abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_101121188
Inderdaad heel herkenbaar Jipster, alleen vragen ze bij mij of het er geen 3 worden :+
Collega van mij heeft het ook in zijn hoofd gehaald om me een mailtje te sturen...:

Hoi jullie drie,..

Alles lekker zo op deze, best lekkere, ochtend? Heb even snel een vraagje aan mama en
dan mogen jullie weer pesten door mama een beetje misselijk gevoel te geven, haha..

om daarna mij weer aan te spreken!!! Nou heb hem toch even gevraagd of hij niet helemaal lekker was....Vervolgens sprak hij mij alleen nog aan met jullie! heb hem maar even duidelijk gemaakt dat ik daar dus niet op zit te wachten... ( ook gelijk duidelijk gemaakt dat hij niet aan m'n buik moet proberen te gaan zitten als hij z'n voortanden wil houden:P )

Of op de crematie van de opa van m'n vriend, mensen die ik nog nooit gezien had over m'n buik gingen wrijven en dan zeiden, het is goed zo, hij leeft nu in jou voort :r :X
Geboren om voor altijd lief te hebben... O+ Roan & Senna O+
pi_101121687
@ Linda. Wij merken daar hier gelukkig niets van. Maar we hebben ook het idee dat onze jongste het nog niet helemaal snapt. Hij is net 2 en vind alles wel prima. Sommige dingen zijn van hem en de baby en sommige dingen alleen van hem of alleen van de baby. Dat weet ie en is voor nu wel prima. De box had ie eerst wel moeite mee. Daar wilde hij ook in. Nu weet ie dat dat niet meer mag en is het ook goed. Hoe het met hem gaat straks als de baby er is weten we nog niet.
De oudste van net 5 heeft er helemaal geen last van. Die heeft het allemaal al eens mee gemaakt en vind het allemaal goed. Hij weet dat zijn speelgoed van hem blijft en dat de baby zijn eigen spul heeft. Mama delen is niet erg want hij weet dat de baby veel slaapt en dat dat dan zijn tijd is.

Veerder gaat het zijn gangetje hier. Nu de kleine niet meer in stuit ligt merk ik dat ie ook aan het indalen is. En dat doet soms pijn }:| Maar we hebben verder alles nu in huis dus hij mag in principe komen. Wil alleen zaterdag nog met lief lekker shoppen en uit eten enzo dus zondag mag de kleine man wel komen.
Kreeg van de week bij de vlos wel te horen dat ik bij de eerste wee meteen moest bellen na de stortbevalling van Leander.
Good mums have sticky floors, dirty ovens and happy kids!!
pi_101121755
quote:
0s.gif Op woensdag 24 augustus 2011 11:30 schreef klumsy het volgende:
Of op de crematie van de opa van m'n vriend, mensen die ik nog nooit gezien had over m'n buik gingen wrijven en dan zeiden, het is goed zo, hij leeft nu in jou voort :r :X
Oh, dat vind ik wel een beetje luguber :@. En wat een collega zeg, damn :{w.
  woensdag 24 augustus 2011 @ 11:50:08 #154
348178 NotTheSame
& Never Be The Same Again
pi_101121853
Ow, Klumsy en Jipster, wat een verhalen :X ! Gelukkig heb ik het (nog) niet meegemaakt.

Nou, ontplofte mol op m'n hoofd is weer getemd, proefdrukjes voor de geboortekaartjes zijn besteld en nu even met de pootjes omhoog de stopcontacten in de bouwtekening tekenen.

En tot op heden nog geen spoor van onze kinderwagen :'( . Ze willen toch deze week nog afwachten en anders bestellen ze een nieuwe.
pi_101122079
Nog steeds geen kinderwagen? Vervelend zeg!
Als ze hem opnieuw gaan bestellen heb je hem dan nog wel op tijd?

Ik twijfel heel erg over of ik de kinderwagen nu al of na de 20 weken echowil gaan bestellen.
Wij gaan voor de bugaboo donkey, en die is maar in een beperkt aantal kleuren
( zwart, rood, crem,e wit, blauw en roze ) Ik zou heel graag voor blauw en/of roze gaan, maar dan wil ik wel eerst weten wat het word, anders denk ik dat we voor safe gaan en rood kiezen...
Maar stiekem vind ik die andere kleuren leuker ( Nouja vooral de roze :P ) levertijd is 12-14 weken, zou dus opzich op tijd zijn om het met 20 weken te bestellen, maar zie het alweer gebeuren dat die 12-14 weken 18 weken gaan worden en dan is het wel erg aan de late kant...
  woensdag 24 augustus 2011 @ 11:59:30 #156
292060 TimeJumper
Jumping around ;)
pi_101122122
Euwhhh Klumsy ik vind het echt een llugubere en beetje gore opmerking. Yak...
Om over die collega maar niet te spreken o|O :|W

En warm, ik was normaal een ontzettende koukleum. Vaak heb ik het zo warm dat ik thuis op blote voeten loop.
Normaal had ik altijd sokken aan en het liefst nog schoenen ook voor de warmte :9
Rayen 2½ jaar!
pi_101122196
Klumsy als je een jongen en meisje krijgt kan je ook niet voor roze gaan hoor :P
You make me dizzy, Miss Lizzy,
The way you rock'n'roll
Ik heb je lief mijn hele leven
  woensdag 24 augustus 2011 @ 12:05:54 #158
348178 NotTheSame
& Never Be The Same Again
pi_101122313
Klumsy, op onze kinderwagen zit 'maar' 2 à 3 weken levertijd (omdat hij maar in 1 kleurstelling te krijgen is), dus daar maak ik me niet druk om. Maar ik baal er gewoon van, omdat ik de wagen zo'n 60km verderop besteld heb, en em op moet halen, aangezien ze daar liever niet aan thuisbezorgen doen. Ze willen eerst zelf de wagen in elkaar zetten voor je en dan krijg je nog een uitgebreide uitleg hoe dat ding werkt. En daar wil ik manlief natuurlijk ook bij hebben, maarja dan moet hij weer een dagje vrij nemen van z'n werk of ik moet hem alleen gaan halen.
pi_101122417
quote:
0s.gif Op woensdag 24 augustus 2011 12:02 schreef Dizzy-Miss-Lizzy het volgende:
Klumsy als je een jongen en meisje krijgt kan je ook niet voor roze gaan hoor :P
Je kan ( als het goed is ) ook voor een roze met blauw gecombineerde wagen kiezen
pi_101122432
quote:
0s.gif Op woensdag 24 augustus 2011 12:09 schreef klumsy het volgende:

[..]

Je kan ( als het goed is ) ook voor een roze met blauw gecombineerde wagen kiezen
Echt? Gaaf ^O^
You make me dizzy, Miss Lizzy,
The way you rock'n'roll
Ik heb je lief mijn hele leven
pi_101122438
NTS, als jij de uitleg hebt gehad over de kinderwagen dan kan je het toch thuis uitleggen aan je man? Meestal is het niet al te ingewikkeld. Van de bekendere merken zijn vaak ook wel filmpjes op youtube te vinden over de werking. En ik neem aan dat ze je in de winkel ook kunnen helpen met slepen naar de auto. Niet druk om maken hoor.
pi_101123251
ugh, ik heb de afgelopen maanden prima geslapen :D maar vannacht schoot me zomaar 4 keer kramp in mn kuit.. en dan ook flink :D maar als je dan je been snel naast t bed zet, je voet plat op de grond, dan gaat t snel voorbij gelukkig..pfrr maar leuk wakker worden is anders :)

ik geniet trouwens echt veel meer van deze zwangerschap en hij gaat verrekte snel..mede door elin.. door alle afleiding heb ik nu 'o crap ik moet nog naar de VK' terwijl ik de vorige keer echt naar zo'n afspraak toe leefde :)

vandaag trouwens 32 weken :)
pi_101124598
pffff, heb weer een opvlieger :') Heb alles tegen elkaar open staan en het zweet staat op m'n voorhoofd en m'n hart gaat tekeer. blerk.. nog een week of 8/9 als het mee zit en dan gaat het beter he :)
pi_101124653
Wow Klumsy, dat is wel helemaal het toppunt zeg! Ik vind het ook een beetje luguber.. en die collega... heel irritant!
pi_101124850
quote:
0s.gif Op woensdag 24 augustus 2011 13:13 schreef Nirak het volgende:
pffff, heb weer een opvlieger :') Heb alles tegen elkaar open staan en het zweet staat op m'n voorhoofd en m'n hart gaat tekeer. blerk.. nog een week of 8/9 als het mee zit en dan gaat het beter he :)
Ik had tijdens de BV ook regelmatig van die hitte-aanvallen... dus als je daarvoor gaat heb je wrs nog wel even voor je er vanaf bent ;)
Lotte!
Noah!
pi_101126018
quote:
0s.gif Op woensdag 24 augustus 2011 13:13 schreef Nirak het volgende:
ja, dan moet je proberen te lopen met al die hechtingen in je doos, muahaha
pi_101126532
Dank voor de opsteker dames :')
Ik kan beter tegen pijn dan hitte, doe mij die hechtingen maar ;)
  woensdag 24 augustus 2011 @ 14:29:48 #168
68625 flugeltje
Live vanuit Tilburg...
pi_101127507
quote:
0s.gif Op woensdag 24 augustus 2011 13:50 schreef Kleurdoos het volgende:

[..]

:') !!
Op donderdag 12 oktober 2006 09:27 schreef SCH het volgende:
flugeltje is een kloon van yvonne toch?
pi_101128020
quote:
0s.gif Op woensdag 24 augustus 2011 13:50 schreef Kleurdoos het volgende:

[..]

Vind lopen het ergste nog niet. Dat plassen :X
Good mums have sticky floors, dirty ovens and happy kids!!
  woensdag 24 augustus 2011 @ 14:52:13 #170
68625 flugeltje
Live vanuit Tilburg...
pi_101128318
Dat plassen viel mij eigenlijk dan weer heel erg mee, als ik er meteen water mee overheen liet lopen had ik er vrij weinig last van...

Het lopen in de eerste nacht na de bevalling was pas een feestje, ik geloof dat ik bijna een half uur gedaan heb over dat stukje tussen m'n kamer en de toiletten op de gang. Wist niet dat ik zoveel spieren had :')
pi_101128628
veeeeeeel drinken na de bevalling ;) dan is je urine mooi verdund :)
en ik heb heul geen last gehad van mijn hechtingen eigenlijk... en een dag na de bevalling droeg ik mijn dreumes alweer 2 trappen op en af zonder problemen...
dus zo kan het ook gaan :D
05-12-2009 is ons lieve meisje geboren! Evie (L)
17-08-2011 Onze 2e prachtige meid maakt het gezinnetje compleet: Liene (L)
pi_101128629
achjoh, ik had nergens last van joh :+ tís gewoon leuk om Nirakje bang te maken
pi_101128671
Heej ik ben bijna aan de beurt hè..! Ga me nou nie op het laatste moment angsten aan praten.. Dadelijk wil ik nog terug.. Of kan da nie meer? ;)
Een bevalling is toch gewoon sex maar dan omgekeerd??

Probeer er nu nog ff zo min mogelijk over na te denken.. Weet dat het pijn gaat doen, en hoeveel pijn zien we dan wel weer.. :)
  woensdag 24 augustus 2011 @ 15:03:35 #174
68625 flugeltje
Live vanuit Tilburg...
pi_101128690
quote:
0s.gif Op woensdag 24 augustus 2011 15:01 schreef Kleurdoos het volgende:
achjoh, ik had nergens last van joh :+ tís gewoon leuk om Nirakje bang te maken
Ik wel, maar het feit dat ik er desondanks gewoon weer ingetrapt ben zegt ook wel genoeg denk ik :P
  woensdag 24 augustus 2011 @ 15:04:27 #175
68625 flugeltje
Live vanuit Tilburg...
pi_101128715
quote:
0s.gif Op woensdag 24 augustus 2011 15:03 schreef hilliebillie het volgende:

Een bevalling is toch gewoon sex maar dan omgekeerd??

Je had Martijn moeten zien kijken toen ik net aan hem vroeg of hij het ook zo ervaren heeft :+
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')