Dat was toen ik nog thuis woondequote:Op dinsdag 23 augustus 2011 16:32 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Een uur! Ik ben helemaal niet zo bewust bezig daarmee, maar dat is toch echt te veel waterverspilling voor me
. Dat kost geld namelijk
.
Daarom is het eigenlijk maar goed dat ik zelf een boiler heb die dus na zo'n 20 minuten leeg isquote:Op dinsdag 23 augustus 2011 16:32 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Een uur! Ik ben helemaal niet zo bewust bezig daarmee, maar dat is toch echt te veel waterverspilling voor me
. Dat kost geld namelijk
.
kun je nagaan hoeveel haar ik hebquote:Op dinsdag 23 augustus 2011 16:30 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Dat kan niet, die 3 seconden heb je al nodig om de shampoofles open te maken
quote:Op dinsdag 23 augustus 2011 16:33 schreef Symphonic het volgende:
[..]
kun je nagaan hoeveel haar ik heb
Oh, dus je hebt alleen een shampoofles die je voor de vorm open en dicht doet?quote:Op dinsdag 23 augustus 2011 16:33 schreef Symphonic het volgende:
[..]
kun je nagaan hoeveel haar ik heb
quote:Op dinsdag 23 augustus 2011 16:30 schreef JJH het volgende:
[..]
Wel altijd even oppoetsen als je klaar bent toch?
Kopieren uit VDJ?quote:Op dinsdag 23 augustus 2011 16:35 schreef Tha_Erik het volgende:
Goed, SAM geïnstalleerd (wel lelijk ivm VDJ), nu nog zorgen dat ik een keer kan broadcasten. Iemand die me de gegevens kan sturen
?
Oh jaquote:
Op mijn kop is er amper haar, dus dat scheelt. Wassen lukt mij in 5 minuten. Scheren doe ik niet onder de douche. Zonde van het water.quote:Op dinsdag 23 augustus 2011 16:29 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Soms, maar meestal mediteer ik serieus.
En ik snap sowieso niet hoe iemand binnen 10 minuten zichzelf kan wassen, haar kan wassen en dan ook nog kan scheren..
Ik vind dat waterverspilling.quote:Op dinsdag 23 augustus 2011 16:27 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Langer. Noem me een zweefteef, maar ik mediteer altijd onder de douche
Dat magquote:
Ik was m'n haar, lichaam en ik scheer me in tien tot vijftien minutenquote:Op dinsdag 23 augustus 2011 16:36 schreef Viro het volgende:
[..]
Op mijn kop is er amper haar, dus dat scheelt. Wassen lukt mij in 5 minuten. Scheren doe ik niet onder de douche. Zonde van het water.
Ik weet van het IPquote:Op dinsdag 23 augustus 2011 16:38 schreef Jofunu-kun het volgende:
Trouwens, Erik, heb je vrij recent nog gedraaid? Anders is het IP namelijk anders..
window > encodersquote:Op dinsdag 23 augustus 2011 16:38 schreef Tha_Erik het volgende:
Nu nog vinden wáár ik dat dan in moet vullen. Ik ben hier zo handig in
.
ah de volgende die een doekje nodig heeftquote:Op dinsdag 23 augustus 2011 16:39 schreef Trollscience het volgende:
* Trollscience klaarkomt van Jimi
Heb ik iets gemist?quote:Op dinsdag 23 augustus 2011 16:39 schreef Symphonic het volgende:
[..]
ah de volgende die een doekje nodig heeft
Ik kan het ook wel in minder tijd hoor, maar dan moet ik echt haast hebben ofzo.. Zonder die 5 minuten mediteren op z'n minst voelt het gewoon niet fijn als ik dan de douche uit kom..quote:Op dinsdag 23 augustus 2011 16:38 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ik was m'n haar, lichaam en ik scheer me in tien tot vijftien minuten. Als ik alles op recordtempo doe, dan ben ik met 7 minuten klaar
.
Zie DMquote:Op dinsdag 23 augustus 2011 16:38 schreef Tha_Erik het volgende:
Nu nog vinden wáár ik dat dan in moet vullen. Ik ben hier zo handig in
.
er stond iets met computersquote:
Mediteren?quote:Op dinsdag 23 augustus 2011 16:40 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Ik kan het ook wel in minder tijd hoor, maar dan moet ik echt haast hebben ofzo.. Zonder die 5 minuten mediteren op z'n minst voelt het gewoon niet fijn als ik dan de douche uit kom..
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |