SPOILER: De Radio49 DJ's (in alfabetische volgorde)Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Wat kan ik als luisteraar verwachten op Radio 49?
Alles. Simpeler is het niet samen te vatten. Iedere DJ heeft zijn eigen stijl, van muziekspecials tot talkshows en verzoekprogramma's. Een bepaald nummer of thema in gedachten? Vraag het eens in het topic, wie weet is er wel iemand die het draait! Zo niet, mag je - als je het leuk vindt - dat zélf doen!
En als er geen DJ draait?
Dan zorgt Guppie (de verzoekjes-automaat) voor lekkere muziek. Klik op de grote zwarte VERZOEKJES knop hierbeneden om iets aan te vragen. Guppie wordt beheerd door robdriessen en kan ook bediend worden door Viro, Knetterkrankjorum en Outpost76.
Ik wil ook! Hoe meld ik me aan en kom ik op het rooster?
Aanmelden voor het rooster kan door een DM of PM (liefst naar 2 of meer personen) te sturen naar Mr-green, Samzz, Gewoonfaye, Knetterkrankjorum of Carooltje79.
Nadat je op het rooster bent gezet ontvang je de gegevens waarmee je kan inloggen op de stream.
LET OP: DJ's moeten zich minimaal 10 minuten voor hun show melden in het topic, zijn ze er niet dan wordt hun uurtje weggegeven!
Zijn er eisen aan DJ's of hun programma's?
Niet echt, draai wat je leuk vindt, of juist totaal iets anders. Hoe meer stijlen, hoe beter! Het enige wat we van je vragen is enthousiasme, de juiste software (zoals SAM of VDJ) en als je durft: een goede microfoon!
Jingles
Er zijn door DJ Luke een aantal standaard Radio 49 jingles gemaakt die voor iedereen zijn te gebruiken. Download hier!
Luisteren in een media player?
Dat kan, klik hier om naar Radio 49 in je media player te luisteren.
Slowchat is toegestaan, maar tot bepaalde hoogte! Het topic is voornamelijk bedoeld voor feedback voor de DJ's.
Statistieken
Uiteraard zijn er statistieken voor deze reeks: http://piles.nl/fok/index.php?reeks_id=16
Door GvsE: "Je bent een geweldig jong!"
Dat is ook zo. Maar door illegale versies te pakken, zorg je er niet voor dat producten goedkoper worden. Die prijzen zijn, denk ik, zo hoog omdat er verlies wordt geleden door de illegale versies op de markt.quote:Op dinsdag 23 augustus 2011 15:00 schreef EggsTC het volgende:
[..]
Klinkt heel maatschappelijk, is het ook.. maar als je er heel radicaal naar kijkt is het gewoon te sad voor woorden dat er dingen zijn die vanwege geld in vooruitgang geremd worden. Zo ook de waterstof auto's. Die worden door shell en BP enorm geremd omdat ze geld willen verdienen aan benzine.
Geld is een ziekte.
Dat ben ik ook aan het leren momenteelquote:Op dinsdag 23 augustus 2011 15:01 schreef PriemGirl het volgende:
Taxivent, af en toe moet je je helemaal laten gaan![]()
Inderdaadquote:Op dinsdag 23 augustus 2011 15:01 schreef PriemGirl het volgende:
Zo af en toe doe ik dat ook wel.quote:Op dinsdag 23 augustus 2011 15:01 schreef PriemGirl het volgende:
Ze zouden zelf in moeten zien dat de verkoop met misschien wel 10.000% zou stijgen als ze het een stuk goedkoper maken. Ze hebben gewoon dollars in hun ogen dat is alles. Dat soort bedrijven verdienen het failliet te gaan.quote:Op dinsdag 23 augustus 2011 15:01 schreef Samzz het volgende:
[..]
Dat is ook zo. Maar door illegale versies te pakken, zorg je er niet voor dat producten goedkoper worden. Die prijzen zijn, denk ik, zo hoog omdat er verlies wordt geleden door de illegale versies op de markt.
En geld is inderdaad een ziekte, maar we kunnen niet zonder..
quote:Op dinsdag 23 augustus 2011 15:01 schreef PriemGirl het volgende:
Dat gaan ze toch niet. Bedrijven blijven gewoon kopen.quote:Op dinsdag 23 augustus 2011 15:02 schreef EggsTC het volgende:
[..]
Ze zouden zelf in moeten zien dat de verkoop met misschien wel 10.000% zou stijgen als ze het een stuk goedkoper maken. Ze hebben gewoon dollars in hun ogen dat is alles. Dat soort bedrijven verdienen het failliet te gaan.
Ik heb weer avond/nachtdienst deze week, dus ik moet sowieso wachten tot het weekend vrees ik..quote:Op dinsdag 23 augustus 2011 15:02 schreef Samzz het volgende:
[..]
Inderdaad.
Ik heb ook heel erg zin weer eens goed los te gaan in een leuke club.
Oooooooo ja ik ookquote:Op dinsdag 23 augustus 2011 15:02 schreef Samzz het volgende:
[..]
Inderdaad.
Ik heb ook heel erg zin weer eens goed los te gaan in een leuke club.
In mijn wereld wel.quote:Op dinsdag 23 augustus 2011 15:03 schreef Samzz het volgende:
[..]
Dat gaan ze toch niet. Bedrijven blijven gewoon kopen.
En misschien heb je wel gelijk. Maar het is alsnog geen vrijbrief om hun product dan maar zonder te betalen te gebruiken..
Hij is wel meteen stilquote:Op dinsdag 23 augustus 2011 15:05 schreef PriemGirl het volgende:
Eiiiiii hou op met je serieus gedoe
[me=PriemGirl]flasht haar boobies naar EggsTC ter afleiding
[/me]
Werkt het??
Zie edit, en prima, dan ben ik een beruchte crimineel want ik heb een gekraakte versie van winamp, hihi.quote:
Winamp is gratis, whut?quote:Op dinsdag 23 augustus 2011 15:06 schreef EggsTC het volgende:
[..]
Zie edit, en prima, dan ben ik een beruchte crimineel want ik heb een gekraakte versie van winamp, hihi.
* PriemGirl aait Insom over zijn bolletje en knuffelt hem liefquote:Op dinsdag 23 augustus 2011 15:07 schreef Insomnium het volgende:
Zo net maar even mijn facebook opgeruimd.
Foto's van mij ex eraf en dergelijke.
Toch nog steeds een raar gevoel.
Mhm.quote:Op dinsdag 23 augustus 2011 15:08 schreef PriemGirl het volgende:
[..]
* PriemGirl aait Insom over zijn bolletje en knuffelt hem liefKomt wel goed schatje
Some day.....quote:Op dinsdag 23 augustus 2011 15:08 schreef Insomnium het volgende:
[..]
Mhm.
Blijkbaar ben ik niet gemaakt voor relaties.
Whut, ik zag wat in vanuit mijn ooghoek gebeuren.quote:Op dinsdag 23 augustus 2011 15:05 schreef PriemGirl het volgende:
Eiiiiii hou op met je serieus gedoe
[me=PriemGirl]flasht haar boobies naar EggsTC ter afleiding
[/me]
Werkt het??
Hmhmquote:
Je bent wat? 25quote:Op dinsdag 23 augustus 2011 15:08 schreef Insomnium het volgende:
[..]
Mhm.
Blijkbaar ben ik niet gemaakt voor relaties.
hihihi pwned.quote:Op dinsdag 23 augustus 2011 15:09 schreef PriemGirl het volgende:
En andere een lekkere scharrel![]()
Fuuu ik ben te vroeg begonnen met een serieuze relatie. Had best wat willen rond scharrelen![]()
![]()
Als al je relaties stukgaan omdat de andere partij vreemd gaat.quote:Op dinsdag 23 augustus 2011 15:10 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Je bent wat? 25? Da's toch veel te jong om zulke uitspraken te doen.
Bwhehe join de club, ik ben er inmiddels wel aan gewend.quote:Op dinsdag 23 augustus 2011 15:11 schreef Insomnium het volgende:
[..]
Als al je relaties stukgaan omdat de andere partij vreemd gaat.
Dan verlies je wel een beetje het vertrouwen ja.
quote:
Joh, als je nog nooit een relatie gehad hebt (op je 22ste) dan sla je ook aan het twijfelen, maar dan nog je bent 25. Sommige mensen vinden hun ware soulmate pas als ze 30 zijn, of 40, of later. Die dachten wellicht ook voor die tijd dat ze geen relatiemateriaal waren.quote:Op dinsdag 23 augustus 2011 15:11 schreef Insomnium het volgende:
[..]
Dat klopt.quote:Op dinsdag 23 augustus 2011 15:13 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Joh, als je nog nooit een relatie gehad hebt (op je 22ste) dan sla je ook aan het twijfelen, maar dan nog je bent 25. Sommige mensen vinden hun ware soulmate pas als ze 30 zijn, of 40, of later. Die dachten wellicht ook voor die tijd dat ze geen relatiemateriaal waren.
Wellicht maar beter dat ik vroeg aan een serieuze relatie heb begonnen. Volgens mij zou ik behoorlijk wat rondsletteren kuch....quote:Op dinsdag 23 augustus 2011 15:14 schreef EggsTC het volgende:
[..]
lekker in het rond sletten met priem
Dan tref je kutwijven en heb je verschrikkelijke pech, maar er komt echt wel iemandquote:Op dinsdag 23 augustus 2011 15:11 schreef Insomnium het volgende:
[..]
Snap ik. Maar ik ben dan zo'n persoon die dan dingen zegt dat je nog steeds niet op moet gevenquote:Op dinsdag 23 augustus 2011 15:14 schreef Insomnium het volgende:
[..]
Dat klopt.
Maar ik ben het zat altijd mijn uiterste best te doen en dan een trap na te krijgen in praktisch alle situaties![]()
Je mag ook wel blijven hoorquote:Maar goed ik kan maar beter gaan en terug komen als ik wat gezelliger ben.
Dat lijkt een seat leon.quote:Op dinsdag 23 augustus 2011 15:15 schreef pgrferrari het volgende:
[ afbeelding ]
Wie postte vanochtend deze?
En was dat een eigen foto?
Niks mis met rondsletten.quote:Op dinsdag 23 augustus 2011 15:15 schreef PriemGirl het volgende:
[..]
Wellicht maar beter dat ik vroeg aan een serieuze relatie heb begonnen. Volgens mij zou ik behoorlijk wat rondsletteren kuch....
Postte Fanta en was geen eigen fotoquote:Op dinsdag 23 augustus 2011 15:15 schreef pgrferrari het volgende:
[ afbeelding ]
Wie postte vanochtend deze?
En was dat een eigen foto?
Ken iemand die daar woontquote:Op dinsdag 23 augustus 2011 15:16 schreef PriemGirl het volgende:
[..]
Postte Fanta en was geen eigen fotoDit is de willemstraat in Eindhoven.
Dit filmpje is grappigquote:Op dinsdag 23 augustus 2011 15:16 schreef PriemGirl het volgende:
[..]
Postte Fanta en was geen eigen fotoDit is de willemstraat in Eindhoven.
quote:
Fuuuu ik moet hier straks nog rondrijden doriequote:
Kijk hem nou afquote:Op dinsdag 23 augustus 2011 15:18 schreef PriemGirl het volgende:
[..]
Fuuuu ik moet hier straks nog rondrijden dorie
Dedicationquote:Op dinsdag 23 augustus 2011 15:17 schreef PriemGirl het volgende:
[..]
Maar goed; what's done is done en ik zou mijn huidige relatie nooit opgevenDaarvoor hebben we het te goed
Ik vond het niet heel grappig.quote:
Lolquote:
Geen KPN zekerquote:Op dinsdag 23 augustus 2011 15:20 schreef Samzz het volgende:
Waarom doet mijn faalinternet het niet?.
Gooien!quote:Op dinsdag 23 augustus 2011 15:20 schreef Samzz het volgende:
Waarom doet mijn faalinternet het niet?.
Lol wut? Ik mis hier enige info?quote:Op dinsdag 23 augustus 2011 15:20 schreef heloef het volgende:
Wij hebben hier een presentator die homo is.
Die zou eigenlijk best wel bij Erik passen precies de tegenpool van hem.
Dus hij is een onaardige, saaie, magere, lange,vrouwelijke, kale vrouw?quote:Op dinsdag 23 augustus 2011 15:20 schreef heloef het volgende:
Wij hebben hier een presentator die homo is.
Die zou eigenlijk best wel bij Erik passen precies de tegenpool van hem.
quote:
Nee qua uiterlijk beetje mager onder tattoo's en halflang haar.quote:Op dinsdag 23 augustus 2011 15:21 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Dus hij is een onaardige, saaie, magere, lange,vrouwelijke, kale vrouw?
Geen ideequote:Op dinsdag 23 augustus 2011 15:21 schreef LightLuke het volgende:
[..]
Lol wut? Ik mis hier enige info?
Had ik moeten wetenquote:
Nee eigenlijk niet.quote:Op dinsdag 23 augustus 2011 15:21 schreef LightLuke het volgende:
[..]
Lol wut? Ik mis hier enige info?
Als hij ziek naar huis gaat en jouw het alleen laat doen dan heeft ie in ieder geval wel vertrouwen in jequote:Op dinsdag 23 augustus 2011 15:22 schreef heloef het volgende:
En ik verdorie straks alleen de techniek doen hier want de technicus is ziek naar huis.
Hoe oud is iequote:Op dinsdag 23 augustus 2011 15:24 schreef heloef het volgende:
[..]
Nee eigenlijk niet.
Die man is alleen een beetje oud voor Erik dat is dan weer minder.
Wat een droom weer.quote:Op dinsdag 23 augustus 2011 15:24 schreef MsMessy het volgende:
[..]
Als hij ziek naar huis gaat en jouw het alleen laat doen dan heeft ie in ieder geval wel vertrouwen in jeGoed bezig dus.
Nou ja als ik faal luistert er toch niemand.quote:Op dinsdag 23 augustus 2011 15:24 schreef MsMessy het volgende:
[..]
Als hij ziek naar huis gaat en jouw het alleen laat doen dan heeft ie in ieder geval wel vertrouwen in jeGoed bezig dus.
quote:Op dinsdag 23 augustus 2011 15:24 schreef heloef het volgende:
[..]
Nee eigenlijk niet.
Die man is alleen een beetje oud voor Erik dat is dan weer minder.
Leeftijd is maar een getal!quote:
huuuuuuquote:Op dinsdag 23 augustus 2011 15:25 schreef Samzz het volgende:
Ik ga mijn zieke paardje verzorgen, later.
quote:Op dinsdag 23 augustus 2011 15:25 schreef Samzz het volgende:
quote:Op dinsdag 23 augustus 2011 15:25 schreef Samzz het volgende:
Ik word ook niet zo bijzonder erg tegengehouden door leeftijdquote:Op dinsdag 23 augustus 2011 15:25 schreef heloef het volgende:
[..]
Leeftijd is maar een getal!
Ik zal het even vragen.
Hij is 49 maar hij lijkt 37. Eerlijk waar.quote:Op dinsdag 23 augustus 2011 15:26 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Ik word ook niet zo bijzonder erg tegengehouden door leeftijd. Tenzij te jong, dan wel, maar ik heb altijd op ouder gevallen.
Maakt het dan nog uit hoeveel ouder. Zou je bijv 20 jaar ouder ook doen?quote:Op dinsdag 23 augustus 2011 15:26 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Ik word ook niet zo bijzonder erg tegengehouden door leeftijd. Tenzij te jong, dan wel, maar ik heb altijd op ouder gevallen.
Voor een relatie zie ik het niet zo zitten (over het algemeen). Maar als het een leuke vent is dan zie ik niet in waarom je er niet een fijne nacht mee zou kunnen hebbenquote:Op dinsdag 23 augustus 2011 15:28 schreef EggsTC het volgende:
[..]
Maakt het dan nog uit hoeveel ouder. Zou je bijv 20 jaar ouder ook doen?
Hij ziet er echt uit als hij de 40 niet gepasseerd is maar goed.quote:Op dinsdag 23 augustus 2011 15:28 schreef Tha_Erik het volgende:
49 is toch wel erg richting de bovengrens.
Moeten eigenlijk piet paulusma ff bellen niet waarquote:
Dat.quote:Op dinsdag 23 augustus 2011 15:31 schreef Zokunen het volgende:
Hier lekker zonnig nu, komt goed uit, want ik moet zo nog ff peuken halen
Wij gaan er nu een item over maken.quote:
Samzz gaat net weg, maar sowieso, stuur een PM naar de roostermensen, te vinden in de OP..quote:Op dinsdag 23 augustus 2011 15:29 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
Roosterpersoon aanwezig?
Nog iets speciaals op de planning staan?quote:Op dinsdag 23 augustus 2011 15:38 schreef Symphonic het volgende:
Ik moet nog wel wennen aan de ieniemini prieknopjes in SAM
Die hadden wel iets groter gemogen
Nee niet echtquote:Op dinsdag 23 augustus 2011 15:41 schreef JJH het volgende:
[..]
Nog iets speciaals op de planning staan?
quote:Op dinsdag 23 augustus 2011 15:41 schreef robdriessen het volgende:
Ik moet even zeggen dat ik hier al ruim anderhalf uur aan het genieten ben van de muziek en show. Perfecte arbeidsvitaminen![]()
Na deze show hoeft Gup nog inet aanquote:Op dinsdag 23 augustus 2011 15:41 schreef robdriessen het volgende:
Ik moet even zeggen dat ik hier al ruim anderhalf uur aan het genieten ben van de muziek en show. Perfecte arbeidsvitaminen![]()
Ik ben al lang bezig joh.quote:Op dinsdag 23 augustus 2011 15:34 schreef naatje_1 het volgende:
Hé, erik, dutank is geband, ga eens even SL spelen in een niet nader te noemen ander topic
Dus DAAR komt dat felle licht vandaan dat ik al zo lang niet gezien heb dat het pijn aan mijn ogen doet!quote:
quote:Op dinsdag 23 augustus 2011 15:41 schreef robdriessen het volgende:
quote:
Eng hè?quote:Op dinsdag 23 augustus 2011 15:43 schreef robdriessen het volgende:
[..]
Dus DAAR komt dat felle licht vandaan dat ik al zo lang niet gezien heb dat het pijn aan mijn ogen doet!
Zie je mij iets zeggen over Gup aanzetten?quote:Op dinsdag 23 augustus 2011 15:42 schreef Symphonic het volgende:
[..]
Na deze show hoeft Gup nog inet aan
Ik draai om 4 uur en om 5 uur zou er ook iemand draaien
Ik zei het eigenlijk omdat het rooster leeg isquote:Op dinsdag 23 augustus 2011 15:44 schreef robdriessen het volgende:
[..]
Zie je mij iets zeggen over Gup aanzetten?Maar bedankt voor het nieuws, ik ga er gewoon van uit dat het rooster zich vanzelf wel weer vult tot diep in de nacht
Toppertje.quote:Op dinsdag 23 augustus 2011 15:45 schreef Symphonic het volgende:
[..]
Ik zei het eigenlijk omdat het rooster leeg is
En die Dm komt goed
die heb ik gelukkig nietquote:Op dinsdag 23 augustus 2011 15:47 schreef robdriessen het volgende:
[..]
Toppertje.![]()
En een Breezer Ananas.
geen maar een Goquote:Op dinsdag 23 augustus 2011 15:54 schreef LightLuke het volgende:
Ik kan niet precies timen maar ik gok dat ik op 16:00:00 exact kan disconnecten![]()
Sluit af met een mooi nr
Second thatquote:
Ben benieuwd hoe het zonder de echo van openstaande boxen klinkt.quote:Op dinsdag 23 augustus 2011 15:57 schreef Symphonic het volgende:
[..]
Second that
Ik ben nog niet zo handig met de microfoon maar ik doe mijn best
Dat had ik ook, uiteindelijk wel gelukt, na een boel frustratie.quote:Op dinsdag 23 augustus 2011 15:58 schreef Tha_Erik het volgende:
Ik snap niks van SAM en loop tegen de muur met het downloaden/installeren van die plugin, want ik moet dan iets in config aanvinken, maar als ik precies de instructies volg dan staat er niks om aan te vinken![]()
.
welke plugin?quote:Op dinsdag 23 augustus 2011 15:58 schreef Tha_Erik het volgende:
Ik snap niks van SAM en loop tegen de muur met het downloaden/installeren van die plugin, want ik moet dan iets in config aanvinken, maar als ik precies de instructies volg dan staat er niks om aan te vinken![]()
.
het is mij ook niet duidelijk welke je nou moet hebbenquote:Op dinsdag 23 augustus 2011 16:01 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
http://www.stereotool.com/download/
quote:
ik zal even kijkenquote:Op dinsdag 23 augustus 2011 16:09 schreef Tha_Erik het volgende:
Symph, heb je grease lightning? Ivm lightning
?
KGquote:Op dinsdag 23 augustus 2011 16:15 schreef KapiteinGasthof het volgende:
Hier alleen zon en blauwe luchtVanochtend was het wel kutweer.
En hai
Whehehehequote:Op dinsdag 23 augustus 2011 16:18 schreef JJH het volgende:
* JJH trekt z'n strakke zwarte broek aan en knoopt een knoopje teveel los.
quote:Op dinsdag 23 augustus 2011 16:18 schreef JJH het volgende:
* JJH trekt z'n strakke zwarte broek aan en knoopt een knoopje teveel los.
quote:Op dinsdag 23 augustus 2011 16:21 schreef JJH het volgende:
Wheater with you was ook mooi geweest van Crowded House.
O.quote:Op dinsdag 23 augustus 2011 16:22 schreef Symphonic het volgende:
[..]
Maar ik ging juist geen muziek over het weer daaien
Our House is van Madnessquote:Op dinsdag 23 augustus 2011 16:22 schreef MsMessy het volgende:
WTF Our House is toch niet van Crowded House?
quote:Op dinsdag 23 augustus 2011 16:25 schreef Jofunu-kun het volgende:
Zo, heerlijk zo'n douche waarbij het warme water niet na 20 minuten op is
QFTquote:Op dinsdag 23 augustus 2011 16:25 schreef Symphonic het volgende:
Dit is echt zoooooo'n lekker nummer
Sta jij zo lang onder de douche?quote:Op dinsdag 23 augustus 2011 16:25 schreef Jofunu-kun het volgende:
Zo, heerlijk zo'n douche waarbij het warme water niet na 20 minuten op is
Langer. Noem me een zweefteef, maar ik mediteer altijd onder de douchequote:
m.a.w. je rukt onder de douchequote:Op dinsdag 23 augustus 2011 16:27 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Langer. Noem me een zweefteef, maar ik mediteer altijd onder de douche
quote:Op dinsdag 23 augustus 2011 16:26 schreef Jofunu-kun het volgende:
Op m'n gemak ff bijkomen, nog wat eten dan naar m'n eigenhuisje want om 18:00 komen de Car Classics!
Mediteer?quote:Op dinsdag 23 augustus 2011 16:27 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Soms, maar meestal mediteer ik serieus.quote:
met mijn haar is dat in 3 seconden klaarquote:Op dinsdag 23 augustus 2011 16:29 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Soms, maar meestal mediteer ik serieus.
En ik snap sowieso niet hoe iemand binnen 10 minuten zichzelf kan wassen, haar kan wassen en dan ook nog kan scheren..
Wel altijd even oppoetsen als je klaar bent toch?quote:Op dinsdag 23 augustus 2011 16:29 schreef Symphonic het volgende:
[..]
met mijn haar is dat in 3 seconden klaar
Dat kan niet, die 3 seconden heb je al nodig om de shampoofles open te makenquote:Op dinsdag 23 augustus 2011 16:29 schreef Symphonic het volgende:
[..]
met mijn haar is dat in 3 seconden klaar
Scheren doe ik er altijd na.quote:Op dinsdag 23 augustus 2011 16:29 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
En ik snap sowieso niet hoe iemand binnen 10 minuten zichzelf kan wassen, haar kan wassen en dan ook nog kan scheren..
3 seconden voor een shampoofles?quote:Op dinsdag 23 augustus 2011 16:30 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Dat kan niet, die 3 seconden heb je al nodig om de shampoofles open te maken
45 minuten is het langst, maar dan ben ik tijdens het mediteren in slaap gevallenquote:Op dinsdag 23 augustus 2011 16:31 schreef PriemGirl het volgende:
Lang douchentegenwoordig ook maar 10 a 15 minuten; maar vroeger kon ik makkelijk tot een uur in de douche staan
Een uurquote:Op dinsdag 23 augustus 2011 16:31 schreef PriemGirl het volgende:
Lang douchentegenwoordig ook maar 10 a 15 minuten; maar vroeger kon ik makkelijk tot een uur in de douche staan
Dat was toen ik nog thuis woondequote:Op dinsdag 23 augustus 2011 16:32 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Een uur! Ik ben helemaal niet zo bewust bezig daarmee, maar dat is toch echt te veel waterverspilling voor me
. Dat kost geld namelijk
.
Daarom is het eigenlijk maar goed dat ik zelf een boiler heb die dus na zo'n 20 minuten leeg isquote:Op dinsdag 23 augustus 2011 16:32 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Een uur! Ik ben helemaal niet zo bewust bezig daarmee, maar dat is toch echt te veel waterverspilling voor me
. Dat kost geld namelijk
.
kun je nagaan hoeveel haar ik hebquote:Op dinsdag 23 augustus 2011 16:30 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Dat kan niet, die 3 seconden heb je al nodig om de shampoofles open te maken
quote:Op dinsdag 23 augustus 2011 16:33 schreef Symphonic het volgende:
[..]
kun je nagaan hoeveel haar ik heb
Oh, dus je hebt alleen een shampoofles die je voor de vorm open en dicht doet?quote:Op dinsdag 23 augustus 2011 16:33 schreef Symphonic het volgende:
[..]
kun je nagaan hoeveel haar ik heb
quote:Op dinsdag 23 augustus 2011 16:30 schreef JJH het volgende:
[..]
Wel altijd even oppoetsen als je klaar bent toch?
Kopieren uit VDJ?quote:Op dinsdag 23 augustus 2011 16:35 schreef Tha_Erik het volgende:
Goed, SAM geïnstalleerd (wel lelijk ivm VDJ), nu nog zorgen dat ik een keer kan broadcasten. Iemand die me de gegevens kan sturen
?
Oh jaquote:
Op mijn kop is er amper haar, dus dat scheelt. Wassen lukt mij in 5 minuten. Scheren doe ik niet onder de douche. Zonde van het water.quote:Op dinsdag 23 augustus 2011 16:29 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Ik vind dat waterverspilling.quote:Op dinsdag 23 augustus 2011 16:27 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Dat magquote:
Ik was m'n haar, lichaam en ik scheer me in tien tot vijftien minutenquote:Op dinsdag 23 augustus 2011 16:36 schreef Viro het volgende:
[..]
Op mijn kop is er amper haar, dus dat scheelt. Wassen lukt mij in 5 minuten. Scheren doe ik niet onder de douche. Zonde van het water.
Ik weet van het IPquote:Op dinsdag 23 augustus 2011 16:38 schreef Jofunu-kun het volgende:
Trouwens, Erik, heb je vrij recent nog gedraaid? Anders is het IP namelijk anders..
window > encodersquote:Op dinsdag 23 augustus 2011 16:38 schreef Tha_Erik het volgende:
Nu nog vinden wáár ik dat dan in moet vullen. Ik ben hier zo handig in
.
ah de volgende die een doekje nodig heeftquote:Op dinsdag 23 augustus 2011 16:39 schreef Trollscience het volgende:
* Trollscience klaarkomt van Jimi
Heb ik iets gemist?quote:Op dinsdag 23 augustus 2011 16:39 schreef Symphonic het volgende:
[..]
ah de volgende die een doekje nodig heeft
Ik kan het ook wel in minder tijd hoor, maar dan moet ik echt haast hebben ofzo.. Zonder die 5 minuten mediteren op z'n minst voelt het gewoon niet fijn als ik dan de douche uit kom..quote:Op dinsdag 23 augustus 2011 16:38 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ik was m'n haar, lichaam en ik scheer me in tien tot vijftien minuten. Als ik alles op recordtempo doe, dan ben ik met 7 minuten klaar
.
Zie DMquote:Op dinsdag 23 augustus 2011 16:38 schreef Tha_Erik het volgende:
Nu nog vinden wáár ik dat dan in moet vullen. Ik ben hier zo handig in
.
er stond iets met computersquote:
Mediteren?quote:Op dinsdag 23 augustus 2011 16:40 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Ik kan het ook wel in minder tijd hoor, maar dan moet ik echt haast hebben ofzo.. Zonder die 5 minuten mediteren op z'n minst voelt het gewoon niet fijn als ik dan de douche uit kom..
Klopt. Maar dat heb ik al opgelostquote:Op dinsdag 23 augustus 2011 16:40 schreef Viro het volgende:
[..]
Zie DM
[..]
er stond iets met computers
Uhuh m.a.w. is het wachten tot het weer verkeerd gaatquote:Op dinsdag 23 augustus 2011 16:41 schreef Samzz het volgende:
[..]
Klopt. Maar dat heb ik al opgelost. Tevens heb ik weer internet door mijn excellente computerskills
.
.
quote:Op dinsdag 23 augustus 2011 16:41 schreef Samzz het volgende:
[..]
Klopt. Maar dat heb ik al opgelost. Tevens heb ik weer internet door mijn excellente computerskills
.
.
Kan, maar dan mis ik het geluid van het kletterende water waar ik me dan op focusquote:Op dinsdag 23 augustus 2011 16:41 schreef Samzz het volgende:
[..]
Mediteren?. En dat kan niet in bed of zo?
onlinevideoconverter.comquote:Op dinsdag 23 augustus 2011 16:44 schreef Viro het volgende:
weet iemand wat de site was waar je youtube video's kon downloaden in MP3? Myraela had het een keer gepost maar ben het vergeten te bookmarken
Wat een vertrouwen in mijquote:Op dinsdag 23 augustus 2011 16:42 schreef Viro het volgende:
[..]
Uhuh m.a.w. is het wachten tot het weer verkeerd gaat
Ik heb thuis een bookmark voor je, ben rond 17:15 thuis zometeen.quote:Op dinsdag 23 augustus 2011 16:44 schreef Viro het volgende:
weet iemand wat de site was waar je youtube video's kon downloaden in MP3? Myraela had het een keer gepost maar ben het vergeten te bookmarken
nu nog wifi beveiligenquote:Op dinsdag 23 augustus 2011 16:44 schreef Samzz het volgende:
[..]
Wat een vertrouwen in mij. Nee, ik heb netjes de router gereset. Dus nu doet alles het weer.
http://www.youtube-mp3.org/quote:Op dinsdag 23 augustus 2011 16:44 schreef Viro het volgende:
als je router reset, gaat ie terug naar fabrieksinstellingen. Daarin is de wifi niet beveiligdquote:
Hoe beveilig ik dan?quote:Op dinsdag 23 augustus 2011 16:46 schreef Viro het volgende:
[..]
als je router reset, gaat ie terug naar fabrieksinstellingen. Daarin is de wifi niet beveiligd
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
inloggen op router > wifi settings opzoeken > beveiliging instellenquote:
Linksys of zoiets. Maar hij staat als beveiligd draadloos netwerk in mijn systeem. Dus ik denk dat het goed is.quote:Op dinsdag 23 augustus 2011 16:49 schreef Viro het volgende:
[..]
inloggen op router > wifi settings opzoeken > beveiliging instellen
Dit is heel simpel omschreven hoe het moet, het is ook afhankelijk welke merk je hebt. Dan kan ik meer info geven hoe het moet.
Ah kijk dat is mooiquote:Op dinsdag 23 augustus 2011 16:49 schreef Samzz het volgende:
[..]
Linksys of zoiets. Maar hij staat als beveiligd draadloos netwerk in mijn systeem. Dus ik denk dat het goed is..
Ik denk dat samzzz puur de stroom er af heeft gehaald en geen harde reset heeft gedaanquote:Op dinsdag 23 augustus 2011 16:46 schreef Viro het volgende:
[..]
als je router reset, gaat ie terug naar fabrieksinstellingen. Daarin is de wifi niet beveiligd
Nu ik erover nadenk, ik weet niet eens of ik 'm wel gereset heb, volgens mij heb ik 'm gewoon uit en weer aan gezetquote:
Ja, datquote:Op dinsdag 23 augustus 2011 16:51 schreef PriemGirl het volgende:
[..]
Ik denk dat samzzz puur de stroom er af heeft gehaald en geen harde reset heeft gedaan![]()
Dan blijft alles er in staanquote:
Dat is geen reset. Je moet de reset knopje minimaal 10 a 15 sec ingedrukt houden. Dan is ie pas geresetquote:
Ja, dat dacht ik al. Maar goed, hij doet 't weerquote:
een tip: als je dat ooit doet, en je gaat hem testen: steek dan de stekker in het stopcontactquote:Op dinsdag 23 augustus 2011 16:54 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ja, dat dacht ik al. Maar goed, hij doet 't weer. Daar ging het me om.
En je praat nu met iemand die ooit haar eigen computer wil bouwen, kan je nagaan.
Whehehequote:Op dinsdag 23 augustus 2011 16:54 schreef Symphonic het volgende:
[..]
een tip: als je dat ooit doet, en je gaat hem testen: steek dan de stekker in het stopcontact
Ik spreek uit ervaring
Het is niet zo moeilijk. Mocht het niet lukken heb je genoeg video's op youtubequote:Op dinsdag 23 augustus 2011 16:54 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ja, dat dacht ik al. Maar goed, hij doet 't weer. Daar ging het me om.
En je praat nu met iemand die ooit haar eigen computer wil bouwen, kan je nagaan.
Jij bent niet de enigequote:Op dinsdag 23 augustus 2011 16:54 schreef Symphonic het volgende:
[..]
een tip: als je dat ooit doet, en je gaat hem testen: steek dan de stekker in het stopcontact
Ik spreek uit ervaring
dat is wel handig jaquote:Op dinsdag 23 augustus 2011 16:57 schreef Viro het volgende:
Oh shit, moet wel nummers klaar zetten voor strakjes
Ik denk dat ik iemand vraag het voor me te doen, nog makkelijkerquote:Op dinsdag 23 augustus 2011 16:56 schreef Viro het volgende:
[..]
Het is niet zo moeilijk. Mocht het niet lukken heb je genoeg video's op youtube
[..]
Jij bent niet de enige
Je ziet de PI en weet dat ik gewoon van je houd he?quote:
Dat kan in 1 keer he, dat weet je?quote:Op dinsdag 23 augustus 2011 17:01 schreef Samzz het volgende:
Meh, ik kan m'n Normaal CD's niet op the Pirate Bay vinden... Dan maar rippen en omzetten.
Ik kan niet alle cd's tegelijkertijd in m'n CD-rom drive doen, dus ik moet dat om de beurt doen. En ik heb nu geen zinquote:Op dinsdag 23 augustus 2011 17:06 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Dat kan in 1 keer he, dat weet je?
We hebben het over Samzzquote:Op dinsdag 23 augustus 2011 17:06 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Dat kan in 1 keer he, dat weet je?
Ik had het meer over Rippen en omzetten tegelijkquote:Op dinsdag 23 augustus 2011 17:06 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ik kan alle cd's tegelijkertijd in m'n CD-rom drive doen, dus ik moet dat om de beurt doen. En ik heb nu geen zin.
Ja, dat weet ik. Ik ben niet achterlijk. Maar dan nog duurt 't lang.quote:Op dinsdag 23 augustus 2011 17:07 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Ik had het meer over Rippen en omzetten tegelijk
Mwah, vind ik meevallen, maar ik gebruik dan ook niet WMP ervoor..quote:Op dinsdag 23 augustus 2011 17:07 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ja, dat weet ik. Ik ben niet achterlijk. Maar dan nog duurt 't lang.
Ik heb in een uurtje de hele collectie gedownload, het duurt langer om de hele collectie te rippen en om te zetten.quote:Op dinsdag 23 augustus 2011 17:08 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Mwah, vind ik meevallen, maar ik gebruik dan ook niet WMP ervoor..
zie je dmquote:Op dinsdag 23 augustus 2011 17:08 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ik heb in een uurtje de hele collectie gedownload, het duurt langer om de hele collectie te rippen en om te zetten..
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |