quote:Op dinsdag 23 augustus 2011 14:25 schreef Viro het volgende:
[..]
oi wil jij ook ruzie met mij?
oh en middag
Echt super muziekjesquote:
quote:
quote:
Nee, hij is een zeikbal.quote:Op dinsdag 23 augustus 2011 14:24 schreef Viro het volgende:
[..]
bruno mars is een geniale songwriter en artiest.
quote:Op dinsdag 23 augustus 2011 14:26 schreef LightLuke het volgende:
Veel verschillende soorten muziek vanmiddag
Dat betekend dat ik als een zielige puber dat ga downloaden vanwege geldgebrek.quote:
http://www.rlslog.net/category/games/pc/quote:
Ik dacht, ik zal alles eens doorbladeren, daar ben ik maar me gestopt, anders ben ik morgen nog niet klaar.quote:Op dinsdag 23 augustus 2011 14:27 schreef Symphonic het volgende:
Ik heb ook nog een uurtje muziek bij elkaar weten te scharrelen
oh damn. hoop dat back up snel klaar is. was vergeten laptop aan te zetten voor back up sessie. mag weer helemaal opnieuw beginnenquote:
quote:Op dinsdag 23 augustus 2011 14:28 schreef JJH het volgende:
[..]
Ik dacht, ik zal alles eens doorbladeren, daar ben ik maar me gestopt, anders ben ik morgen nog niet klaar.
Dat zuigt wel hardquote:Op dinsdag 23 augustus 2011 14:28 schreef Viro het volgende:
[..]
oh damn. hoop dat back up snel klaar is. was vergeten laptop aan te zetten voor back up sessie. mag weer helemaal opnieuw beginnen
Dus gewoon ordinair jatten?quote:Op dinsdag 23 augustus 2011 14:27 schreef Insomnium het volgende:
[..]
Dat betekend dat ik als een zielige puber dat ga downloaden vanwege geldgebrek.
En omdat ik in september een andere bazen game moet kopen
[..]
http://www.rlslog.net/category/games/pc/
ik heb Erik de link voor de goede SAM al gestuurdquote:Op dinsdag 23 augustus 2011 14:28 schreef Viro het volgende:
[..]
oh damn. hoop dat back up snel klaar is. was vergeten laptop aan te zetten voor back up sessie. mag weer helemaal opnieuw beginnen
Dat klopt.quote:
Ja en dat geeft je het recht die game te jatten?quote:Op dinsdag 23 augustus 2011 14:30 schreef Insomnium het volgende:
[..]
Dat klopt.
En dat interesseert mij niets.
Ik koop zat games.
Niets geeft mij dat recht.quote:Op dinsdag 23 augustus 2011 14:30 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ja en dat geeft je het recht die game te jatten?
Ik koop ook genoeg voer, geeft mij ook niet het recht de 100e zak mee te nemen zonder te betalen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |