Ja, ik kon hem niet in 1x reeksen, dus liep ff te klotenquote:Op maandag 22 augustus 2011 21:59 schreef ZuidGrens het volgende:
Gelukkig, wilde hem ook al openen met dezelfde TT.
Schuld van Jojoortje trouwens Voetbal International #202: Goed man!quote:Op maandag 22 augustus 2011 22:00 schreef GGMM het volgende:
[..]
Ja, ik kon hem niet in 1x reeksen, dus liep ff te kloten
quote:Op maandag 22 augustus 2011 22:02 schreef Van_Poppel het volgende:
Al bij al was het een
[ afbeelding ]
Kan er niks aan doen, kutquote:Op maandag 22 augustus 2011 22:01 schreef GGMM het volgende:
[..]
Schuld van Jojoortje trouwens Voetbal International #202: Goed man!
Is schijnbaar niet meer nodigquote:
Meer dan terecht, domme actie van die baasquote:Op maandag 22 augustus 2011 22:04 schreef Ofyles2 het volgende:
[..]
Stuttgart heeft inmiddels ingegrepen: ¤ 3000 en de volgende winstpremie kwijt...
Ade postte na het slotje, ik had de lapo.quote:Op maandag 22 augustus 2011 22:04 schreef Nick-GizMo het volgende:
[..]
Is schijnbaar niet meer nodig.
Altijd.quote:Op maandag 22 augustus 2011 22:05 schreef GGMM het volgende:
Ik heb trouwens alleen de laatste 20 min. gezien. Is het het waard om hem helemaal terug te zien?
Ah, dan zei ik niksquote:Op maandag 22 augustus 2011 22:05 schreef GGMM het volgende:
[..]
Ade postte na het slotje, ik had de lapo.
quote:
De pberends van voetbalzone.quote:Op maandag 22 augustus 2011 22:06 schreef Doublepain het volgende:
'PSV laat Rutten na het seizoen gaan, ziet Van Marwijk als topkandidaat'
http://www.voetbalzone.nl/doc.asp?uid=145657
VOETBALZONE![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Wat een falers daar ook
Dat was alleen Thijs zijn mening dacht ik?quote:Op maandag 22 augustus 2011 22:06 schreef Doublepain het volgende:
'PSV laat Rutten na het seizoen gaan, ziet Van Marwijk als topkandidaat'
http://www.voetbalzone.nl/doc.asp?uid=145657
VOETBALZONE![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Wat een falers daar ook
Jaja...wtf moet Van Marwijk nu bij PSVquote:
Jaquote:Op maandag 22 augustus 2011 22:08 schreef Gramulanion het volgende:
[..]
Dat was alleen Thijs zijn mening dacht ik?
quote:Op maandag 22 augustus 2011 22:10 schreef Doublepain het volgende:
Als iemand dat even kan melden bij reacties bij VZ. Ik kan iig niet, heb een ip ban daar.
Hèhè, hoe zou het toch komenquote:Op maandag 22 augustus 2011 22:10 schreef Doublepain het volgende:
Als iemand dat even kan melden bij reacties bij VZ. Ik kan iig niet, heb een ip ban daar.
Mijn punten gingen - miljard. Je mag blijkbaar geen eerlijke mening hebben over Ajax en Barcelona.quote:
Mag niet van de sponsorquote:Op maandag 22 augustus 2011 22:22 schreef Doublepain het volgende:
Trouwens wanneer gaat Derksen met Genee van plek wisselen?
watquote:Op maandag 22 augustus 2011 22:40 schreef Razor21 het volgende:
Heb net de redactie nog een email verstuurd met daarin een linkje van mijn weblog. Wilfred kan zijn naam terugkrijgen onder één van de volgende voorwaarden:
Afwachten tot Wilfred Genee de domeinnaam opeist via een advocaat
Een leuke fan website maken over Wilfred Genee
De naam teruggeven in ruil voor : 2 studioplaatsen bij VI + gratis bier en borrelnootjes en uiteraard een handtekening van iedereen + een foto.
Hij maakt een bedrag over naar KWF Kankerbestrijding.
Hopelijk vatten ze het leuk op. Heb er in elk geval geen (kwade) bedoelingen mee en hoef er ook geen geld voor te hebben.
Ik wacht wel af.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |