Hoe beveilig ik dan?quote:Op dinsdag 23 augustus 2011 16:46 schreef Viro het volgende:
[..]
als je router reset, gaat ie terug naar fabrieksinstellingen. Daarin is de wifi niet beveiligd
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
inloggen op router > wifi settings opzoeken > beveiliging instellenquote:
Linksys of zoiets. Maar hij staat als beveiligd draadloos netwerk in mijn systeem. Dus ik denk dat het goed is.quote:Op dinsdag 23 augustus 2011 16:49 schreef Viro het volgende:
[..]
inloggen op router > wifi settings opzoeken > beveiliging instellen
Dit is heel simpel omschreven hoe het moet, het is ook afhankelijk welke merk je hebt. Dan kan ik meer info geven hoe het moet.
Ah kijk dat is mooiquote:Op dinsdag 23 augustus 2011 16:49 schreef Samzz het volgende:
[..]
Linksys of zoiets. Maar hij staat als beveiligd draadloos netwerk in mijn systeem. Dus ik denk dat het goed is..
Ik denk dat samzzz puur de stroom er af heeft gehaald en geen harde reset heeft gedaanquote:Op dinsdag 23 augustus 2011 16:46 schreef Viro het volgende:
[..]
als je router reset, gaat ie terug naar fabrieksinstellingen. Daarin is de wifi niet beveiligd
Nu ik erover nadenk, ik weet niet eens of ik 'm wel gereset heb, volgens mij heb ik 'm gewoon uit en weer aan gezetquote:
Ja, datquote:Op dinsdag 23 augustus 2011 16:51 schreef PriemGirl het volgende:
[..]
Ik denk dat samzzz puur de stroom er af heeft gehaald en geen harde reset heeft gedaan![]()
Dan blijft alles er in staanquote:
Dat is geen reset. Je moet de reset knopje minimaal 10 a 15 sec ingedrukt houden. Dan is ie pas geresetquote:
Ja, dat dacht ik al. Maar goed, hij doet 't weerquote:
een tip: als je dat ooit doet, en je gaat hem testen: steek dan de stekker in het stopcontactquote:Op dinsdag 23 augustus 2011 16:54 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ja, dat dacht ik al. Maar goed, hij doet 't weer. Daar ging het me om.
En je praat nu met iemand die ooit haar eigen computer wil bouwen, kan je nagaan.
Whehehequote:Op dinsdag 23 augustus 2011 16:54 schreef Symphonic het volgende:
[..]
een tip: als je dat ooit doet, en je gaat hem testen: steek dan de stekker in het stopcontact
Ik spreek uit ervaring
Het is niet zo moeilijk. Mocht het niet lukken heb je genoeg video's op youtubequote:Op dinsdag 23 augustus 2011 16:54 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ja, dat dacht ik al. Maar goed, hij doet 't weer. Daar ging het me om.
En je praat nu met iemand die ooit haar eigen computer wil bouwen, kan je nagaan.
Jij bent niet de enigequote:Op dinsdag 23 augustus 2011 16:54 schreef Symphonic het volgende:
[..]
een tip: als je dat ooit doet, en je gaat hem testen: steek dan de stekker in het stopcontact
Ik spreek uit ervaring
dat is wel handig jaquote:Op dinsdag 23 augustus 2011 16:57 schreef Viro het volgende:
Oh shit, moet wel nummers klaar zetten voor strakjes
Ik denk dat ik iemand vraag het voor me te doen, nog makkelijkerquote:Op dinsdag 23 augustus 2011 16:56 schreef Viro het volgende:
[..]
Het is niet zo moeilijk. Mocht het niet lukken heb je genoeg video's op youtube
[..]
Jij bent niet de enige
Je ziet de PI en weet dat ik gewoon van je houd he?quote:
Dat kan in 1 keer he, dat weet je?quote:Op dinsdag 23 augustus 2011 17:01 schreef Samzz het volgende:
Meh, ik kan m'n Normaal CD's niet op the Pirate Bay vinden... Dan maar rippen en omzetten.
Ik kan niet alle cd's tegelijkertijd in m'n CD-rom drive doen, dus ik moet dat om de beurt doen. En ik heb nu geen zinquote:Op dinsdag 23 augustus 2011 17:06 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Dat kan in 1 keer he, dat weet je?
We hebben het over Samzzquote:Op dinsdag 23 augustus 2011 17:06 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Dat kan in 1 keer he, dat weet je?
Ik had het meer over Rippen en omzetten tegelijkquote:Op dinsdag 23 augustus 2011 17:06 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ik kan alle cd's tegelijkertijd in m'n CD-rom drive doen, dus ik moet dat om de beurt doen. En ik heb nu geen zin.
Ja, dat weet ik. Ik ben niet achterlijk. Maar dan nog duurt 't lang.quote:Op dinsdag 23 augustus 2011 17:07 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Ik had het meer over Rippen en omzetten tegelijk
Mwah, vind ik meevallen, maar ik gebruik dan ook niet WMP ervoor..quote:Op dinsdag 23 augustus 2011 17:07 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ja, dat weet ik. Ik ben niet achterlijk. Maar dan nog duurt 't lang.
Ik heb in een uurtje de hele collectie gedownload, het duurt langer om de hele collectie te rippen en om te zetten.quote:Op dinsdag 23 augustus 2011 17:08 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Mwah, vind ik meevallen, maar ik gebruik dan ook niet WMP ervoor..
zie je dmquote:Op dinsdag 23 augustus 2011 17:08 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ik heb in een uurtje de hele collectie gedownload, het duurt langer om de hele collectie te rippen en om te zetten..
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |