Dan wacht ik nog ff.quote:Op maandag 22 augustus 2011 23:25 schreef Dichterbijer het volgende:
Het ziet er naar uit dat Eindhoven rond 12 uur een regenbui gaat krijgen,
Venlo/Roermond krijgt de volle laag.quote:Op maandag 22 augustus 2011 23:25 schreef Swomp het volgende:
ik check net weer.nl en zie daar wat onweer aankomen, je gaat me toch niet vertellen dat het ergste hier weer in omgeving Roermond komt?
Idd... dat is ook weer eens mooi om te zien en gemakkelijker te fotograferen.quote:Op maandag 22 augustus 2011 23:26 schreef INViCTuS het volgende:
Ik wil best is nachtelijk onweer, dat is echt heel lang geleden. duw maar richting achterhoek dus
Roermond is de laatste weken al verschillende keren letterlijk overspoeldquote:Op maandag 22 augustus 2011 23:25 schreef fratsman het volgende:
[..]
Venlo/Roermond krijgt de volle laag.
Gebeurd wel vaker deze zomer.quote:Op maandag 22 augustus 2011 23:30 schreef Drassss het volgende:
Moet het nog zien. Lijkt me steeds meer naar het oosten te ontwikkelen waardoor het zuid van Maastricht richting Duitsland gaat...
Een soort Tornado Alleyquote:Op maandag 22 augustus 2011 23:32 schreef Fredo55 het volgende:
[..]
Gebeurd wel vaker deze zomer.
Onweer vanuit Frankrijk, dat via Brussel -> Luik -> Maastricht -> Duitsland gaat.
Een soort van tornado alley van de Benelux.
Grijnsquote:
Ze hebben gewaarschuwd dus valt ze niets te verwijtenquote:Op dinsdag 23 augustus 2011 00:21 schreef RemcoW23 het volgende:
KNMI nu ineens stil? Nou, dan komt er wat.
Ah ze waarschuwen iig wel op de site.
quote:Toenemende kans op buien met onweer
Vannacht is er in het zuiden en zuidoosten kans op onweer, langs de zuidgrens mogelijk met windstoten tot circa 75 km/uur. Overdag in de loop van de dag kans op onweersbuien, later ook met hagel en windstoten tot 75 km/uur.
Uitgifte: 22/08/2011 22:32 uur LT
Ja bui Zeeland/Brabant nuquote:Op dinsdag 23 augustus 2011 00:45 schreef Infection het volgende:
http://wolken.buienradar.nl/default.aspx?region=&i=1
Het lijkt zich aardig aan het ontwikkelen boven de Benelux. Zal het in de randstad nog gaan onweren?
Het gaat nog leuk worden vannacht dus.quote:Op dinsdag 23 augustus 2011 00:57 schreef meteo-online het volgende:
Bizar: Op deze kaart is de temperatuur van de wolkentoppen te zien temperatuur daarvan is -70 graden wat voor flinke onweersbuien zorgt
[ afbeelding ]
quote:Op dinsdag 23 augustus 2011 01:08 schreef FL_Freak het volgende:
Kleine flitsen gezien, maar net zoals soldmayor, het komt hier maar net beetje erlangs
Nouja mischien is het dus wel van de kaart geveegd en geen contact meer met limburg.quote:Op dinsdag 23 augustus 2011 01:14 schreef Maisnon het volgende:
Maar hoe is het nu in Limburg dan want volgens de buienradar bliksemkaart moet het van de kaart worden geveegd
[ afbeelding ]
Stel je niet aan, zolang je binnen zit ben je veiligquote:Op dinsdag 23 augustus 2011 01:24 schreef DjinN het volgende:
verdomme..heb morgen een enorm belangrijke dag en uitgerekend nu gaat het hier *helmond* onwerenwordt dus weer met de lamp aan slapen (ik heb angst voor onweer, en helemaal s'nachts. Ik zit nu klaarwakker en rechtop in bed nog net niet met mijn hoofd onder de dekens
)
Zal t vannacht al losbarsten denk je? Njah in dat geval blijf ik ook nog ff wakkerquote:Op dinsdag 23 augustus 2011 01:28 schreef RolStaart-Beer het volgende:
Ik heb serieus nog nooit zoveel ontladinging in korte tijd gezien, hier in Geleen.
De oudste mop ooit die ik hier ooit maakte, maar zo te zien kan het best gaan spoken in het (zuid)oosten.quote:
Hier gaat het nog wel heftig te keerquote:Op dinsdag 23 augustus 2011 01:29 schreef _Fanta het volgende:
[..]
Zal t vannacht al losbarsten denk je? Njah in dat geval blijf ik ook nog ff wakker
Het is nu morgenquote:Op dinsdag 23 augustus 2011 01:23 schreef _Fanta het volgende:
Ik hoor nu al gedonder, t zal morgen toch pas los gaan?
iemand die echt angst heeft voor iets kan je niet vertellen dat ie zich niet moet aanstellen, dat helpt nietquote:Op dinsdag 23 augustus 2011 01:27 schreef _Fanta het volgende:
[..]
Stel je niet aan, zolang je binnen zit ben je veilig
Verhuis naar NHquote:Op dinsdag 23 augustus 2011 01:34 schreef DjinN het volgende:
[..]
iemand die echt angst heeft voor iets kan je niet vertellen dat ie zich niet moet aanstellen, dat helpt nietik zit binnen ja, maar er staat hier wel een loeigrote zendmast bij de overburen in de tuin
en ik hoorde net een superharde donder
schrok wel even erg :$
Inderdaad!quote:Op dinsdag 23 augustus 2011 01:34 schreef _Fanta het volgende:
De lucht is wel heel erg actief aan t worde hiero, veel bliksem in de lucht
Een vriendin van ons moeder is bang voor katten, vind ik ook maar zoiets doms, die beesten doen ook niks. Mjah idd als je ergens schrik voor hebt is t niet fijnquote:Op dinsdag 23 augustus 2011 01:36 schreef DjinN het volgende:
neemt niet weg dat ik het wel superinteressant vind. Alleen van mij mag het liever overdag, of als mijn vriend bij me is, dan is de angst een stukje minder
Ik hoop dat t gaat knallenquote:Op dinsdag 23 augustus 2011 01:40 schreef humorduck28 het volgende:
knmi waarschuwt voor extreem weer in het zuidoosten. (code oranje)
Second that. Nog nooit zo erg gezien.quote:Op dinsdag 23 augustus 2011 01:40 schreef FortunaHome het volgende:
Kan ff bevestigen dat ik nog nooit zoveel bliksem achter elkaar heb gezien. Ook het geluid is echt knetterhard in Sittard. Ben klaarwakker door het gerammel... jezus...
Hah! Dat heb ik ook. Ik volg allerlei sites wanneer er onweer op komst is en vind het superinteressant. Aan de andere kant doe ik het in m'n broekquote:Op dinsdag 23 augustus 2011 01:36 schreef DjinN het volgende:
neemt niet weg dat ik het wel superinteressant vind. Alleen van mij mag het liever overdag, of als mijn vriend bij me is, dan is de angst een stukje minder
Jeuj, ik voel me niet meer alleen!quote:Op dinsdag 23 augustus 2011 01:42 schreef SoldMayor het volgende:
Oh my god jawel 2 licht flitsen gezien in al 20min.
precies dat!quote:Op dinsdag 23 augustus 2011 01:43 schreef minthy het volgende:
[..]
Hah! Dat heb ik ook. Ik volg allerlei sites wanneer er onweer op komst is en vind het superinteressant. Aan de andere kant doe ik het in m'n broek![]()
Van deze mcs ga ik waarschijnlijk geen last krijgen in Overijssel (tenminste niet van het onweer), ik kijk al uit naar morgen (postief en negatief)
Jij gaat wat meemaken zeg ik jequote:Op dinsdag 23 augustus 2011 01:46 schreef Dawnbreaker het volgende:
@ roermond hier breekt de tering langzaam uit
kan iedereen erbij zetten waar ze zitten? wel zo handig!
<flauwmodusaan> Tussen Almelo en Vriezenveen </flauwmodusaan>quote:Op dinsdag 23 augustus 2011 01:46 schreef Dawnbreaker het volgende:
@ roermond hier breekt de tering langzaam uit
kan iedereen erbij zetten waar ze zitten? wel zo handig!
quote:Op dinsdag 23 augustus 2011 01:47 schreef Maisnon het volgende:
http://twitter.com/?q=onweer#!/search/realtime/onweer
Kijk dit wat een drukte
quote:mikeymegens Mike Megens
Daar zit je dan, met je kop Chocomel en een koekje, te kijken naar t onweer.. Heerlyk
Nog altijd.quote:Op dinsdag 23 augustus 2011 01:44 schreef FortunaHome het volgende:
Het was net bijna 1 flits per 2 a 3 sec... jezus hey
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |