Mag niet van de sponsorquote:Op maandag 22 augustus 2011 22:22 schreef Doublepain het volgende:
Trouwens wanneer gaat Derksen met Genee van plek wisselen?
watquote:Op maandag 22 augustus 2011 22:40 schreef Razor21 het volgende:
Heb net de redactie nog een email verstuurd met daarin een linkje van mijn weblog. Wilfred kan zijn naam terugkrijgen onder één van de volgende voorwaarden:
Afwachten tot Wilfred Genee de domeinnaam opeist via een advocaat
Een leuke fan website maken over Wilfred Genee
De naam teruggeven in ruil voor : 2 studioplaatsen bij VI + gratis bier en borrelnootjes en uiteraard een handtekening van iedereen + een foto.
Hij maakt een bedrag over naar KWF Kankerbestrijding.
Hopelijk vatten ze het leuk op. Heb er in elk geval geen (kwade) bedoelingen mee en hoef er ook geen geld voor te hebben.
Ik wacht wel af.
Zie vorig topic. Wilfredgenee punt nl was nog vrij...quote:
Wachten.quote:Op maandag 22 augustus 2011 23:10 schreef Oidipous het volgende:
Waar kan ik dit terugzien? Op rtlgemist.nl staat vooralsnog niets?
Doh, normaal staat het er al lang met "verwacht". Nu zie ik het er inderdaad tussenstaan, je hebt gelijk.quote:
Dank.quote:Op maandag 22 augustus 2011 23:15 schreef Symer het volgende:
http://adaptive.rtl.nl/ne(...)_International_s.mp4
Vorige keer was ie er na 10 minuten hoor. Huiliequote:Op maandag 22 augustus 2011 23:16 schreef TanteBeth het volgende:
Wat een ongelooflijke KUT-zender is dat RTL toch, hoe moeilijk is het om binnen een half uurtje de stream online te hebben.
Voortaan maar weer terug naar usenet de volgende dag, dit oeverloze gewacht is alleen maar irritant.
Bububuububububquote:Op maandag 22 augustus 2011 23:16 schreef TanteBeth het volgende:
Wat een ongelooflijke KUT-zender is dat RTL toch, hoe moeilijk is het om binnen een half uurtje de stream online te hebben.
Voortaan maar weer terug naar usenet de volgende dag, dit oeverloze gewacht is alleen maar irritant.
quote:Op maandag 22 augustus 2011 23:15 schreef Symer het volgende:
http://adaptive.rtl.nl/ne(...)_International_s.mp4
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |