nou dan blijft nog psies genoeg over om een leuke dag te vullen!quote:Op maandag 24 juli 2006 13:49 schreef Twisted_fok het volgende:
[..]
Blokfluitles en spruitjes daar pas ik wel sowieso voor hoor.
Zo veel is er toch niet voor nodig om jou nog mooier te maken?quote:Op maandag 24 juli 2006 13:51 schreef liefie_ het volgende:
[..]
en jij hebt mij duidelijk nog nooit ontmoet
wauw in 25 minuten valt er echt niets te redden aan mijn voorkomen hoor!quote:Op maandag 24 juli 2006 13:52 schreef Zwaffel het volgende:
[..]hoelang ben je bezig? ik zeker 15 minuten. Enkel met afwssen
afdrogen 10
fuckquote:Op maandag 24 juli 2006 13:56 schreef liefie_ het volgende:
[..]
wauw in 25 minuten valt er echt niets te redden aan mijn voorkomen hoor!
zolang moet ik al douchen!
sloeberquote:Op maandag 24 juli 2006 13:56 schreef Twisted_fok het volgende:
Ik heb geen centjes, anders had ik wel rijles. *kuch*
Nou, ik heb toch wel eens meegemaakt dat ik een leuk vriendinnetje had, die uiteindelijk weg ging voor een man/jongen. En dan is het feit dat je geen enkele concurrentie bent toch wel heel moeilijk. Ze gaat bij je weg omdat je geen pik hebt....quote:
moet je een bakje?quote:Op maandag 24 juli 2006 13:56 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Zo veel is er toch niet voor nodig om jou nog mooier te maken?
Slijm, slijm
Ja, een bakje kersen of aarbeien.quote:
quote:
kennelijk waren ze dan toch niet zo lesbisch als je dacht...quote:Op maandag 24 juli 2006 13:57 schreef maedel het volgende:
[..]
Nou, ik heb toch wel eens meegemaakt dat ik een leuk vriendinnetje had, die uiteindelijk weg ging voor een man/jongen. En dan is het feit dat je geen enkele concurrentie bent toch wel heel moeilijk. Ze gaat bij je weg omdat je geen pik hebt....![]()
Ja, wat zal ik daar dan eens tegenin gaan brengen?
Heeeel goed gedaan.quote:Op maandag 24 juli 2006 14:00 schreef Zwaffel het volgende:
[..]
ik heb overigens ook al eens geredenvol met de auto tegen de muur
Ik was jong en stom () en wou voor de grap mn vaders auto elders gaan parkeren.
Sleutels in het slot,koppeling in,auto staten,en gelijk in 1x die koppeling loslatenwas een stevige knal
Wat zonde dat je een vrouw bentquote:Op maandag 24 juli 2006 14:00 schreef Zwaffel het volgende:
[..]
kersenof aarbei met slagroom
![]()
oooooooh![]()
![]()
ach je raakt er aan gewentquote:Op maandag 24 juli 2006 14:03 schreef Twisted_fok het volgende:
[..]
Heeeel goed gedaan.![]()
Tijd voor lunch.
Liefie_ loopt wat achter zie ik.
Nee, inderdaad, dat kan zomaar ineens omdraaien....quote:Op maandag 24 juli 2006 14:00 schreef MikeyMo het volgende:
[..]
kennelijk waren ze dan toch niet zo lesbisch als je dacht...
Bij jou is het ook zonde.quote:Op maandag 24 juli 2006 14:04 schreef Twisted_fok het volgende:
[..]
Daar heb je wel vaker last van toch?
zal ik eens wat sufs vertellen?quote:
Ik ben ook heel vreemd en apart.quote:Op maandag 24 juli 2006 14:09 schreef liefie_ het volgende:
[..]
zal ik eens wat sufs vertellen?
ik haast niet begrijpen dat er mensen zijn die niet op vrouwen vallen!
wel dat er mensen zijn die op mannen vallen, maar dat je dan ook niet meer op vrouwen valt vind ik zo vreemd
vrouwen zijn tof!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |