Wij hebben zo'n ding gekocht. De eerste tijd heeft het nog geen nut gok ik, of je kindje moet zich al meteen om kunnen draaien.quote:Op woensdag 24 augustus 2011 18:35 schreef maffemuts het volgende:
[..]
*lurkstand off
Hier gooide de kraamverzorgster het er gelijk uit... heb m dus nooit gebruikt en weggegeven aan iemand die al een ouder kindje had. (had iets te maken met juist zo minmogelijk in bed en in de moderne matrassen zou al zo'n dergelijk laagje zitten zei ze toen)
quote:Op woensdag 24 augustus 2011 19:30 schreef Asyniur het volgende:
Ik ben (nog?) niet bijgelezen maar wilde even de 1e foto van onze jongste telg showen
[ afbeelding ]
is foto van foto, vandaar de beroerde kwaliteit
Links is zijn hoofd (met een 'gat' waar zijn hersenen komen) en als je op de onderste foto kijkt dan zie je piepkleine uitstulpinkjes die armpjes en beentjes moeten worden...
Het hartje deed het prima. Termijn kwam keurig overeen dus uitgerekende datum blijft 7 april.
Deze ga ik ook zeker kopen.. Eens kijken of ze deze hier bij de gezondheidsshop verkopen, dan weet ik zeker dat ik de goede maat heb.quote:Op woensdag 24 augustus 2011 17:38 schreef vrouwtje-theelepel het volgende:
Ik heb inderdaad deze keer ook een sluitlaken. (belly bandit)
Ik heb erover gedacht maar uiteindelijk besloten om niet te kopen.quote:Op woensdag 24 augustus 2011 18:27 schreef klumsy het volgende:
Hier iemand ervaring met Aerosleep Protect matrasbeschermer?
bij het kdv van m'n schoonzus raden ze dat aan, maar vind 80 euro best prijzig...
Vraag me af in hoe verre je dat echt nodig hebt, maakt dat het echt zoveel veiliger?
Nee joh, het zijn echt nog stompjesquote:Op woensdag 24 augustus 2011 20:12 schreef Twinkly het volgende:
[..]!! Wat een mooi boontje! Bewogen de armpjes en beentjes ook al?
Asyquote:Op woensdag 24 augustus 2011 19:30 schreef Asyniur het volgende:
Ik ben (nog?) niet bijgelezen maar wilde even de 1e foto van onze jongste telg showen
[ afbeelding ]
is foto van foto, vandaar de beroerde kwaliteit
Links is zijn hoofd (met een 'gat' waar zijn hersenen komen) en als je op de onderste foto kijkt dan zie je piepkleine uitstulpinkjes die armpjes en beentjes moeten worden...
Het hartje deed het prima. Termijn kwam keurig overeen dus uitgerekende datum blijft 7 april.
Daarom vertel ik het ook. Ik wil niemand angst aanpraten, maar ik wou dat ik ten tijde van mijn bevalling meer geweten had, dan had ik me misschien minder druk gemaakt. De hormonen nemen toch al een loopje met je....quote:Op woensdag 24 augustus 2011 20:01 schreef Kyara het volgende:
Hier ook een aerosleep.
Fijn dat je Polle weer even hebt gezien KD. Eigenwijze druifEn de ingedaalde balletjes
![]()
Mooi boontje Asyniur en fijn dat alles goed was!
En inderdaad, soms goed om al die verhalen te lezen en dat het bespreekbaar is.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |