Bij Lotte was ik na een jaar bijna helemaal van de pijn af. En toen 3 maanden later was ik weer zwangerquote:Op maandag 22 augustus 2011 16:30 schreef NotTheSame het volgende:
Nah, ik ben ook een middagje offline en we missen meteen een geboorte!
P_iglet, T_igger en Pepijn, gefeliciteerd met de geboorte van jullie zoon/broertje!
En hopelijk is Beregd inmiddels ook al papa!
Asyniur, Vlindur en Linda, wat vreselijk om te horen van die bekkenproblemen! Hopelijk komt het allemaal nog goed!
Asyniur woensdag al termijnecho![]()
Kyara een goeie SEO!
Daar dacht ik ook al aanquote:Op maandag 22 augustus 2011 17:31 schreef Susie het volgende:
Ben wel benieuwd wie KD nou heeft bedoeld? Toch niet haar zelf toch? Dat zou veel te vroeg zijn, maar ik zie haar er zomaar voor aan!
Ahzo, nou, dan kun je dus zien dat ik er de ballen verstand van heb. Maar ik hoop gewoon stiekem op een wonder voor iedereen!quote:Op maandag 22 augustus 2011 17:06 schreef Linda2205 het volgende:
[..]
Bij Lotte was ik na een jaar bijna helemaal van de pijn af. En toen 3 maanden later was ik weer zwangerGeen wonder ook wrs dat het dubbel zo hard terugkwam.
Gisteravond dacht ik trouwens dat het hier begonnen was. Om de 6min een wee. Maar na een tijdje hield het weer op, helaas. Vanavond maar aan de pannenkoeken en ik heb ook nog een verse ananas liggen
Mja, ik probeer het ook, maar hij werkt niet echt mee.quote:Op maandag 22 augustus 2011 21:13 schreef mefke79 het volgende:
Vlindur, Linda, Asy...even een speciaal hart onder de riem voor jullie. Bekkenproblemen en een wandelende dreumes zijn geen goede combi, I know. Probeer zo veel mogelijk rust te nemen en dreumes zo zelfstandig mogelijk te krijgen. Dat kostte mij regelmatig tot 10 tellen (en nog een keer, en nog een keer) zo sloom als sommige dingen gingen, maar tja, je bekken moet nog langer mee. En ik hoop voor jullie dat de klachten na de bevalling heel snel weg zijn of iig aanvaardbaar zijn.
En voor de llm'ers veel succes!
Die naam zou ik ook nog wel eens ooit willen gebruikenquote:Op dinsdag 23 augustus 2011 00:11 schreef Beregd het volgende:
Beregd is inderdaad papa eworden vandaag (of gisteren al ondertussen)
Van onze dochter H A S S E
ff bekomen nog.
Het heerst momenteel onder de zwangeren hierquote:Op dinsdag 23 augustus 2011 09:01 schreef Nirak het volgende:
Beregd gefeliciteerd![]()
Nu mezelf even vermannen na een slapeloze nacht. Moet nog even werken ..
Maar ben niet de enige die slecht geslapen heeft lees ik
Niet alleen bij de zwangerenquote:Op dinsdag 23 augustus 2011 09:05 schreef Mevr_Mus het volgende:
[..]
Het heerst momenteel onder de zwangeren hierSucces met werken!
Hier sluit ik me bij aan. heel leuk om de ervaring van "de andere kant" eens te lezen.quote:Op dinsdag 23 augustus 2011 07:38 schreef Soempie het volgende:
Beregd, gefeliciteerd met je dochtertje.![]()
Goed ook om te lezen hoe het voor een man is, zo'n bevalling. Ben wel benieuwd naar meer verhalen van mannen eigenlijk, maar die posten hier jammer genoeg niet veel.
quote:Op dinsdag 23 augustus 2011 09:31 schreef TimeJumper het volgende:
Ik heb deze meisjesnaam nog nooit gehoord. Waar komt die vandaan? Is het echt een nederlandse naam eigenlijk?
quote:Op dinsdag 23 augustus 2011 08:41 schreef Kleurdoos het volgende:
Hasse Simonsberegdsdochter
van harte met jullie meisje![]()
en ik maar wachten de hele dag tot de update
quote:
Volgens mij zeuren we meer jaquote:Op dinsdag 23 augustus 2011 13:39 schreef Aoraki het volgende:
Wickie, gelukkig maar dat je er niet meer alleen voorstaat. Op een gegeven moment is dat ook niet meer op te brengen. Mij lukt het ook moeilijk. Thomas is vandaag naar de opvang, lekker rustig. morgen is hij er wel, maar is lief ook vrij. Donderdag weer opvang en vrijdag is mijn dag, maar dan komt mijn moeder helpen.
Toch vraag ik me regelmatig af hoe ze dat 'vroegah' deden... Stuk of 4-6-10 kinderen. Wij hebben allemaal bekkenproblemen, zijn doodmoe etc etc. Is onze generatie dan minder 'hard'?? Zeuren we teveel? Ik weet het niet, maar ik vind het loodzwaar om zwanger te zijn van de tweede als er al eentje rondloopt...
Over kleding wassen: ik smijt ook alles in de droger, uiteindelijk gaat het een beetje pillen en hele felle kleuren worden wat valer, maar ik ben lui en heb het er niet voor over om alles op een lijntje te hangen.
Nee, dat weet ik, want ik heb hetzelfde als Asy. Ik moet iemand anders vragen om mn kind in de kinderstoel te tillen, want dat kan ik eigenlijk niet meer. Maar tot afgelopen maandag was ik altijd alleen met Lotte op de tijdstippen dat zij thuis was. En dan moet je toch wel gewoon, ik zie niet in wat daar anders aan in als vroeger. Ik moest ook gewoon zorgen voor eten en schone kleren. En ze moest gehaald en gebracht en wilde ook wel eens spelen. De boodschappen moesten in huis en het huis moest schoon. Stofzuigen in onze slaapkamer deed ik bijv. zittend op bed en en boterham eten deed ik dan vaak maar met dr op de bank, ipv de kinderstoel, want daar kon ze zelf op klimmen. Enige verschil in mijn ogen is dus dat we nu makkelijker tegen elkaar klagen. En dat doe ik persoonlijk ook nog eerder hier als tegen bekenden. Ik gok dat dat vroeger net zo ging, want iedereen had het zwaarder toen, dus zat niet op jouw gezeur te wachten...ofzoquote:Op dinsdag 23 augustus 2011 14:15 schreef Aoraki het volgende:
NTS, doe eens rustig!
Maar Linda, als je van die bekkenproblemen hebt net als Asy, dan KAN je toch gewoon niks meer, ook 50 jaar geleden niet. Kijk, dat we last hebben van maagzuur, kramp in de kuiten, niet kunnen slapen etc, dat zijn de 'ongemakken' (Let op: ik wil iedereen die hier last van heeft niet voor het hoofd stoten, hoor), waar we het nu misschien makkelijker over hebben, zeker op zo'n forum.
quote:Op dinsdag 23 augustus 2011 15:34 schreef Kyara het volgende:
Ik zit sinds vandaag voor 50% in de ziektewet. Het voelde wel raar toen ik naar huis ging vanmiddag (beetje spijbelen of zo). Maar heb net wel lekker 2 uur geslapen dus ik had het blijkbaar wel nodig. En toen ik rustig ging liggen ging de kleine helemaal los in mijn buik(ik ben wel bang dat ie me helemaal bont en blauw schopt als ie straks meer spierkracht krijgt....)
Nou kan me er zeker iets bij voorstellen, een erg onwerkelijk gevoelquote:Op dinsdag 23 augustus 2011 18:29 schreef Take_A_Picture het volgende:
Vind t zo surreeel dat het hooguit nog maar 5,5 week duurt en dan ben ik mama en mijn man papa
Gewoon een vrolijke noot deze morgenquote:Op woensdag 24 augustus 2011 08:04 schreef wickie het volgende:
Linda jij bent vrolijk, goed geslapen of baby gebaard?
van 9 tot 22 hangt er uit, maar daar zijn ze zeker niet streng in.quote:Op woensdag 24 augustus 2011 08:08 schreef Deepfreeze het volgende:
Goeiemorgen Hillie en Linda, en de rest
Hillie, hopelijk slaap je nog nog even lekker!
Beregd, hoeveel mag je daar als papa in het ziekenhuis zijn?
Hier was het van 9 tot 9, met verplicht 2 uur middagrust.. Bij jullie ook de hele dag inloop voor partners?
Ik lag nog te slapenquote:Op woensdag 24 augustus 2011 09:01 schreef wickie het volgende:
Nee mevr Mus heeft zich nog niet gemeld.
Dat is supertofquote:Op woensdag 24 augustus 2011 09:46 schreef Mevr_Mus het volgende:
[..]
Ik lag nog te slapenGyn heeft iets gevonden wat ik wel mag hebben en het lijkt te werken!
dit dusquote:Op dinsdag 23 augustus 2011 16:34 schreef Asyniur het volgende:
En verder wat Linda zegt: als je er alleen voor staat, dan dóe je het gewoon.
Oh, dat vind ik wel een beetje luguberquote:Op woensdag 24 augustus 2011 11:30 schreef klumsy het volgende:
Of op de crematie van de opa van m'n vriend, mensen die ik nog nooit gezien had over m'n buik gingen wrijven en dan zeiden, het is goed zo, hij leeft nu in jou voort![]()
Je kan ( als het goed is ) ook voor een roze met blauw gecombineerde wagen kiezenquote:Op woensdag 24 augustus 2011 12:02 schreef Dizzy-Miss-Lizzy het volgende:
Klumsy als je een jongen en meisje krijgt kan je ook niet voor roze gaan hoor
Echt? Gaafquote:Op woensdag 24 augustus 2011 12:09 schreef klumsy het volgende:
[..]
Je kan ( als het goed is ) ook voor een roze met blauw gecombineerde wagen kiezen
Ik had tijdens de BV ook regelmatig van die hitte-aanvallen... dus als je daarvoor gaat heb je wrs nog wel even voor je er vanaf bentquote:Op woensdag 24 augustus 2011 13:13 schreef Nirak het volgende:
pffff, heb weer een opvliegerHeb alles tegen elkaar open staan en het zweet staat op m'n voorhoofd en m'n hart gaat tekeer. blerk.. nog een week of 8/9 als het mee zit en dan gaat het beter he
ja, dan moet je proberen te lopen met al die hechtingen in je doos, muahahaquote:Op woensdag 24 augustus 2011 13:13 schreef Nirak het volgende:
pffff, heb weer een opvliegerHeb alles tegen elkaar open staan en het zweet staat op m'n voorhoofd en m'n hart gaat tekeer. blerk.. nog een week of 8/9 als het mee zit en dan gaat het beter he
quote:Op woensdag 24 augustus 2011 13:50 schreef Kleurdoos het volgende:
[..]
ja, dan moet je proberen te lopen met al die hechtingen in je doos, muahaha
Vind lopen het ergste nog niet. Dat plassenquote:Op woensdag 24 augustus 2011 13:50 schreef Kleurdoos het volgende:
[..]
Ik wel, maar het feit dat ik er desondanks gewoon weer ingetrapt ben zegt ook wel genoeg denk ikquote:Op woensdag 24 augustus 2011 15:01 schreef Kleurdoos het volgende:
achjoh, ik had nergens last van johtís gewoon leuk om Nirakje bang te maken
Je had Martijn moeten zien kijken toen ik net aan hem vroeg of hij het ook zo ervaren heeftquote:Op woensdag 24 augustus 2011 15:03 schreef hilliebillie het volgende:
Een bevalling is toch gewoon sex maar dan omgekeerd??
euh, dat lijkt me verzakkingstechnisch niet echt iets wat je actief zou willen promoten?!quote:Op woensdag 24 augustus 2011 15:01 schreef Beessie-Jen het volgende:
veeeeeeel drinken na de bevallingdan is je urine mooi verdund
en ik heb heul geen last gehad van mijn hechtingen eigenlijk... en een dag na de bevalling droeg ik mijn dreumes alweer 2 trappen op en af zonder problemen...
dus zo kan het ook gaan
quote:Op woensdag 24 augustus 2011 13:50 schreef Kleurdoos het volgende:
[..]
quote:Op woensdag 24 augustus 2011 14:43 schreef MeNicole2 het volgende:
[..]
Vind lopen het ergste nog niet. Dat plassen
Pfffffquote:Op woensdag 24 augustus 2011 15:01 schreef Beessie-Jen het volgende:
veeeeeeel drinken na de bevallingdan is je urine mooi verdund
en ik heb heul geen last gehad van mijn hechtingen eigenlijk... en een dag na de bevalling droeg ik mijn dreumes alweer 2 trappen op en af zonder problemen...
dus zo kan het ook gaan
Bij mij duurde alleen het persen al twee keer zo lang als BJ's complete bevallingquote:
Ik probeer er ook gewoon niet meer aan te denken, da's ook nog eens een oplossing.quote:Op woensdag 24 augustus 2011 15:11 schreef flugeltje het volgende:
[..]
Bij mij duurde alleen het persen al twee keer zo lang als BJ's complete bevalling![]()
Alle opties zijn mogelijk, jezelf er vooraf druk over maken heeft geen zin, het gaat toch nooit zoals je jezelf voorgesteld hebt
ik promoot niets? ik geef alleen aan dat het prima ging... en tja; ik zal af en toe ook wel moeten? mijn dreumes slaapt op de 2e etage, en kan wel de trap op (als ze niet doodmoe is), maar de trap af is nog niet veilig, en ik ben toch regelmatig alleen...quote:Op woensdag 24 augustus 2011 15:07 schreef debuurvrouw het volgende:
[..]
euh, dat lijkt me verzakkingstechnisch niet echt iets wat je actief zou willen promoten?!Geen idee hoor, maar het klinkt gewoon als iets wat je liever niet zou doen....
Oh ja!!! inderdaad maatkan water, standaard gevuld.. Want stel je voor dat je te nodig moest... Of dat je m nog moest vullen...quote:Op woensdag 24 augustus 2011 15:09 schreef MeNicole2 het volgende:
Ja plassen deed ik ook gewoon met een gietertje water erbij![]()
Maar soms moest ik dan ineens ze nodig dat ik nog geen water bij de hand had.
Eerste keer poepen is ook leuk
Hmz... Ik bracht Jen ook wel gewoon zelf ff naar het kdv... Ik heb er geen schade aan overgehouden ofzo... M. die was in de kraamweek gewoon niet thuis... En ik wilde perse niet dat de kraam haar zou wegbrengen, want Jen kent haar toch verder niet ofzo..quote:Op woensdag 24 augustus 2011 16:07 schreef debuurvrouw het volgende:
T zal aan mij liggen hoor, maar wát is er precies goed/oké/stoer/tekenvaneengoedebevalling aan snel weer aan de wandel zijn?
Het is mooi dat je je goed voelt, maar dat je met de hond kan lopen zegt niet dat je het ook moet doen.
Ik zal wel ouderwets zijn. Hou erg van rust voor een kraamvrouw. zoveel mogelijk rusten, alleen maar druk maken over baby, en eventueel visite. En herstel. je hebt net 9 maanden een kind van niks naar baby laten groeien en bevallen kost, ook als je het in een uurtje doet, gewoon veel kracht en energie.
Ik ben altijd uitgegaan van het feit dat mijn kind gebaat is bij een gezonde, uitgeruste moeder. dat je goed voor je kind kan zorgen als de kraamzorg weer weg is. En dat je je dus in acht neemt zolang het kan. Batterijtje opladen voor slechtere tijden.
En ja, ik had héle makkelijke vlotte bevallingen, dus het is geen jaloezie ofzo
Herkenbaar! Vooral irritant als ze aan mijn buik gaan zitten. Blijf van me af!quote:Op woensdag 24 augustus 2011 10:48 schreef Jipster het volgende:
Ik vind het stom dat als je zwanger bent, je een soort publiekelijk bezit lijkt ofzo, iedereen heeft een mening over je of gaat ongevraagd aan je zittenNot my kinda thing.
Buum was er ook niet in de kraamweek, maar ging op die dagen dan wat later weg, bracht ze naar de pzs en/of school. Begreep zijn werkgever prima. En wat ik zeg: waar het kán pak je je rust. Wat moet je met zo'n baby bij Prénatal? daar zou ik nooit voor kiezen. En gezien het feit dat hij de jongste ooit was meer mensen niet.quote:Op woensdag 24 augustus 2011 16:09 schreef Ticootje het volgende:
[..]
Hmz... Ik bracht Jen ook wel gewoon zelf ff naar het kdv... Ik heb er geen schade aan overgehouden ofzo... M. die was in de kraamweek gewoon niet thuis... En ik wilde perse niet dat de kraam haar zou wegbrengen, want Jen kent haar toch verder niet ofzo..
Nee ja... das inderdaad ook wel zo... Mijn meneer zat eigenlijk meer op zn werk dan bij mij...quote:Op woensdag 24 augustus 2011 16:13 schreef debuurvrouw het volgende:
[..]
Buum was er ook niet in de kraamweek, maar ging op die dagen dan wat later weg, bracht ze naar de pzs en/of school. Begreep zijn werkgever prima. En wat ik zeg: waar het kán pak je je rust. Wat moet je met zo'n baby bij Prénatal? daar zou ik nooit voor kiezen. En gezien het feit dat hij de jongste ooit was meer mensen niet.![]()
Kan dat later dan nog gebeuren??quote:Op woensdag 24 augustus 2011 16:20 schreef debuurvrouw het volgende:
Ik ken een paar dames van mijn leeftijd (37) die al met een netje lopen om de boel weer op z'n plek te hijsen. Ik hoef dat soort ge-emmer niet. Dan maar niet stoer. Ik heb mijzelf bijzonder in acht genomen. En dan had ik nog een keuze.
Dan zijn er dus zat mensen die er niet eens aan moeten dénken de hond uit te laten of iets dergelijks. En die zijn er denk ik veel meer dan die topfitten. En ook daar moet ruimte voor zijn.
ja, je kan later nog een verzakking krijgen.quote:Op woensdag 24 augustus 2011 16:23 schreef Ticootje het volgende:
[..]
Kan dat later dan nog gebeuren??
ja, vooral bij mijn laatste bevalling (keizersnee ..auwquote:Op woensdag 24 augustus 2011 15:11 schreef debuurvrouw het volgende:
Ik vond zitten echt het aller-aller-allerergstopstaan uit bed.
![]()
ja! dat zal zeg.quote:Op woensdag 24 augustus 2011 16:30 schreef lily het volgende:
[..]
ja, vooral bij mijn laatste bevalling (keizersnee ..auw)
Goffer, dus mn tetten en mn hangbuik zijn niet het enige dat gaat zakken... God.. leven is een bitch.quote:Op woensdag 24 augustus 2011 16:29 schreef debuurvrouw het volgende:
[..]
ja, je kan later nog een verzakking krijgen.zwaartekracht is een bitch
geen idee hoe en wat hoor, maar ik ben er maar voorzichtig mee. Keurig bekkenbodemoefeningetjes enzo...
Nee het scheuren opzich voelde ik ook niet... Maar na Jen heb ik serieus gewoon een maand of 6 last gehad van onder... Damn.quote:Op woensdag 24 augustus 2011 16:31 schreef debuurvrouw het volgende:
[..]
ja! dat zal zeg.ik vond die andere uitgang bijknippen al pijnlijk zat eigenlijk. (niet het moment an sich, maar de weken daarna
)
ja, en ik zeg dus dat je gauw teveel doet, wanneer je je goed voelt. En dat het ook kan dat je nadat de kraam weg is denkt Goh, had ik me maar meer in acht genomen. Dát bedoel ik. Verder moet iedereen zelf weten wat ie doet.quote:Op woensdag 24 augustus 2011 16:50 schreef TimeJumper het volgende:
Nou de berichten van de meiden die snel weer op de been waren of weet ik veel een kamer de tweede dag na de bevalling gingen behangen, komen op mij niet over als "stoer geschreven".
Maar gewoon als ervaringen van hoe het ook kan gaan.
En als ik kon kiezen zou ik altijd daarvoor gaan, natuurlijk. Maar het is maar afwachten, wie weet lig ik helaas heel de week plat of weet ik veel.
Ik weet wel na de vruchtwaterpunctie had ik blijkbaar uit stress mijn lichaam zo gespannen dat ik 2 dagen ongeloofelijk veel spierpijn had en niet zelf overeind kon komen uit bed.![]()
Dat was ook wel apart.
En ik maar lezen op internet dat het reuzeeee meeviel. Zo zie je maar, je weet het nooit.
ja dat denk ik ook?quote:Op woensdag 24 augustus 2011 17:01 schreef debuurvrouw het volgende:
Oh zou best kunnen. Stel me voor dat het allemaal zwelt aan de binnenkant, en dus gewoon blauw is na twee uur persen?
zo kreeg ik mijn kinderen ook. Dus ik zeg ook niet dat je stoer dóet, maar dat je, óók als je je goed voelt, gewoon pas bevallen bent, en je dan zélf rust moet nemen, in plaats van gedwongen door je lichaam.quote:Op woensdag 24 augustus 2011 17:02 schreef Beessie-Jen het volgende:
en ik heb maar 2 keer geperst; de uitdrijving duurde nog geen 2 minuten idd...ook Liene is gelanceerd.. toen ik aan het zuchten was, deed Liene een koprol in het bed
dus misschien heeft het daar wel mee te maken idd Mignonne? ik doe me idd niet stoer voor; heb gewoon ECHT geen last..
en dat ben ik ook nog steeds met je eensquote:Op woensdag 24 augustus 2011 17:07 schreef debuurvrouw het volgende:
[..]
zo kreeg ik mijn kinderen ook. Dus ik zeg ook niet dat je stoer dóet, maar dat je, óók als je je goed voelt, gewoon pas bevallen bent, en je dan zélf rust moet nemen, in plaats van gedwongen door je lichaam.
Uhuh helaas wel ja, ik kan nog steeds niet springen/niesen/lachen zonder verlies van urine, doe braaf elke dag de oefeningen meerdere keren per dag.quote:Op woensdag 24 augustus 2011 16:23 schreef Ticootje het volgende:
[..]
Kan dat later dan nog gebeuren??
*lurkstand offquote:Op woensdag 24 augustus 2011 18:27 schreef klumsy het volgende:
Hier iemand ervaring met Aerosleep Protect matrasbeschermer?
bij het kdv van m'n schoonzus raden ze dat aan, maar vind 80 euro best prijzig...
Vraag me af in hoe verre je dat echt nodig hebt, maakt dat het echt zoveel veiliger?
Wij hebben zo'n ding gekocht. De eerste tijd heeft het nog geen nut gok ik, of je kindje moet zich al meteen om kunnen draaien.quote:Op woensdag 24 augustus 2011 18:35 schreef maffemuts het volgende:
[..]
*lurkstand off
Hier gooide de kraamverzorgster het er gelijk uit... heb m dus nooit gebruikt en weggegeven aan iemand die al een ouder kindje had. (had iets te maken met juist zo minmogelijk in bed en in de moderne matrassen zou al zo'n dergelijk laagje zitten zei ze toen)
quote:Op woensdag 24 augustus 2011 19:30 schreef Asyniur het volgende:
Ik ben (nog?) niet bijgelezen maar wilde even de 1e foto van onze jongste telg showen
[ afbeelding ]
is foto van foto, vandaar de beroerde kwaliteit
Links is zijn hoofd (met een 'gat' waar zijn hersenen komen) en als je op de onderste foto kijkt dan zie je piepkleine uitstulpinkjes die armpjes en beentjes moeten worden...
Het hartje deed het prima. Termijn kwam keurig overeen dus uitgerekende datum blijft 7 april.
Deze ga ik ook zeker kopen.. Eens kijken of ze deze hier bij de gezondheidsshop verkopen, dan weet ik zeker dat ik de goede maat heb.quote:Op woensdag 24 augustus 2011 17:38 schreef vrouwtje-theelepel het volgende:
Ik heb inderdaad deze keer ook een sluitlaken. (belly bandit)
Ik heb erover gedacht maar uiteindelijk besloten om niet te kopen.quote:Op woensdag 24 augustus 2011 18:27 schreef klumsy het volgende:
Hier iemand ervaring met Aerosleep Protect matrasbeschermer?
bij het kdv van m'n schoonzus raden ze dat aan, maar vind 80 euro best prijzig...
Vraag me af in hoe verre je dat echt nodig hebt, maakt dat het echt zoveel veiliger?
Nee joh, het zijn echt nog stompjesquote:Op woensdag 24 augustus 2011 20:12 schreef Twinkly het volgende:
[..]!! Wat een mooi boontje! Bewogen de armpjes en beentjes ook al?
Asyquote:Op woensdag 24 augustus 2011 19:30 schreef Asyniur het volgende:
Ik ben (nog?) niet bijgelezen maar wilde even de 1e foto van onze jongste telg showen
[ afbeelding ]
is foto van foto, vandaar de beroerde kwaliteit
Links is zijn hoofd (met een 'gat' waar zijn hersenen komen) en als je op de onderste foto kijkt dan zie je piepkleine uitstulpinkjes die armpjes en beentjes moeten worden...
Het hartje deed het prima. Termijn kwam keurig overeen dus uitgerekende datum blijft 7 april.
Daarom vertel ik het ook. Ik wil niemand angst aanpraten, maar ik wou dat ik ten tijde van mijn bevalling meer geweten had, dan had ik me misschien minder druk gemaakt. De hormonen nemen toch al een loopje met je....quote:Op woensdag 24 augustus 2011 20:01 schreef Kyara het volgende:
Hier ook een aerosleep.
Fijn dat je Polle weer even hebt gezien KD. Eigenwijze druifEn de ingedaalde balletjes
![]()
Mooi boontje Asyniur en fijn dat alles goed was!
En inderdaad, soms goed om al die verhalen te lezen en dat het bespreekbaar is.
Zelfde hier! Hij staat nu bij mij in de boekenkast en valt bijna uit elkaarquote:Op woensdag 24 augustus 2011 21:13 schreef Twinkly het volgende:
JaaaDat boek had mijn moeder al toen ze zwanger was van mij, ik heb het stuk gelezen/ bekeken.
een lichte verzakkingquote:Op woensdag 24 augustus 2011 21:13 schreef danic het volgende:
[..]
Daarom vertel ik het ook. Ik wil niemand angst aanpraten, maar ik wou dat ik ten tijde van mijn bevalling meer geweten had, dan had ik me misschien minder druk gemaakt. De hormonen nemen toch al een loopje met je....
Is dus om het bespreekbaar te houden. Als iemand meer wil weten mag je ook altijd PM-en hoor.
KD, die bowlingbal, bedoel je daar ook een verzakking mee? Of meer een onbestemd gevoel?
3kg100 ondertussen al 180 gram afgevallen...quote:Op woensdag 24 augustus 2011 23:35 schreef wickie het volgende:
Oooh Beregd![]()
![]()
Wat een poppie!!! Veeg me op, wat is ze mooi zeg!!
Ik wil spontaan vannacht nog bevallen om mn eigen poppie te kunnen ontmoeten (maar dat zal niet gebeuren... Ik moet nog even een paar weekjes wachten)
Hoe zwaar was ze bij de geboorte?
Die laatste foto is echt prachtig!quote:Op donderdag 25 augustus 2011 06:26 schreef Beregd het volgende:
[..]
3kg100 ondertussen al 180 gram afgevallen...
Wat ik wel gek vond is hoe zo'n baby verandert op 3 dagen. Ze wordt nog elke dag knapper
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
het is niet overdreven veel hoorquote:Op donderdag 25 augustus 2011 13:02 schreef Sonnetje85 het volgende:
Serieus Flugel, lijkt me irritant zeg!
Sinds de dag dat ik met bv stop heb ik niet gelekt eigenlijk..
Beregd wat een moppie zegEn die laatste foto
Daar ga ik echt spontaan van rammelen alsof ik dat nog niet deed
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |