Het gaat nog leuk worden vannacht dus.quote:Op dinsdag 23 augustus 2011 00:57 schreef meteo-online het volgende:
Bizar: Op deze kaart is de temperatuur van de wolkentoppen te zien temperatuur daarvan is -70 graden wat voor flinke onweersbuien zorgt
[ afbeelding ]
quote:Op dinsdag 23 augustus 2011 01:08 schreef FL_Freak het volgende:
Kleine flitsen gezien, maar net zoals soldmayor, het komt hier maar net beetje erlangs
Nouja mischien is het dus wel van de kaart geveegd en geen contact meer met limburg.quote:Op dinsdag 23 augustus 2011 01:14 schreef Maisnon het volgende:
Maar hoe is het nu in Limburg dan want volgens de buienradar bliksemkaart moet het van de kaart worden geveegd
[ afbeelding ]
Stel je niet aan, zolang je binnen zit ben je veiligquote:Op dinsdag 23 augustus 2011 01:24 schreef DjinN het volgende:
verdomme..heb morgen een enorm belangrijke dag en uitgerekend nu gaat het hier *helmond* onwerenwordt dus weer met de lamp aan slapen (ik heb angst voor onweer, en helemaal s'nachts. Ik zit nu klaarwakker en rechtop in bed nog net niet met mijn hoofd onder de dekens
)
Zal t vannacht al losbarsten denk je? Njah in dat geval blijf ik ook nog ff wakkerquote:Op dinsdag 23 augustus 2011 01:28 schreef RolStaart-Beer het volgende:
Ik heb serieus nog nooit zoveel ontladinging in korte tijd gezien, hier in Geleen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |