volgens mij niet, want morgenoverdag wordt het 30c drukkend, dat is altijd een prima mix voor flink onweer erna, maar zeker weet ik 't nietquote:Op dinsdag 23 augustus 2011 02:15 schreef _Fanta het volgende:
Ben benieuwt wat ik nog vannacht ga krijgen, maar is deze bui nu wel of niet goed voor morgen? Bdoel ze voorspelde dat t morgen wel us flink los kon barsten. Is bij deze nu die kans toegenomen of juist afgenomen? Ben niet zo'n weer expert wat dat betreft
Ik hoop voor goede mix, hadde we zondag ook al maar toen gebeurde t net niet, hopelijk morgen wel danquote:Op dinsdag 23 augustus 2011 02:17 schreef Dawnbreaker het volgende:
[..]
volgens mij niet, want morgenoverdag wordt het 30c drukkend, dat is altijd een prima mix voor flink onweer erna, maar zeker weet ik 't niet
trouwens, er komt een iets kleinere bui ook onze kant op, rond 04.30 zou die in limburg zijn zoals het nu uitziet
flitsen heb ik hier afgelopen uur ook veel gezien, maar t wil nie echt, ik wil tornado's, windhozen en die shit zienquote:Op dinsdag 23 augustus 2011 02:24 schreef ACT-F het volgende:
Vanaf Goor (Overijssel) kan ik al in de verte flitsen waarnemen. Wel slecht zichtbaar door de mist.
Dan zit je in het verkeerde landquote:Op dinsdag 23 augustus 2011 02:25 schreef _Fanta het volgende:
[..]
flitsen heb ik hier afgelopen uur ook veel gezien, maar t wil nie echt, ik wil tornado's, windhozen en die shit zien
we wachten op de youtube link...quote:Op dinsdag 23 augustus 2011 02:26 schreef Narasan het volgende:
Wat was dat een spektakel hey! Man hier in Oirsbeek (Limburg zuid)!!!! Genoten man dikke inslagen, keiharde regen, wind alleessss!!!!!!! Echt niet meer normaal om seconde een flits !!!!! Wat was dat heftig hey!!!! Heb echt veel op film
dan stond je op de verkeerde plekquote:Op dinsdag 23 augustus 2011 02:28 schreef SoldMayor het volgende:
In de tijd dat ik ff buiten heb gestaan ben ik vaker gestoken door een mug dan dat ik onweer heb gezien.![]()
quote:Op dinsdag 23 augustus 2011 02:28 schreef SoldMayor het volgende:
In de tijd dat ik ff buiten heb gestaan ben ik vaker gestoken door een mug dan dat ik onweer heb gezien.![]()
Ik voorspel rampspoed. Hou je noodpakket maar bij de handquote:Op dinsdag 23 augustus 2011 02:32 schreef _Fanta het volgende:
Kan ik nog iets spectaculairs verwachten, of blijft t maar beetje regenen, donderen en bliksemen hiero?
waar zit je?quote:Op dinsdag 23 augustus 2011 02:32 schreef _Fanta het volgende:
Kan ik nog iets spectaculairs verwachten, of blijft t maar beetje regenen, donderen en bliksemen hiero?
Oei oei, snel mn bier veilig stellen danquote:Op dinsdag 23 augustus 2011 02:33 schreef ACT-F het volgende:
[..]
Ik voorspel rampspoed. Hou je noodpakket maar bij de hand
Waar is hiero?quote:Op dinsdag 23 augustus 2011 02:32 schreef _Fanta het volgende:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |