quote:
Hoe kan je nu niet genieten van zuigen?quote:Op dinsdag 23 augustus 2011 14:35 schreef Viro het volgende:
[..]
zuigt idd hard, alleen geniet ik er niet van
Dan ben jij een beter mens dan ik.quote:Op dinsdag 23 augustus 2011 14:36 schreef Samzz het volgende:
[..]
Jup..
En nu denk ik, ik doe het makkelijk, ik download gewoon MP3, dat scheelt me uren rippen en omzetten.
Dat maakt me nog geen dief, want ik heb al voor de muziek betaald.
Scherpquote:Op dinsdag 23 augustus 2011 14:36 schreef Samzz het volgende:
[..]
Hoe kan je nu niet genieten van zuigen?.
Faye meisquote:
Dit is een piratenzender, als men wist wat hier allemaal gedraaid wordt was deze zender ook uit de lucht.quote:Op dinsdag 23 augustus 2011 14:35 schreef Samzz het volgende:
[..]
Draaien is niet verboden, dat heeft Radionomy allemaal met Buma/stemra geregeld, anders waren ze al lang uit de lucht geweest..
Ja, alle MP3's op mijn PC heb ik op cd, ouderwetse CD's.
Nu jij weer.
Uiteraardquote:
Ik download de meeste muziek via nieuwsgroepen, en betaal er dan ook voor.quote:Op dinsdag 23 augustus 2011 14:36 schreef Samzz het volgende:
[..]
Jup..
En nu denk ik, ik doe het makkelijk, ik download gewoon MP3, dat scheelt me uren rippen en omzetten.
Dat maakt me nog geen dief, want ik heb al voor de muziek betaald.
Ik houd gewoon niet van jatten.quote:Op dinsdag 23 augustus 2011 14:36 schreef Insomnium het volgende:
[..]
Dan ben jij een beter mens dan ik.
Piratenzender? Nee hoor, ga eens lezen op de radionomy site.quote:Op dinsdag 23 augustus 2011 14:37 schreef EggsTC het volgende:
[..]
Dit is een piratenzender, als men wist wat hier allemaal gedraaid wordt was deze zender ook uit de lucht.
Beperkte MP3 collectie dan. Bovendien geloof ik dat niet, ook niet dat je alleen maar legale software hebt.
Lol. Maakt het niet legaal schatquote:Op dinsdag 23 augustus 2011 14:37 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Ik download de meeste muziek via nieuwsgroepen, en betaal er dan ook voor.
Wanneer kom je eens langs dan?quote:Op dinsdag 23 augustus 2011 14:36 schreef Samzz het volgende:
[..]
Hoe kan je nu niet genieten van zuigen?.
Ze hebbben wellicht onderling wat afgesproken, maar echt niet alles wat hier gedraaid wordt is legaal. Ik heb dubstep voorbij horen komen waarvan ik 100% zeker weet dat de eigenaar van de muziek nooit gevraagd is om toestemming om hier gedraaid te worden. Ik ken de eigenaar namelijk zelf.quote:Op dinsdag 23 augustus 2011 14:38 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Piratenzender? Nee hoor, ga eens lezen op de radionomy site.
Downloaden is niet strafbaar trouwens, uploaden welquote:Op dinsdag 23 augustus 2011 14:38 schreef PriemGirl het volgende:
[..]
Lol. Maakt het niet legaal schat![]()
Deze man weet hetquote:Op dinsdag 23 augustus 2011 14:38 schreef Viro het volgende:
ik download een spel, film of cd. als het mij bevalt koop ik het.
En in de games industrie niet ?quote:Op dinsdag 23 augustus 2011 14:37 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ik houd gewoon niet van jatten.En dan ben ik wel zo hypocriet om het bij muziek wel iets anders te vinden dan met games
.
Omdat er in de muziekindustrie sowieso al miljarden omgaat en ze de prijzen achterlijk hoog houden.
Misschien moet je de voorwaarden van Radionomy eens doorlezen, dan.quote:Op dinsdag 23 augustus 2011 14:37 schreef EggsTC het volgende:
[..]
Dit is een piratenzender, als men wist wat hier allemaal gedraaid wordt was deze zender ook uit de lucht.
Beperkte MP3 collectie dan. Bovendien geloof ik dat niet, ook niet dat je alleen maar legale software hebt.
Moet je zelf wetenquote:Op dinsdag 23 augustus 2011 14:39 schreef Insomnium het volgende:
[..]
En in de games industrie niet ?
Dat word even goed kunstmatig hoog gehouden.
Dus waarom daar een verschil tussen maken ?
En laat ik 1 ding wel duidelijk hebben.
Ik zal nooit zomaar iets stelen van andere mensen.
Maar voor muziek en games maak ik soms wel een uitzondering.
Is het wel als je het langer dan 24u op je pc hebt staan en je het daarna of niet gekocht hebt of verwijderd hebtquote:Op dinsdag 23 augustus 2011 14:39 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Downloaden is niet strafbaar trouwens, uploaden wel
Verkapte "Raak me aan ik en een artiest" postquote:Op dinsdag 23 augustus 2011 14:39 schreef EggsTC het volgende:
[..]
Ze hebbben wellicht onderling wat afgesproken, maar echt niet alles wat hier gedraaid wordt is legaal. Ik heb dubstep voorbij horen komen waarvan ik 100% zeker weet dat de eigenaar van de muziek nooit gevraagd is om toestemming om hier gedraaid te worden. Ik ken de eigenaar namelijk zelf.
Ik draai alleen muziek waar ik voor heb betaald. Dus wat een ander doet, daar heb ik niks mee te maken.quote:Op dinsdag 23 augustus 2011 14:39 schreef EggsTC het volgende:
[..]
Ze hebbben wellicht onderling wat afgesproken, maar echt niet alles wat hier gedraaid wordt is legaal. Ik heb dubstep voorbij horen komen waarvan ik 100% zeker weet dat de eigenaar van de muziek nooit gevraagd is om toestemming om hier gedraaid te worden. Ik ken de eigenaar namelijk zelf.
Braaf zeg.quote:Op dinsdag 23 augustus 2011 14:39 schreef Samzz het volgende:
[..]
Misschien moet je de voorwaarden van Radionomy eens doorlezen, dan..
En ja, het is beperkt, maar dat vind ik niet erg.. En dat jij het niet gelooft kan mij werkelijk waar aan m'n reet oxideren. Ik weet wat ik doe en waarom ik het doe.
En ja, ik heb alleen maar legale software en gratis downloads..
Dus omdat je er geen verstand van hebt vind je het strafbaarder dan muziek downloaden ?quote:Op dinsdag 23 augustus 2011 14:40 schreef Samzz het volgende:
[..]
Moet je zelf weten. Van de game industrie heb ik geen verstand.
Scheelt dat ik, net als Samzz, van het meeste wel een cd ergens heb liggen, want anders had ik de muziek nu pas ontdekt, en niet toen ik nog een jong Jofutje wasquote:Op dinsdag 23 augustus 2011 14:40 schreef PriemGirl het volgende:
[..]
Is het wel als je het langer dan 24u op je pc hebt staan en je het daarna of niet gekocht hebt of verwijderd hebt
Nee, ik vind het anders omdat ik geen idee heb over de hoeveelheden geld er in die wereld omgaat en of het goedkoper kan.quote:Op dinsdag 23 augustus 2011 14:41 schreef Insomnium het volgende:
[..]
Dus omdat je er geen verstand van hebt vind je het strafbaarder dan muziek downloaden ?
Beetje jammer dat je dan een oordeel over iets geeft waar je de achtergrond niet helemaal van kent.
Kopiëren van intellectueel eigendom is ook jatten.quote:Op dinsdag 23 augustus 2011 14:41 schreef EggsTC het volgende:
[..]
Braaf zeg.
Dan nog is het kopieren van iets niet hetzelfde als iets jatten.
[ afbeelding ]
Besides, is het kopieren van een spel niet de garantie dat je het anders wél gekocht zou hebben.
En dat is exact hetzelfde wat er gebeurd met games.quote:Op dinsdag 23 augustus 2011 14:42 schreef Samzz het volgende:
[..]
Nee, ik vind het anders omdat ik geen idee heb over de hoeveelheden geld er in die wereld omgaat en of het goedkoper kan.
Dat heb ik met muziek meer. CD's kunnen veel goedkoper, die worden gewoon kunstmatig hoog gehouden en dat slaat nergens op.
Maar zometeen gaat iedereen me hatenquote:Op dinsdag 23 augustus 2011 14:42 schreef Stiffler1988 het volgende:
Luke, lekker bezig met de muziekjes
Oh god. Je gaat toch geen K3 draaien ?quote:Op dinsdag 23 augustus 2011 14:43 schreef LightLuke het volgende:
[..]
Maar zometeen gaat iedereen me haten![]()
Nee, je zegt het in het begin goed. Het is kopieren.quote:Op dinsdag 23 augustus 2011 14:43 schreef Samzz het volgende:
[..]
Kopiëren van intellectueel eigendom is ook jatten..
Als ik er ook maar achter kom dat iemand een van mijn tekeningen onder zijn naam verkoopt, bijvoorbeeld. Is diegenen nog niet jarig..
FAAL.quote:Op dinsdag 23 augustus 2011 14:44 schreef PriemGirl het volgende:
Loze discussie
Daarom:
[ afbeelding ]
Inderdaad, dit is meten met 2 maten.quote:Op dinsdag 23 augustus 2011 14:43 schreef Insomnium het volgende:
[..]
En dat is exact hetzelfde wat er gebeurd met games.
En in die wereld gaan letterlijk miljarden om.
Dus als beide dingen dezelfde lading dekken waarom dan de 1 erger vinden als de ander ?
quote:Op dinsdag 23 augustus 2011 14:44 schreef PriemGirl het volgende:
Loze discussie
Daarom:
[ afbeelding ]
Ninja edit woeiiiquote:
quote:Op dinsdag 23 augustus 2011 14:46 schreef gewoonfaye het volgende:
Word gek omdat ik mijn kamer moet doen
Ik vertel bewust niet wie, ik ken er een paar.quote:Op dinsdag 23 augustus 2011 14:40 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Verkapte "Raak me aan ik en een artiest" post
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Lambo of Rekt
quote:Op dinsdag 23 augustus 2011 14:47 schreef EggsTC het volgende:
[..]
Ik vertel bewust niet wie, ik ken er een paar.* Raakt je aanSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Bipolair is niet zo erg soms.
Misschien. Ergens. Nooit
Kut, ik heb jouw kamer niet eens gezien.quote:Op dinsdag 23 augustus 2011 14:46 schreef gewoonfaye het volgende:
Word gek omdat ik mijn kamer moet doen
Lees eens disclaimers in boeken of zo.quote:Op dinsdag 23 augustus 2011 14:45 schreef EggsTC het volgende:
[..]
Nee, je zegt het in het begin goed. Het is kopieren.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |