abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_101074149
wat doet die Jolene nog in de lijst trouwens, nooit gezien hier
pi_101074305
p_iglet, tigger en pepijn, van harte gefeliciteerd met de geboorte van Joris!

En gefeliciteerd Beregd en vrouw met de geboorte van jullie dochter!

En idd leuk om eens het verhaal van een man te horen!
ik hoef er met die van mij niet over te praten, die heeft echt een trauma overgehouden aan het geluid van de knip haha
Dat geluid heeft hij weken erna nog in zijn hoofd gehad :p
En dat bij beide bevallingen!
Maar hij zegt ook dat de bevallingen heel speciaal waren en het mooiste was wat hij ooit had meegemaakt, vooral toen hij onze kinderen voor het eerst zag
En ons derde wonder Lucas!!
Onze zoon Kevin!
Sarah is al zo oud!!!
pi_101074384
Familie Beregd ; van harte met de geboorte van H a s s e ! Mooie naam O+
  dinsdag 23 augustus 2011 @ 09:31:51 #79
292060 TimeJumper
Jumping around ;)
pi_101074417
quote:
0s.gif Op dinsdag 23 augustus 2011 07:38 schreef Soempie het volgende:
Beregd, gefeliciteerd met je dochtertje. *O*

Goed ook om te lezen hoe het voor een man is, zo'n bevalling. Ben wel benieuwd naar meer verhalen van mannen eigenlijk, maar die posten hier jammer genoeg niet veel.
Hier sluit ik me bij aan. heel leuk om de ervaring van "de andere kant" eens te lezen.

Beregd en vrouw van harte gefeleliciteerd. Ik heb deze meisjesnaam nog nooit gehoord. Waar komt die vandaan? Is het echt een nederlandse naam eigenlijk?

Piglet, gefeliciteerd met je zoon!!!!!! Leuke naam vind ik het ook en past ook goed bij de naam van zijn broer.

Wickie een dikke knuffel voor jou :* en dan maar even niet zo'n "supermammie" hoor, daar houden kinderen ook geen trauma aan over ;)

MissJones ik las in het andere topic dat het even wat moeilijker ging met LJ, ben zeer blij te horen dat het nu weer goed gaat.
Die kleine meid lijkt op haar stoere mamma O+ Die zet maar door :*

GrazyMoon ik heb nu een klein trauma van je lekkere beschrijving van die knip :|W en bedankt :P o|O ;)
Rayen 2½ jaar!
pi_101074458
Gefeliciteerd Beregd en vrouw met jullie dochter *O*

P_iglet, man en grote broer gefeliciteerd met de geboorte van jullie zoon en kleine broer *O*

Wickie en al de andere die het kunnen gebruiken een dikke knuffel :*

Hier ook niet veel geslapen.. met al dat onweer vannacht maakte het ook niet beter...
vandaag wel weer wat klussen in huis en wasjes doen... want alles moet klaar zijn :o
je mag de moed even verliezen, maar de hoop NOOIT opgeven Luna Jade Xandy
Kyan
pi_101074483
Idd erg leuk om eens het van de mannelijke kant te horen. Toch vragen aan vriendlief of hij ook zijn 'bevallingsverhaal' wil opschrijven deze keer.

Maar Beregd nogmaals gefeliciteerd, en wat heeft jullie dochter toch een mooie naam van jullie gekregen.

Ik zeg dus meld! Hoop dat de regen zo stopt kan ik m'n fietstochtje naar het ziekenhuis gaan maken.
En ja slecht slapen heerst.. Iedereen een :* voor de slechte nacht.

Mevr. Mus, jij hebt vandaag toch een afspraak met de gyn voor het eerst? Zo ja, heel veel succes en hopelijk kunnen jullie samen een goed plan opstellen.

Linda, voor jou een mooie dag om te bevallen dus hup hup, ga eens baren :P

MJ, wat is het toch een heftige en moeilijke tijd voor jullie nu ;(
Uit het diepste van mijn hart wens ik jullie alle mogelijke voorspoed vanaf nu. En jullie vechtertje die een mooie grote meid zal worden :*
Fijn om te lezen dat het weer beter met haar gaat!
Tijd voor wat anders.. maar wat dan..
  dinsdag 23 augustus 2011 @ 09:57:27 #82
35189 Troel
scherp en bot
pi_101074921
quote:
0s.gif Op dinsdag 23 augustus 2011 09:31 schreef TimeJumper het volgende:

Ik heb deze meisjesnaam nog nooit gehoord. Waar komt die vandaan? Is het echt een nederlandse naam eigenlijk?

Daar ken ik hem van :)
troel (de ~ (v.), ~en)
1 [inf.] vrouw of meisje
2 trut
  dinsdag 23 augustus 2011 @ 10:12:34 #83
68625 flugeltje
Live vanuit Tilburg...
pi_101075268
Bereid van harte met je dochter! Prachtige naam O+

Piglet en tiger, jullie ook van harte met jullie zoon!! *O*
Op donderdag 12 oktober 2006 09:27 schreef SCH het volgende:
flugeltje is een kloon van yvonne toch?
pi_101075407
Beregd, gefeliciteerd!!!

Wickie, wat enorm vervelend (understatement) die pijnen die je hebt. Kan Mette misschien nog een dagje extra naar het kdv, zo kan je ook niet voor haar zorgen (en voor jezelf)...
pi_101075430
Beregd van harte gefeliciteerd en mooie naam! *O*
pi_101075948
Beregd, van harte gefeliciteerd met jullie dochter *O* leuk bevallingsverslag ook haha. Wat een wonder is het hè?

MJ, fijn dat het met LJ weer wat beter gaat. Mag je met haar buidelen?
Eergisteren is mijn vriendinnetje trouwens bevallen van haar drieling. Ze was 28 weken en een paar dagen zwanger, en zouden eigenlijk tussen de 30 en 32 weken gehaald worden, maar de muppets konden niet wachten. Het gaat geloof ik goed met ze ^O^
Misschien zie jij ze nog liggen in het LUMC.
pi_101075978
quote:
0s.gif Op dinsdag 23 augustus 2011 08:41 schreef Kleurdoos het volgende:
Hasse Simonsberegdsdochter O+

van harte met jullie meisje O+
en ik maar wachten de hele dag tot de update :P
quote:
0s.gif Op dinsdag 23 augustus 2011 09:57 schreef Troel het volgende:

[..]

[ afbeelding ]
Daar ken ik hem van :)
O+
pi_101076239
Beregd en mevrouw Beregd gefeliciteerd met jullie dochter H asse, ik vind het ook een erg mooie naam!
pi_101076597
Beregd en vrouw, van harte gefeliciteerd met jullie dochter! Wat een mooie en aparte naam hebben jullie gekozen zeg!

Ben benieuwd naar de foto's!

Hier alles nog rustig, maar dat mag ook wel als er gisteren twee geboren zijn, toch?
pi_101076626
Beregd en mevrouw, gefeliciteerd met jullie dochter. Een bijzonder en mooi naam!
En leuk, zo'n verslag vanuit papa's positie. Is vaak toch anders dan wat mama meekrijgt ;)

Heeft iemand Hillie al gespot? laat maar, zelf al gedaan :P

Hier vanochtend weer goedgekeurd door de VK, iets normalere bloeddruk 100/60. Verder niks geks, dus stond zo weer buiten..
pi_101079428
Aoraki, ik heb geen volle dag met Mette meer alleen, dat zou ik echt moeilijk meer trekken denk ik. Maar zou dat wel zo zijn, dan gaat ze een extra dagje naar de opvang, hebben we 2 weken geleden ook gedaan.
Maar voor de komende weken hebben we hulp ingepland en R. Hoeft vanaf vandaag ook niet meer over te werken, dat geeft ook een hoop rust.

Ik ben weer goedgekeurd, ze ligt lekker ingedaald, maar dat had ik inmiddels proefondervindelijk al gemerkt :')
Ben wel zeiknat verregend op de weg naar huis, dus ik ga zo lekker douchen en dan een dutje doen.

Hilliebillie -O- Van mij mag je best bevallen vandaag hoor.
  dinsdag 23 augustus 2011 @ 12:54:33 #92
94046 PM-girl
Is geen haartje betoeterd...
pi_101080464
Beregd, gefeliciteerd met jullie dochter! *O*
...maar weI in de aap gelogeerd :P
*
Ik stuur al sinds oktober 2006 PM's, word ik dan nu PM-woman?
Laat maar: PMS-girl it is.....
pi_101081071
Beregd en vrouw, gefeliciteerd met jullie dochter! *O*

Vanmiddag weer controle bij de vk, ben benieuwd. Ik heb sinds gisteren een niet zo'n lekker gevoel bij mn ribben, alsof t er knel heeft gezeten ofzo. Nouja, straks maar ff vragen.

Dan hier een vraag, ik ga vanmiddag de babykleertjes wassen, maar mogen ze ook gewoon in de droger?
Tralalalaaa
pi_101081271
Tap, ik gooi alles in de droger, heb ook de babywasjes erin gegooid weer. Vorige keer ook gedaan, geen probleem. Ook niks gekrompen. Wel eerste keer gewassen met Neutral. Maar ik ben heel makkelijk met de was doen, dus...

Succes bij de vk!
pi_101081341
Gefeliciteerd allen!!!
pi_101081823
beregd en vrouw gefeliciteerd met jullie dochter

Ik ken de naam ook van dat boek. Wat ik wel echt een mooi boek vond om te lezen heb er zelfs mijn boekbespreking overgedaan heeft ze ook zwarte haren?

Sterkte voor alle slecht slapende mama's
pi_101082079
Wickie, gelukkig maar dat je er niet meer alleen voorstaat. Op een gegeven moment is dat ook niet meer op te brengen. Mij lukt het ook moeilijk. Thomas is vandaag naar de opvang, lekker rustig. morgen is hij er wel, maar is lief ook vrij. Donderdag weer opvang en vrijdag is mijn dag, maar dan komt mijn moeder helpen.
Toch vraag ik me regelmatig af hoe ze dat 'vroegah' deden... Stuk of 4-6-10 kinderen. Wij hebben allemaal bekkenproblemen, zijn doodmoe etc etc. Is onze generatie dan minder 'hard'?? Zeuren we teveel? Ik weet het niet, maar ik vind het loodzwaar om zwanger te zijn van de tweede als er al eentje rondloopt...

Over kleding wassen: ik smijt ook alles in de droger, uiteindelijk gaat het een beetje pillen en hele felle kleuren worden wat valer, maar ik ben lui en heb het er niet voor over om alles op een lijntje te hangen.
pi_101082749
Beregd; proficiat met jullie dochter! Mooie naam ook.

Hier alweer 24 weken en buik groeit hard! Mijn rug vindt het niet altijd even leuk en aangezien baby in stuit ligt wordt er flink op mijn blaas getrappeld en mag ik er 's nachts regelmatig uit om te plassen. Verder bijna alles in huis en begin ik wel nieuwsgierig te worden naar dat kindje in mijn buik, nog max. 18 weken!
pi_101083023
quote:
0s.gif Op dinsdag 23 augustus 2011 13:39 schreef Aoraki het volgende:
Wickie, gelukkig maar dat je er niet meer alleen voorstaat. Op een gegeven moment is dat ook niet meer op te brengen. Mij lukt het ook moeilijk. Thomas is vandaag naar de opvang, lekker rustig. morgen is hij er wel, maar is lief ook vrij. Donderdag weer opvang en vrijdag is mijn dag, maar dan komt mijn moeder helpen.
Toch vraag ik me regelmatig af hoe ze dat 'vroegah' deden... Stuk of 4-6-10 kinderen. Wij hebben allemaal bekkenproblemen, zijn doodmoe etc etc. Is onze generatie dan minder 'hard'?? Zeuren we teveel? Ik weet het niet, maar ik vind het loodzwaar om zwanger te zijn van de tweede als er al eentje rondloopt...

Over kleding wassen: ik smijt ook alles in de droger, uiteindelijk gaat het een beetje pillen en hele felle kleuren worden wat valer, maar ik ben lui en heb het er niet voor over om alles op een lijntje te hangen.
Volgens mij zeuren we meer ja ;) Qua klachten zal het echt niet anders zijn.
Lotte!
Noah!
pi_101083056
Ik heb trouwens al 3/4 ananas gegeten vandaag :+
Lotte!
Noah!
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')