ja die zeiden ze dat ik had! chronische vermoeidheid!quote:Op maandag 24 juli 2006 13:26 schreef Twisted_fok het volgende:
[..]
Nou zo gek is dat blijkbaar niet. Een docente bij mij op school, die zelf nog een psychologie stude doet, zei dat ook een keer tegen mij. Omdat ze dacht dat ik misschien was overgegaan op chronische vermoeidheid en dat gedragstherapie idd wel leek te helpen.
Maar ik heb/ben zelf de afgelopen maanden sowieso nogal veranderd en het gaat in alle opzichten ook gelijk stukken beter. Lichamelijke beweging helpt me ook. Eerst begonnen met wandelen, nu joggen en ik voel me al veel sterker. Ik ben er nog niet, maar ik kom er wel.
Ik denk dat dat vertrouwen in 'genezing' ook erg belangrijk is. Ik had me er eerst bij neergelegd dat ik altijd moe zou blijven.
Ik ben inmiddels al 6 ziektes/aandoeningen verder, maar kamp nog steeds met vermoeidheid. Niet zo erg als in het begin gelukkig.quote:Op maandag 24 juli 2006 13:30 schreef liefie_ het volgende:
[..]
ja die zeiden ze dat ik had! chronische vermoeidheid!
maja word maar snel helemaal beter
dan gaan we phae vangen en een keer woest stappen
serieus?quote:Op maandag 24 juli 2006 13:31 schreef maedel het volgende:
[..]
Ik ben inmiddels al 6 ziektes/aandoeningen verder, maar kamp nog steeds met vermoeidheid. Niet zo erg als in het begin gelukkig.
Nou, vooruit danquote:
Wel een homeopathische dingen uitgeprobeerd?quote:Op maandag 24 juli 2006 13:31 schreef maedel het volgende:
[..]
Ik ben inmiddels al 6 ziektes/aandoeningen verder, maar kamp nog steeds met vermoeidheid. Niet zo erg als in het begin gelukkig.
ja homeopatie is echt tof!quote:Op maandag 24 juli 2006 13:35 schreef Twisted_fok het volgende:
[..]
Wel een homeopathische dingen uitgeprobeerd?
Ik heb een kuur gedaan, ik weet alleen niet meer hoe dat spul heet, vanaf toen ging het heel langzaam beter. Misschien zat het ook wel gewoon in m'n hoofd, maar je weet het niet.
Thanks!quote:Op maandag 24 juli 2006 13:32 schreef liefie_ het volgende:
[..]
serieus?
dat is echt kut want bij mij hielp t echt na een paar maanden of zo!
af en toe ben ik nog wel eens moe maar dan weet ik ook gewoon meteen waarom en waarvan!er op van mij!
Even teruggezocht in m'n mail. Ik had nog een bevestiging van een bestelling (niet in de winkel te krijgen, wel bij gezondheidaanhuis.nl): Moniosa van DNH.quote:Op maandag 24 juli 2006 13:35 schreef Twisted_fok het volgende:
[..]
Wel een homeopathische dingen uitgeprobeerd?
Ik heb een kuur gedaan, ik weet alleen niet meer hoe dat spul heet, vanaf toen ging het heel langzaam beter. Misschien zat het ook wel gewoon in m'n hoofd, maar je weet het niet.
Je bent om?quote:Op maandag 24 juli 2006 13:37 schreef Zwaffel het volgende:
willen alle straight mannen zich even melden?
en deze vraag beanwtoorden?
stel je vriendin wil kutje. Zou je dat dan als concurentie zien?
alvast bedankt
hallo mede controlfreakquote:Op maandag 24 juli 2006 13:38 schreef maedel het volgende:
[..]
Thanks!
Nou, ik ben er inmiddels achter dat het bij mij enorm te maken heeft met stress vermijden, en in godesnaam dat controlfreakerig gedrag loslaten.
Gevoelig voor van alles en nog wat.
ow naja als je dat al zo door hebt is iig al heel goed toch!quote:Op maandag 24 juli 2006 13:38 schreef maedel het volgende:
[..]
Thanks!
Nou, ik ben er inmiddels achter dat het bij mij enorm te maken heeft met stress vermijden, en in godesnaam dat controlfreakerig gedrag loslaten.
neequote:Op maandag 24 juli 2006 13:37 schreef Zwaffel het volgende:
alvast bedankt
neh,mn vent zou het niet raar vinden als ik kutje zou willenquote:
ja ik zal het wel even uitleggen:quote:Op maandag 24 juli 2006 13:37 schreef Zwaffel het volgende:
alvast bedankt
quote:Op maandag 24 juli 2006 13:40 schreef liefie_ het volgende:
[..]
ja ik zal het wel even uitleggen:
nee dat is geen concurentie maar logica
vrouwen zijn onwijs tof punt uit
Ik snap sowieso al niet wat je in een man zou kunnen zien, dus ja...quote:Op maandag 24 juli 2006 13:40 schreef liefie_ het volgende:
[..]
ja ik zal het wel even uitleggen:
nee dat is geen concurentie maar logica
vrouwen zijn onwijs tof punt uit
zie je tochquote:Op maandag 24 juli 2006 13:40 schreef Tha_Erik het volgende:
En dat vraag je in een [Lesbeau] topic?
-mannen zijn lief,sexy stoer,knuffelig,hebben borsthaar,een baardje en een piemolquote:Op maandag 24 juli 2006 13:41 schreef maedel het volgende:
[..]
Ik snap sowieso al niet wat je in een man zou kunnen zien, dus ja...
Maar goed, ik ben 1. niet straight, en 2. niet man.
Dus eigenlijk moet ik me er niet mee bemoeien![]()
Verander "man" in "vrouw" en dan zouden het mijn woorden kunnen zijn.quote:Op maandag 24 juli 2006 13:41 schreef maedel het volgende:
[..]
Ik snap sowieso al niet wat je in een man zou kunnen zien, dus ja...
Verander "man" in "vrouw" en dan zouden het mijn woorden kunnen zijn.quote:Maar goed, ik ben 1. niet straight, en 2. niet man.
Dus eigenlijk moet ik me er niet mee bemoeien![]()
ik ben niet eens een volbloed lesbiennequote:Op maandag 24 juli 2006 13:41 schreef Zwaffel het volgende:
maar even serieus,mis jij nou geen piemel tijdens de sex liefie_ ?
ik zou het vreselijk missen
Overal controle over willen hebben helpt idd niet echt mee. Ik kan ook moeilijk zeggen waarom ik ineens ben gaan veranderen. Alsof ik een knop om had gezet. Ik had overal zo ontzettend genoeg van, het moest maar eens afgelopen zijn.quote:Op maandag 24 juli 2006 13:38 schreef maedel het volgende:
[..]
Thanks!
ik zou jou nog niet verlaten voor een andere ventquote:Op maandag 24 juli 2006 13:42 schreef MikeyMo het volgende:
ik heb het overigens over het seks gedeelte... het is wat anders als ze me verlaat voor een andere vrouw
Ja, in een omgekeerde situatie ken ik het wel, en ik kan wel zeggen dat dan de zaken toch ineens iets minder tolerant enzo zijn...quote:Op maandag 24 juli 2006 13:42 schreef MikeyMo het volgende:
Ik zie een andere vrouw dus niet als concurrentie zelfs al zou ze er op vallen,
wannabiquote:Op maandag 24 juli 2006 13:42 schreef liefie_ het volgende:
[..]
ik ben niet eens een volbloed lesbienne
ik ben een wannabi
het klinkt alleen een beetje als een sushi soortquote:Op maandag 24 juli 2006 13:45 schreef Twisted_fok het volgende:
[..]
wannabi
je benamingen worden steeds mooier
Weer iets voor m'n nooit gehad/gedaan lijst: sushi.quote:Op maandag 24 juli 2006 13:46 schreef liefie_ het volgende:
[..]
het klinkt alleen een beetje als een sushi soort
Sushi is leuk als hapje, maar een sushimaaltijd lijkt me niet echt geweldig.quote:Op maandag 24 juli 2006 13:47 schreef Twisted_fok het volgende:
[..]
Weer iets voor m'n nooit gehad/gedaan lijst: sushi.
Wat ernstig allemaal.
och gatver dat vind ik maar niks hoor!quote:Op maandag 24 juli 2006 13:47 schreef Twisted_fok het volgende:
[..]
Wat ernstig allemaal.
wat staat er nog meer op die lijst ?quote:Op maandag 24 juli 2006 13:47 schreef Twisted_fok het volgende:
[..]
Wat ernstig allemaal.
Tha_Erik ontmoetenquote:
niet piepen ik nog mezelf mooi maken en douchen! duurt honderd keer langer als een afwasquote:
Blokfluitles en spruitjes daar pas ik wel sowieso voor hoor.quote:Op maandag 24 juli 2006 13:48 schreef liefie_ het volgende:
[..]
och gatver dat vind ik maar niks hoor!
iemand moet jou echt eens mee slepen de wereld in joh!![]()
jij hebt echt niet gezien hoeveel afwas hier staatquote:Op maandag 24 juli 2006 13:49 schreef liefie_ het volgende:
[..]
niet piepen ik nog mezelf mooi maken en douchen! duurt honderd keer langer als een afwas
en jij hebt mij duidelijk nog nooit ontmoetquote:Op maandag 24 juli 2006 13:51 schreef Zwaffel het volgende:
[..]
jij hebt echt niet gezien hoeveel afwas hier staat
hoe bedoel je?quote:Op maandag 24 juli 2006 13:44 schreef maedel het volgende:
[..]
Ja, in een omgekeerde situatie ken ik het wel, en ik kan wel zeggen dat dan de zaken toch ineens iets minder tolerant enzo zijn...
Ik onthoud het wel.quote:Op maandag 24 juli 2006 13:50 schreef Twisted_fok het volgende:
[..]
Koffie bij Mockamore, heb je al een agenda voor volgend jaar gekocht en het erin geschreven?
quote:Op maandag 24 juli 2006 13:51 schreef liefie_ het volgende:
[..]
en jij hebt mij duidelijk nog nooit ontmoet
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |