quote:Op dinsdag 23 augustus 2011 16:25 schreef Jofunu-kun het volgende:
Zo, heerlijk zo'n douche waarbij het warme water niet na 20 minuten op is
QFTquote:Op dinsdag 23 augustus 2011 16:25 schreef Symphonic het volgende:
Dit is echt zoooooo'n lekker nummer
Sta jij zo lang onder de douche?quote:Op dinsdag 23 augustus 2011 16:25 schreef Jofunu-kun het volgende:
Zo, heerlijk zo'n douche waarbij het warme water niet na 20 minuten op is
Langer. Noem me een zweefteef, maar ik mediteer altijd onder de douchequote:
m.a.w. je rukt onder de douchequote:Op dinsdag 23 augustus 2011 16:27 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Langer. Noem me een zweefteef, maar ik mediteer altijd onder de douche
quote:Op dinsdag 23 augustus 2011 16:26 schreef Jofunu-kun het volgende:
Op m'n gemak ff bijkomen, nog wat eten dan naar m'n eigenhuisje want om 18:00 komen de Car Classics!
Mediteer?quote:Op dinsdag 23 augustus 2011 16:27 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Langer. Noem me een zweefteef, maar ik mediteer altijd onder de douche
Soms, maar meestal mediteer ik serieus.quote:
met mijn haar is dat in 3 seconden klaarquote:Op dinsdag 23 augustus 2011 16:29 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Soms, maar meestal mediteer ik serieus.
En ik snap sowieso niet hoe iemand binnen 10 minuten zichzelf kan wassen, haar kan wassen en dan ook nog kan scheren..
Wel altijd even oppoetsen als je klaar bent toch?quote:Op dinsdag 23 augustus 2011 16:29 schreef Symphonic het volgende:
[..]
met mijn haar is dat in 3 seconden klaar
Dat kan niet, die 3 seconden heb je al nodig om de shampoofles open te makenquote:Op dinsdag 23 augustus 2011 16:29 schreef Symphonic het volgende:
[..]
met mijn haar is dat in 3 seconden klaar
Scheren doe ik er altijd na.quote:Op dinsdag 23 augustus 2011 16:29 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Soms, maar meestal mediteer ik serieus.
En ik snap sowieso niet hoe iemand binnen 10 minuten zichzelf kan wassen, haar kan wassen en dan ook nog kan scheren..
3 seconden voor een shampoofles?quote:Op dinsdag 23 augustus 2011 16:30 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Dat kan niet, die 3 seconden heb je al nodig om de shampoofles open te maken
45 minuten is het langst, maar dan ben ik tijdens het mediteren in slaap gevallenquote:Op dinsdag 23 augustus 2011 16:31 schreef PriemGirl het volgende:
Lang douchentegenwoordig ook maar 10 a 15 minuten; maar vroeger kon ik makkelijk tot een uur in de douche staan
Een uurquote:Op dinsdag 23 augustus 2011 16:31 schreef PriemGirl het volgende:
Lang douchentegenwoordig ook maar 10 a 15 minuten; maar vroeger kon ik makkelijk tot een uur in de douche staan
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |