* PriemGirl aait Insom over zijn bolletje en knuffelt hem liefquote:Op dinsdag 23 augustus 2011 15:07 schreef Insomnium het volgende:
Zo net maar even mijn facebook opgeruimd.
Foto's van mij ex eraf en dergelijke.
Toch nog steeds een raar gevoel.
Mhm.quote:Op dinsdag 23 augustus 2011 15:08 schreef PriemGirl het volgende:
[..]
* PriemGirl aait Insom over zijn bolletje en knuffelt hem liefKomt wel goed schatje
Some day.....quote:Op dinsdag 23 augustus 2011 15:08 schreef Insomnium het volgende:
[..]
Mhm.
Blijkbaar ben ik niet gemaakt voor relaties.
Whut, ik zag wat in vanuit mijn ooghoek gebeuren.quote:Op dinsdag 23 augustus 2011 15:05 schreef PriemGirl het volgende:
Eiiiiii hou op met je serieus gedoe
[me=PriemGirl]flasht haar boobies naar EggsTC ter afleiding
[/me]
Werkt het??
Hmhmquote:
Je bent wat? 25quote:Op dinsdag 23 augustus 2011 15:08 schreef Insomnium het volgende:
[..]
Mhm.
Blijkbaar ben ik niet gemaakt voor relaties.
hihihi pwned.quote:Op dinsdag 23 augustus 2011 15:09 schreef PriemGirl het volgende:
En andere een lekkere scharrel![]()
Fuuu ik ben te vroeg begonnen met een serieuze relatie. Had best wat willen rond scharrelen![]()
![]()
Als al je relaties stukgaan omdat de andere partij vreemd gaat.quote:Op dinsdag 23 augustus 2011 15:10 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Je bent wat? 25? Da's toch veel te jong om zulke uitspraken te doen.
Bwhehe join de club, ik ben er inmiddels wel aan gewend.quote:Op dinsdag 23 augustus 2011 15:11 schreef Insomnium het volgende:
[..]
Als al je relaties stukgaan omdat de andere partij vreemd gaat.
Dan verlies je wel een beetje het vertrouwen ja.
quote:
Joh, als je nog nooit een relatie gehad hebt (op je 22ste) dan sla je ook aan het twijfelen, maar dan nog je bent 25. Sommige mensen vinden hun ware soulmate pas als ze 30 zijn, of 40, of later. Die dachten wellicht ook voor die tijd dat ze geen relatiemateriaal waren.quote:Op dinsdag 23 augustus 2011 15:11 schreef Insomnium het volgende:
[..]
Dat klopt.quote:Op dinsdag 23 augustus 2011 15:13 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Joh, als je nog nooit een relatie gehad hebt (op je 22ste) dan sla je ook aan het twijfelen, maar dan nog je bent 25. Sommige mensen vinden hun ware soulmate pas als ze 30 zijn, of 40, of later. Die dachten wellicht ook voor die tijd dat ze geen relatiemateriaal waren.
Wellicht maar beter dat ik vroeg aan een serieuze relatie heb begonnen. Volgens mij zou ik behoorlijk wat rondsletteren kuch....quote:Op dinsdag 23 augustus 2011 15:14 schreef EggsTC het volgende:
[..]
lekker in het rond sletten met priem
Dan tref je kutwijven en heb je verschrikkelijke pech, maar er komt echt wel iemandquote:Op dinsdag 23 augustus 2011 15:11 schreef Insomnium het volgende:
[..]
Snap ik. Maar ik ben dan zo'n persoon die dan dingen zegt dat je nog steeds niet op moet gevenquote:Op dinsdag 23 augustus 2011 15:14 schreef Insomnium het volgende:
[..]
Dat klopt.
Maar ik ben het zat altijd mijn uiterste best te doen en dan een trap na te krijgen in praktisch alle situaties![]()
Je mag ook wel blijven hoorquote:Maar goed ik kan maar beter gaan en terug komen als ik wat gezelliger ben.
Dat lijkt een seat leon.quote:Op dinsdag 23 augustus 2011 15:15 schreef pgrferrari het volgende:
[ afbeelding ]
Wie postte vanochtend deze?
En was dat een eigen foto?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |