Dag dames!
Sorry KleurDoos dat ik zo lang gewacht heb

, maar ik zat de hele dag nog in het ziekenhuis, vrouw blijft er 5 dagen (hier in België gaat dat zo. Ik moet zeggen dat ik het absoluut niet leuk vind. Zeker als je dan smorgensvroeg een bericht krijgt van: "heb niet geslapen, H asse heeft heel de nacht gehuild, en de verpleegster die de nacht doet is een trut."). Maar toen ik vanmorgen langsging was het al veel beter met de mama, alles geneesde goed en ze was minder misselijk en had al een uurtje geslapen.
Ze sliepen net toen ik vertrok, mijn twee vrouwen samen

Tja, de naam, we krijgen er gemengde reacties op, maar wij vinden het tof dus

En sjeen, ik herinnerde me nog dat je keienthousiast was rond die naam! Ik hoop dat je een ook ooit een H asse krijgt, het is zeker aan te bevelen

Met de dochter gaat alles goed, drinken is wat moeilijk en regelmaat al zeker. Ze slaapt wel, maar duurt wel ff. Maar tis echt een schatje. Ik had op voorhand echt niet kunnen geloven dat het me zo veel zou doen, nu al.
ivm knip (ik weet niet meerwiens reactie dat was), dat was het enige waar ik niet goed tegen kon op het moment zelf om naar te kijken. Maar geluid maakt het niet.
De navelstreng doorknippen deed me ook wat blokkeren. En de gyn maande me serieus aan tot haast, want het kindje moest nog ademen en zo

Man paar minuten tussen geboorte en de baby vasthebben, ik zie ze nog allemaal voor me...
rest er me nog jullie allemaal veel succes te wensen! Hilliebillie en andere LLM's, veel succes! En alle anderen wens ik elke nacht 10 u slaap!
Het was leuk om hier mee te lurken (kon ik af en toe tegen mijn vrouw zeggen "op fok! zeggen ze ..."

) , foto's zal ik ook nog wel plaatsen, maar ben het fototoestel ginds vergeten