GEEN Onweer, alleen regen en een enkele weerlicht en wat dof gedreun in de vertequote:Op dinsdag 23 augustus 2011 06:48 schreef Pino112 het volgende:
Of er is geen onweer geweest bij Zwolle, of er doorheen geslapen.
Mogguh
Ik zou nog even wachten, schijnt de hele nacht de activiteit weg te gaan daar. zou meer oostelijker pakken ( Tilburg ) omdat je dan de bui mooi kan fotograferen en daar komt wellicht iets meerquote:Op dinsdag 23 augustus 2011 07:16 schreef Sj0rSz het volgende:
Zometeen maar eens richting Breda
Schijnt daar nog wel los te gaan dadelijk
mijn radar gaf voor afgelopen maandag ook niets aan, en vandaag wel, ga er maar vanuit dat het goed komt.quote:Op dinsdag 23 augustus 2011 07:19 schreef IkWilbert het volgende:
Estofex met code 2 voor groot deel van Nederland. Gaat het vandaag dan lukken?
Mikequote:Op dinsdag 23 augustus 2011 07:04 schreef Thunderbowl het volgende:
[..]
GEEN Onweer, alleen regen en een enkele weerlicht en wat dof gedreun in de vertevandaag zal er genoeg komen.
Zal me even voorstellenik ben Mike en heb vorig jaar nog in de destentor gestaan ivm stormjagen in en rondom zwolle.
Daarover meer gesprokenvandaag is er weer zon dag!
Hier nog even wat fotos van afgelopen maandag * ergernisdag*
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Toch hebben we nog een wallcloud te grazen kunnen nemen.
Voor de geintereseerden kunnen jullie het filmpje daarvan zien genaamd " stormchase 21 Augustus" op ons YT channel : IThegodsofthunder of de website ( moet nog worden aangepast ) www.extremeweather.nl
En nee dit is geen reclame blok maar ik vergeet iedere keer weer dat er een speciale hoek is voor de onwederfans zoals ik maar ik zit teveel met mijn neus in de kaarten ed...
Das niet alleen vannacht, das al de hele zomer... En nu lijkt het inderdaad iets te zijn en nu moet ik werken. bah bah bah, hoe is het mogelijk/quote:Op dinsdag 23 augustus 2011 07:20 schreef Thunderbowl het volgende:
[..]
Ik zou nog even wachten, schijnt de hele nacht de activiteit weg te gaan daar. zou meer oostelijker pakken ( Tilburg ) omdat je dan de bui mooi kan fotograferen en daar komt wellicht iets meer
ah man lastig te voorspellen, denk dat rond een uur of 10 en een uur of 4 a vijf vanmiddag het wel leuk word.quote:Op dinsdag 23 augustus 2011 07:22 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Mike
Herinner me dat ik dat nog wel heb gelezen ja, tof.
Beter blijf je actief hier, want dan is er ook een echte weergek uit mijn omgeving hier.
Woon zelf niet in Zwolle, maar Nieuwleusen.
Mijn vriendin had het ook al over harde regen, maar compleet doorheen geslapen..
Hoelaat wordt alles verwacht of gaat dat de hele dag door?
Succes man, mag trouwens iedereen een nieuwe topic maken, met als voorbode dat je de eerste post ff overneemt? ken de rulez hier nog niet echt ofzow!quote:Op dinsdag 23 augustus 2011 07:45 schreef marcel-o het volgende:
6 pagina's volgeluld in 1 nacht![]()
ff lezen
als t topic dicht is, komt er 'n "nieuw topic" knopje die vanzelf alles meeneemt en het toppic nummer met 1 opteltquote:Op dinsdag 23 augustus 2011 07:49 schreef Thunderbowl het volgende:
[..]
Succes man, mag trouwens iedereen een nieuwe topic maken, met als voorbode dat je de eerste post ff overneemt? ken de rulez hier nog niet echt ofzow!
tof, je ziet er n ijskap op verschijnen.quote:Op dinsdag 23 augustus 2011 03:34 schreef Thunderbowl het volgende:
Er komt nog genoeg, Ik heb hier een radartje dat zijn werk erg goed doet.
Toen Estofex en het KNMI een Lvl 2 verwachten gaf deze op UKMO gerenderde radar ook niets aan.
Ook de buien die nu over Limburg razen kloppen precies, ook de bui die zich naar Engeland afwend
Ook al was er niet veel te zien, toch heb ik een wallcloud te pakken gehad eeristeren , dus heb en mazzeltje kunnen pikken
Lolz.....quote:Op dinsdag 23 augustus 2011 07:16 schreef Sj0rSz het volgende:
Zometeen maar eens richting Breda
Schijnt daar nog wel los te gaan dadelijk
Thunderbowl komt uit Zwolle, dus dat is dezelfde wolk idd.quote:Op dinsdag 23 augustus 2011 08:14 schreef marcel-o het volgende:
[..]
tof, je ziet er n ijskap op verschijnen.
lijkt heel erg op n wolk die 1 a 2 topics terug door iemand gespot was bij n fabriek in de buurt.
Noodweerquote:Op dinsdag 23 augustus 2011 08:56 schreef Maver24 het volgende:
Iemand even een kleine mededeling wat er vandaag wel niet op het programma staat?
Daar lijkt het wel op jah, in welke vorm van noodweer?, veel onweer erbij ofzo. een kaartje lijkt me wel leuk wat de voorspelling isquote:
Niet hier. het gaat allemaal noordelijker dan de achterhoekquote:
Kans op onweer in het hele land, plaatselijk zwaar.quote:Op dinsdag 23 augustus 2011 09:00 schreef Maver24 het volgende:
[..]
Daar lijkt het wel op jah, in welke vorm van noodweer?, veel onweer erbij ofzo. een kaartje lijkt me wel leuk wat de voorspelling is
aaah kijk, das een serieus kaartje .quote:Op dinsdag 23 augustus 2011 09:05 schreef Psy-freak het volgende:
[..]
Kans op onweer in het hele land, plaatselijk zwaar.
[ afbeelding ]
Dat komt ws. welquote:Op dinsdag 23 augustus 2011 09:09 schreef Maver24 het volgende:
[..]
aaah kijk, das een serieus kaartje .
nu net hier in rdam ook een flinke klap, ik wil meer
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |