Mwah, zaterdag ging het wel redelijk.quote:Op woensdag 11 oktober 2006 19:58 schreef Zwaffel het volgende:
[..]
een echte voetbalfan kijkt geen NL elftal![]()
god god god wat spelen die lui slecht zegtering.
hoe ze het WK verknalt hebbenquote:Op woensdag 11 oktober 2006 20:01 schreef Messenga het volgende:
[..]
Mwah, zaterdag ging het wel redelijk.
quote:Op woensdag 11 oktober 2006 20:03 schreef Messenga het volgende:
[..]
Ja, in 1974 moesten ze ook wereldkampioen worden.
Het is echt niet tof, dat voetbal.quote:Op woensdag 11 oktober 2006 20:04 schreef wonderer het volgende:
Een vrouwentopic waar het over voetbal gaat...
Da's bij handbal ook.quote:Op woensdag 11 oktober 2006 20:06 schreef soapie het volgende:
Beetje met z'n allen achter een bal aan rennen van de ene kant van het veld naar de andere...![]()
Ja, ik ga een Sport opleiding doenquote:Op woensdag 11 oktober 2006 20:07 schreef Tha_Erik het volgende:
Kunnen we het ander níet over sport hebben.
Dat denkt iedereenquote:Op woensdag 11 oktober 2006 20:06 schreef soapie het volgende:
Beetje met z'n allen achter een bal aan rennen van de ene kant van het veld naar de andere...![]()
Allebei.quote:Op woensdag 11 oktober 2006 20:09 schreef Tha_Erik het volgende:
Op dit moment? Of welke opleiding (we gaan doen)?
Ik loop je alleen maar te dollen hoor!!!!quote:Op woensdag 11 oktober 2006 20:09 schreef Zwaffel het volgende:
[..]
Dat denkt iedereen
denk je nou echt dat er geen tactiek bij komt kijken? Dat echt serieus maar iedereen suf achter die bal aanrent? Nee dus
Tis best zwaar hoortelkens onderuit gemaaid worden en die bal weer moeten veroveren
dat weet ik wel hoorquote:Op woensdag 11 oktober 2006 20:12 schreef soapie het volgende:
[..]
Ik loop je alleen maar te dollen hoor!!!!
En wat doe je nu voor opleiding?quote:Op woensdag 11 oktober 2006 20:11 schreef Tha_Erik het volgende:
Op dit moment FOK! ik en drink ik een glas sap. En ik ga na dit jaar (als ik mijn examens ga halen) Nederlands studeren in Utrecht.
VWO.quote:Op woensdag 11 oktober 2006 20:12 schreef Messenga het volgende:
[..]
En wat doe je nu voor opleiding?
En wat heb je in die plaats gedaan?quote:Op woensdag 11 oktober 2006 20:13 schreef wonderer het volgende:
Ik had ook Nederlands moeten gaan studeren.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |