Je ziet de PI en weet dat ik gewoon van je houd he?quote:
Dat kan in 1 keer he, dat weet je?quote:Op dinsdag 23 augustus 2011 17:01 schreef Samzz het volgende:
Meh, ik kan m'n Normaal CD's niet op the Pirate Bay vinden... Dan maar rippen en omzetten.
Ik kan niet alle cd's tegelijkertijd in m'n CD-rom drive doen, dus ik moet dat om de beurt doen. En ik heb nu geen zinquote:Op dinsdag 23 augustus 2011 17:06 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Dat kan in 1 keer he, dat weet je?
We hebben het over Samzzquote:Op dinsdag 23 augustus 2011 17:06 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Dat kan in 1 keer he, dat weet je?
Ik had het meer over Rippen en omzetten tegelijkquote:Op dinsdag 23 augustus 2011 17:06 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ik kan alle cd's tegelijkertijd in m'n CD-rom drive doen, dus ik moet dat om de beurt doen. En ik heb nu geen zin.
Ja, dat weet ik. Ik ben niet achterlijk. Maar dan nog duurt 't lang.quote:Op dinsdag 23 augustus 2011 17:07 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Ik had het meer over Rippen en omzetten tegelijk
Mwah, vind ik meevallen, maar ik gebruik dan ook niet WMP ervoor..quote:Op dinsdag 23 augustus 2011 17:07 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ja, dat weet ik. Ik ben niet achterlijk. Maar dan nog duurt 't lang.
Ik heb in een uurtje de hele collectie gedownload, het duurt langer om de hele collectie te rippen en om te zetten.quote:Op dinsdag 23 augustus 2011 17:08 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Mwah, vind ik meevallen, maar ik gebruik dan ook niet WMP ervoor..
zie je dmquote:Op dinsdag 23 augustus 2011 17:08 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ik heb in een uurtje de hele collectie gedownload, het duurt langer om de hele collectie te rippen en om te zetten..
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |