abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_101143168
Dames die overwegen een sluitlaken te kopen: ik heb het gewoon gedaan met wat sluitspelden en een ledikantlaken van de Hema. Werkt ook prima. Moet je wel sluitspelden hebben met zo'n schuifje over de bovenkant, dat ze dus niet spontaan kunnen openspringen. Op zich gaat het trouwens met een badlaken ook, maar dat rekt wat meer. Ik heb het sluitlaken maar 4 dagen om gehad en ben daarna verder gaan ondersteunen met een correctiebroekje van de Hema (boxermodel, dus ook om je benen heen) in combi met m'n bekkenband. En dat langzaam afgebouwd naar alleen nog de bekkenband en tot slot naar niets. Onder dat correctiebroekje had ik dan wel mijn eigen ondergoed aan, want dat zweet nog al.

Asy, er zit een echt boontje! Je doet het gewoon niet voor niets! Gefeliciteerd. En nou maar hopen dat je nog een beetje opknapt.
* Mama van Driekus (0909) en Tienus (0611) *
*waarom hebben konijnen zulke grote oren als ze toch niet luisteren? *
pi_101143184
quote:
0s.gif Op woensdag 24 augustus 2011 21:13 schreef Twinkly het volgende:
Jaaa O+ Dat boek had mijn moeder al toen ze zwanger was van mij, ik heb het stuk gelezen/ bekeken.
Zelfde hier! Hij staat nu bij mij in de boekenkast en valt bijna uit elkaar O+
pi_101143513
quote:
0s.gif Op woensdag 24 augustus 2011 21:13 schreef danic het volgende:

[..]

Daarom vertel ik het ook. Ik wil niemand angst aanpraten, maar ik wou dat ik ten tijde van mijn bevalling meer geweten had, dan had ik me misschien minder druk gemaakt. De hormonen nemen toch al een loopje met je....
Is dus om het bespreekbaar te houden. Als iemand meer wil weten mag je ook altijd PM-en hoor.

KD, die bowlingbal, bedoel je daar ook een verzakking mee? Of meer een onbestemd gevoel?
een lichte verzakking ;)
pi_101143610
Dat onbestemde gevoel verteld mij dat ik ongesteld ga worden. Het was bijna weg en toen werd ik weer zwanger. En nu is het dus weer terug. Nou ja, gaat vast wel weer over. Of niet. Enne dames, een te sterke bekkenbodem is ook geen pretje kan ik je vertellen, dus ook weer niet te fanatiek trainen en zeker niet gaan stippeltjesplassen, dat is echt heel slecht.
* Mama van Driekus (0909) en Tienus (0611) *
*waarom hebben konijnen zulke grote oren als ze toch niet luisteren? *
pi_101143819
Niet echt bijgelezen, drukke dreumesdag achter de rug ( met hulp, was wel gezellig ).

Ik zag een mooie echo van Asy!

En KD, fijn gelijk gerustgesteld te worden! En mooie ingedaalde balletjes hoor :P

Ik heb de vorige bevalling heel netjes overleefd. Ik heb maar 20 minuten geperst, toen hebben ze flink ingeknipt en is ze met de vacuüm gehaald. Ik had wel bijna een catheter moeten hebben omdat de eerste keer plassen niet lukte en ik tegen de grens van hoeveelheid urine aanzat. Gelukkig gingbhet 2 uur daarna wel vanzelf en hoefde ik niet 3 dagen aan de catheter. Plassen met de knip was even wennen ja, maar tegelijkertijd spoelen helpt heel goed. Daarna ook geen problemen overgehouden. Behalve nasty aambei, jammergenoeg..
Na de bevalling gewoon wel op de been maar met mate, na 8 dagen weer eerste wandelingetje buiten gemaakt, daarna ging het voorspoedig tot 2,5 week erna de trombosebeen. Dat heeft me een maand gekost van dat ik bijna niks kon. Daarna begon naar mijn gevoel pas m'n verlof. Toen moest ik bijna alweer gaan werken..

Ik word al 2 avonden zwaar (echt zwaar, ik denk dat er weer nieuwe ruimte gecreeerd moet worden) intern mishandeld... Maar ik heb het er voor over :D
Tijd voor wat anders.. maar wat dan..
  woensdag 24 augustus 2011 @ 23:15:30 #256
43584 Beregd
absolutely inch perfect
pi_101150202
Ik had nog foto's beloofd :@

pi_101150861
Ahhh, wat een dotje :) ik smelt helemaal beregd!
  woensdag 24 augustus 2011 @ 23:34:17 #258
131983 debuurvrouw
The girl nextdoor
pi_101151174
Ach O+ wat een prachtig meisje. die laatste foto vind ik heel ontroerend.
Het maakt ook niet uit of je koopt, kraakt of huurt, buurvrouw is steeds in de buurt.
pi_101151268
Oooh Beregd O+ O+
Wat een poppie!!! Veeg me op, wat is ze mooi zeg!!
Ik wil spontaan vannacht nog bevallen om mn eigen poppie te kunnen ontmoeten (maar dat zal niet gebeuren... Ik moet nog even een paar weekjes wachten)

Hoe zwaar was ze bij de geboorte?
Tijd voor wat anders.. maar wat dan..
pi_101151551
H asse O+ oooh wat een mupke
pi_101151572
en die rimpelvingertjes <3
pi_101151998
Omg, daar ga ik van aan de rammel O+
pi_101159843
Wauw, beregd wat mooi, wat lief!! <3

Hier nog alles rustig trouwens..
  donderdag 25 augustus 2011 @ 06:26:01 #264
43584 Beregd
absolutely inch perfect
pi_101159862
quote:
17s.gif Op woensdag 24 augustus 2011 23:35 schreef wickie het volgende:
Oooh Beregd O+ O+
Wat een poppie!!! Veeg me op, wat is ze mooi zeg!!
Ik wil spontaan vannacht nog bevallen om mn eigen poppie te kunnen ontmoeten (maar dat zal niet gebeuren... Ik moet nog even een paar weekjes wachten)

Hoe zwaar was ze bij de geboorte?
3kg100 ondertussen al 180 gram afgevallen...

Wat ik wel gek vond is hoe zo'n baby verandert op 3 dagen. Ze wordt nog elke dag knapper :P

Goeiemorgen, hilliebillie! De dag dat je het niet meer verwacht komt 'ie toch nog hoor!
  donderdag 25 augustus 2011 @ 06:38:58 #265
36072 Susie
Hatsjikiedeeeeeeee!
pi_101159891
Wat een plaatje Beregd!
Unlike those who hide the truth, i tell it like it is......
pi_101160165
:O Goedemorgen!

Beregd, wat een mopje! O+

Asy, gefeliciteerd met je boontje *O*

KD, wat een schrik. Gelukkig toch alles goed. Hopelijk draait je eigenwijsje zich nog
Lotte!
Noah!
  donderdag 25 augustus 2011 @ 08:04:06 #267
318546 Mevr_Mus
Met Mini_Musjes
pi_101160289
Beregd, wat een mooie lieve heb je daar! Vind de naam ook echt bij haar passen op de een of andere manier :Y

En een boontje voor Asy! Ik blijf die vroege echo's zo ontroerend vinden O+
Oude (on)bekende.
pi_101160511
morgend

hier slecht geslapen en slecht wakker geworden met hevige beenkramp... en nu wat last van misselijkheid en pijn in buik... weet je deze keer hoop ik eigenlijk niet over tijd te lopen... maar zoals het er nu uitziet gaat dit weer gebeuren... precies of ik/wij deze keer zo ongeduldig zijn |:( |:(

KD leuk je polle nog eens te mogen zien... bij laatste echo hier hebben we ook de ingedaalde balletjes gezien...

en zag mooie foto's en echo's voorbij komen....
je mag de moed even verliezen, maar de hoop NOOIT opgeven Luna Jade Xandy
Kyan
  donderdag 25 augustus 2011 @ 08:39:07 #269
39145 Aventura
Relax, het is maar Fok
pi_101160609
Beregd en vrouw, wat een plaatje! Ik vind het een hele mooie naam, ik ken het ook van het boek. Ik vind je reacties ook altijd leuk om te lezen, net wat de anderen zeggen - het perspectief van een man is weleens verfrissend.

Over last na de bevalling, dat het met de duur van de persfase te maken heeft klinkt wel aannemelijk. Ik heb 1 uur en 19 minuten geperst en vooral de laatste 3 persweeen alles moeten geven (want op het randje van een keizersnede). Ik heb tijdens de bevalling ook in een flits een deel van mijn onderkant gezien in een spiegel. Ik weet niet precies wat ik heb gezien (serieus, ik ken mijn lichaam goed maar ik wist niet wat ik zag), maar het leek op een bavianenbips :'( Nadien zeker een week het gevoel alsof mijn hele bekkenbodem eruit viel zodra ik ging staan. In bed omdraaien, zitten, plassen, lopen: alles deed pijn. Had ook overal spierpijn. Vooral bovenin mijn buik, maar ook in mijn bovenbenen en -armen (van het omklemmen van mijn knieen). Fietsen ging na een week of 3 weer. Na een weekje of drie moest ik een keer keihard lachen en toen pieste ik in mijn broek (hier pest mijn man me nog steeds mee) :@ Ben dus ook braaf oefeningen aan het doen. Verders is nu alles wel weer een beetje normaal. Ik denk dat ik binnenkort eens een spiegeltje pak en de boel eens goed ga bekijken. De kraam moedigde me tijdens de kraamweek al aan om dat te doen ('het ziet er al prima uit joh, je zal verbaasd staan hoe goed het er al uitziet!'). Nou, ik wilde het echt niet zien toen...
  donderdag 25 augustus 2011 @ 08:39:14 #270
14811 Asyniur
Nu met 2 jommetjes <3
pi_101160611
Ow Beregd, wat doe je nou! O+
pi_101160694
Ahw Beregd! Wat een plaaaaatje O+.
KD: die voetjes van je mannetje O+.
Asy: een goede echo, *O* super O+.

Al die bevallingsverhalen maken me trouwens behoorlijk benauwd mensen, thanks :').

Vandaag weer een echo gepland hier. Ik krijg van de spanning geen hap door m'n keel :r. Wat natuurlijk weer doorwerkt in misselijker voelen. }:|. Sigh.
pi_101160753
quote:
2s.gif Op donderdag 25 augustus 2011 06:26 schreef Beregd het volgende:

[..]

3kg100 ondertussen al 180 gram afgevallen...

Wat ik wel gek vond is hoe zo'n baby verandert op 3 dagen. Ze wordt nog elke dag knapper :P
Die laatste foto is echt prachtig! O+
En ze kunnen zelfs per uur nog veranderen ;) Geniet er van! Want ze zijn zo groot.
Die van mij is inmiddels 4 maanden terwijl ze ook zo lekker klein was zoals die van jou O+
Wipkip met prachtige Wipkuikentjes O+
Try to be a rainbow in someone's cloud.
  donderdag 25 augustus 2011 @ 09:01:05 #273
68625 flugeltje
Live vanuit Tilburg...
pi_101160868
Beregd O+

Ik kan mezelf toch bijna niet voorstellen dat ik als het goed is over een maand of 7 ook weer zo zit... Word er bijna emo van...
Op donderdag 12 oktober 2006 09:27 schreef SCH het volgende:
flugeltje is een kloon van yvonne toch?
pi_101160927
jij niet alleen flugeltje

wordt er soms zelfs al jaloers door.. moet nog een paar weken... maar deze keer is geduld precies bij niemand te vinden hier in huis oeps val in herhaling :o
je mag de moed even verliezen, maar de hoop NOOIT opgeven Luna Jade Xandy
Kyan
pi_101161193
ooh, die foto's. O+ *smelt*
In some cases, resentment can result simply from being on the receiving end of good arguments. Collini
How much more precious is a little humanity than all the rules in the world.Piaget
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')