Scheelt dat ik, net als Samzz, van het meeste wel een cd ergens heb liggen, want anders had ik de muziek nu pas ontdekt, en niet toen ik nog een jong Jofutje wasquote:Op dinsdag 23 augustus 2011 14:40 schreef PriemGirl het volgende:
[..]
Is het wel als je het langer dan 24u op je pc hebt staan en je het daarna of niet gekocht hebt of verwijderd hebt
Nee, ik vind het anders omdat ik geen idee heb over de hoeveelheden geld er in die wereld omgaat en of het goedkoper kan.quote:Op dinsdag 23 augustus 2011 14:41 schreef Insomnium het volgende:
[..]
Dus omdat je er geen verstand van hebt vind je het strafbaarder dan muziek downloaden ?
Beetje jammer dat je dan een oordeel over iets geeft waar je de achtergrond niet helemaal van kent.
Kopiëren van intellectueel eigendom is ook jatten.quote:Op dinsdag 23 augustus 2011 14:41 schreef EggsTC het volgende:
[..]
Braaf zeg.
Dan nog is het kopieren van iets niet hetzelfde als iets jatten.
[ afbeelding ]
Besides, is het kopieren van een spel niet de garantie dat je het anders wél gekocht zou hebben.
En dat is exact hetzelfde wat er gebeurd met games.quote:Op dinsdag 23 augustus 2011 14:42 schreef Samzz het volgende:
[..]
Nee, ik vind het anders omdat ik geen idee heb over de hoeveelheden geld er in die wereld omgaat en of het goedkoper kan.
Dat heb ik met muziek meer. CD's kunnen veel goedkoper, die worden gewoon kunstmatig hoog gehouden en dat slaat nergens op.
Maar zometeen gaat iedereen me hatenquote:Op dinsdag 23 augustus 2011 14:42 schreef Stiffler1988 het volgende:
Luke, lekker bezig met de muziekjes
Oh god. Je gaat toch geen K3 draaien ?quote:Op dinsdag 23 augustus 2011 14:43 schreef LightLuke het volgende:
[..]
Maar zometeen gaat iedereen me haten![]()
Nee, je zegt het in het begin goed. Het is kopieren.quote:Op dinsdag 23 augustus 2011 14:43 schreef Samzz het volgende:
[..]
Kopiëren van intellectueel eigendom is ook jatten..
Als ik er ook maar achter kom dat iemand een van mijn tekeningen onder zijn naam verkoopt, bijvoorbeeld. Is diegenen nog niet jarig..
FAAL.quote:Op dinsdag 23 augustus 2011 14:44 schreef PriemGirl het volgende:
Loze discussie
Daarom:
[ afbeelding ]
Inderdaad, dit is meten met 2 maten.quote:Op dinsdag 23 augustus 2011 14:43 schreef Insomnium het volgende:
[..]
En dat is exact hetzelfde wat er gebeurd met games.
En in die wereld gaan letterlijk miljarden om.
Dus als beide dingen dezelfde lading dekken waarom dan de 1 erger vinden als de ander ?
quote:Op dinsdag 23 augustus 2011 14:44 schreef PriemGirl het volgende:
Loze discussie
Daarom:
[ afbeelding ]
Ninja edit woeiiiquote:
quote:Op dinsdag 23 augustus 2011 14:46 schreef gewoonfaye het volgende:
Word gek omdat ik mijn kamer moet doen
Ik vertel bewust niet wie, ik ken er een paar.quote:Op dinsdag 23 augustus 2011 14:40 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Verkapte "Raak me aan ik en een artiest" post
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Lambo of Rekt
quote:Op dinsdag 23 augustus 2011 14:47 schreef EggsTC het volgende:
[..]
Ik vertel bewust niet wie, ik ken er een paar.* Raakt je aanSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Bipolair is niet zo erg soms.
Misschien. Ergens. Nooit
Kut, ik heb jouw kamer niet eens gezien.quote:Op dinsdag 23 augustus 2011 14:46 schreef gewoonfaye het volgende:
Word gek omdat ik mijn kamer moet doen
Lees eens disclaimers in boeken of zo.quote:Op dinsdag 23 augustus 2011 14:45 schreef EggsTC het volgende:
[..]
Nee, je zegt het in het begin goed. Het is kopieren.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |