Dan wacht ik nog ff.quote:Op maandag 22 augustus 2011 23:25 schreef Dichterbijer het volgende:
Het ziet er naar uit dat Eindhoven rond 12 uur een regenbui gaat krijgen,
Venlo/Roermond krijgt de volle laag.quote:Op maandag 22 augustus 2011 23:25 schreef Swomp het volgende:
ik check net weer.nl en zie daar wat onweer aankomen, je gaat me toch niet vertellen dat het ergste hier weer in omgeving Roermond komt?
Idd... dat is ook weer eens mooi om te zien en gemakkelijker te fotograferen.quote:Op maandag 22 augustus 2011 23:26 schreef INViCTuS het volgende:
Ik wil best is nachtelijk onweer, dat is echt heel lang geleden. duw maar richting achterhoek dus
Roermond is de laatste weken al verschillende keren letterlijk overspoeldquote:Op maandag 22 augustus 2011 23:25 schreef fratsman het volgende:
[..]
Venlo/Roermond krijgt de volle laag.
Gebeurd wel vaker deze zomer.quote:Op maandag 22 augustus 2011 23:30 schreef Drassss het volgende:
Moet het nog zien. Lijkt me steeds meer naar het oosten te ontwikkelen waardoor het zuid van Maastricht richting Duitsland gaat...
Een soort Tornado Alleyquote:Op maandag 22 augustus 2011 23:32 schreef Fredo55 het volgende:
[..]
Gebeurd wel vaker deze zomer.
Onweer vanuit Frankrijk, dat via Brussel -> Luik -> Maastricht -> Duitsland gaat.
Een soort van tornado alley van de Benelux.
Grijnsquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |