SPOILER: De Radio49 DJ's (in alfabetische volgorde)Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Wat kan ik als luisteraar verwachten op Radio 49?
Alles. Simpeler is het niet samen te vatten. Iedere DJ heeft zijn eigen stijl, van muziekspecials tot talkshows en verzoekprogramma's. Een bepaald nummer of thema in gedachten? Vraag het eens in het topic, wie weet is er wel iemand die het draait! Zo niet, mag je - als je het leuk vindt - dat zélf doen!
En als er geen DJ draait?
Dan zorgt Guppie (de verzoekjes-automaat) voor lekkere muziek. Klik op de grote zwarte VERZOEKJES knop hierbeneden om iets aan te vragen. Guppie wordt beheerd door robdriessen en kan ook bediend worden door Viro, Knetterkrankjorum en Outpost76.
Ik wil ook! Hoe meld ik me aan en kom ik op het rooster?
Aanmelden voor het rooster kan door een DM of PM (liefst naar 2 of meer personen) te sturen naar Mr-green, Samzz, Gewoonfaye, Knetterkrankjorum of Carooltje79.
Nadat je op het rooster bent gezet ontvang je de gegevens waarmee je kan inloggen op de stream.
LET OP: DJ's moeten zich minimaal 10 minuten voor hun show melden in het topic, zijn ze er niet dan wordt hun uurtje weggegeven!
Zijn er eisen aan DJ's of hun programma's?
Niet echt, draai wat je leuk vindt, of juist totaal iets anders. Hoe meer stijlen, hoe beter! Het enige wat we van je vragen is enthousiasme, de juiste software (zoals SAM of VDJ) en als je durft: een goede microfoon!
Jingles
Er zijn door DJ Luke een aantal standaard Radio 49 jingles gemaakt die voor iedereen zijn te gebruiken. Download hier!
Luisteren in een media player?
Dat kan, klik hier om naar Radio 49 in je media player te luisteren.
Slowchat is toegestaan, maar tot bepaalde hoogte! Het topic is voornamelijk bedoeld voor feedback voor de DJ's.
Statistieken
Uiteraard zijn er statistieken voor deze reeks: http://piles.nl/fok/index.php?reeks_id=16![]()
Neequote:Op dinsdag 23 augustus 2011 13:44 schreef Insomnium het volgende:
Ik hoop gewoon weer op een ellendig dik pak sneeuw.
Vrieskou en heldere dagen
moet je wat minder zuipen.quote:Op dinsdag 23 augustus 2011 13:44 schreef Insomnium het volgende:
Vrieskou en heldere dagen![]()
Sorry ik ben een winter mensquote:
Dat zou ook helpen denk ikquote:
Jaaaa winterquote:Op dinsdag 23 augustus 2011 13:44 schreef Insomnium het volgende:
Vrieskou en heldere dagen
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.No legs woei![]()
No buy? Meh... Who are we kidding!
Op donderdag 15 augustus 2013 14:48 schreef Mss het volgende:
Priem heeft tettorexia! Als ze tetten ziet vergeet ze alles waar ze mee bezig is :7
quote:Op dinsdag 23 augustus 2011 13:47 schreef PriemGirl het volgende:
[..]
Jaaaa winterSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.No legs woei![]()
![]()
![]()
Bipolair is niet zo erg soms.
Misschien. Ergens. Nooit
quote:Op dinsdag 23 augustus 2011 13:47 schreef PriemGirl het volgende:
[..]
Jaaaa winterLekker met zonder benen met priemSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.No legs woei
Lambo of Rekt
Ola !quote:Op dinsdag 23 augustus 2011 13:47 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Hallon
edit: en een miepje van m'n parkieten
quote:
Inderdaad, ik sta gelijk jaren vast op het spoor met hevige sneeuwquote:Op dinsdag 23 augustus 2011 13:48 schreef JJH het volgende:
Ik vind sneeuw tof, als ik maar niet hoef te werken.
Dan kan ik met mijn paard helemaal niksquote:Op dinsdag 23 augustus 2011 13:48 schreef PriemGirl het volgende:
WinterBeste seizoen van het jaar
Liefst vrieskou en sneeuw
Ik ga het volgens mij elke dag wel een keer uitkermen maar.quote:Op dinsdag 23 augustus 2011 13:48 schreef PriemGirl het volgende:
WinterBeste seizoen van het jaar
Liefst vrieskou en sneeuw
quote:Op dinsdag 23 augustus 2011 13:50 schreef Insomnium het volgende:
[..]
Ik ga het volgens mij elke dag wel een keer uitkermen maar.
KLOON NU
Ik sta niet vast, maar ik kan iet opschieten.quote:Op dinsdag 23 augustus 2011 13:49 schreef EggsTC het volgende:
[..]
Inderdaad, ik sta gelijk jaren vast op het spoor met hevige sneeuw
Jawel, een beetje ernaast staan en daar een foto van laten maken en dat op je fobo zettenquote:Op dinsdag 23 augustus 2011 13:50 schreef Samzz het volgende:
[..]
Dan kan ik met mijn paard helemaal niks.
moet je bij robdriessen zijn. als je hem een zip bestand stuurt dan zet hij het in guppie.quote:Op dinsdag 23 augustus 2011 13:53 schreef EggsTC het volgende:
Van wie is hetgeen wat op guppie staat, het is vrij beperkt
hmm k, maar een zip van een 900GIB zit hij niet op te wachten denk ikquote:Op dinsdag 23 augustus 2011 13:55 schreef Viro het volgende:
[..]
moet je bij robdriessen zijn. als je hem een zip bestand stuurt dan zet hij het in guppie.
Ik verbaas me soms juist over de dingen die er tussen staanquote:Op dinsdag 23 augustus 2011 13:53 schreef EggsTC het volgende:
Van wie is hetgeen wat op guppie staat, het is vrij beperkt
Truequote:Op dinsdag 23 augustus 2011 13:55 schreef ACT-F het volgende:
[..]
Jawel, een beetje ernaast staan en daar een foto van laten maken en dat op je fobo zetten
je snapt wel wat ik bedoelquote:Op dinsdag 23 augustus 2011 13:55 schreef EggsTC het volgende:
[..]
hmm k, maar een zip van een 900GIB zit hij niet op te wachten denk ik
nopequote:Op dinsdag 23 augustus 2011 13:56 schreef LightLuke het volgende:
Viro de stream info is verder niet gewijzigd sinds 8 augustus?
Ik ookquote:Op dinsdag 23 augustus 2011 13:56 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Ik verbaas me soms juist over de dingen die er tussen staan.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.No buy? Meh... Who are we kidding!
Op donderdag 15 augustus 2013 14:48 schreef Mss het volgende:
Priem heeft tettorexia! Als ze tetten ziet vergeet ze alles waar ze mee bezig is :7
quote:Op dinsdag 23 augustus 2011 13:58 schreef PriemGirl het volgende:
Kudo's voor diegene die deze foto hier in Eindhoven heeft vast gelegdSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.. Nice idd.
“What do I wear in bed? Why, Chanel No. 5, of course”
Kudo's voor diegene die deze foto hier in Eindhoven heeft vast gelegdLange sluitertijd ftw.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Kudo's voor diegene die deze foto hier in Eindhoven heeft vast gelegdMooi zegSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
The Shit You Hear About Me Might Be True.... But Then Again It Could Be as Fake as the Bitch Who Told You.
het is zijn desktop. denk niet dat hij erop zit te wachten dat jan allemaal als een gek gaat uploaden op zijn pc. denk dat een linkje van zippyshare meer dan voldoende is. of anders link van mega uploadquote:Op dinsdag 23 augustus 2011 13:57 schreef EggsTC het volgende:
[..]
Jawel, maar is er nergens een uploadfunctie?
Okquote:Op dinsdag 23 augustus 2011 13:59 schreef Viro het volgende:
[..]
het is zijn desktop. denk niet dat hij erop zit te wachten dat jan allemaal als een gek gaat uploaden op zijn pc. denk dat een linkje van zippyshare meer dan voldoende is. of anders link van mega upload
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |