abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_101143168
Dames die overwegen een sluitlaken te kopen: ik heb het gewoon gedaan met wat sluitspelden en een ledikantlaken van de Hema. Werkt ook prima. Moet je wel sluitspelden hebben met zo'n schuifje over de bovenkant, dat ze dus niet spontaan kunnen openspringen. Op zich gaat het trouwens met een badlaken ook, maar dat rekt wat meer. Ik heb het sluitlaken maar 4 dagen om gehad en ben daarna verder gaan ondersteunen met een correctiebroekje van de Hema (boxermodel, dus ook om je benen heen) in combi met m'n bekkenband. En dat langzaam afgebouwd naar alleen nog de bekkenband en tot slot naar niets. Onder dat correctiebroekje had ik dan wel mijn eigen ondergoed aan, want dat zweet nog al.

Asy, er zit een echt boontje! Je doet het gewoon niet voor niets! Gefeliciteerd. En nou maar hopen dat je nog een beetje opknapt.
* Mama van Driekus (0909) en Tienus (0611) *
*waarom hebben konijnen zulke grote oren als ze toch niet luisteren? *
pi_101143184
quote:
0s.gif Op woensdag 24 augustus 2011 21:13 schreef Twinkly het volgende:
Jaaa O+ Dat boek had mijn moeder al toen ze zwanger was van mij, ik heb het stuk gelezen/ bekeken.
Zelfde hier! Hij staat nu bij mij in de boekenkast en valt bijna uit elkaar O+
pi_101143513
quote:
0s.gif Op woensdag 24 augustus 2011 21:13 schreef danic het volgende:

[..]

Daarom vertel ik het ook. Ik wil niemand angst aanpraten, maar ik wou dat ik ten tijde van mijn bevalling meer geweten had, dan had ik me misschien minder druk gemaakt. De hormonen nemen toch al een loopje met je....
Is dus om het bespreekbaar te houden. Als iemand meer wil weten mag je ook altijd PM-en hoor.

KD, die bowlingbal, bedoel je daar ook een verzakking mee? Of meer een onbestemd gevoel?
een lichte verzakking ;)
pi_101143610
Dat onbestemde gevoel verteld mij dat ik ongesteld ga worden. Het was bijna weg en toen werd ik weer zwanger. En nu is het dus weer terug. Nou ja, gaat vast wel weer over. Of niet. Enne dames, een te sterke bekkenbodem is ook geen pretje kan ik je vertellen, dus ook weer niet te fanatiek trainen en zeker niet gaan stippeltjesplassen, dat is echt heel slecht.
* Mama van Driekus (0909) en Tienus (0611) *
*waarom hebben konijnen zulke grote oren als ze toch niet luisteren? *
pi_101143819
Niet echt bijgelezen, drukke dreumesdag achter de rug ( met hulp, was wel gezellig ).

Ik zag een mooie echo van Asy!

En KD, fijn gelijk gerustgesteld te worden! En mooie ingedaalde balletjes hoor :P

Ik heb de vorige bevalling heel netjes overleefd. Ik heb maar 20 minuten geperst, toen hebben ze flink ingeknipt en is ze met de vacuüm gehaald. Ik had wel bijna een catheter moeten hebben omdat de eerste keer plassen niet lukte en ik tegen de grens van hoeveelheid urine aanzat. Gelukkig gingbhet 2 uur daarna wel vanzelf en hoefde ik niet 3 dagen aan de catheter. Plassen met de knip was even wennen ja, maar tegelijkertijd spoelen helpt heel goed. Daarna ook geen problemen overgehouden. Behalve nasty aambei, jammergenoeg..
Na de bevalling gewoon wel op de been maar met mate, na 8 dagen weer eerste wandelingetje buiten gemaakt, daarna ging het voorspoedig tot 2,5 week erna de trombosebeen. Dat heeft me een maand gekost van dat ik bijna niks kon. Daarna begon naar mijn gevoel pas m'n verlof. Toen moest ik bijna alweer gaan werken..

Ik word al 2 avonden zwaar (echt zwaar, ik denk dat er weer nieuwe ruimte gecreeerd moet worden) intern mishandeld... Maar ik heb het er voor over :D
Tijd voor wat anders.. maar wat dan..
  woensdag 24 augustus 2011 @ 23:15:30 #256
43584 Beregd
absolutely inch perfect
pi_101150202
Ik had nog foto's beloofd :@

pi_101150861
Ahhh, wat een dotje :) ik smelt helemaal beregd!
  woensdag 24 augustus 2011 @ 23:34:17 #258
131983 debuurvrouw
The girl nextdoor
pi_101151174
Ach O+ wat een prachtig meisje. die laatste foto vind ik heel ontroerend.
Het maakt ook niet uit of je koopt, kraakt of huurt, buurvrouw is steeds in de buurt.
pi_101151268
Oooh Beregd O+ O+
Wat een poppie!!! Veeg me op, wat is ze mooi zeg!!
Ik wil spontaan vannacht nog bevallen om mn eigen poppie te kunnen ontmoeten (maar dat zal niet gebeuren... Ik moet nog even een paar weekjes wachten)

Hoe zwaar was ze bij de geboorte?
pi_101151551
H asse O+ oooh wat een mupke
pi_101151572
en die rimpelvingertjes <3
pi_101151998
Omg, daar ga ik van aan de rammel O+
pi_101159843
Wauw, beregd wat mooi, wat lief!! <3

Hier nog alles rustig trouwens..
  donderdag 25 augustus 2011 @ 06:26:01 #264
43584 Beregd
absolutely inch perfect
pi_101159862
quote:
17s.gif Op woensdag 24 augustus 2011 23:35 schreef wickie het volgende:
Oooh Beregd O+ O+
Wat een poppie!!! Veeg me op, wat is ze mooi zeg!!
Ik wil spontaan vannacht nog bevallen om mn eigen poppie te kunnen ontmoeten (maar dat zal niet gebeuren... Ik moet nog even een paar weekjes wachten)

Hoe zwaar was ze bij de geboorte?
3kg100 ondertussen al 180 gram afgevallen...

Wat ik wel gek vond is hoe zo'n baby verandert op 3 dagen. Ze wordt nog elke dag knapper :P

Goeiemorgen, hilliebillie! De dag dat je het niet meer verwacht komt 'ie toch nog hoor!
  donderdag 25 augustus 2011 @ 06:38:58 #265
36072 Susie
Hatsjikiedeeeeeeee!
pi_101159891
Wat een plaatje Beregd!
Unlike those who hide the truth, i tell it like it is......
pi_101160165
:O Goedemorgen!

Beregd, wat een mopje! O+

Asy, gefeliciteerd met je boontje *O*

KD, wat een schrik. Gelukkig toch alles goed. Hopelijk draait je eigenwijsje zich nog
Lotte!
Noah!
  donderdag 25 augustus 2011 @ 08:04:06 #267
318546 Mevr_Mus
Met Mini_Musjes
pi_101160289
Beregd, wat een mooie lieve heb je daar! Vind de naam ook echt bij haar passen op de een of andere manier :Y

En een boontje voor Asy! Ik blijf die vroege echo's zo ontroerend vinden O+
Oude (on)bekende.
pi_101160511
morgend

hier slecht geslapen en slecht wakker geworden met hevige beenkramp... en nu wat last van misselijkheid en pijn in buik... weet je deze keer hoop ik eigenlijk niet over tijd te lopen... maar zoals het er nu uitziet gaat dit weer gebeuren... precies of ik/wij deze keer zo ongeduldig zijn |:( |:(

KD leuk je polle nog eens te mogen zien... bij laatste echo hier hebben we ook de ingedaalde balletjes gezien...

en zag mooie foto's en echo's voorbij komen....
je mag de moed even verliezen, maar de hoop NOOIT opgeven Luna Jade Xandy
Kyan
  donderdag 25 augustus 2011 @ 08:39:07 #269
39145 Aventura
Relax, het is maar Fok
pi_101160609
Beregd en vrouw, wat een plaatje! Ik vind het een hele mooie naam, ik ken het ook van het boek. Ik vind je reacties ook altijd leuk om te lezen, net wat de anderen zeggen - het perspectief van een man is weleens verfrissend.

Over last na de bevalling, dat het met de duur van de persfase te maken heeft klinkt wel aannemelijk. Ik heb 1 uur en 19 minuten geperst en vooral de laatste 3 persweeen alles moeten geven (want op het randje van een keizersnede). Ik heb tijdens de bevalling ook in een flits een deel van mijn onderkant gezien in een spiegel. Ik weet niet precies wat ik heb gezien (serieus, ik ken mijn lichaam goed maar ik wist niet wat ik zag), maar het leek op een bavianenbips :'( Nadien zeker een week het gevoel alsof mijn hele bekkenbodem eruit viel zodra ik ging staan. In bed omdraaien, zitten, plassen, lopen: alles deed pijn. Had ook overal spierpijn. Vooral bovenin mijn buik, maar ook in mijn bovenbenen en -armen (van het omklemmen van mijn knieen). Fietsen ging na een week of 3 weer. Na een weekje of drie moest ik een keer keihard lachen en toen pieste ik in mijn broek (hier pest mijn man me nog steeds mee) :@ Ben dus ook braaf oefeningen aan het doen. Verders is nu alles wel weer een beetje normaal. Ik denk dat ik binnenkort eens een spiegeltje pak en de boel eens goed ga bekijken. De kraam moedigde me tijdens de kraamweek al aan om dat te doen ('het ziet er al prima uit joh, je zal verbaasd staan hoe goed het er al uitziet!'). Nou, ik wilde het echt niet zien toen...
  donderdag 25 augustus 2011 @ 08:39:14 #270
14811 Asyniur
Nu met 2 jommetjes <3
pi_101160611
Ow Beregd, wat doe je nou! O+
pi_101160694
Ahw Beregd! Wat een plaaaaatje O+.
KD: die voetjes van je mannetje O+.
Asy: een goede echo, *O* super O+.

Al die bevallingsverhalen maken me trouwens behoorlijk benauwd mensen, thanks :').

Vandaag weer een echo gepland hier. Ik krijg van de spanning geen hap door m'n keel :r. Wat natuurlijk weer doorwerkt in misselijker voelen. }:|. Sigh.
pi_101160753
quote:
2s.gif Op donderdag 25 augustus 2011 06:26 schreef Beregd het volgende:

[..]

3kg100 ondertussen al 180 gram afgevallen...

Wat ik wel gek vond is hoe zo'n baby verandert op 3 dagen. Ze wordt nog elke dag knapper :P
Die laatste foto is echt prachtig! O+
En ze kunnen zelfs per uur nog veranderen ;) Geniet er van! Want ze zijn zo groot.
Die van mij is inmiddels 4 maanden terwijl ze ook zo lekker klein was zoals die van jou O+
Wipkip met prachtige Wipkuikentjes O+
Try to be a rainbow in someone's cloud.
  donderdag 25 augustus 2011 @ 09:01:05 #273
68625 flugeltje
Live vanuit Tilburg...
pi_101160868
Beregd O+

Ik kan mezelf toch bijna niet voorstellen dat ik als het goed is over een maand of 7 ook weer zo zit... Word er bijna emo van...
Op donderdag 12 oktober 2006 09:27 schreef SCH het volgende:
flugeltje is een kloon van yvonne toch?
pi_101160927
jij niet alleen flugeltje

wordt er soms zelfs al jaloers door.. moet nog een paar weken... maar deze keer is geduld precies bij niemand te vinden hier in huis oeps val in herhaling :o
je mag de moed even verliezen, maar de hoop NOOIT opgeven Luna Jade Xandy
Kyan
pi_101161193
ooh, die foto's. O+ *smelt*
In some cases, resentment can result simply from being on the receiving end of good arguments. Collini
How much more precious is a little humanity than all the rules in the world.Piaget
pi_101161785
Bleh hier vannacht ook slecht geslapen. Of slecht eigenlijk helemaal niet... Hond vervelend, Leander vervelend, Mikael ziek en een licham wat steeds maar niet uit bed kon komen. Gelukkig gaat Mikael straks naar zijn vader en kruip ik zo lekker weer met Leander in bed.
Good mums have sticky floors, dirty ovens and happy kids!!
pi_101162240
Succes PD met de echo straks :)

Na een koude douche midden in de nacht sliep ik eindelijk om 3 uur *O*
  donderdag 25 augustus 2011 @ 10:15:48 #278
250838 Fee-nix
fire, ashes, brand new me
pi_101162435
O ik merk dat ik echt heel slecht ben in reageren...

Lees wel nog steeds mee hoor. In elk geval: P_iglet en Beregd van harte met jullie verse beebs! En wat een schoonheid is ze, Beregd. Echt een plaatje!

Over last na de bevalling: ik heb een keizersnee gehad, dus dat is wel iets anders, maar toch had ik ook last met plassen en poepen hoor! Komt omdat ze blaas en darmen 'eventjes aan de kant' doen. En dat moet dan allemaal weer terugzakken. Heerlijk gevoel...not. Verder herstelde ik supersnel. Mocht ook na 2,5 dag ziekenhuis alweer naar huis. Dat is echt extreem kort geloof ik na een keizersnee.

Verders groot nieuws hier. Gisteren de 3D echo gehad. En we krijgen een jongen!! Een broertje voor J esper dus :). Superleuk. Ik was alleen wel met stomheid geslagen, want echt superovertuigd van het feit dat het dit keer een meisje was.... Maar ben er heel blij mee! Alleen die jongensnamen...argghhhhh.
pi_101162542
Ow leuk Feenix!
  donderdag 25 augustus 2011 @ 10:21:00 #280
250838 Fee-nix
pi_101162592
O en hier twee kiekjes van de echo O+ .

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
pi_101162646
Fee-nix, een jongetje!! *O* een broertje O+
Die foto's, toch indrukwekkend die 3d plaatjes.

Goedemorgen allemaal. Natuurlijk weer slecht geslapen, maar vandaag heerlijk alleen thuis, ik ga heerlijk genieten van de rust. Heb mezelf geinstalleerd op bed :)
R. is morgen en maandag lekker vrij, lekker lang weekend met z'n drietjes.
pi_101162676
Mooi zeg die kiekjes. Heel bijzonder.
  donderdag 25 augustus 2011 @ 10:40:48 #283
348178 NotTheSame
& Never Be The Same Again
pi_101163078
Fee-nix een jongetje O+ !
En wat een mooie foto's!

Wickie, geniet lekker van de rust!
  donderdag 25 augustus 2011 @ 10:43:28 #284
250838 Fee-nix
pi_101163175
Dank jullie :). Ik vond het ook weer heel leuk. Helaas was het deze keer wel superkort! 11 minuten maar... Gelukkig hebben we een pakket waarbij we twee keer mogen komen. Rond week 27 zullen de plaatjes hopelijk ook wat duidelijker zijn. Maar deze keer ligt mijn placenta vooraan en dat is nou net niet ideaal voor duidelijke 3D beelden. Achja, t blijft leuk om in de buik te kijken!

En mijn man bleef gisteravond maar zeggen 'een jongen....' (Als in: hoe is het mogelijk, haha)
pi_101163612
ah Beregd, wat een mooierd O+

:* voor alle slechte slaperd. Hier nog zo 1, alleen is de dreumes ook aan het spoken dus ik moet straks echt even bijslapen. Hannah is op het KDV (vandaag voor het eerst voor het 'echie') bij de dreumesgroep dus die zal wel helemaal kapot zijn vanmiddag :P

Wel even een jompeltje voor mijn werkgever *O* Ik mag namelijk tot aan mijn verlof halve dagen werken en kan het meeste als het goed vanuit huis doen (interne opdracht). De druk is dus van de ketel en dat geeft veel rust.

Fee-nix, wat een gave echo ^O^ Ik had ook het verkeerde voorgevoel over het geslacht. Van elk 1 hebben is toch wel iets waar ik stiekem een beetje op hoopte. Maar nu ben ik er helemaal aan gewend dat het weer een meisje is en vind ik het wel weer superleuk O+
pi_101163707
quote:
0s.gif Op woensdag 24 augustus 2011 21:20 schreef Kleurdoos het volgende:

[..]

een lichte verzakking ;)
Ah, dus er is nog hoop voor me :')
pi_101163727
tís weer bijgetrokken hoor ;)
pi_101163822
Nou gelukkig, ik merk hier na ruim 15 weken nog weinig verschil, maar geduld is nooit mijn sterkste kant geweest :@

Beregd, ik heb het nieuws helemaal gemist. Maar wát een mooi meisje zeg O+ En de naam, super!
Het is echt een knap meisje hoor, heel fijntjes.
  donderdag 25 augustus 2011 @ 11:12:50 #289
250838 Fee-nix
pi_101164000
Fijn dat je nu veel thuis kunt werken octopussy! En een dreumes kan ook zeer vermoeiend zijn. Hier gisteren en eergisteren ook een zwaar chagrijnig exemplaar... Derde kies alweer die aan t doorkomen is. En dat terwijl de eerste twee nog niet eens helemaal door zijn... Maar vanochtend is ie tot nog toe in een goede bui. Dat is wel weer fijn... Maar 's middags op de bank even bijslapen is bijna vaste prik voor mij!

Ja ik begin nu ook alweer aan t idee te wennen hoor. Twee broertjes is ook superschattig :). En ik heb altijd (misschien onterecht hoor) t idee dat twee van hetzelfde geslacht vaak een betere band hebben later.

En even heel wat anders: mijn borsten zijn alweer aan t rommelen :{ . Ben nu 17,5 wk... Vorige zwangerschap begon het lekken met een week of 26 geloof ik. Maar deze keer kan ik nu al steeds witte 'korstjes' (weet t ff niet anders te omschrijven) van mijn tepels plukken. Zucht, ik hoop dat het lekken voorlopig nog even uitblijft hoor. Vorige keer was ik al zo ontzettend klaar met die zoogcompressen voordat de baby er überhaupt was! ;(
pi_101164498
Ik heb sinds een paar weken een soort gekristaliseerde stukjes op mn tepels in de ochtend... En nog ruim 8 weken te gaan...
Echt vervelend is het niet en aangezien het een van mn "angsten" is dat de borstvoeding niet op tijd op gang komt stelt dit gerust :)
  donderdag 25 augustus 2011 @ 11:36:08 #291
250838 Fee-nix
pi_101164736
Ja precies Nirak, dat bedoel ik ook... 'gekristalliseerde stukjes' haha! Maar ik moet dus nog ruim 22 weken.... En als de vorige keer een indicatie is dan verdrink ik straks weer in de melk. (En nee dat was echt niet leuk... Niet kunnen voeden zonder dat alle bovenkleding uitmoet, met een handdoek om het middel die na afloop echt uitgewrongen kan worden)
pi_101164839
nouja, altijd beter dan amper melk uit je tetten kunnen krijgen toch
  donderdag 25 augustus 2011 @ 11:45:26 #293
250838 Fee-nix
pi_101165023
Dat is ook heel vervelend ja, maar echt zoveel te veel vond ik ook ruk hoor. J kon niet eens normaal drinken. De hele tijd maar verslikken, huilen huilen huilen. Moe worden van de strijd en in slaap vallen en dan na een half uur weer willen.

Maargoed, mijn ervaring met borstvoeden is zeker weten gekleurd door mijn vervelende kraamtijd, dus deze keer zal ik er weer vol goede moed aan beginnen.
  donderdag 25 augustus 2011 @ 11:47:17 #294
348178 NotTheSame
pi_101165083
Aaahh, dus DAT is die rommel die ik elke keer van m'n tepels sta te pulken...

Overigens, om nog even terug te komen op die berenoortjes... Ik heb vandaag bij de Wibra een vergelijkbaar jasje gekocht als bij de Zeeman, alleen dan met drukkertjes ipv ritsje, lichter bruin en ZONDER oortjes. Zometeen de rest van de buit maar even gaan verstoppen voordat manlief thuis komt, want het bleef natuurlijk weer eens niet bij 1 jasje :X !
  donderdag 25 augustus 2011 @ 11:52:26 #295
250838 Fee-nix
pi_101165234
O en mag er 'jongetje' achter mijn naam in de OP? Thnx!
  donderdag 25 augustus 2011 @ 11:54:49 #296
348178 NotTheSame
pi_101165301
Fee-nix, zullen we gewoon effe dit topic dichtposten, dan kun je het zelf doen ;).
  donderdag 25 augustus 2011 @ 11:58:29 #297
250838 Fee-nix
pi_101165420
Uhmmm..... maar maar ik heb nog nooit een topic geopend!

* Fee-nix Gaat snel brood smeren voor dreumes...
  donderdag 25 augustus 2011 @ 12:10:21 #298
348178 NotTheSame
pi_101165858
Ah, eens moet de eerste keer zijn hè!
  donderdag 25 augustus 2011 @ 12:57:01 #299
68625 flugeltje
Live vanuit Tilburg...
pi_101167565
Ik ben eigenlijk nooit gestopt met lekken... Stomme is dat ik niet genoeg melk had voor Willem en hem dus gecombineerd BV/FV voedde maar ik tot op de dag van vandaag nog steeds lek. Is nu wel weer een klein beetje erger aan het worden...
Op donderdag 12 oktober 2006 09:27 schreef SCH het volgende:
flugeltje is een kloon van yvonne toch?
pi_101167767
Serieus Flugel, lijkt me irritant zeg!
Sinds de dag dat ik met bv stop heb ik niet gelekt eigenlijk..

Beregd wat een moppie zeg O+ En die laatste foto O+
Daar ga ik echt spontaan van rammelen alsof ik dat nog niet deed :')
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')