Net nog op de radioquote:Op dinsdag 23 augustus 2011 02:50 schreef Dawnbreaker het volgende:
Thunder... nananana nanananaaa - Thunder... nananana nanananaaa
Okee opzich wel handig.quote:Op dinsdag 23 augustus 2011 02:48 schreef Timmos het volgende:
[..]
Ja, je kan instellen of je dit alarm bij elke spat regen, gematigde neerslag, of zware neerslag wilt.. Het zal niet precies zijn maar het heeft me tot nu toe elke keer gewaarschuwd voor naderende buien..
Sgoed man, slaap lekkerquote:Op dinsdag 23 augustus 2011 02:52 schreef SoldMayor het volgende:
[..]
Okee opzich wel handig.
Ik ga denk ik maar slapen, mischien dat het heel vroeg in de ochtend nog wat wordt....
Die is zeer actief en nog groeiende, dus wie weetquote:Op dinsdag 23 augustus 2011 02:57 schreef _Fanta het volgende:
Hmm kzie dat er vanuit Frankrijk ook iets aankomt, zal dat um dan worden?
dat zijn weerlichten lieve minthy die kun je heel erg ver nog zienquote:Op dinsdag 23 augustus 2011 03:43 schreef minthy het volgende:
Ik zie flitsen vanuit m'n bed... Vaag, de buien zijn kilometers hier vandaan!
ik weet het niet zeker, ik mis de activiteit, het regent hier in zwolle wel aan een stuk door btwquote:Op dinsdag 23 augustus 2011 04:15 schreef Wijnbo het volgende:
Afgaande op buienradar zijn we in hier in Winterswijk over anderhalf uur de aarsch.
GEEN Onweer, alleen regen en een enkele weerlicht en wat dof gedreun in de vertequote:Op dinsdag 23 augustus 2011 06:48 schreef Pino112 het volgende:
Of er is geen onweer geweest bij Zwolle, of er doorheen geslapen.
Mogguh
Ik zou nog even wachten, schijnt de hele nacht de activiteit weg te gaan daar. zou meer oostelijker pakken ( Tilburg ) omdat je dan de bui mooi kan fotograferen en daar komt wellicht iets meerquote:Op dinsdag 23 augustus 2011 07:16 schreef Sj0rSz het volgende:
Zometeen maar eens richting Breda
Schijnt daar nog wel los te gaan dadelijk
mijn radar gaf voor afgelopen maandag ook niets aan, en vandaag wel, ga er maar vanuit dat het goed komt.quote:Op dinsdag 23 augustus 2011 07:19 schreef IkWilbert het volgende:
Estofex met code 2 voor groot deel van Nederland. Gaat het vandaag dan lukken?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |