laat ze maar lekker poepen, vind ik dan... ik zou dat ten minste niet het ergste vinden....quote:Op dinsdag 23 augustus 2011 02:02 schreef Dawnbreaker het volgende:
mijn katten zijn alleen thuis, die zullen wel zitten te poepen onder de bank ofzo
Die van ons ligt gewoon lekker te pitten buiten op een tuinstoel (onder een overkapping uiteraard), terwijl het hier knalt en flitst dat het niet normaal meer is. Coole kat!quote:Op dinsdag 23 augustus 2011 02:02 schreef Dawnbreaker het volgende:
mijn katten zijn alleen thuis, die zullen wel zitten te poepen onder de bank ofzo
OMS is niks bijzonders, de rest worden gewoon ingelicht ivm code oranje, is procedure..quote:Op dinsdag 23 augustus 2011 02:05 schreef lipjes het volgende:
staat o.a. een dak in de fik, maar waar die ambu voor is..
112meldingen.nl, leest nog fijnerquote:Op dinsdag 23 augustus 2011 02:07 schreef Timmos het volgende:
[..]
OMS is niks bijzonders, de rest worden gewoon ingelicht ivm code oranje, is procedure..
En even een tip.. Gebruik http://nsvtv.home.xs4all.nl/p2Kflex/ leest veel fijner..
Ik woon 15 km van Weert en het flitst en dondert aan een stuk door, verder keiharde regen en wind.quote:Op dinsdag 23 augustus 2011 02:08 schreef DjinN het volgende:
weet iemand hoe de situatie in midden-limburg is? Vriend woont in weert en moet over een uur werken
zou wel lachen zijnquote:Op dinsdag 23 augustus 2011 02:09 schreef Asskicker14 het volgende:
Ik hoop niet dat morgen in het nieuws komt dat Roermond is overstroomt.
het einde der tijden lijkt me een goede benaderingquote:Op dinsdag 23 augustus 2011 02:08 schreef DjinN het volgende:
weet iemand hoe de situatie in midden-limburg is? Vriend woont in weert en moet over een uur werken
Dat krijg je voor wonen in Venlo.quote:Op dinsdag 23 augustus 2011 02:11 schreef Klonk het volgende:
Venlo krijgt alles, zwaarste onweer in tijden voor mijn gevoel , slecht voor de nachtrust
Ik lees net dat NWC code net code rood heeft gegeven voor de Achterhoek, das iig redelijk in de richtingquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |