Niet echt bijgelezen, drukke dreumesdag achter de rug ( met hulp, was wel gezellig ).
Ik zag een mooie echo van Asy!
En KD, fijn gelijk gerustgesteld te worden! En mooie ingedaalde balletjes hoor
Ik heb de vorige bevalling heel netjes overleefd. Ik heb maar 20 minuten geperst, toen hebben ze flink ingeknipt en is ze met de vacuüm gehaald. Ik had wel bijna een catheter moeten hebben omdat de eerste keer plassen niet lukte en ik tegen de grens van hoeveelheid urine aanzat. Gelukkig gingbhet 2 uur daarna wel vanzelf en hoefde ik niet 3 dagen aan de catheter. Plassen met de knip was even wennen ja, maar tegelijkertijd spoelen helpt heel goed. Daarna ook geen problemen overgehouden. Behalve nasty aambei, jammergenoeg..
Na de bevalling gewoon wel op de been maar met mate, na 8 dagen weer eerste wandelingetje buiten gemaakt, daarna ging het voorspoedig tot 2,5 week erna de trombosebeen. Dat heeft me een maand gekost van dat ik bijna niks kon. Daarna begon naar mijn gevoel pas m'n verlof. Toen moest ik bijna alweer gaan werken..
Ik word al 2 avonden zwaar (echt zwaar, ik denk dat er weer nieuwe ruimte gecreeerd moet worden) intern mishandeld... Maar ik heb het er voor over
Tijd voor wat anders.. maar wat dan..