Niks mis met rondsletten.quote:Op dinsdag 23 augustus 2011 15:15 schreef PriemGirl het volgende:
[..]
Wellicht maar beter dat ik vroeg aan een serieuze relatie heb begonnen. Volgens mij zou ik behoorlijk wat rondsletteren kuch....
Postte Fanta en was geen eigen fotoquote:Op dinsdag 23 augustus 2011 15:15 schreef pgrferrari het volgende:
[ afbeelding ]
Wie postte vanochtend deze?
En was dat een eigen foto?
Ken iemand die daar woontquote:Op dinsdag 23 augustus 2011 15:16 schreef PriemGirl het volgende:
[..]
Postte Fanta en was geen eigen fotoDit is de willemstraat in Eindhoven.
Dit filmpje is grappigquote:Op dinsdag 23 augustus 2011 15:16 schreef PriemGirl het volgende:
[..]
Postte Fanta en was geen eigen fotoDit is de willemstraat in Eindhoven.
quote:
Fuuuu ik moet hier straks nog rondrijden doriequote:
Kijk hem nou afquote:Op dinsdag 23 augustus 2011 15:18 schreef PriemGirl het volgende:
[..]
Fuuuu ik moet hier straks nog rondrijden dorie
Dedicationquote:Op dinsdag 23 augustus 2011 15:17 schreef PriemGirl het volgende:
[..]
Maar goed; what's done is done en ik zou mijn huidige relatie nooit opgevenDaarvoor hebben we het te goed
Ik vond het niet heel grappig.quote:
Lolquote:
Geen KPN zekerquote:Op dinsdag 23 augustus 2011 15:20 schreef Samzz het volgende:
Waarom doet mijn faalinternet het niet?.
Gooien!quote:Op dinsdag 23 augustus 2011 15:20 schreef Samzz het volgende:
Waarom doet mijn faalinternet het niet?.
Lol wut? Ik mis hier enige info?quote:Op dinsdag 23 augustus 2011 15:20 schreef heloef het volgende:
Wij hebben hier een presentator die homo is.
Die zou eigenlijk best wel bij Erik passen precies de tegenpool van hem.
Dus hij is een onaardige, saaie, magere, lange,vrouwelijke, kale vrouw?quote:Op dinsdag 23 augustus 2011 15:20 schreef heloef het volgende:
Wij hebben hier een presentator die homo is.
Die zou eigenlijk best wel bij Erik passen precies de tegenpool van hem.
quote:
Nee qua uiterlijk beetje mager onder tattoo's en halflang haar.quote:Op dinsdag 23 augustus 2011 15:21 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Dus hij is een onaardige, saaie, magere, lange,vrouwelijke, kale vrouw?
Geen ideequote:Op dinsdag 23 augustus 2011 15:21 schreef LightLuke het volgende:
[..]
Lol wut? Ik mis hier enige info?
Had ik moeten wetenquote:
Nee eigenlijk niet.quote:Op dinsdag 23 augustus 2011 15:21 schreef LightLuke het volgende:
[..]
Lol wut? Ik mis hier enige info?
Als hij ziek naar huis gaat en jouw het alleen laat doen dan heeft ie in ieder geval wel vertrouwen in jequote:Op dinsdag 23 augustus 2011 15:22 schreef heloef het volgende:
En ik verdorie straks alleen de techniek doen hier want de technicus is ziek naar huis.
Hoe oud is iequote:Op dinsdag 23 augustus 2011 15:24 schreef heloef het volgende:
[..]
Nee eigenlijk niet.
Die man is alleen een beetje oud voor Erik dat is dan weer minder.
Wat een droom weer.quote:Op dinsdag 23 augustus 2011 15:24 schreef MsMessy het volgende:
[..]
Als hij ziek naar huis gaat en jouw het alleen laat doen dan heeft ie in ieder geval wel vertrouwen in jeGoed bezig dus.
Nou ja als ik faal luistert er toch niemand.quote:Op dinsdag 23 augustus 2011 15:24 schreef MsMessy het volgende:
[..]
Als hij ziek naar huis gaat en jouw het alleen laat doen dan heeft ie in ieder geval wel vertrouwen in jeGoed bezig dus.
quote:Op dinsdag 23 augustus 2011 15:24 schreef heloef het volgende:
[..]
Nee eigenlijk niet.
Die man is alleen een beetje oud voor Erik dat is dan weer minder.
Leeftijd is maar een getal!quote:
huuuuuuquote:Op dinsdag 23 augustus 2011 15:25 schreef Samzz het volgende:
Ik ga mijn zieke paardje verzorgen, later.
quote:Op dinsdag 23 augustus 2011 15:25 schreef Samzz het volgende:
quote:Op dinsdag 23 augustus 2011 15:25 schreef Samzz het volgende:
Ik word ook niet zo bijzonder erg tegengehouden door leeftijdquote:Op dinsdag 23 augustus 2011 15:25 schreef heloef het volgende:
[..]
Leeftijd is maar een getal!
Ik zal het even vragen.
Hij is 49 maar hij lijkt 37. Eerlijk waar.quote:Op dinsdag 23 augustus 2011 15:26 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Ik word ook niet zo bijzonder erg tegengehouden door leeftijd. Tenzij te jong, dan wel, maar ik heb altijd op ouder gevallen.
Maakt het dan nog uit hoeveel ouder. Zou je bijv 20 jaar ouder ook doen?quote:Op dinsdag 23 augustus 2011 15:26 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Ik word ook niet zo bijzonder erg tegengehouden door leeftijd. Tenzij te jong, dan wel, maar ik heb altijd op ouder gevallen.
Voor een relatie zie ik het niet zo zitten (over het algemeen). Maar als het een leuke vent is dan zie ik niet in waarom je er niet een fijne nacht mee zou kunnen hebbenquote:Op dinsdag 23 augustus 2011 15:28 schreef EggsTC het volgende:
[..]
Maakt het dan nog uit hoeveel ouder. Zou je bijv 20 jaar ouder ook doen?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |