Dan wacht ik nog ff.quote:Op maandag 22 augustus 2011 23:25 schreef Dichterbijer het volgende:
Het ziet er naar uit dat Eindhoven rond 12 uur een regenbui gaat krijgen,
Venlo/Roermond krijgt de volle laag.quote:Op maandag 22 augustus 2011 23:25 schreef Swomp het volgende:
ik check net weer.nl en zie daar wat onweer aankomen, je gaat me toch niet vertellen dat het ergste hier weer in omgeving Roermond komt?
Idd... dat is ook weer eens mooi om te zien en gemakkelijker te fotograferen.quote:Op maandag 22 augustus 2011 23:26 schreef INViCTuS het volgende:
Ik wil best is nachtelijk onweer, dat is echt heel lang geleden. duw maar richting achterhoek dus
Roermond is de laatste weken al verschillende keren letterlijk overspoeldquote:Op maandag 22 augustus 2011 23:25 schreef fratsman het volgende:
[..]
Venlo/Roermond krijgt de volle laag.
Gebeurd wel vaker deze zomer.quote:Op maandag 22 augustus 2011 23:30 schreef Drassss het volgende:
Moet het nog zien. Lijkt me steeds meer naar het oosten te ontwikkelen waardoor het zuid van Maastricht richting Duitsland gaat...
Een soort Tornado Alleyquote:Op maandag 22 augustus 2011 23:32 schreef Fredo55 het volgende:
[..]
Gebeurd wel vaker deze zomer.
Onweer vanuit Frankrijk, dat via Brussel -> Luik -> Maastricht -> Duitsland gaat.
Een soort van tornado alley van de Benelux.
Grijnsquote:
Ze hebben gewaarschuwd dus valt ze niets te verwijtenquote:Op dinsdag 23 augustus 2011 00:21 schreef RemcoW23 het volgende:
KNMI nu ineens stil? Nou, dan komt er wat.
Ah ze waarschuwen iig wel op de site.
quote:Toenemende kans op buien met onweer
Vannacht is er in het zuiden en zuidoosten kans op onweer, langs de zuidgrens mogelijk met windstoten tot circa 75 km/uur. Overdag in de loop van de dag kans op onweersbuien, later ook met hagel en windstoten tot 75 km/uur.
Uitgifte: 22/08/2011 22:32 uur LT
Ja bui Zeeland/Brabant nuquote:Op dinsdag 23 augustus 2011 00:45 schreef Infection het volgende:
http://wolken.buienradar.nl/default.aspx?region=&i=1
Het lijkt zich aardig aan het ontwikkelen boven de Benelux. Zal het in de randstad nog gaan onweren?
Het gaat nog leuk worden vannacht dus.quote:Op dinsdag 23 augustus 2011 00:57 schreef meteo-online het volgende:
Bizar: Op deze kaart is de temperatuur van de wolkentoppen te zien temperatuur daarvan is -70 graden wat voor flinke onweersbuien zorgt
[ afbeelding ]
quote:Op dinsdag 23 augustus 2011 01:08 schreef FL_Freak het volgende:
Kleine flitsen gezien, maar net zoals soldmayor, het komt hier maar net beetje erlangs
Nouja mischien is het dus wel van de kaart geveegd en geen contact meer met limburg.quote:Op dinsdag 23 augustus 2011 01:14 schreef Maisnon het volgende:
Maar hoe is het nu in Limburg dan want volgens de buienradar bliksemkaart moet het van de kaart worden geveegd
[ afbeelding ]
Stel je niet aan, zolang je binnen zit ben je veiligquote:Op dinsdag 23 augustus 2011 01:24 schreef DjinN het volgende:
verdomme..heb morgen een enorm belangrijke dag en uitgerekend nu gaat het hier *helmond* onwerenwordt dus weer met de lamp aan slapen (ik heb angst voor onweer, en helemaal s'nachts. Ik zit nu klaarwakker en rechtop in bed nog net niet met mijn hoofd onder de dekens
)
Zal t vannacht al losbarsten denk je? Njah in dat geval blijf ik ook nog ff wakkerquote:Op dinsdag 23 augustus 2011 01:28 schreef RolStaart-Beer het volgende:
Ik heb serieus nog nooit zoveel ontladinging in korte tijd gezien, hier in Geleen.
De oudste mop ooit die ik hier ooit maakte, maar zo te zien kan het best gaan spoken in het (zuid)oosten.quote:
Hier gaat het nog wel heftig te keerquote:Op dinsdag 23 augustus 2011 01:29 schreef _Fanta het volgende:
[..]
Zal t vannacht al losbarsten denk je? Njah in dat geval blijf ik ook nog ff wakker
Het is nu morgenquote:Op dinsdag 23 augustus 2011 01:23 schreef _Fanta het volgende:
Ik hoor nu al gedonder, t zal morgen toch pas los gaan?
iemand die echt angst heeft voor iets kan je niet vertellen dat ie zich niet moet aanstellen, dat helpt nietquote:Op dinsdag 23 augustus 2011 01:27 schreef _Fanta het volgende:
[..]
Stel je niet aan, zolang je binnen zit ben je veilig
Verhuis naar NHquote:Op dinsdag 23 augustus 2011 01:34 schreef DjinN het volgende:
[..]
iemand die echt angst heeft voor iets kan je niet vertellen dat ie zich niet moet aanstellen, dat helpt nietik zit binnen ja, maar er staat hier wel een loeigrote zendmast bij de overburen in de tuin
en ik hoorde net een superharde donder
schrok wel even erg :$
Inderdaad!quote:Op dinsdag 23 augustus 2011 01:34 schreef _Fanta het volgende:
De lucht is wel heel erg actief aan t worde hiero, veel bliksem in de lucht
Een vriendin van ons moeder is bang voor katten, vind ik ook maar zoiets doms, die beesten doen ook niks. Mjah idd als je ergens schrik voor hebt is t niet fijnquote:Op dinsdag 23 augustus 2011 01:36 schreef DjinN het volgende:
neemt niet weg dat ik het wel superinteressant vind. Alleen van mij mag het liever overdag, of als mijn vriend bij me is, dan is de angst een stukje minder
Ik hoop dat t gaat knallenquote:Op dinsdag 23 augustus 2011 01:40 schreef humorduck28 het volgende:
knmi waarschuwt voor extreem weer in het zuidoosten. (code oranje)
Second that. Nog nooit zo erg gezien.quote:Op dinsdag 23 augustus 2011 01:40 schreef FortunaHome het volgende:
Kan ff bevestigen dat ik nog nooit zoveel bliksem achter elkaar heb gezien. Ook het geluid is echt knetterhard in Sittard. Ben klaarwakker door het gerammel... jezus...
Hah! Dat heb ik ook. Ik volg allerlei sites wanneer er onweer op komst is en vind het superinteressant. Aan de andere kant doe ik het in m'n broekquote:Op dinsdag 23 augustus 2011 01:36 schreef DjinN het volgende:
neemt niet weg dat ik het wel superinteressant vind. Alleen van mij mag het liever overdag, of als mijn vriend bij me is, dan is de angst een stukje minder
Jeuj, ik voel me niet meer alleen!quote:Op dinsdag 23 augustus 2011 01:42 schreef SoldMayor het volgende:
Oh my god jawel 2 licht flitsen gezien in al 20min.
precies dat!quote:Op dinsdag 23 augustus 2011 01:43 schreef minthy het volgende:
[..]
Hah! Dat heb ik ook. Ik volg allerlei sites wanneer er onweer op komst is en vind het superinteressant. Aan de andere kant doe ik het in m'n broek![]()
Van deze mcs ga ik waarschijnlijk geen last krijgen in Overijssel (tenminste niet van het onweer), ik kijk al uit naar morgen (postief en negatief)
Jij gaat wat meemaken zeg ik jequote:Op dinsdag 23 augustus 2011 01:46 schreef Dawnbreaker het volgende:
@ roermond hier breekt de tering langzaam uit
kan iedereen erbij zetten waar ze zitten? wel zo handig!
<flauwmodusaan> Tussen Almelo en Vriezenveen </flauwmodusaan>quote:Op dinsdag 23 augustus 2011 01:46 schreef Dawnbreaker het volgende:
@ roermond hier breekt de tering langzaam uit
kan iedereen erbij zetten waar ze zitten? wel zo handig!
quote:Op dinsdag 23 augustus 2011 01:47 schreef Maisnon het volgende:
http://twitter.com/?q=onweer#!/search/realtime/onweer
Kijk dit wat een drukte
quote:mikeymegens Mike Megens
Daar zit je dan, met je kop Chocomel en een koekje, te kijken naar t onweer.. Heerlyk
Nog altijd.quote:Op dinsdag 23 augustus 2011 01:44 schreef FortunaHome het volgende:
Het was net bijna 1 flits per 2 a 3 sec... jezus hey
u woonde in?quote:Op dinsdag 23 augustus 2011 01:50 schreef Eix het volgende:
[..]
Nog altijd.
Nu voltreffertje in de buurt volgens mij...
Krijgen we weer te maken met een supercel?quote:Op dinsdag 23 augustus 2011 01:51 schreef TommyGun het volgende:
Morgen overdag/middag gaat leuk worden in Brabant
Geen idee, maar als ik Omroep Brabant moet geloven dan gaat 't aardig heet en nat wordenquote:Op dinsdag 23 augustus 2011 01:52 schreef _Fanta het volgende:
[..]
Krijgen we weer te maken met een supercel?
Je mag het hebben, als ik het maar niet krijg...quote:Op dinsdag 23 augustus 2011 01:54 schreef MarkoAlmelo het volgende:
twente krijgt ook nog wel wat straks
Zou Limburg dan eindelijk van de kaart geveegd worden?quote:In Limburg en het oosten van Noord-Brabant komen de komende uren zware onweersbuien voor, mogelijk met hagel en (zware) windstoten tot circa 100 km/uur. Lokaal kan er in korte tijd veel neerslag vallen. Overdag in de loop van de dag opnieuw kans op onweersbuien, later ook met hagel en windstoten tot 75 km/uur.
Niet dat ik het hoop, maar twee dagen gelee, met dat beloofde superwerk, viel er precies tussen almelo en vriezenveen een bui, terwijl ik er tussen woon, en niets kreeg...quote:Op dinsdag 23 augustus 2011 01:54 schreef MarkoAlmelo het volgende:
twente krijgt ook nog wel wat straks
Eigenlijk waardeloos om hiervoor wakker te blijven, maar aan de andere kant... Nu is er eindelijk eens iets te zien / horen, en dat zal morgen waarschijnlijk weer niet zo zijnquote:Op dinsdag 23 augustus 2011 01:55 schreef Rabieluh het volgende:
[..]
Idd, lekker lange rommels, net een flitsje gezien.
laat maar komen..:9quote:Op dinsdag 23 augustus 2011 01:55 schreef minthy het volgende:
[..]
Je mag het hebben, als ik het maar niet krijg...![]()
(omg Hardenberg/Hoogeveen)
Precies ja, ik ga toch ook maar pitten, morgen ook vroeg eruit. Mocht er later vannacht nog wat langskomen, dan maar hopen dat het hard genoeg is om er wakker van te worden.quote:Op dinsdag 23 augustus 2011 01:58 schreef roislecxe het volgende:
[..]
Eigenlijk waardeloos om hiervoor wakker te blijven, maar aan de andere kant... Nu is er eindelijk eens iets te zien / horen, en dat zal morgen waarschijnlijk weer niet zo zijn![]()
Desondanks is het toch wel zo'n beetje bedtijd, morgen 7u weer eruit![]()
Sittard-Geleen, niet zo ver weg dus.quote:Op dinsdag 23 augustus 2011 01:51 schreef lipjes het volgende:
[..]
u woonde in?
01:49:17 23-08-11 Melding : [...]
: 1001476 : Dienstwisselcode Susteren
whehe, ja hier viel toen wel wat, met wat gedonder en geflits. Zal wel erg plaatselijk zijn geweest danquote:Op dinsdag 23 augustus 2011 01:57 schreef humorduck28 het volgende:
[..]
Niet dat ik het hoop, maar twee dagen gelee, met dat beloofde superwerk, viel er precies tussen almelo en vriezenveen een bui, terwijl ik er tussen woon, en niets kreeg...![]()
quote:Op dinsdag 23 augustus 2011 02:02 schreef Dawnbreaker het volgende:
mijn katten zijn alleen thuis, die zullen wel zitten te poepen onder de bank ofzo
Agossiequote:Op dinsdag 23 augustus 2011 02:02 schreef Dawnbreaker het volgende:
mijn katten zijn alleen thuis, die zullen wel zitten te poepen onder de bank ofzo
Ik denk het niet hoor...quote:Op dinsdag 23 augustus 2011 02:03 schreef Infection het volgende:
Zo te zien komt er later vannacht ook nog een tweede ronde als het die richting blijft gaan
http://meteox.net/h.aspx?r=&jaar=-3&soort=loop1uur
laat ze maar lekker poepen, vind ik dan... ik zou dat ten minste niet het ergste vinden....quote:Op dinsdag 23 augustus 2011 02:02 schreef Dawnbreaker het volgende:
Die van ons ligt gewoon lekker te pitten buiten op een tuinstoel (onder een overkapping uiteraard), terwijl het hier knalt en flitst dat het niet normaal meer is. Coole kat!quote:Op dinsdag 23 augustus 2011 02:02 schreef Dawnbreaker het volgende:
OMS is niks bijzonders, de rest worden gewoon ingelicht ivm code oranje, is procedure..quote:Op dinsdag 23 augustus 2011 02:05 schreef lipjes het volgende:
staat o.a. een dak in de fik, maar waar die ambu voor is..
112meldingen.nl, leest nog fijnerquote:Op dinsdag 23 augustus 2011 02:07 schreef Timmos het volgende:
[..]
OMS is niks bijzonders, de rest worden gewoon ingelicht ivm code oranje, is procedure..
En even een tip.. Gebruik http://nsvtv.home.xs4all.nl/p2Kflex/ leest veel fijner..
Ik woon 15 km van Weert en het flitst en dondert aan een stuk door, verder keiharde regen en wind.quote:Op dinsdag 23 augustus 2011 02:08 schreef DjinN het volgende:
weet iemand hoe de situatie in midden-limburg is? Vriend woont in weert en moet over een uur werken
zou wel lachen zijnquote:Op dinsdag 23 augustus 2011 02:09 schreef Asskicker14 het volgende:
Ik hoop niet dat morgen in het nieuws komt dat Roermond is overstroomt.
het einde der tijden lijkt me een goede benaderingquote:Op dinsdag 23 augustus 2011 02:08 schreef DjinN het volgende:
weet iemand hoe de situatie in midden-limburg is? Vriend woont in weert en moet over een uur werken
Dat krijg je voor wonen in Venlo.quote:Op dinsdag 23 augustus 2011 02:11 schreef Klonk het volgende:
Venlo krijgt alles, zwaarste onweer in tijden voor mijn gevoel , slecht voor de nachtrust
Ik lees net dat NWC code net code rood heeft gegeven voor de Achterhoek, das iig redelijk in de richtingquote:
volgens mij niet, want morgenoverdag wordt het 30c drukkend, dat is altijd een prima mix voor flink onweer erna, maar zeker weet ik 't nietquote:Op dinsdag 23 augustus 2011 02:15 schreef _Fanta het volgende:
Ben benieuwt wat ik nog vannacht ga krijgen, maar is deze bui nu wel of niet goed voor morgen? Bdoel ze voorspelde dat t morgen wel us flink los kon barsten. Is bij deze nu die kans toegenomen of juist afgenomen? Ben niet zo'n weer expert wat dat betreft
Ik hoop voor goede mix, hadde we zondag ook al maar toen gebeurde t net niet, hopelijk morgen wel danquote:Op dinsdag 23 augustus 2011 02:17 schreef Dawnbreaker het volgende:
[..]
volgens mij niet, want morgenoverdag wordt het 30c drukkend, dat is altijd een prima mix voor flink onweer erna, maar zeker weet ik 't niet
trouwens, er komt een iets kleinere bui ook onze kant op, rond 04.30 zou die in limburg zijn zoals het nu uitziet
flitsen heb ik hier afgelopen uur ook veel gezien, maar t wil nie echt, ik wil tornado's, windhozen en die shit zienquote:Op dinsdag 23 augustus 2011 02:24 schreef ACT-F het volgende:
Vanaf Goor (Overijssel) kan ik al in de verte flitsen waarnemen. Wel slecht zichtbaar door de mist.
Dan zit je in het verkeerde landquote:Op dinsdag 23 augustus 2011 02:25 schreef _Fanta het volgende:
[..]
flitsen heb ik hier afgelopen uur ook veel gezien, maar t wil nie echt, ik wil tornado's, windhozen en die shit zien
we wachten op de youtube link...quote:Op dinsdag 23 augustus 2011 02:26 schreef Narasan het volgende:
Wat was dat een spektakel hey! Man hier in Oirsbeek (Limburg zuid)!!!! Genoten man dikke inslagen, keiharde regen, wind alleessss!!!!!!! Echt niet meer normaal om seconde een flits !!!!! Wat was dat heftig hey!!!! Heb echt veel op film
dan stond je op de verkeerde plekquote:Op dinsdag 23 augustus 2011 02:28 schreef SoldMayor het volgende:
In de tijd dat ik ff buiten heb gestaan ben ik vaker gestoken door een mug dan dat ik onweer heb gezien.![]()
quote:Op dinsdag 23 augustus 2011 02:28 schreef SoldMayor het volgende:
In de tijd dat ik ff buiten heb gestaan ben ik vaker gestoken door een mug dan dat ik onweer heb gezien.![]()
Ik voorspel rampspoed. Hou je noodpakket maar bij de handquote:Op dinsdag 23 augustus 2011 02:32 schreef _Fanta het volgende:
Kan ik nog iets spectaculairs verwachten, of blijft t maar beetje regenen, donderen en bliksemen hiero?
waar zit je?quote:Op dinsdag 23 augustus 2011 02:32 schreef _Fanta het volgende:
Kan ik nog iets spectaculairs verwachten, of blijft t maar beetje regenen, donderen en bliksemen hiero?
Oei oei, snel mn bier veilig stellen danquote:Op dinsdag 23 augustus 2011 02:33 schreef ACT-F het volgende:
[..]
Ik voorspel rampspoed. Hou je noodpakket maar bij de hand
Waar is hiero?quote:Op dinsdag 23 augustus 2011 02:32 schreef _Fanta het volgende:
Yes!quote:Op dinsdag 23 augustus 2011 02:35 schreef Timmos het volgende:
[..]
Ik vrees dat het meeste naar jullie gaat ipv Zeeland..
staan er 2 van, heel limburg noord wordt opgetrommeltquote:
quote:
En dan is het noodweer (bijna) over, zit je je te vervelen op de kazernequote:Op dinsdag 23 augustus 2011 02:37 schreef lipjes het volgende:
[..]
staan er 2 van, heel limburg noord wordt opgetrommelt
Correctie, nu 3
Ik gebruik buienalarm op mn telefoon, is op basis van buienradar.nl.. De mm's die ze aangeven klopt tot nu toe niet echt maar goed te gebruiken als alarm voor naderende buienquote:Op dinsdag 23 augustus 2011 02:38 schreef SoldMayor het volgende:
[..]
![]()
http://www.buienradar.nl/buienradar-3-uur-vooruit.aspx![]()
![]()
Ik ga denk ik maar slapen en dan de wekker om ongeveer half 7 zetten.
Dat 3 uur vooruit spoelen van buienradar is idd. vaak nep. De bui van nu wordt dan gewoon 3 uur opgeschoven. Terwijl die na loop van tijd wel kan afzwakken.quote:Op dinsdag 23 augustus 2011 02:39 schreef Timmos het volgende:
[..]
Ik gebruik buienalarm op mn telefoon, is op basis van buienradar.nl.. De mm's die ze aangeven klopt tot nu toe niet echt maar goed te gebruiken als alarm voor naderende buien..
Ik weet niet of ze gebruik maken van de 3 uur radar.. je krijgt max een uur van te voren alarmquote:Op dinsdag 23 augustus 2011 02:42 schreef SoldMayor het volgende:
[..]
Dat 3 uur vooruit spoelen van buienradar is idd. vaak nep. De bui van nu wordt dan gewoon 3 uur opgeschoven. Terwijl die na loop van tijd wel kan afzwakken.
hier in zevenbergen net ook een goeie flits iddquote:Op dinsdag 23 augustus 2011 02:42 schreef _Fanta het volgende:
Heb t idee dat de flitsen hier feller worden den donder harder begint te klinken, ik heb hoop!
Ohh alarm op zo'n manier okee.quote:Op dinsdag 23 augustus 2011 02:43 schreef Timmos het volgende:
[..]
Ik weet niet of ze gebruik maken van de 3 uur radar.. je krijgt max een uur van te voren alarm..
Ja, je kan instellen of je dit alarm bij elke spat regen, gematigde neerslag, of zware neerslag wilt.. Het zal niet precies zijn maar het heeft me tot nu toe elke keer gewaarschuwd voor naderende buienquote:Op dinsdag 23 augustus 2011 02:45 schreef SoldMayor het volgende:
[..]
Ohh alarm op zo'n manier okee.
Dus je krijgt een tijdje voor een bui bij jou plaats is een alarm?
quote:Op dinsdag 23 augustus 2011 02:49 schreef SoldMayor het volgende:
Het dondert en het bliksemt en het regend meters bier![]()
Ik zit naar buiten te kijken alleen is het niet hiiiiiieeeeeeeeeer.... jalalalallaaa jaaaaaaalllalala lalalalala
Net nog op de radioquote:Op dinsdag 23 augustus 2011 02:50 schreef Dawnbreaker het volgende:
Thunder... nananana nanananaaa - Thunder... nananana nanananaaa
Okee opzich wel handig.quote:Op dinsdag 23 augustus 2011 02:48 schreef Timmos het volgende:
[..]
Ja, je kan instellen of je dit alarm bij elke spat regen, gematigde neerslag, of zware neerslag wilt.. Het zal niet precies zijn maar het heeft me tot nu toe elke keer gewaarschuwd voor naderende buien..
Sgoed man, slaap lekkerquote:Op dinsdag 23 augustus 2011 02:52 schreef SoldMayor het volgende:
[..]
Okee opzich wel handig.
Ik ga denk ik maar slapen, mischien dat het heel vroeg in de ochtend nog wat wordt....
Die is zeer actief en nog groeiende, dus wie weetquote:Op dinsdag 23 augustus 2011 02:57 schreef _Fanta het volgende:
Hmm kzie dat er vanuit Frankrijk ook iets aankomt, zal dat um dan worden?
dat zijn weerlichten lieve minthy die kun je heel erg ver nog zienquote:Op dinsdag 23 augustus 2011 03:43 schreef minthy het volgende:
Ik zie flitsen vanuit m'n bed... Vaag, de buien zijn kilometers hier vandaan!
ik weet het niet zeker, ik mis de activiteit, het regent hier in zwolle wel aan een stuk door btwquote:Op dinsdag 23 augustus 2011 04:15 schreef Wijnbo het volgende:
Afgaande op buienradar zijn we in hier in Winterswijk over anderhalf uur de aarsch.
GEEN Onweer, alleen regen en een enkele weerlicht en wat dof gedreun in de vertequote:Op dinsdag 23 augustus 2011 06:48 schreef Pino112 het volgende:
Of er is geen onweer geweest bij Zwolle, of er doorheen geslapen.
Mogguh
Ik zou nog even wachten, schijnt de hele nacht de activiteit weg te gaan daar. zou meer oostelijker pakken ( Tilburg ) omdat je dan de bui mooi kan fotograferen en daar komt wellicht iets meerquote:Op dinsdag 23 augustus 2011 07:16 schreef Sj0rSz het volgende:
Zometeen maar eens richting Breda
Schijnt daar nog wel los te gaan dadelijk
mijn radar gaf voor afgelopen maandag ook niets aan, en vandaag wel, ga er maar vanuit dat het goed komt.quote:Op dinsdag 23 augustus 2011 07:19 schreef IkWilbert het volgende:
Estofex met code 2 voor groot deel van Nederland. Gaat het vandaag dan lukken?
Mikequote:Op dinsdag 23 augustus 2011 07:04 schreef Thunderbowl het volgende:
[..]
GEEN Onweer, alleen regen en een enkele weerlicht en wat dof gedreun in de vertevandaag zal er genoeg komen.
Zal me even voorstellenik ben Mike en heb vorig jaar nog in de destentor gestaan ivm stormjagen in en rondom zwolle.
Daarover meer gesprokenvandaag is er weer zon dag!
Hier nog even wat fotos van afgelopen maandag * ergernisdag*
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Toch hebben we nog een wallcloud te grazen kunnen nemen.
Voor de geintereseerden kunnen jullie het filmpje daarvan zien genaamd " stormchase 21 Augustus" op ons YT channel : IThegodsofthunder of de website ( moet nog worden aangepast ) www.extremeweather.nl
En nee dit is geen reclame blok maar ik vergeet iedere keer weer dat er een speciale hoek is voor de onwederfans zoals ik maar ik zit teveel met mijn neus in de kaarten ed...
Das niet alleen vannacht, das al de hele zomer... En nu lijkt het inderdaad iets te zijn en nu moet ik werken. bah bah bah, hoe is het mogelijk/quote:Op dinsdag 23 augustus 2011 07:20 schreef Thunderbowl het volgende:
[..]
Ik zou nog even wachten, schijnt de hele nacht de activiteit weg te gaan daar. zou meer oostelijker pakken ( Tilburg ) omdat je dan de bui mooi kan fotograferen en daar komt wellicht iets meer
ah man lastig te voorspellen, denk dat rond een uur of 10 en een uur of 4 a vijf vanmiddag het wel leuk word.quote:Op dinsdag 23 augustus 2011 07:22 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Mike
Herinner me dat ik dat nog wel heb gelezen ja, tof.
Beter blijf je actief hier, want dan is er ook een echte weergek uit mijn omgeving hier.
Woon zelf niet in Zwolle, maar Nieuwleusen.
Mijn vriendin had het ook al over harde regen, maar compleet doorheen geslapen..
Hoelaat wordt alles verwacht of gaat dat de hele dag door?
Succes man, mag trouwens iedereen een nieuwe topic maken, met als voorbode dat je de eerste post ff overneemt? ken de rulez hier nog niet echt ofzow!quote:Op dinsdag 23 augustus 2011 07:45 schreef marcel-o het volgende:
6 pagina's volgeluld in 1 nacht![]()
ff lezen
als t topic dicht is, komt er 'n "nieuw topic" knopje die vanzelf alles meeneemt en het toppic nummer met 1 opteltquote:Op dinsdag 23 augustus 2011 07:49 schreef Thunderbowl het volgende:
[..]
Succes man, mag trouwens iedereen een nieuwe topic maken, met als voorbode dat je de eerste post ff overneemt? ken de rulez hier nog niet echt ofzow!
tof, je ziet er n ijskap op verschijnen.quote:Op dinsdag 23 augustus 2011 03:34 schreef Thunderbowl het volgende:
Er komt nog genoeg, Ik heb hier een radartje dat zijn werk erg goed doet.
Toen Estofex en het KNMI een Lvl 2 verwachten gaf deze op UKMO gerenderde radar ook niets aan.
Ook de buien die nu over Limburg razen kloppen precies, ook de bui die zich naar Engeland afwend
Ook al was er niet veel te zien, toch heb ik een wallcloud te pakken gehad eeristeren , dus heb en mazzeltje kunnen pikken
Lolz.....quote:Op dinsdag 23 augustus 2011 07:16 schreef Sj0rSz het volgende:
Zometeen maar eens richting Breda
Schijnt daar nog wel los te gaan dadelijk
Thunderbowl komt uit Zwolle, dus dat is dezelfde wolk idd.quote:Op dinsdag 23 augustus 2011 08:14 schreef marcel-o het volgende:
[..]
tof, je ziet er n ijskap op verschijnen.
lijkt heel erg op n wolk die 1 a 2 topics terug door iemand gespot was bij n fabriek in de buurt.
Noodweerquote:Op dinsdag 23 augustus 2011 08:56 schreef Maver24 het volgende:
Iemand even een kleine mededeling wat er vandaag wel niet op het programma staat?
Daar lijkt het wel op jah, in welke vorm van noodweer?, veel onweer erbij ofzo. een kaartje lijkt me wel leuk wat de voorspelling isquote:
Niet hier. het gaat allemaal noordelijker dan de achterhoekquote:
Kans op onweer in het hele land, plaatselijk zwaar.quote:Op dinsdag 23 augustus 2011 09:00 schreef Maver24 het volgende:
[..]
Daar lijkt het wel op jah, in welke vorm van noodweer?, veel onweer erbij ofzo. een kaartje lijkt me wel leuk wat de voorspelling is
aaah kijk, das een serieus kaartje .quote:Op dinsdag 23 augustus 2011 09:05 schreef Psy-freak het volgende:
[..]
Kans op onweer in het hele land, plaatselijk zwaar.
[ afbeelding ]
Dat komt ws. welquote:Op dinsdag 23 augustus 2011 09:09 schreef Maver24 het volgende:
[..]
aaah kijk, das een serieus kaartje .
nu net hier in rdam ook een flinke klap, ik wil meer
Bahquote:Op dinsdag 23 augustus 2011 09:11 schreef trabant het volgende:
Die donder en bliksem van vannacht echoën nog na in mijn oren en ogen. Wat een spektakel, hier in Limburg.
Lees helaas wel dat een brandweerman in Erkelenz tijdens het aanrijden erin is gebleven.
En daar werd ik dus wakker vanquote:Op dinsdag 23 augustus 2011 09:10 schreef rijsttafel het volgende:
Rotterdam: Sodeknetter leek wel een bomaanslag of wat hier. Dat was in ieder geval geen normale flits. Het rare is dat er verder geen flitsen zijn. Werd ff wakker gedrild.
Mogguhquote:Op dinsdag 23 augustus 2011 09:16 schreef Stephan1237 het volgende:
[..]
En daar werd ik dus wakker van
ik hoop rond moerdijk ook, wij zijn nu al 5 keer de dans ontsprongen en da wil ik niequote:Op dinsdag 23 augustus 2011 09:19 schreef Jumparound het volgende:
ben benieuwd @ houten of er nog wat gaat komen vandaag....
De voorspellingen waren goed vanaf zondag... gisteren was het nog acceptable...quote:Op dinsdag 23 augustus 2011 09:19 schreef Jumparound het volgende:
ben benieuwd @ houten of er nog wat gaat komen vandaag....
quote:Op dinsdag 23 augustus 2011 09:36 schreef Psy-freak het volgende:
KNMI geeft oranje voor Limburg en Zeeland.
dat is de 1e die eraan komtquote:Op dinsdag 23 augustus 2011 09:37 schreef MikelenniuM het volgende:
Gerommel in de verte @ Lopik (Utr).
Tis ook al behoorlijk donker
Jaja, sorry. Eindhoven de gekste enzoquote:Op dinsdag 23 augustus 2011 09:36 schreef lipjes het volgende:
[..]
brabant jonge, niks voor limbo's vandaag
Goed zoquote:Op dinsdag 23 augustus 2011 09:39 schreef Psy-freak het volgende:
[..]
Jaja, sorry. Eindhoven de gekste enzo
twitter:rachidfinge twitterde op dinsdag 23-08-2011 om 09:39:35Het KNMI waarschuwt voor extreem weer in Zeeland en Noord-Brabant. reageer retweet
En volgens mij hoor ik al gerommel in de verte... (eindhoven)quote:Op dinsdag 23 augustus 2011 09:40 schreef Dichterbijer het volgende:
twitter:rachidfinge twitterde op dinsdag 23-08-2011 om 09:39:35Het KNMI waarschuwt voor extreem weer in Zeeland en Noord-Brabant. reageer retweet
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |