abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_101098224
Beregd, ik hóu van haar naam, zo mooi! O+

Gefeliciteerd met H a s s e en heel veel geluk als gezin.
Hardloper.
IG @webkim
  dinsdag 23 augustus 2011 @ 21:45:32 #122
159615 PureEvil
Everybody Lies.
pi_101103453
Beregd van harte gefeliciteerd met jullie dochter !(aparte naam! )
&

Piglet, van harte gefeliciteerd met jullie zoon ! (ook een erg leuke naam ;) )

Ik ben weer eens misselijk...gisteren al bijna de hele dag op bed gelegen, nu ben ik dan wel wat meer beneden, maar ik ben zó moe en zó misselijk soms....ik zit nu aan een baby fruithapje }:| ....
  dinsdag 23 augustus 2011 @ 22:55:59 #123
43584 Beregd
absolutely inch perfect
pi_101107333
Dag dames!

Sorry KleurDoos dat ik zo lang gewacht heb :D, maar ik zat de hele dag nog in het ziekenhuis, vrouw blijft er 5 dagen (hier in België gaat dat zo. Ik moet zeggen dat ik het absoluut niet leuk vind. Zeker als je dan smorgensvroeg een bericht krijgt van: "heb niet geslapen, H asse heeft heel de nacht gehuild, en de verpleegster die de nacht doet is een trut."). Maar toen ik vanmorgen langsging was het al veel beter met de mama, alles geneesde goed en ze was minder misselijk en had al een uurtje geslapen.

Ze sliepen net toen ik vertrok, mijn twee vrouwen samen O+

Tja, de naam, we krijgen er gemengde reacties op, maar wij vinden het tof dus :Y En sjeen, ik herinnerde me nog dat je keienthousiast was rond die naam! Ik hoop dat je een ook ooit een H asse krijgt, het is zeker aan te bevelen :P

Met de dochter gaat alles goed, drinken is wat moeilijk en regelmaat al zeker. Ze slaapt wel, maar duurt wel ff. Maar tis echt een schatje. Ik had op voorhand echt niet kunnen geloven dat het me zo veel zou doen, nu al.

ivm knip (ik weet niet meerwiens reactie dat was), dat was het enige waar ik niet goed tegen kon op het moment zelf om naar te kijken. Maar geluid maakt het niet.

De navelstreng doorknippen deed me ook wat blokkeren. En de gyn maande me serieus aan tot haast, want het kindje moest nog ademen en zo :D Man paar minuten tussen geboorte en de baby vasthebben, ik zie ze nog allemaal voor me...

rest er me nog jullie allemaal veel succes te wensen! Hilliebillie en andere LLM's, veel succes! En alle anderen wens ik elke nacht 10 u slaap!

Het was leuk om hier mee te lurken (kon ik af en toe tegen mijn vrouw zeggen "op fok! zeggen ze ..." :') ) , foto's zal ik ook nog wel plaatsen, maar ben het fototoestel ginds vergeten :@
  woensdag 24 augustus 2011 @ 02:43:35 #124
116890 _evenstar_
Ba-dum-tisssschhh
pi_101115632
Beregd proficiat met Hasse *O*
Engaging Infinite Improbability Drive..
pi_101116658
Ik meld me bij dezen vast en ga nog even verder slapen *gaap* maar alles nog rustig dus..
  woensdag 24 augustus 2011 @ 07:23:48 #126
43584 Beregd
absolutely inch perfect
pi_101116794
En bedankt voor alle felicitaties! dat was ik nog vergeten zeggen, zie ik :@

slaaplekker, hillie!
pi_101116939
Meld, heerlijke slapeloze nacht. Ach zolang het maar een paar keer per week gebeurd is er niks aan de hand en goed te doen.

Hilliebillie hoop dat je nog even slaapt. Wanneer heb je weer controle?
Tijd voor wat anders.. maar wat dan..
pi_101116997
Goedemorgen allemaal *O*
Lotte!
Noah!
pi_101117038
Linda jij bent vrolijk, goed geslapen of baby gebaard?
pi_101117042
quote:
1s.gif Op woensdag 24 augustus 2011 08:04 schreef wickie het volgende:
Linda jij bent vrolijk, goed geslapen of baby gebaard?
Gewoon een vrolijke noot deze morgen :P
Lotte!
Noah!
pi_101117066
Goeiemorgen Hillie en Linda, en de rest ;)
Hillie, hopelijk slaap je nog nog even lekker!

Beregd, hoeveel mag je daar als papa in het ziekenhuis zijn?
Hier was het van 9 tot 9, met verplicht 2 uur middagrust.. Bij jullie ook de hele dag inloop voor partners?
  woensdag 24 augustus 2011 @ 08:09:57 #132
14811 Asyniur
Nu met 2 jommetjes <3
pi_101117080
Linda, blij ei :D
  woensdag 24 augustus 2011 @ 08:12:19 #133
348178 NotTheSame
& Never Be The Same Again
pi_101117106
Mogguh!

Hillie, slaap lekker!

Beregd, wat mooi om het verhaal eens 'van de andere kant' te lezen.

Wickie, wat balen weer van die slapeloze nacht!

Ik & nesteldrang? Neuh, noem het maar eigenwijsheid als je 's morgens om 7.00uur de badkamer staat te poetsen. Zometeen naar de kapper, eens kijken of ze die ontplofte mol op m'n kop nog onder bedwang kunnen krijgen.
  woensdag 24 augustus 2011 @ 08:14:06 #134
14811 Asyniur
Nu met 2 jommetjes <3
pi_101117127
Qua nachtrust sluit ik me bij wickie aan :O

NTS, hier moet ook nog gepoetst worden ;)
pi_101117141
Goedemorgen allemaal. Bwoah. Wat nachtrust betreft: ik wil ook dagrust. :').
Ik mis m'n bed nu al weer.
pi_101117154
Oja, ik wilde gister nog wat zeggen. Een groot voordeel van zwanger zijn op het eind met al een rondrennend kind in huis is dat het een hele fijne afleiding is. De tijd gaat veel sneller en ze trekt je ook de moeilijk periodes door, doordat ze gezellig kan zijn (zoals nu, saampjes op bed ontbijten, hangt ze lekker tegen me aan en kijken we rustig wat tv).

Linda dus je vrolijke noot is helemaal op zn plek, ik doe gewoon ook even mee *O*
  woensdag 24 augustus 2011 @ 08:44:10 #137
292060 TimeJumper
Jumping around ;)
pi_101117458
Goh lijkt me ook minder Beregd dat je vrouw 5 dagen in het ziekenhuis moet blijven.
Maar wel heel leuk om je verhaal hier te lezen op Fok, dat zouden meer mannen moeten doen ;)

Nou alle LLM hebben zich gemeld, dus "helaas" alles nog rustig.

Hier gaat het zijn gangetje. Ik ben gelukkig van mijn tandpijn af en de tandarts zou een "speciale' verdoving geven.
Maar de middag, avond en zelfs nacht was het werkelijk een waar bungeejump festival in mijn buik. Ik heb hem nog nooit zoveel voelen bewegen en het bleef maar duren.
Vond ik toch wel heel toevalllig en toch ook verontrustend. :{
Vannacht was die een stuk rustiger en overdag ook.
Vind het toch wel té toevallig.
Ik heb nog een gaatje maar daar heb ik (nog) geen last van, maar ik wacht mooi tot na de bevalling. :Y
Rayen 2½ jaar!
pi_101117675
Nee mevr Mus heeft zich nog niet gemeld.
  woensdag 24 augustus 2011 @ 09:09:35 #139
43584 Beregd
absolutely inch perfect
pi_101117789
quote:
0s.gif Op woensdag 24 augustus 2011 08:08 schreef Deepfreeze het volgende:
Goeiemorgen Hillie en Linda, en de rest ;)
Hillie, hopelijk slaap je nog nog even lekker!

Beregd, hoeveel mag je daar als papa in het ziekenhuis zijn?
Hier was het van 9 tot 9, met verplicht 2 uur middagrust.. Bij jullie ook de hele dag inloop voor partners?
van 9 tot 22 hangt er uit, maar daar zijn ze zeker niet streng in.
pi_101118110
P_iglet gefeliciteerd! *O*

Beregd jij ook gefelicteerd! *O*
  woensdag 24 augustus 2011 @ 09:46:42 #141
318546 Mevr_Mus
Met Mini_Musjes
pi_101118571
quote:
1s.gif Op woensdag 24 augustus 2011 09:01 schreef wickie het volgende:
Nee mevr Mus heeft zich nog niet gemeld.
Ik lag nog te slapen O+ Gyn heeft iets gevonden wat ik wel mag hebben en het lijkt te werken!
Oude (on)bekende.
pi_101118736
quote:
1s.gif Op woensdag 24 augustus 2011 09:46 schreef Mevr_Mus het volgende:

[..]

Ik lag nog te slapen O+ Gyn heeft iets gevonden wat ik wel mag hebben en het lijkt te werken!
Dat is supertof *O*

Na 1,5 uur woelen vannacht ben ik maar uit bed gegaan en onder de douche gestapt. De kraan steeds kouder gedraaid en na 5 minuten was ik redelijk afgekoeld :) daarna kon ik slapen: zalig!

Meer dames last van een te warm lijf en die warmte niet kwijt kunnen?
pi_101118878
quote:
2s.gif Op dinsdag 23 augustus 2011 16:34 schreef Asyniur het volgende:

En verder wat Linda zegt: als je er alleen voor staat, dan dóe je het gewoon.

dit dus :Y

Goedemorgend trouwens... benieuwd of er vandaag verse babytjes komen ^O^

ik merk weer net zoals toen ik op einde liep van Xandy dat de kinderen onrustiger worden en meer naar de papa toe gaan hangen...
verder hier vandaag weer een deeltje van huishouden proberen te doen...
je mag de moed even verliezen, maar de hoop NOOIT opgeven Luna Jade Xandy
Kyan
pi_101119304
Goedemorgen. Net weer een stickertje gehad van de verloskundige. 't Meiske lag weer lekker druk te doen in de buik dus de doptone heeft het te verduren gehad.

Ben benieuwd of er nog augustusbaby's komen :)
pi_101119543
Goedemorgen! Op zich wel ok geslapen, ik slaap de laatste weken ook al zo slecht.
Steeds wakker worden enzo en dan niet snel in slaap vallen enzo.
Achja, het is wat t is. Alleen wil ik dan uitslapen maar word ik wakker met zere heupen.
Oh, en ik heb het ook zo warm, Nirak! Ik lig alleen maar onder een lakentje maar ik blijf het bloedheet hebben. Dus dat bevordert de nachtrust ook niet echt.

Nouja gelukkig heb ik t rustig thuis. Hoe gek t ook klinkt nadat ik heb gezegd t zo warm te hebben, neem ik zo een warm bad. Vinden mn heupen denk wel fijn maar ook de beurs plek bij mn ribben waar kindlief de laatste tijd zo tegenaan zit.
Tralalalaaa
pi_101119866
Mogge!

Ik heb het ook zo warm steeds haha, terwijl ik normaal een koukleum ben...

Ik vind het stom dat als je zwanger bent, je een soort publiekelijk bezit lijkt ofzo, iedereen heeft een mening over je of gaat ongevraagd aan je zitten :X Not my kinda thing.
Gister zei een dame ineens 'goh, je bent ook al fors' En bedankt, daar sta je dan met je maatje 34 en je 29wk zwangere buik... :') Vervolgens een collega; 'weet je zeker dat er geen twee in zitten??' :{w

Dussss... Zo dat moest ik even kwijt :D
pi_101119936
Herkenbaar Jip. Ik begin al een beetje te bollen en een collega (van een andere afdeling notabene) zei "Hé! Wat leuk! Ben je zwanger?!". "Uhm.. ja". "Ohhh! Gefeliciteerd *raakt buik aan*, je ziet het al hoor'.

Ik was zo flabbergasted dat ik niet wist wat ik moest zeggen.
pi_101120539
Haha Jip, ik ben normaal ook zo'n koukleum!

Ik heb gelukkig eigenlijk geen last van mensen die mn buik aanraken.
Alleen mn schoonzusje doet t, maar dat vind ik prima.
Ik vond t in t begin niet leuk als mensen zeiden, 'goh, je ziet helemaal niet dat je zwanger bent!'.
Maar nu ben ik er wel trots op als ze zeggen dat ik een mooi bescheiden buikje heb :)
Die ik eerlijk gezegd nu wel een beetje zat begin te worden, maar alleen maar vanwege de ongemakken. Ik ben graag een hotelletje voor onze uk. Alleen is sokken aandoen nu geen pretje meer, zit telkens zo te klooien, haha!
Tralalalaaa
pi_101120807
Yep, ik ken dat al die opmerkingen over een buik die te groot zou zijn e.d. En mensen die je buik aan willen raken.. Tja dr is toch niets te voelen door een vreemde, baby reageert alleen op de handen van papa (en van mij, maar beter op die van papa)

Mvr mus wat fijn dat je toch iets hebt kunnen krijgen om te kunnen slapen! Dat zal wel een verademing zijn!

Verder hier ook een hete bijnamama.. Slaap al weken zonder deken of laken (ooit even omdat ik denk dat ik het fris heb maar dan word ik snel weer wakker van de hitte pfff) m'n voedingskussen waar ik tegenaan lig wordt ook erg warm, maar kan toch echt niet zonder..

Iemand vroeg of er nog augustus baby's geboren gingen worden, ik kan bevestigen dat dat zo is. Maar ivm met mee lezers kan ik helaas niet melden wanneer ik word ingeleid. Wil dat voor de omgeving stil houden namelijk.. Na de geboorte doe ik wel even melden natuurlijk.. Maar zeker nog augustus.. (of het moet heel raar gaan lopen, maar denk het niet)
Nog even geduld.. ;)
pi_101120905
Hilliebillie, wat fijn voor je! En augustus duurt nog maar 7 dagen, dus binnen een week ben je mama *O*

Tweede-, of meerdere-keer mama's, merken jullie ook dat jullie kindje naar de geboorte toe jaloerser wordt? Of is het gewoon toeval dat Lotte bij alles zegt: mijne. Gister zat ik met haar aan tafel een boterhammetje te eten, Ronny zat op het balkon met de kat op schoot. Tot hij binnenkwam heeft ze allemaal kunnen zeggen: Mijne papa! Nee Emma, mijne papa. En vanmorgen toen we even een filmpje keken en ik vertelde "Ja, dat meisje tekent poppetjes met haar mama he?" "Nee, mijne mama. Nee baby, mijne mama".. duss..
Lotte!
Noah!
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')