abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  woensdag 24 augustus 2011 @ 19:00:06 #226
348178 NotTheSame
& Never Be The Same Again
pi_101137286
Oei Kleurdoos, das wel ff schrikken dan. Maar fijn dat je toch weer gerustgesteld bent en dat je Polle stuiterend en weer hebt gezien! Hopelijk draait ie zich natuurlijk wel nog ff om naar de goede kant!
pi_101137878
o en ik moet wel weer bloedprikken want mijn ijzer is veel te laag.
pi_101138307
quote:
0s.gif Op woensdag 24 augustus 2011 18:35 schreef maffemuts het volgende:

[..]

*lurkstand off
Hier gooide de kraamverzorgster het er gelijk uit... heb m dus nooit gebruikt en weggegeven aan iemand die al een ouder kindje had. (had iets te maken met juist zo minmogelijk in bed en in de moderne matrassen zou al zo'n dergelijk laagje zitten zei ze toen)
Wij hebben zo'n ding gekocht. De eerste tijd heeft het nog geen nut gok ik, of je kindje moet zich al meteen om kunnen draaien.
Maar de kraam mag het er hier mooi in laten liggen. Moderne matrassen hebben nml niet zo'n laagje, knip er voor de gein maar eens een open :)
pi_101138367
Ow en KD, goed dat je jezelf meld bij zoiets! Wel balen dat beeb in stuit ligt... Kan hij zelf nog draaien nu? Nog net, toch? Ik hoop dat ie dat doet :)
  woensdag 24 augustus 2011 @ 19:27:30 #230
36072 Susie
Hatsjikiedeeeeeeee!
pi_101138474
Fijn dat het toch goed blijkt te zijn, jammer dat ie nu al eigenwijs is....maar kan weer keren toch? Hier had ik al 2 dagen minder beweging, maar net zat ik op de bank en ze ging weer alle kanten op, dus ben weer gerustgesteld door mevrouw zelf!

Verder vind ik het ook fijn om alle verhalen te lezen, hoe 'horror' sommigen ook zijn. Je steekt er altijd iets van op. Over bekkenbodem enzo, daar had een collega het ook al over, dat trainen enzo, ook erna. Volgende week krijgen we dat bij yoga, dus ga goed opletten!

@Nirak: hier ook zo'n warmte bron hoor! Iedere ochtend in de trein zit ik alweer te zweten! Heb nu dus maar ff tisues mee... Bah.
Unlike those who hide the truth, i tell it like it is......
pi_101138580
Nou, om heel eerlijk te zijn, na LeNeHe, neem ik ook echt geen risico's en voornamelijk ook omdat polle gewoon een ontzettend beweeglijke baby is normaal. en mijn gevoel was enigzins juist, omdat ie dus andersom ligt en minder goed kan bewegen. niets om me zorgen om te maken maar wel goed opgemerkt al zeg ik het zelf
  woensdag 24 augustus 2011 @ 19:30:33 #232
14811 Asyniur
Nu met 2 jommetjes <3
pi_101138612
Ik ben (nog?) niet bijgelezen maar wilde even de 1e foto van onze jongste telg showen ;)

is foto van foto, vandaar de beroerde kwaliteit
Links is zijn hoofd (met een 'gat' waar zijn hersenen komen ;) ) en als je op de onderste foto kijkt dan zie je piepkleine uitstulpinkjes die armpjes en beentjes moeten worden...
Het hartje deed het prima. Termijn kwam keurig overeen dus uitgerekende datum blijft 7 april.
  woensdag 24 augustus 2011 @ 19:35:03 #233
36072 Susie
Hatsjikiedeeeeeeee!
pi_101138806
Leuk boontje Asyniur :D

@KD: kan me voorstellen hoor. Ik vind het lastig om in te schatten eigenlijk. Ben ook wel blij dat ik d'r nu weer lekker voel bewegen (wat ze ook aan het doen is, dat vraag ik mij wel altijd af! :D )
Unlike those who hide the truth, i tell it like it is......
pi_101138899
ah asyniur, fijn dat alles goed was :)

Susie, nouja voor mij was t contrast gewoon erg groot, ook nu voel ik m bijvoorbeeld niet..maar heb nu iig de geruststelling :)
pi_101138938
Oh Kleurdoos, wat een mooie foto's O+

Nog even over de horror na de bevalling: ik heb 2 weken middels een catheter geplast, dus geen pijn aan de hechtingen O-) Maar liever die pijn hoor.
Daarbij ben ik dus één van de mensen die haar leven lang al bekkenbodemspieroefeningen doet, niet getild heeft na de zwangerschap en dus bijna 2 weken aan het bed gebonden was, en tóch heb ik een verzakking.
Mijn huisarts sprak ook over een bandje (dat netje), dat plaatsen ze dan inderdaad als een soort hangmatje onder de baarmoeder/blaas/darmen (net waar nodig) en brengen het op spanning zodat het op de hoogte komt waar het oorspronkelijk hoort te zitten.
Dat plaatsen ze alleen als je klaar bent met je kinderwens. Omdat je anders tijdens een volgende zwangerschap de rek uit het bandje haalt en dus weer opnieuw kan beginnen.
Loop nu bij een bekkenbodemfysio, maar heb nog niet het idee dat het beter gaat (Eva is 15 weken). Last heb ik er ook niet echt van, maar wil er vanaf, mede voor de kinderwens in de toekomst.
pi_101139014
ik was ook zo trots op zn ingedaalde balletjes :D :')

o enne over verzakking..ik was ook veel te snel weer op de been na de bevalling.. maar heb vervolgens wel nog 9 mnd rondgelopen met een bowlingbalgevoel..en vooral als ik ongesteld was.
daarna gelukkig niet meer
pi_101139737
Hier ook een aerosleep.

Fijn dat je Polle weer even hebt gezien KD. Eigenwijze druif O+ En de ingedaalde balletjes :D

Mooi boontje Asyniur en fijn dat alles goed was!

En inderdaad, soms goed om al die verhalen te lezen en dat het bespreekbaar is.
pi_101139810
ja de laatste keer dat ik m zag was met 19 weken, had niet verwacht m nog eens te kunnen zien op de echo :D dus t was ook wel een aangename verwelkoming <3
pi_101140146
quote:
2s.gif Op woensdag 24 augustus 2011 19:30 schreef Asyniur het volgende:
Ik ben (nog?) niet bijgelezen maar wilde even de 1e foto van onze jongste telg showen ;)
[ afbeelding ]
Links is zijn hoofd (met een 'gat' waar zijn hersenen komen ;) ) en als je op de onderste foto kijkt dan zie je piepkleine uitstulpinkjes die armpjes en beentjes moeten worden...
Het hartje deed het prima. Termijn kwam keurig overeen dus uitgerekende datum blijft 7 april.
O+!! Wat een mooi boontje! Bewogen de armpjes en beentjes ook al?

KD, wat schrikken! Gelukkig ging alles goed met jullie eigenwijze ventje, wat een mooie foto's!! Haha, ik vind het zo grappig dat je precies de scheiding tussen de balletjes en het zakje kunt zien. Leuk dat ze daar een foto van genomen heeft.
Nu nog even weer omdraaien!
&lt;a href="http://lb4m.lilypie.com/IMTfp1.png" rel="nofollow" target="_blank"&gt;Niels&lt;/a&gt; en &lt;a href="http://lb1m.lilypie.com/Aonnp2.png" rel="nofollow" target="_blank"&gt;Sam&lt;/a&gt;
pi_101141069
Asy, wat fijn dat je een goede echo hebt!

KD, balen dat het menneke in stuit is gaan liggen, maar wel fijn dat alles goed met hem gaat. Mijn eerste heeft altijd in stuit gelegen, en nu de tweede ook. Draaien gaat hij (die van mij ;) ) toch niet doen. Je voelt hem misschien nu anders dan eerst? Gelukkig ben je gerustgesteld.

Over teveel doen na de bevalling: ik had een keizersnede en dan mag je 6 weken niet tillen. Ik moet zeggen dat bij mij vorige keer alles heel voorspoedig is genezen en dat die 6 weken me nogal overdreven leken. Ik heb me er toch aan gehouden. Nu gaat het misschien lastiger worden met al een rondlopende dreumes, maar mijn intentie is om me er toch volledig aan te houden, ook al voel ik me goed.
Ik denk dat daar overigens ook het grote gevaar in zit: als je je slecht voelt, houd je zowieso rust. Voel je je beter, ga je meteen van alles doen, maar dat wil niet zeggen dat dat voor je lichaam zo goed is...
  woensdag 24 augustus 2011 @ 20:41:18 #241
292060 TimeJumper
Jumping around ;)
pi_101141488
quote:
0s.gif Op woensdag 24 augustus 2011 17:38 schreef vrouwtje-theelepel het volgende:
Ik heb inderdaad deze keer ook een sluitlaken. (belly bandit)
Deze ga ik ook zeker kopen.. Eens kijken of ze deze hier bij de gezondheidsshop verkopen, dan weet ik zeker dat ik de goede maat heb.

quote:
0s.gif Op woensdag 24 augustus 2011 18:27 schreef klumsy het volgende:
Hier iemand ervaring met Aerosleep Protect matrasbeschermer?
bij het kdv van m'n schoonzus raden ze dat aan, maar vind 80 euro best prijzig...
Vraag me af in hoe verre je dat echt nodig hebt, maakt dat het echt zoveel veiliger?
Ik heb erover gedacht maar uiteindelijk besloten om niet te kopen.
Het zal vast helpen, maar zonder blijven de meeste baby's ook gewoon leven.
Ik vind 80 euro voor zo'n klein matje eigenlijk wel heel erg aan de prijs.
Rayen 2½ jaar!
pi_101141564
KD fijn dat je nog even hebt kunnen spieken!! (alhoewel de aanleiding ietsje minder was, beter t zekere... enzo)

Asy jeeeeuj, knipperend hartje!
pi_101141690
Wij kochten in de eerste instantie geen Aerosleep-dekmatras, maar toen bleek dat Niels alleen maar op zijn buik wilde slapen(hij had last van reflux) hebben we er toch een aangeschaft. Je kunt er echt doorheen ademen, itt tot door zijn normale matras. We hebben het dekmatrasje niet heel lang hoeven gebruiken, hij kon een aantal maanden later zijn hoofd goed draaien, ook in zijn slaap. Het nadeel van een Aerosleep-matrasje is dat het ook veel kouder is, juist omdat het lucht doorlatend is.
Ik zou dus afwachten hoe het loopt en er pas een aanschaffen wanneer het echt nodig is.
&lt;a href="http://lb4m.lilypie.com/IMTfp1.png" rel="nofollow" target="_blank"&gt;Niels&lt;/a&gt; en &lt;a href="http://lb1m.lilypie.com/Aonnp2.png" rel="nofollow" target="_blank"&gt;Sam&lt;/a&gt;
pi_101141809
Piglet, Tigger en Pepijn, gefeliciteerd met jullie zoon en broertje Joris O+ Wat een mooie naam! Past ook heel goed bij Pepijn. Wat fijn dat het allemaal zo goed gaat!
pi_101141890
Ik heb helaas geen natuurlijk bevalling gehad maar was na de ks al snel weer op de been maar dat kwam meer omdat ean natuurlijk een etage hoger lag en later toen ik thuis was wilde ik er ook zo vaak mogelijk heen.

@kd fijn dat je even die geruststelling hebt gekregen.En nu weer terug draaien polle
  woensdag 24 augustus 2011 @ 21:00:10 #246
14811 Asyniur
Nu met 2 jommetjes <3
pi_101142482
quote:
17s.gif Op woensdag 24 augustus 2011 20:12 schreef Twinkly het volgende:

[..]

O+!! Wat een mooi boontje! Bewogen de armpjes en beentjes ook al?

Nee joh, het zijn echt nog stompjes :D
pi_101142946
Asy mooi hoor, dat boontje :) voor je het weet lijkt het op een mensje :)
Ik heb in het begin van de zwangerschap "het grote wonder" gelezen, prachtig boek over het verloop van de zwangerschap!

Edit:
  woensdag 24 augustus 2011 @ 21:12:58 #248
68625 flugeltje
Live vanuit Tilburg...
pi_101143105
quote:
2s.gif Op woensdag 24 augustus 2011 19:30 schreef Asyniur het volgende:
[ afbeelding ]
Asy O+

Ik kan niet wachten tot ik volgende week ook mag spieken. Maar toch ook een beetje gespannen omdat ik natuurlijk zo graag een knipperlichtje wil zien...
Op donderdag 12 oktober 2006 09:27 schreef SCH het volgende:
flugeltje is een kloon van yvonne toch?
pi_101143111
quote:
0s.gif Op woensdag 24 augustus 2011 20:01 schreef Kyara het volgende:
Hier ook een aerosleep.

Fijn dat je Polle weer even hebt gezien KD. Eigenwijze druif O+ En de ingedaalde balletjes :D

Mooi boontje Asyniur en fijn dat alles goed was!

En inderdaad, soms goed om al die verhalen te lezen en dat het bespreekbaar is.

Daarom vertel ik het ook. Ik wil niemand angst aanpraten, maar ik wou dat ik ten tijde van mijn bevalling meer geweten had, dan had ik me misschien minder druk gemaakt. De hormonen nemen toch al een loopje met je....
Is dus om het bespreekbaar te houden. Als iemand meer wil weten mag je ook altijd PM-en hoor.

KD, die bowlingbal, bedoel je daar ook een verzakking mee? Of meer een onbestemd gevoel?
pi_101143122
Jaaa O+ Dat boek had mijn moeder al toen ze zwanger was van mij, ik heb het stuk gelezen/ bekeken.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')