Dit!quote:Op dinsdag 23 augustus 2011 14:01 schreef Insomnium het volgende:
Klinkt wel lekker duidelijk![]()
Goede radio stem ook !
Ja, want ik dacht eerst Kane?!quote:Op dinsdag 23 augustus 2011 14:02 schreef LightLuke het volgende:
[..]
Het is ook altijd wat met die namen he
Iets jaquote:Op dinsdag 23 augustus 2011 14:02 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Ja, want ik dacht eerst Kane?!, daar heb ik geen zin in
. Maar toen werd het Keane en dat is wel iets beter
.
Hmm ik ook toen ik net wakker werdquote:Op dinsdag 23 augustus 2011 14:03 schreef Insomnium het volgende:
Rargh.
Ik zie eruit als een zombie.
Stomme slapeloosheid.
Gewoon van de site van Spacial audio zelf. 4.2.2 moet je hebben.quote:Op dinsdag 23 augustus 2011 14:01 schreef Tha_Erik het volgende:
Heeft iemand een linkje naar een goede download van SAM?
Ik zie er nog steeds zo uit.quote:Op dinsdag 23 augustus 2011 14:04 schreef EggsTC het volgende:
[..]
Hmm ik ook toen ik net wakker werd
Haha keequote:Op dinsdag 23 augustus 2011 14:03 schreef Viro het volgende:
je bent luid en duidelijk te horen. eerste keer dat ik een show vanaf begin ga jou meemaken. laatste keer dat je draaide had ik alleen de laatste 7 minuten van jd show gehoord.
pc is over 10 minuten klaar met wekelijkse back up dan kan ik je een linkje sturenquote:Op dinsdag 23 augustus 2011 14:01 schreef Tha_Erik het volgende:
Ik ook nogal, ff bakkie koffie pakken zoquote:Op dinsdag 23 augustus 2011 14:04 schreef Insomnium het volgende:
[..]
Ik zie er nog steeds zo uit.
Misschien vanavond maar eens mijzelf volpompen met slaap medicatie om wat eerder te kunnen slapen.
Oh, jij had natuurlijk nog verwacht liggen te maffen op dit tijdstipquote:Op dinsdag 23 augustus 2011 14:05 schreef Viro het volgende:
[..]
pc is over 10 minuten klaar met wekelijkse back up dan kan ik je een linkje sturen
Oh krijg je dat steeds als de song title veranderd ?quote:Op dinsdag 23 augustus 2011 14:06 schreef Samzz het volgende:
Ik vind dat ballonnetje met het weerbericht rete irritant.
wacht ff komt eraanquote:Op dinsdag 23 augustus 2011 14:01 schreef Tha_Erik het volgende:
Hij komt er constant in. Heel irritant.quote:Op dinsdag 23 augustus 2011 14:06 schreef LightLuke het volgende:
[..]
Oh krijg je dat steeds als de song title veranderd ?
uitgezetquote:Op dinsdag 23 augustus 2011 14:07 schreef Samzz het volgende:
[..]
Hij komt er constant in. Heel irritant.
ik heb een linkje naar een 4.2.2 versie met een licentie die niet vervalt.quote:Op dinsdag 23 augustus 2011 14:04 schreef JJH het volgende:
[..]
Gewoon van de site van Spacial audio zelf. 4.2.2 moet je hebben.
Ik heb ook zoiets.quote:Op dinsdag 23 augustus 2011 14:07 schreef Viro het volgende:
[..]
ik heb een linkje naar een 4.2.2 versie met een licentie die niet vervalt.
meestal ga ik slapen om 12.00 dan is het handig als pc back up maakt. maar gisteren ben ik gaan slapen om 0.00. vandaar dat ik nu moet wachten. Normaal ben ik om 15.00 weer wakker.quote:Op dinsdag 23 augustus 2011 14:06 schreef EggsTC het volgende:
[..]
Oh, jij had natuurlijk nog verwacht liggen te maffen op dit tijdstipvandaar die backup nu
richting?quote:Op dinsdag 23 augustus 2011 14:11 schreef Viro het volgende:
[..]
meestal ga ik slapen om 12.00 dan is het handig als pc back up maakt. maar gisteren ben ik gaan slapen om 0.00. vandaar dat ik nu moet wachten. Normaal ben ik om 15.00 weer wakker.
moet mijn slaap ritme aanpassen aangezien ik weer mijn opleiding ga hervatten.
quote:Op dinsdag 23 augustus 2011 14:10 schreef ACT-F het volgende:
Ik denk, wat wordt er toch heerlijk gedraaid op Radio 49. Dat ben ik helemaal niet gewend rond dit tijdstip. Blijkt dat ik een andere stream op heb staan?
* PriemGirl doet meequote:
* JJH gaat er naast zitten.quote:Op dinsdag 23 augustus 2011 14:15 schreef Insomnium het volgende:
* Insomnium kijkt naar de dansende vrouwen.
Lekkerquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |