u woonde in?quote:Op dinsdag 23 augustus 2011 01:50 schreef Eix het volgende:
[..]
Nog altijd.
Nu voltreffertje in de buurt volgens mij...
Krijgen we weer te maken met een supercel?quote:Op dinsdag 23 augustus 2011 01:51 schreef TommyGun het volgende:
Morgen overdag/middag gaat leuk worden in Brabant
Geen idee, maar als ik Omroep Brabant moet geloven dan gaat 't aardig heet en nat wordenquote:Op dinsdag 23 augustus 2011 01:52 schreef _Fanta het volgende:
[..]
Krijgen we weer te maken met een supercel?
Je mag het hebben, als ik het maar niet krijg...quote:Op dinsdag 23 augustus 2011 01:54 schreef MarkoAlmelo het volgende:
twente krijgt ook nog wel wat straks
Zou Limburg dan eindelijk van de kaart geveegd worden?quote:In Limburg en het oosten van Noord-Brabant komen de komende uren zware onweersbuien voor, mogelijk met hagel en (zware) windstoten tot circa 100 km/uur. Lokaal kan er in korte tijd veel neerslag vallen. Overdag in de loop van de dag opnieuw kans op onweersbuien, later ook met hagel en windstoten tot 75 km/uur.
Niet dat ik het hoop, maar twee dagen gelee, met dat beloofde superwerk, viel er precies tussen almelo en vriezenveen een bui, terwijl ik er tussen woon, en niets kreeg...quote:Op dinsdag 23 augustus 2011 01:54 schreef MarkoAlmelo het volgende:
twente krijgt ook nog wel wat straks
Eigenlijk waardeloos om hiervoor wakker te blijven, maar aan de andere kant... Nu is er eindelijk eens iets te zien / horen, en dat zal morgen waarschijnlijk weer niet zo zijnquote:Op dinsdag 23 augustus 2011 01:55 schreef Rabieluh het volgende:
[..]
Idd, lekker lange rommels, net een flitsje gezien.
laat maar komen..:9quote:Op dinsdag 23 augustus 2011 01:55 schreef minthy het volgende:
[..]
Je mag het hebben, als ik het maar niet krijg...![]()
(omg Hardenberg/Hoogeveen)
Precies ja, ik ga toch ook maar pitten, morgen ook vroeg eruit. Mocht er later vannacht nog wat langskomen, dan maar hopen dat het hard genoeg is om er wakker van te worden.quote:Op dinsdag 23 augustus 2011 01:58 schreef roislecxe het volgende:
[..]
Eigenlijk waardeloos om hiervoor wakker te blijven, maar aan de andere kant... Nu is er eindelijk eens iets te zien / horen, en dat zal morgen waarschijnlijk weer niet zo zijn![]()
Desondanks is het toch wel zo'n beetje bedtijd, morgen 7u weer eruit![]()
Sittard-Geleen, niet zo ver weg dus.quote:Op dinsdag 23 augustus 2011 01:51 schreef lipjes het volgende:
[..]
u woonde in?
01:49:17 23-08-11 Melding : [...]
: 1001476 : Dienstwisselcode Susteren
whehe, ja hier viel toen wel wat, met wat gedonder en geflits. Zal wel erg plaatselijk zijn geweest danquote:Op dinsdag 23 augustus 2011 01:57 schreef humorduck28 het volgende:
[..]
Niet dat ik het hoop, maar twee dagen gelee, met dat beloofde superwerk, viel er precies tussen almelo en vriezenveen een bui, terwijl ik er tussen woon, en niets kreeg...![]()
quote:Op dinsdag 23 augustus 2011 02:02 schreef Dawnbreaker het volgende:
mijn katten zijn alleen thuis, die zullen wel zitten te poepen onder de bank ofzo
Agossiequote:Op dinsdag 23 augustus 2011 02:02 schreef Dawnbreaker het volgende:
mijn katten zijn alleen thuis, die zullen wel zitten te poepen onder de bank ofzo
Ik denk het niet hoor...quote:Op dinsdag 23 augustus 2011 02:03 schreef Infection het volgende:
Zo te zien komt er later vannacht ook nog een tweede ronde als het die richting blijft gaan
http://meteox.net/h.aspx?r=&jaar=-3&soort=loop1uur
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |