Oh, dat vind ik wel een beetje luguberquote:Op woensdag 24 augustus 2011 11:30 schreef klumsy het volgende:
Of op de crematie van de opa van m'n vriend, mensen die ik nog nooit gezien had over m'n buik gingen wrijven en dan zeiden, het is goed zo, hij leeft nu in jou voort![]()
Je kan ( als het goed is ) ook voor een roze met blauw gecombineerde wagen kiezenquote:Op woensdag 24 augustus 2011 12:02 schreef Dizzy-Miss-Lizzy het volgende:
Klumsy als je een jongen en meisje krijgt kan je ook niet voor roze gaan hoor
Echt? Gaafquote:Op woensdag 24 augustus 2011 12:09 schreef klumsy het volgende:
[..]
Je kan ( als het goed is ) ook voor een roze met blauw gecombineerde wagen kiezen
Ik had tijdens de BV ook regelmatig van die hitte-aanvallen... dus als je daarvoor gaat heb je wrs nog wel even voor je er vanaf bentquote:Op woensdag 24 augustus 2011 13:13 schreef Nirak het volgende:
pffff, heb weer een opvliegerHeb alles tegen elkaar open staan en het zweet staat op m'n voorhoofd en m'n hart gaat tekeer. blerk.. nog een week of 8/9 als het mee zit en dan gaat het beter he
ja, dan moet je proberen te lopen met al die hechtingen in je doos, muahahaquote:Op woensdag 24 augustus 2011 13:13 schreef Nirak het volgende:
pffff, heb weer een opvliegerHeb alles tegen elkaar open staan en het zweet staat op m'n voorhoofd en m'n hart gaat tekeer. blerk.. nog een week of 8/9 als het mee zit en dan gaat het beter he
quote:Op woensdag 24 augustus 2011 13:50 schreef Kleurdoos het volgende:
[..]
ja, dan moet je proberen te lopen met al die hechtingen in je doos, muahaha
Vind lopen het ergste nog niet. Dat plassenquote:Op woensdag 24 augustus 2011 13:50 schreef Kleurdoos het volgende:
[..]
ja, dan moet je proberen te lopen met al die hechtingen in je doos, muahaha
Ik wel, maar het feit dat ik er desondanks gewoon weer ingetrapt ben zegt ook wel genoeg denk ikquote:Op woensdag 24 augustus 2011 15:01 schreef Kleurdoos het volgende:
achjoh, ik had nergens last van johtís gewoon leuk om Nirakje bang te maken
Je had Martijn moeten zien kijken toen ik net aan hem vroeg of hij het ook zo ervaren heeftquote:Op woensdag 24 augustus 2011 15:03 schreef hilliebillie het volgende:
Een bevalling is toch gewoon sex maar dan omgekeerd??
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |