgen. Mijn natuurlijke charme kan niemand weerstaanquote:Op dinsdag 21 december 2010 21:57 schreef wonderer het volgende:
[..]
oh ja, dat probleem heb je ook nog, de taalbarriere... maar daar kan zij toch wel mee helpen? En jullie hoeven alleen maar heel blij en gelukkig te kijken, dan snappen die grootouders het ook wel.
Hoe bedoel je precies?quote:Op dinsdag 21 december 2010 21:59 schreef Magenta het volgende:
[..]
Op 700KM is dat nog wel te hebben, toch?
Oh zo. Nee haar ouders wonen wel in Nederland, de rest van de familie nog steeds in Geneve.quote:
Bij dezelfde waar je zelfvertrouwen ophaaltquote:Op dinsdag 21 december 2010 22:00 schreef Tha_Erik het volgende:
In welke winkel kan je die charme kopen?
Haha, dan gooi er inderdaad maar even een charmeoffensiefje tegenaanquote:Op dinsdag 21 december 2010 22:03 schreef Avey het volgende:
[..]
Oh zo. Nee haar ouders wonen wel in Nederland, de rest van de familie nog steeds in Geneve.
Oh, daar kom ik nooitquote:Op dinsdag 21 december 2010 22:04 schreef Avey het volgende:
[..]
Bij dezelfde waar je zelfvertrouwen ophaalt
Zelfs als ze me niet aardig vinden, jammer danquote:Op dinsdag 21 december 2010 22:04 schreef Magenta het volgende:
[..]
Haha, dan gooi er inderdaad maar even een charmeoffensiefje tegenaan
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |