aaah kijk, das een serieus kaartje .quote:Op dinsdag 23 augustus 2011 09:05 schreef Psy-freak het volgende:
[..]
Kans op onweer in het hele land, plaatselijk zwaar.
[ afbeelding ]
Dat komt ws. welquote:Op dinsdag 23 augustus 2011 09:09 schreef Maver24 het volgende:
[..]
aaah kijk, das een serieus kaartje .
nu net hier in rdam ook een flinke klap, ik wil meer
Bahquote:Op dinsdag 23 augustus 2011 09:11 schreef trabant het volgende:
Die donder en bliksem van vannacht echoën nog na in mijn oren en ogen. Wat een spektakel, hier in Limburg.
Lees helaas wel dat een brandweerman in Erkelenz tijdens het aanrijden erin is gebleven.
En daar werd ik dus wakker vanquote:Op dinsdag 23 augustus 2011 09:10 schreef rijsttafel het volgende:
Rotterdam: Sodeknetter leek wel een bomaanslag of wat hier. Dat was in ieder geval geen normale flits. Het rare is dat er verder geen flitsen zijn. Werd ff wakker gedrild.
Mogguhquote:Op dinsdag 23 augustus 2011 09:16 schreef Stephan1237 het volgende:
[..]
En daar werd ik dus wakker van
ik hoop rond moerdijk ook, wij zijn nu al 5 keer de dans ontsprongen en da wil ik niequote:Op dinsdag 23 augustus 2011 09:19 schreef Jumparound het volgende:
ben benieuwd @ houten of er nog wat gaat komen vandaag....
De voorspellingen waren goed vanaf zondag... gisteren was het nog acceptable...quote:Op dinsdag 23 augustus 2011 09:19 schreef Jumparound het volgende:
ben benieuwd @ houten of er nog wat gaat komen vandaag....
quote:Op dinsdag 23 augustus 2011 09:36 schreef Psy-freak het volgende:
KNMI geeft oranje voor Limburg en Zeeland.
dat is de 1e die eraan komtquote:Op dinsdag 23 augustus 2011 09:37 schreef MikelenniuM het volgende:
Gerommel in de verte @ Lopik (Utr).
Tis ook al behoorlijk donker
Jaja, sorry. Eindhoven de gekste enzoquote:Op dinsdag 23 augustus 2011 09:36 schreef lipjes het volgende:
[..]
brabant jonge, niks voor limbo's vandaag
Goed zoquote:Op dinsdag 23 augustus 2011 09:39 schreef Psy-freak het volgende:
[..]
Jaja, sorry. Eindhoven de gekste enzo
twitter:rachidfinge twitterde op dinsdag 23-08-2011 om 09:39:35Het KNMI waarschuwt voor extreem weer in Zeeland en Noord-Brabant. reageer retweet
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |