Hij ziet er echt uit als hij de 40 niet gepasseerd is maar goed.quote:Op dinsdag 23 augustus 2011 15:28 schreef Tha_Erik het volgende:
49 is toch wel erg richting de bovengrens.
Moeten eigenlijk piet paulusma ff bellen niet waarquote:
Dat.quote:Op dinsdag 23 augustus 2011 15:31 schreef Zokunen het volgende:
Hier lekker zonnig nu, komt goed uit, want ik moet zo nog ff peuken halen
Wij gaan er nu een item over maken.quote:
Samzz gaat net weg, maar sowieso, stuur een PM naar de roostermensen, te vinden in de OP..quote:Op dinsdag 23 augustus 2011 15:29 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
Roosterpersoon aanwezig?
Nog iets speciaals op de planning staan?quote:Op dinsdag 23 augustus 2011 15:38 schreef Symphonic het volgende:
Ik moet nog wel wennen aan de ieniemini prieknopjes in SAM
Die hadden wel iets groter gemogen
Nee niet echtquote:Op dinsdag 23 augustus 2011 15:41 schreef JJH het volgende:
[..]
Nog iets speciaals op de planning staan?
quote:Op dinsdag 23 augustus 2011 15:41 schreef robdriessen het volgende:
Ik moet even zeggen dat ik hier al ruim anderhalf uur aan het genieten ben van de muziek en show. Perfecte arbeidsvitaminen![]()
Na deze show hoeft Gup nog inet aanquote:Op dinsdag 23 augustus 2011 15:41 schreef robdriessen het volgende:
Ik moet even zeggen dat ik hier al ruim anderhalf uur aan het genieten ben van de muziek en show. Perfecte arbeidsvitaminen![]()
Ik ben al lang bezig joh.quote:Op dinsdag 23 augustus 2011 15:34 schreef naatje_1 het volgende:
Hé, erik, dutank is geband, ga eens even SL spelen in een niet nader te noemen ander topic
Dus DAAR komt dat felle licht vandaan dat ik al zo lang niet gezien heb dat het pijn aan mijn ogen doet!quote:
quote:Op dinsdag 23 augustus 2011 15:41 schreef robdriessen het volgende:
quote:
Eng hè?quote:Op dinsdag 23 augustus 2011 15:43 schreef robdriessen het volgende:
[..]
Dus DAAR komt dat felle licht vandaan dat ik al zo lang niet gezien heb dat het pijn aan mijn ogen doet!
Zie je mij iets zeggen over Gup aanzetten?quote:Op dinsdag 23 augustus 2011 15:42 schreef Symphonic het volgende:
[..]
Na deze show hoeft Gup nog inet aan
Ik draai om 4 uur en om 5 uur zou er ook iemand draaien
Ik zei het eigenlijk omdat het rooster leeg isquote:Op dinsdag 23 augustus 2011 15:44 schreef robdriessen het volgende:
[..]
Zie je mij iets zeggen over Gup aanzetten?Maar bedankt voor het nieuws, ik ga er gewoon van uit dat het rooster zich vanzelf wel weer vult tot diep in de nacht
Toppertje.quote:Op dinsdag 23 augustus 2011 15:45 schreef Symphonic het volgende:
[..]
Ik zei het eigenlijk omdat het rooster leeg is
En die Dm komt goed
die heb ik gelukkig nietquote:Op dinsdag 23 augustus 2011 15:47 schreef robdriessen het volgende:
[..]
Toppertje.![]()
En een Breezer Ananas.
geen maar een Goquote:Op dinsdag 23 augustus 2011 15:54 schreef LightLuke het volgende:
Ik kan niet precies timen maar ik gok dat ik op 16:00:00 exact kan disconnecten![]()
Sluit af met een mooi nr
Second thatquote:
Ben benieuwd hoe het zonder de echo van openstaande boxen klinkt.quote:Op dinsdag 23 augustus 2011 15:57 schreef Symphonic het volgende:
[..]
Second that
Ik ben nog niet zo handig met de microfoon maar ik doe mijn best
Dat had ik ook, uiteindelijk wel gelukt, na een boel frustratie.quote:Op dinsdag 23 augustus 2011 15:58 schreef Tha_Erik het volgende:
Ik snap niks van SAM en loop tegen de muur met het downloaden/installeren van die plugin, want ik moet dan iets in config aanvinken, maar als ik precies de instructies volg dan staat er niks om aan te vinken![]()
.
welke plugin?quote:Op dinsdag 23 augustus 2011 15:58 schreef Tha_Erik het volgende:
Ik snap niks van SAM en loop tegen de muur met het downloaden/installeren van die plugin, want ik moet dan iets in config aanvinken, maar als ik precies de instructies volg dan staat er niks om aan te vinken![]()
.
het is mij ook niet duidelijk welke je nou moet hebbenquote:Op dinsdag 23 augustus 2011 16:01 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
http://www.stereotool.com/download/
quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |