Ja, ik kon hem niet in 1x reeksen, dus liep ff te klotenquote:Op maandag 22 augustus 2011 21:59 schreef ZuidGrens het volgende:
Gelukkig, wilde hem ook al openen met dezelfde TT.
Schuld van Jojoortje trouwens Voetbal International #202: Goed man!quote:Op maandag 22 augustus 2011 22:00 schreef GGMM het volgende:
[..]
Ja, ik kon hem niet in 1x reeksen, dus liep ff te kloten
quote:Op maandag 22 augustus 2011 22:02 schreef Van_Poppel het volgende:
Al bij al was het een
[ afbeelding ]
Kan er niks aan doen, kutquote:Op maandag 22 augustus 2011 22:01 schreef GGMM het volgende:
[..]
Schuld van Jojoortje trouwens Voetbal International #202: Goed man!
Is schijnbaar niet meer nodigquote:
Meer dan terecht, domme actie van die baasquote:Op maandag 22 augustus 2011 22:04 schreef Ofyles2 het volgende:
[..]
Stuttgart heeft inmiddels ingegrepen: ¤ 3000 en de volgende winstpremie kwijt...
Ade postte na het slotje, ik had de lapo.quote:Op maandag 22 augustus 2011 22:04 schreef Nick-GizMo het volgende:
[..]
Is schijnbaar niet meer nodig.
Altijd.quote:Op maandag 22 augustus 2011 22:05 schreef GGMM het volgende:
Ik heb trouwens alleen de laatste 20 min. gezien. Is het het waard om hem helemaal terug te zien?
Ah, dan zei ik niksquote:Op maandag 22 augustus 2011 22:05 schreef GGMM het volgende:
[..]
Ade postte na het slotje, ik had de lapo.
quote:
De pberends van voetbalzone.quote:Op maandag 22 augustus 2011 22:06 schreef Doublepain het volgende:
'PSV laat Rutten na het seizoen gaan, ziet Van Marwijk als topkandidaat'
http://www.voetbalzone.nl/doc.asp?uid=145657
VOETBALZONE![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Wat een falers daar ook
Dat was alleen Thijs zijn mening dacht ik?quote:Op maandag 22 augustus 2011 22:06 schreef Doublepain het volgende:
'PSV laat Rutten na het seizoen gaan, ziet Van Marwijk als topkandidaat'
http://www.voetbalzone.nl/doc.asp?uid=145657
VOETBALZONE![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Wat een falers daar ook
Jaja...wtf moet Van Marwijk nu bij PSVquote:
Jaquote:Op maandag 22 augustus 2011 22:08 schreef Gramulanion het volgende:
[..]
Dat was alleen Thijs zijn mening dacht ik?
quote:Op maandag 22 augustus 2011 22:10 schreef Doublepain het volgende:
Als iemand dat even kan melden bij reacties bij VZ. Ik kan iig niet, heb een ip ban daar.
Hèhè, hoe zou het toch komenquote:Op maandag 22 augustus 2011 22:10 schreef Doublepain het volgende:
Als iemand dat even kan melden bij reacties bij VZ. Ik kan iig niet, heb een ip ban daar.
Mijn punten gingen - miljard. Je mag blijkbaar geen eerlijke mening hebben over Ajax en Barcelona.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |