SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Kleurig topic!"Pain is my friend. I can trust pain. I can trust pain to make my life utterly miserable."
"My brain is too smart for me."
"We don't need no education." "Yes you do, you just used a double negative."
Sorryquote:
Fixed!quote:Op dinsdag 21 december 2010 21:44 schreef wonderer het volgende:
[..]
Sorry
Ik kan alleen geen linkje in de lapo zetten nu.
Zwitserland.quote:
voor de zon en de warmte?quote:Op dinsdag 21 december 2010 21:47 schreef Avey het volgende:
[..]
Zwitserland.En nee, niet per se voor wintersport.
Nee. Voornamelijk om de schoonfamilie te ontmoeten.quote:
En dat voor een fotograafquote:Op dinsdag 21 december 2010 21:49 schreef Tha_Erik het volgende:
Ik dacht dat er Keyl in de TT stond en toen "Wtf, wat toen Catherine in de TT".
Ooh!quote:Op dinsdag 21 december 2010 21:49 schreef Avey het volgende:
[..]
Nee. Voornamelijk om de schoonfamilie te ontmoeten.
Mja haar grootouders hebben er nog steeds moeite mee geloof ik, dus ik moet mee om hun te overtuigenquote:
oh ja, dat probleem heb je ook nog, de taalbarriere... maar daar kan zij toch wel mee helpen? En jullie hoeven alleen maar heel blij en gelukkig te kijken, dan snappen die grootouders het ook wel.quote:Op dinsdag 21 december 2010 21:55 schreef Avey het volgende:
[..]
Mja haar grootouders hebben er nog steeds moeite mee geloof ik, dus ik moet mee om hun te overtuigenHelaas is mijn Frans niet zo geweldig
Op 700KM is dat nog wel te hebben, toch?quote:Op dinsdag 21 december 2010 21:55 schreef Avey het volgende:
[..]
Mja haar grootouders hebben er nog steeds moeite mee geloof ik, dus ik moet mee om hun te overtuigenHelaas is mijn Frans niet zo geweldig
Ik maak me ook niet zo'n zorgen. Mijn natuurlijke charme kan niemand weerstaanquote:Op dinsdag 21 december 2010 21:57 schreef wonderer het volgende:
[..]
oh ja, dat probleem heb je ook nog, de taalbarriere... maar daar kan zij toch wel mee helpen? En jullie hoeven alleen maar heel blij en gelukkig te kijken, dan snappen die grootouders het ook wel.
Hoe bedoel je precies?quote:Op dinsdag 21 december 2010 21:59 schreef Magenta het volgende:
[..]
Op 700KM is dat nog wel te hebben, toch?
Oh zo. Nee haar ouders wonen wel in Nederland, de rest van de familie nog steeds in Geneve.quote:
Bij dezelfde waar je zelfvertrouwen ophaaltquote:Op dinsdag 21 december 2010 22:00 schreef Tha_Erik het volgende:
In welke winkel kan je die charme kopen?
Haha, dan gooi er inderdaad maar even een charmeoffensiefje tegenaanquote:Op dinsdag 21 december 2010 22:03 schreef Avey het volgende:
[..]
Oh zo. Nee haar ouders wonen wel in Nederland, de rest van de familie nog steeds in Geneve.
Oh, daar kom ik nooitquote:Op dinsdag 21 december 2010 22:04 schreef Avey het volgende:
[..]
Bij dezelfde waar je zelfvertrouwen ophaalt
Zelfs als ze me niet aardig vinden, jammer danquote:Op dinsdag 21 december 2010 22:04 schreef Magenta het volgende:
[..]
Haha, dan gooi er inderdaad maar even een charmeoffensiefje tegenaan
Wil je het adres hebben?quote:
Ik weet waar het zit, durf er alleen niet naar binnen.quote:
quote:Op woensdag 22 december 2010 00:39 schreef skunkasaur het volgende:
@lezzer
Kom er net achter dat je helemaal geen registratie code meer nodig hebt, het is nu openbaar.
Af en toe een glas, maar ben nog nooit dronken geweest nee. Maar ik raak dus aangeschoten zonder zelf te drinken, of zo. Zo voelt het .quote:Op woensdag 22 december 2010 08:08 schreef lezzer het volgende:
Ik dacht dat jij nooit dronk
Met vrouwen is dronken nooit zo'n probleem eigenlijk. Volgens mij kunnen die alleen beter zelfs dan.
Dan heb ik stiekem ook wel interesse in de link.quote:Op woensdag 22 december 2010 00:39 schreef skunkasaur het volgende:
@lezzer
Kom er net achter dat je helemaal geen registratie code meer nodig hebt, het is nu openbaar.
Pfsh. Probeer er maar eens een te laten klaarkomen die goed gedronken heeft. Ben je wel ff bezig hoor.quote:Op woensdag 22 december 2010 08:08 schreef lezzer het volgende:
Met vrouwen is dronken nooit zo'n probleem eigenlijk. Volgens mij kunnen die alleen beter zelfs dan.
quote:Like a lepidopterist mounting a tough-skinned incsect with a too blunt pin he screwed himself into her
en het random pareltjequote:I came suddenly, a jolt that emptied my head like a spoon scraping the inside of a soft-boiled egg.
of de prachtige beschrijving van het vrouwelijk geslachtsleedquote:opening her wider and wider until the whole of him seemed to slip inside her and explore her body from the inside out
Ik geloof dat het tijd wordt dat ik eens google op die award. Wat een onsmakelijkheid!quote:a large exotic mushroom in the fork of a tree
Zal ik nou over mijn kwaliteiten beginnen?quote:Op woensdag 22 december 2010 08:21 schreef Vanyel het volgende:
Pfsh. Probeer er maar eens een te laten klaarkomen die goed gedronken heeft. Ben je wel ff bezig hoor.
Kun je doen hoor, maar ik ben bang dat je me niet gaat overtuigen.quote:Op woensdag 22 december 2010 08:42 schreef lezzer het volgende:
[..]
Zal ik nou over mijn kwaliteiten beginnen?![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |