Bij Lotte was ik na een jaar bijna helemaal van de pijn af. En toen 3 maanden later was ik weer zwangerquote:Op maandag 22 augustus 2011 16:30 schreef NotTheSame het volgende:
Nah, ik ben ook een middagje offline en we missen meteen een geboorte!
P_iglet, T_igger en Pepijn, gefeliciteerd met de geboorte van jullie zoon/broertje!
En hopelijk is Beregd inmiddels ook al papa!
Asyniur, Vlindur en Linda, wat vreselijk om te horen van die bekkenproblemen! Hopelijk komt het allemaal nog goed!
Asyniur woensdag al termijnecho![]()
Kyara een goeie SEO!
Daar dacht ik ook al aanquote:Op maandag 22 augustus 2011 17:31 schreef Susie het volgende:
Ben wel benieuwd wie KD nou heeft bedoeld? Toch niet haar zelf toch? Dat zou veel te vroeg zijn, maar ik zie haar er zomaar voor aan!
Ahzo, nou, dan kun je dus zien dat ik er de ballen verstand van heb. Maar ik hoop gewoon stiekem op een wonder voor iedereen!quote:Op maandag 22 augustus 2011 17:06 schreef Linda2205 het volgende:
[..]
Bij Lotte was ik na een jaar bijna helemaal van de pijn af. En toen 3 maanden later was ik weer zwangerGeen wonder ook wrs dat het dubbel zo hard terugkwam.
Gisteravond dacht ik trouwens dat het hier begonnen was. Om de 6min een wee. Maar na een tijdje hield het weer op, helaas. Vanavond maar aan de pannenkoeken en ik heb ook nog een verse ananas liggen
Mja, ik probeer het ook, maar hij werkt niet echt mee.quote:Op maandag 22 augustus 2011 21:13 schreef mefke79 het volgende:
Vlindur, Linda, Asy...even een speciaal hart onder de riem voor jullie. Bekkenproblemen en een wandelende dreumes zijn geen goede combi, I know. Probeer zo veel mogelijk rust te nemen en dreumes zo zelfstandig mogelijk te krijgen. Dat kostte mij regelmatig tot 10 tellen (en nog een keer, en nog een keer) zo sloom als sommige dingen gingen, maar tja, je bekken moet nog langer mee. En ik hoop voor jullie dat de klachten na de bevalling heel snel weg zijn of iig aanvaardbaar zijn.
En voor de llm'ers veel succes!
Die naam zou ik ook nog wel eens ooit willen gebruikenquote:Op dinsdag 23 augustus 2011 00:11 schreef Beregd het volgende:
Beregd is inderdaad papa eworden vandaag (of gisteren al ondertussen)
Van onze dochter H A S S E
ff bekomen nog.
Het heerst momenteel onder de zwangeren hierquote:Op dinsdag 23 augustus 2011 09:01 schreef Nirak het volgende:
Beregd gefeliciteerd![]()
Nu mezelf even vermannen na een slapeloze nacht. Moet nog even werken ..
Maar ben niet de enige die slecht geslapen heeft lees ik
Niet alleen bij de zwangerenquote:Op dinsdag 23 augustus 2011 09:05 schreef Mevr_Mus het volgende:
[..]
Het heerst momenteel onder de zwangeren hierSucces met werken!
Hier sluit ik me bij aan. heel leuk om de ervaring van "de andere kant" eens te lezen.quote:Op dinsdag 23 augustus 2011 07:38 schreef Soempie het volgende:
Beregd, gefeliciteerd met je dochtertje.![]()
Goed ook om te lezen hoe het voor een man is, zo'n bevalling. Ben wel benieuwd naar meer verhalen van mannen eigenlijk, maar die posten hier jammer genoeg niet veel.
quote:Op dinsdag 23 augustus 2011 09:31 schreef TimeJumper het volgende:
Ik heb deze meisjesnaam nog nooit gehoord. Waar komt die vandaan? Is het echt een nederlandse naam eigenlijk?
quote:Op dinsdag 23 augustus 2011 08:41 schreef Kleurdoos het volgende:
Hasse Simonsberegdsdochter
van harte met jullie meisje![]()
en ik maar wachten de hele dag tot de update
quote:
Volgens mij zeuren we meer jaquote:Op dinsdag 23 augustus 2011 13:39 schreef Aoraki het volgende:
Wickie, gelukkig maar dat je er niet meer alleen voorstaat. Op een gegeven moment is dat ook niet meer op te brengen. Mij lukt het ook moeilijk. Thomas is vandaag naar de opvang, lekker rustig. morgen is hij er wel, maar is lief ook vrij. Donderdag weer opvang en vrijdag is mijn dag, maar dan komt mijn moeder helpen.
Toch vraag ik me regelmatig af hoe ze dat 'vroegah' deden... Stuk of 4-6-10 kinderen. Wij hebben allemaal bekkenproblemen, zijn doodmoe etc etc. Is onze generatie dan minder 'hard'?? Zeuren we teveel? Ik weet het niet, maar ik vind het loodzwaar om zwanger te zijn van de tweede als er al eentje rondloopt...
Over kleding wassen: ik smijt ook alles in de droger, uiteindelijk gaat het een beetje pillen en hele felle kleuren worden wat valer, maar ik ben lui en heb het er niet voor over om alles op een lijntje te hangen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |