quote:Op dinsdag 23 augustus 2011 14:25 schreef Viro het volgende:
[..]
oi wil jij ook ruzie met mij?
oh en middag
Echt super muziekjesquote:
quote:
quote:
Nee, hij is een zeikbal.quote:Op dinsdag 23 augustus 2011 14:24 schreef Viro het volgende:
[..]
bruno mars is een geniale songwriter en artiest.
quote:Op dinsdag 23 augustus 2011 14:26 schreef LightLuke het volgende:
Veel verschillende soorten muziek vanmiddag
Dat betekend dat ik als een zielige puber dat ga downloaden vanwege geldgebrek.quote:
http://www.rlslog.net/category/games/pc/quote:
Ik dacht, ik zal alles eens doorbladeren, daar ben ik maar me gestopt, anders ben ik morgen nog niet klaar.quote:Op dinsdag 23 augustus 2011 14:27 schreef Symphonic het volgende:
Ik heb ook nog een uurtje muziek bij elkaar weten te scharrelen
oh damn. hoop dat back up snel klaar is. was vergeten laptop aan te zetten voor back up sessie. mag weer helemaal opnieuw beginnenquote:
quote:Op dinsdag 23 augustus 2011 14:28 schreef JJH het volgende:
[..]
Ik dacht, ik zal alles eens doorbladeren, daar ben ik maar me gestopt, anders ben ik morgen nog niet klaar.
Dat zuigt wel hardquote:Op dinsdag 23 augustus 2011 14:28 schreef Viro het volgende:
[..]
oh damn. hoop dat back up snel klaar is. was vergeten laptop aan te zetten voor back up sessie. mag weer helemaal opnieuw beginnen
Dus gewoon ordinair jatten?quote:Op dinsdag 23 augustus 2011 14:27 schreef Insomnium het volgende:
[..]
Dat betekend dat ik als een zielige puber dat ga downloaden vanwege geldgebrek.
En omdat ik in september een andere bazen game moet kopen
[..]
http://www.rlslog.net/category/games/pc/
ik heb Erik de link voor de goede SAM al gestuurdquote:Op dinsdag 23 augustus 2011 14:28 schreef Viro het volgende:
[..]
oh damn. hoop dat back up snel klaar is. was vergeten laptop aan te zetten voor back up sessie. mag weer helemaal opnieuw beginnen
Dat klopt.quote:
Ja en dat geeft je het recht die game te jatten?quote:Op dinsdag 23 augustus 2011 14:30 schreef Insomnium het volgende:
[..]
Dat klopt.
En dat interesseert mij niets.
Ik koop zat games.
Niets geeft mij dat recht.quote:Op dinsdag 23 augustus 2011 14:30 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ja en dat geeft je het recht die game te jatten?
Ik koop ook genoeg voer, geeft mij ook niet het recht de 100e zak mee te nemen zonder te betalen.
Schoremquote:Op dinsdag 23 augustus 2011 14:31 schreef Insomnium het volgende:
[..]
Niets geeft mij dat recht.
Maar het interesseert mij niets.
Als ze de prijzen van de games nou eens omlaag gooiden dan zou ik niet 1 keer in de zoveel tijd een spel downloaden in plaats van te kopen.
En dan kan je zeggen tja hoe je het ook brengt het blijft stelen.
En dat klopt.
Ik heb zo mijn ruwe kantjesquote:
Ik wil je wel aangeven bij de politie, hoor.quote:Op dinsdag 23 augustus 2011 14:32 schreef Insomnium het volgende:
[..]
Ik heb zo mijn ruwe kantjes![]()
Slijp mij bij ?
Wie dan?quote:Op dinsdag 23 augustus 2011 14:32 schreef EggsTC het volgende:
[..]
Iemand download hier ook haar albums van AC/DC en koopt ze niet
Dat kan ik ook doen met je AC/DC albums.quote:Op dinsdag 23 augustus 2011 14:32 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ik wil je wel aangeven bij de politie, hoor.
ah kijk, dat scheelt.quote:Op dinsdag 23 augustus 2011 14:29 schreef Symphonic het volgende:
[..]
ik heb Erik de link voor de goede SAM al gestuurd
Eerst downloaden, om hem evt daarna te kopenquote:Op dinsdag 23 augustus 2011 14:31 schreef Insomnium het volgende:
[..]
Als ze de prijzen van de games nou eens omlaag gooiden dan zou ik niet 1 keer in de zoveel tijd een spel downloaden in plaats van te kopen.
En dat klopt.
Gezien de steeds hogere budgetten voor games, en de piraterij die de branche miljarden kost zit een prijsverlaging van games er zeker niet inquote:Op dinsdag 23 augustus 2011 14:31 schreef Insomnium het volgende:
[..]
En dat klopt.
Ik heb al die albums op CD.quote:
De meeste games koop ik.quote:Op dinsdag 23 augustus 2011 14:33 schreef Stiffler1988 het volgende:
[..]
Eerst downloaden, om hem evt daarna te kopen
Zo doe ik t iig
Nee, want ik heb al die albums in de kast staan.quote:Op dinsdag 23 augustus 2011 14:32 schreef Insomnium het volgende:
[..]
Dat kan ik ook doen met je AC/DC albums.
Dus alle mp3's die jij op je PC hebt, heb je op CD?quote:Op dinsdag 23 augustus 2011 14:33 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ik heb al die albums op CD.. Dus ik jat niet, ik heb al voor de muziekrechten betaald.
Nu jij weer.
Ik wilde al zeggen, je was voor die show druk met rippen/kopieren..quote:Op dinsdag 23 augustus 2011 14:33 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ik heb al die albums op CD.. Dus ik jat niet, ik heb al voor de muziekrechten betaald.
Nu jij weer.
Staat nu enkel Radio49 Live, kan geen artiest etc mee zenden want alles gaat over het mengpaneelquote:Op dinsdag 23 augustus 2011 14:30 schreef EggsTC het volgende:
Kan je die weertags helemaal uitzetten svp
Draaien is niet verboden, dat heeft Radionomy allemaal met Buma/stemra geregeld, anders waren ze al lang uit de lucht geweest.quote:Op dinsdag 23 augustus 2011 14:34 schreef EggsTC het volgende:
[..]
Dus alle mp3's die jij op je PC hebt, heb je op CD?
Fair enough, dan nog mag je het niet uitzenden, draaien hier is verboden ook
bam, jij bent
Dat klopt.quote:Op dinsdag 23 augustus 2011 14:33 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Gezien de steeds hogere budgetten voor games, en de piraterij die de branche miljarden kost zit een prijsverlaging van games er zeker niet in
Punt voor de mooie damequote:Op dinsdag 23 augustus 2011 14:33 schreef Samzz het volgende:
[..]
Nee, want ik heb al die albums in de kast staan..
En dat geloof ik ook graagquote:Op dinsdag 23 augustus 2011 14:35 schreef Viro het volgende:
[..]
zuigt idd hard, alleen geniet ik er niet van
Jup.quote:Op dinsdag 23 augustus 2011 14:34 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Ik wilde al zeggen, je was voor die show druk met rippen/kopieren..
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |