Mwah, zaterdag ging het wel redelijk.quote:Op woensdag 11 oktober 2006 19:58 schreef Zwaffel het volgende:
[..]
een echte voetbalfan kijkt geen NL elftal![]()
god god god wat spelen die lui slecht zegtering.
hoe ze het WK verknalt hebbenquote:Op woensdag 11 oktober 2006 20:01 schreef Messenga het volgende:
[..]
Mwah, zaterdag ging het wel redelijk.
quote:Op woensdag 11 oktober 2006 20:03 schreef Messenga het volgende:
[..]
Ja, in 1974 moesten ze ook wereldkampioen worden.
Het is echt niet tof, dat voetbal.quote:Op woensdag 11 oktober 2006 20:04 schreef wonderer het volgende:
Een vrouwentopic waar het over voetbal gaat...
Da's bij handbal ook.quote:Op woensdag 11 oktober 2006 20:06 schreef soapie het volgende:
Beetje met z'n allen achter een bal aan rennen van de ene kant van het veld naar de andere...![]()
Ja, ik ga een Sport opleiding doenquote:Op woensdag 11 oktober 2006 20:07 schreef Tha_Erik het volgende:
Kunnen we het ander níet over sport hebben.
Dat denkt iedereenquote:Op woensdag 11 oktober 2006 20:06 schreef soapie het volgende:
Beetje met z'n allen achter een bal aan rennen van de ene kant van het veld naar de andere...![]()
Allebei.quote:Op woensdag 11 oktober 2006 20:09 schreef Tha_Erik het volgende:
Op dit moment? Of welke opleiding (we gaan doen)?
Ik loop je alleen maar te dollen hoor!!!!quote:Op woensdag 11 oktober 2006 20:09 schreef Zwaffel het volgende:
[..]
Dat denkt iedereen
denk je nou echt dat er geen tactiek bij komt kijken? Dat echt serieus maar iedereen suf achter die bal aanrent? Nee dus
Tis best zwaar hoortelkens onderuit gemaaid worden en die bal weer moeten veroveren
dat weet ik wel hoorquote:Op woensdag 11 oktober 2006 20:12 schreef soapie het volgende:
[..]
Ik loop je alleen maar te dollen hoor!!!!
En wat doe je nu voor opleiding?quote:Op woensdag 11 oktober 2006 20:11 schreef Tha_Erik het volgende:
Op dit moment FOK! ik en drink ik een glas sap. En ik ga na dit jaar (als ik mijn examens ga halen) Nederlands studeren in Utrecht.
VWO.quote:Op woensdag 11 oktober 2006 20:12 schreef Messenga het volgende:
[..]
En wat doe je nu voor opleiding?
En wat heb je in die plaats gedaan?quote:Op woensdag 11 oktober 2006 20:13 schreef wonderer het volgende:
Ik had ook Nederlands moeten gaan studeren.
Media management->redactie.quote:Op woensdag 11 oktober 2006 20:13 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
En wat heb je in die plaats gedaan?
Richting Randstad!!!!!quote:Op woensdag 11 oktober 2006 20:15 schreef Zwaffel het volgende:
[..]
geef je adres maar. Dan stuur ik wel ff wat
Is dat zo? Ik ben al drie jaar klaar, ik weet niet hoe de opleiding is gegroeid. Toen ik begon waren er 150 studenten geloof ik. Er zijn er in totaal 80 afgestudeerd.quote:
Uit mijn klas wilden er al 15 naar die opleiding, onze school heeft in 10 jaar ruim 250 leerlingen daarheen gebracht.quote:Op woensdag 11 oktober 2006 20:24 schreef wonderer het volgende:
[..]
Is dat zo? Ik ben al drie jaar klaar, ik weet niet hoe de opleiding is gegroeid. Toen ik begon waren er 150 studenten geloof ik. Er zijn er in totaal 80 afgestudeerd.
MIM op de HvA? Echt? Wat grappig. Je hebt er echt geen fuck aan trouwens, tenzij ze het curriculum hebben omgegooid.quote:Op woensdag 11 oktober 2006 20:27 schreef Messenga het volgende:
[..]
Uit mijn klas wilden er al 15 naar die opleiding, onze school heeft in 10 jaar ruim 250 leerlingen daarheen gebracht.
Ja, ik wilde er zelf ook eerst heen, maar toen ik bij een voorlichting zat, en de hoeveelheid mensen erbij zag, had ik zoiets van : "Doe maar nietquote:Op woensdag 11 oktober 2006 20:30 schreef wonderer het volgende:
[..]
MIM op de HvA? Echt? Wat grappig. Je hebt er echt geen fuck aan trouwens, tenzij ze het curriculum hebben omgegooid.
Sport, Economie en Communicatie.quote:Op woensdag 11 oktober 2006 20:33 schreef wonderer het volgende:
Wat is Speco?
Ik heb er op zich wel een leuke tijd gehad, maar ik heb er eigenlijk niks aan. Wat ik nu doe, heeft meer met mijn "buitenschoolse" activiteiten te maken.
Mijn hobby's. Ik kon een aantal dingen die ik op school leerde, in mijn hobby stoppen en daardoor ben ik meer met websites bezig gegaan. Nou ja, helemaal nutteloos was het natuurlijk ook niet. Maar achteraf was ik liever Nederlands of journalistiek gaan studeren.quote:Op woensdag 11 oktober 2006 20:35 schreef Messenga het volgende:
[..]
Sport, Economie en Communicatie.
Welke buitenschoolse activiteiten?
Welke hobby?quote:Op woensdag 11 oktober 2006 20:38 schreef wonderer het volgende:
[..]
Mijn hobby's. Ik kon een aantal dingen die ik op school leerde, in mijn hobby stoppen en daardoor ben ik meer met websites bezig gegaan. Nou ja, helemaal nutteloos was het natuurlijk ook niet. Maar achteraf was ik liever Nederlands of journalistiek gaan studeren.
Websites makenquote:
Haha, ach, je hebt een papiertje.quote:Op woensdag 11 oktober 2006 20:41 schreef wonderer het volgende:
[..]
Websites makenKreeg les in photoshop en schrijven voor het web enzo. Dat was wel nuttig. Maar alles bij elkaar had het nuttige ook wel in een jaar gepast.
True. En een idee wat ik NIET wil doen laterquote:Op woensdag 11 oktober 2006 20:42 schreef Messenga het volgende:
[..]
Haha, ach, je hebt een papiertje.
Moet je niet naar bed?quote:Op woensdag 11 oktober 2006 21:00 schreef Sebasser het volgende:
fipo.
Omdat je gisteren al om een uur of 6 naar bed ging.quote:
Ja, en dus kan ik vannacht niet slapen.quote:Op woensdag 11 oktober 2006 21:03 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Omdat je gisteren al om een uur of 6 naar bed ging.
Ah, zo. Klote. Denk ik.quote:Op woensdag 11 oktober 2006 21:05 schreef Sebasser het volgende:
[..]
Ja, en dus kan ik vannacht niet slapen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |