Niks mis met rondsletten.quote:Op dinsdag 23 augustus 2011 15:15 schreef PriemGirl het volgende:
[..]
Wellicht maar beter dat ik vroeg aan een serieuze relatie heb begonnen. Volgens mij zou ik behoorlijk wat rondsletteren kuch....
Postte Fanta en was geen eigen fotoquote:Op dinsdag 23 augustus 2011 15:15 schreef pgrferrari het volgende:
[ afbeelding ]
Wie postte vanochtend deze?
En was dat een eigen foto?
Ken iemand die daar woontquote:Op dinsdag 23 augustus 2011 15:16 schreef PriemGirl het volgende:
[..]
Postte Fanta en was geen eigen fotoDit is de willemstraat in Eindhoven.
Dit filmpje is grappigquote:Op dinsdag 23 augustus 2011 15:16 schreef PriemGirl het volgende:
[..]
Postte Fanta en was geen eigen fotoDit is de willemstraat in Eindhoven.
quote:
Fuuuu ik moet hier straks nog rondrijden doriequote:
Kijk hem nou afquote:Op dinsdag 23 augustus 2011 15:18 schreef PriemGirl het volgende:
[..]
Fuuuu ik moet hier straks nog rondrijden dorie
Dedicationquote:Op dinsdag 23 augustus 2011 15:17 schreef PriemGirl het volgende:
[..]
Maar goed; what's done is done en ik zou mijn huidige relatie nooit opgevenDaarvoor hebben we het te goed
Ik vond het niet heel grappig.quote:
Lolquote:
Geen KPN zekerquote:Op dinsdag 23 augustus 2011 15:20 schreef Samzz het volgende:
Waarom doet mijn faalinternet het niet?.
Gooien!quote:Op dinsdag 23 augustus 2011 15:20 schreef Samzz het volgende:
Waarom doet mijn faalinternet het niet?.
Lol wut? Ik mis hier enige info?quote:Op dinsdag 23 augustus 2011 15:20 schreef heloef het volgende:
Wij hebben hier een presentator die homo is.
Die zou eigenlijk best wel bij Erik passen precies de tegenpool van hem.
Dus hij is een onaardige, saaie, magere, lange,vrouwelijke, kale vrouw?quote:Op dinsdag 23 augustus 2011 15:20 schreef heloef het volgende:
Wij hebben hier een presentator die homo is.
Die zou eigenlijk best wel bij Erik passen precies de tegenpool van hem.
quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |