Voor de statistiekfreaks heeft Piles een overzichtje met stats gemaakt: Piles' statsquote:In memoriam: SebasserOp zondag 15 november 2009 bereikte ons het droevige bericht dat KSC'er van het eerste uur Sebasser op veel te jonge leeftijd is overleden na een slopende ziekte. Tussen 6 maart 2007 en 2 november 2009 dronk hij hier regelmatig een bakkie mee.
Sebasser, rust in vrede.

niet zo gek....quote:Op maandag 22 augustus 2011 10:07 schreef Toekito het volgende:
Nee wel goed geslapen Wok maar blijf gewoon enorm moe.
in de vakantie heb ik wel aardig bij geslapenquote:Op maandag 22 augustus 2011 10:10 schreef Barreltje het volgende:
huh nieuw topic??
zeg wok.. hoe gaat het inmiddels met jouw nachtrust??
quote:Op maandag 22 augustus 2011 10:11 schreef Dr_Flash het volgende:
Dus ik keurig op tijd op kantoor, 9:30 cursus namelijk. 9:45 geen docent.10:00 geen docent. Toch maar eens bellen. Meneer dacht dat het dinsdag en woensdag wasNou gaatie om 11 uur hier zijn. Ongeveer. Hopelijk.
Prutserquote:Op maandag 22 augustus 2011 10:11 schreef Dr_Flash het volgende:
Dus ik keurig op tijd op kantoor, 9:30 cursus namelijk. 9:45 geen docent.10:00 geen docent. Toch maar eens bellen. Meneer dacht dat het dinsdag en woensdag wasNou gaatie om 11 uur hier zijn. Ongeveer. Hopelijk.
* MaleDuck aait barreltje over haar bolletje en vraag vriendelijk of ze haar uitstel-project nu eens gaat afmaken...quote:Op maandag 22 augustus 2011 10:17 schreef Barreltje het volgende:
ARRGGHH!!
[me=Barreltje]moet een schop onder d'r kont hebben!
[/me]
m'n uitstel-project is nog niet af
*schopquote:Op maandag 22 augustus 2011 10:17 schreef Barreltje het volgende:
ARRGGHH!!
[me=Barreltje]moet een schop onder d'r kont hebben!
[/me]
m'n uitstel-project is nog niet af
hmmppff..quote:Op maandag 22 augustus 2011 10:18 schreef MaleDuck het volgende:
[..]
* MaleDuck aait barreltje over haar bolletje en vraag vriendelijk of ze haar uitstel-project nu eens gaat afmaken...
een Muckziekte?quote:Op maandag 22 augustus 2011 10:22 schreef suikertaartje het volgende:
Misschien moet de dokter mij maar eens gaan prikken, ik word ook niet minder moe, zelfs niet na 10 uur slaap
dat is niet goedquote:Op maandag 22 augustus 2011 10:22 schreef suikertaartje het volgende:
Misschien moet de dokter mij maar eens gaan prikken, ik word ook niet minder moe, zelfs niet na 10 uur slaap
Of vitamine te kort?quote:
Weet je ook eens hoe het is, als jij wat aan die engineers bij jou uitlegtquote:Op maandag 22 augustus 2011 10:21 schreef Barreltje het volgende:
[..]
hmmppff..
ik baal gewoon van het project
collega heeft het project gestart.. en heeft nu geen tijd en mag ik het oplosse...
alleen heeft ie alles al uitgezocht en gaat het er alleen maar om dat IK het even in een mooi rapportje zet..
alleen snap ik er de ballen van , omdat iedere keer als hij het uitlegt ik m'n aandacht er niet bij kan houden
bovendien ben ik geen secretaresse en vind ik dat ie het zelf moet doen .. maar dat gaat em niet meer worden vrees ik en moet ik het deze week ECHT afmaken .. bleeeghhh..
klinkt bekend in de oren ...quote:Op maandag 22 augustus 2011 10:22 schreef suikertaartje het volgende:
Fubarquote:Op maandag 22 augustus 2011 10:27 schreef _F.U.B.A.R_ het volgende:
lol dit spoort echt niet u bent uit gelogt yeah right ...
je moet toch een soort van bezigheids terapie hebben in je vakantiequote:
klinkt als een goed planquote:Op maandag 22 augustus 2011 10:39 schreef Toekito het volgende:
zo maar eens bij ING een aantal rekeningen sluiten.
en dat is goed omdat want ?quote:
Makkelijker naar je eigen muziek luisterenquote:
weet alleen echt niet wat er op die rekeningen staat.quote:Op maandag 22 augustus 2011 10:41 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
klinkt als een goed plan
ze gaan daar ook een leuk projectje starten, ik weet waar de collega's heen gaan die ontslag hebben genomen
goeie verklaringquote:
nee johquote:
neequote:
Nou, dan heb ik er wel enorm veel nodig, als ik nu nog tekort hebquote:
Heb vitamine b12 te kort gehad. Toen kon ik ook dagenlang slaenquote:Op maandag 22 augustus 2011 10:51 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
nee joh
[..]
nee
[..]
Nou, dan heb ik er wel enorm veel nodig, als ik nu nog tekort heb
* PriemGirl doet mee luchtdrummen *pom tjieng pdiedompom tsssjing*quote:
Ja, heerlijkquote:Op maandag 22 augustus 2011 10:42 schreef Solique het volgende:
[..]
Makkelijker naar je eigen muziek luisteren
haha dat ken ik. Ik zeg altijd 'ja wel goed; kijk hier de foto's op mijn facebook'quote:Op maandag 22 augustus 2011 10:56 schreef MaleDuck het volgende:
* MaleDuck ben het nu alweer zat om aan iedereen te vertellen hoe mn vakantie was
Tja, veel collega's zijn in dezelfde periode op vakantie geweest en moet dus hun verhalen ook aanhorenquote:Op maandag 22 augustus 2011 10:57 schreef PriemGirl het volgende:
[..]
haha dat ken ik. Ik zeg altijd 'ja wel goed; kijk hier de foto's op mijn facebook'
O ja; dat probleem heb ik dan weer niet *voordeel van klein bedrijfje*quote:Op maandag 22 augustus 2011 10:58 schreef MaleDuck het volgende:
[..]
Tja, veel collega's zijn in dezelfde periode op vakantie geweest en moet dus hun verhalen ook aanhoren
ja, dat is wel handig dan ja... volgens mij heb ik het nu wel gehad...quote:Op maandag 22 augustus 2011 11:02 schreef PriemGirl het volgende:
[..]
O ja; dat probleem heb ik dan weer niet *voordeel van klein bedrijfje*
moet je het wok laten uitzoeken, die kan dat... want hij kan allesquote:Op maandag 22 augustus 2011 11:04 schreef PriemGirl het volgende:
Zo. Dit is ook eens nieuw. Stalker via pm ! Geen idee wie hij is
* PriemGirl zwaait terug !quote:
werkse!quote:Op maandag 22 augustus 2011 11:06 schreef PriemGirl het volgende:
[..]
[me=PriemGirl]zwaait terug !
[/me]
En nu moet ik ook dringend eens verder hier
*sluit af *![]()
* Solique zwaait terugquote:
Werk zequote:Op maandag 22 augustus 2011 11:06 schreef PriemGirl het volgende:
[..]
[me=PriemGirl]zwaait terug !
[/me]
En nu moet ik ook dringend eens verder hier
*sluit af *![]()
Ohja, een specifieke vitamine zou nog kunnenquote:Op maandag 22 augustus 2011 10:53 schreef PriemGirl het volgende:
[..]
Heb vitamine b12 te kort gehad. Toen kon ik ook dagenlang slaen![]()
Tegenwoordig met 1 pilletje per dag heel mijn probleem opgelost![]()
uitgefeest??quote:
Ja hoorquote:
Nou, nog gefeliciteerdquote:
Dankjequote:Op maandag 22 augustus 2011 11:17 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Nou, nog gefeliciteerd![]()
![]()
![]()
Ik liep je steeds mis gister
Heb al 6 bakkies op en 7de is onderwegquote:
eerste bakkie, ik was net weer lekker terug in bed gekropenquote:Op maandag 22 augustus 2011 11:23 schreef Solique het volgende:
[..]
Heb al 6 bakkies op en 7de is onderweg![]()
een baksteen is de oplossing voor al je problemenquote:Op maandag 22 augustus 2011 11:33 schreef douche-eendje het volgende:
En radio staat weer aan... grmbl
Eendje!!!quote:Op maandag 22 augustus 2011 11:33 schreef douche-eendje het volgende:
Gewoon uitzettenquote:Op maandag 22 augustus 2011 11:33 schreef douche-eendje het volgende:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Als je mij ziet posten ben ik verdwaald in het verleden of mis ik jullie
oppakken door het raam heen tyffenquote:Op maandag 22 augustus 2011 11:33 schreef douche-eendje het volgende:
quote:Op maandag 22 augustus 2011 11:35 schreef RockNijntje het volgende:
Whehehe, ik moest lachen![]()
Ik kreeg dit in mijn Fobo:RNSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Zag er net zelfs een topic over
| Ubernerdus Prutserus | Kwalitatief Uitermate Teleurstellend |
| DeviantArt: Soliquenl | Last.fm: SoliqueNL | Geocaching: Solique
Ik kreeg dit in mijn Fobo:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
Ik kreeg dit in mijn Fobo:ja, een Psy-freak topicSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Reaching out to embrace the random. reaching out to embrace what ever may come.
Ik kreeg dit in mijn Fobo:ik had hem al gezien vanochtendSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
There's a virus in my system
There's a virus in my brain
There's a virus in my system
And it's driving me insane
Gewoon uittrekken en op je balkon gaan zittenquote:Op maandag 22 augustus 2011 11:37 schreef JJH het volgende:
En wie heeft verzonnen dat het mooi weer word vandaag? Loop ik daar in mijn spijkerbroek en zwarte overhemd.
Niet dat ik het erg vind hoor.
Maar, ik moet nog zoveel doen vandaag.quote:Op maandag 22 augustus 2011 11:37 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Gewoon uittrekken en op je balkon gaan zitten
quote:Op maandag 22 augustus 2011 11:39 schreef douche-eendje het volgende:
[..]
Zo pauze. Na de pauze staat hij plots op een andere zender... nog 20 minuten...
Moet je dat, of vind je dat je dat moet?quote:Op maandag 22 augustus 2011 11:39 schreef JJH het volgende:
[..]
Maar, ik moet nog zoveel doen vandaag.
Anders gaan er andere mensen mopperen.quote:Op maandag 22 augustus 2011 11:39 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
[..]
Moet je dat, of vind je dat je dat moet?
Hansquote:Op maandag 22 augustus 2011 11:41 schreef JJH het volgende:
[..]
Anders gaan er andere mensen mopperen.
je gaat hem schuppen?quote:Op maandag 22 augustus 2011 11:42 schreef Muck het volgende:
Tralalalaaaa, ik zal geen aannemer bijten, echt niet, lalalala
Het is toch je vrije dagquote:Op maandag 22 augustus 2011 11:41 schreef JJH het volgende:
[..]
Anders gaan er andere mensen mopperen.
Bijt mij maar, hoorquote:Op maandag 22 augustus 2011 11:42 schreef Muck het volgende:
hoeeee, dat zou je wel willen he?quote:Op maandag 22 augustus 2011 11:43 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Het is toch je vrije dag
[..]
Bijt mij maar, hoor
quote:Op maandag 22 augustus 2011 11:39 schreef douche-eendje het volgende:
[..]
Zo pauze. Na de pauze staat hij plots op een andere zender... nog 20 minuten...
Schoppen of slaan magquote:Op maandag 22 augustus 2011 11:42 schreef Muck het volgende:
mijn ideequote:Op maandag 22 augustus 2011 11:37 schreef JJH het volgende:
En wie heeft verzonnen dat het mooi weer word vandaag? Loop ik daar in mijn spijkerbroek en zwarte overhemd.
Niet dat ik het erg vind hoor.
3 weken denk ik... zo lang had ik vakantiequote:
Ervan genoten?quote:Op maandag 22 augustus 2011 11:49 schreef MaleDuck het volgende:
[..]
3 weken denk ik... zo lang had ik vakantie
Jep, zeker te weten, had gewoon weer zin om te werken, dus dan ben je goed bijgetanktquote:
Lekker.quote:Op maandag 22 augustus 2011 11:50 schreef MaleDuck het volgende:
[..]
Jep, zeker te weten, had gewoon weer zin om te werken, dus dan ben je goed bijgetankt
Vroeger hadden ze af en toe rock-uurtje. Het enige moment in de week dat die zender te pruimen was...quote:
Nope, ben gewoon in NL gebleven... nou op 1 ochtendje na dan, toen zijn we even de grens naar belgie overgestokenquote:Op maandag 22 augustus 2011 11:51 schreef JJH het volgende:
[..]
Lekker.
Nog ver weg geweest of was je in de gelukkige positie om van het Nederlandse zomerweer te genieten?
Mja, dat is al een paar jaar afgeschaftquote:Op maandag 22 augustus 2011 11:55 schreef MPG het volgende:
[..]
Vroeger hadden ze af en toe rock-uurtje. Het enige moment in de week dat die zender te pruimen was...
Zet m dan gewoon uitquote:Op maandag 22 augustus 2011 11:56 schreef Muck het volgende:
[..]
Mja, dat is al een paar jaar afgeschaft
Nu zie ik vooral Beyonce en aanhangsels
Ik bleef bij gebrek aan iets leuks even hangen, maar ik heb het maar weer opgegevenquote:
doen z enog aan muziek danquote:
Nee, alleen aan Beyonce en andere troep.quote:
neemd?quote:Op maandag 22 augustus 2011 12:03 schreef _F.U.B.A.R_ het volgende:
neemd zijn eigen muziek lekker mee naar het werk
en dit kut real life troepquote:Op maandag 22 augustus 2011 12:04 schreef Muck het volgende:
[..]
Nee, alleen aan Beyonce en andere troep.
dat deed je expresquote:Op maandag 22 augustus 2011 12:05 schreef _F.U.B.A.R_ het volgende:
oh ja dat soort vouten zal je vaker langs zien komen bij mij...
vroeger deden muziek zenders de hele dag muziek clips uitzenden, tegenwoordig niet meer.quote:
Bluh.quote:Op maandag 22 augustus 2011 11:56 schreef Muck het volgende:
[..]
Mja, dat is al een paar jaar afgeschaft
Nu zie ik vooral Beyonce en aanhangsels
o-rly met mij weet je het nooitquote:
quote:Op maandag 22 augustus 2011 12:04 schreef Muck het volgende:
[..]
Nee, alleen aan Beyonce en andere troep.
hoe doe je dat?quote:Op maandag 22 augustus 2011 12:11 schreef RockNijntje het volgende:
[..]![]()
![]()
Gisteren aan een die-hard dat soort muziek fan uit moeten leggen waarom ik dat absoluut niet mooi vind...
Nou, dat was dus een probleem, bij zulke mensen kun je niet aankomen met dat het fake muziek is, dat begrijpen ze toch nietquote:
het is geen fake muziek, het is gewoon muziek, niet degene die jij mooi vindt maar dat maakt niet opeens geen muziekquote:Op maandag 22 augustus 2011 12:14 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Nou, dat was dus een probleem, bij zulke mensen kun je niet aankomen met dat het fake muziek is, dat begrijpen ze toch niet.
Ik doel dan op die muziek waar computerdrums, computerpiano, computergitaar, computerzang etc in zit... Dat is aardig fakequote:Op maandag 22 augustus 2011 12:17 schreef PeZu het volgende:
[..]
het is geen fake muziek, het is gewoon muziek, niet degene die jij mooi vindt maar dat maakt niet opeens geen muziek
Oei... geen goed beeld op de eerste dag na de vakantiequote:Top 20 in de KoffieSC-reeks van vandaag tot en met 12:03 uur
01. 038 MaleDuck
nee, het is nog steeds muziekquote:Op maandag 22 augustus 2011 12:18 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Ik doel dan op die muziek waar computerdrums, computerpiano, computergitaar, computerzang etc in zit... Dat is aardig fake.
Ik ben het met jou eens hoorquote:Op maandag 22 augustus 2011 12:25 schreef gianni61 het volgende:
ik heb net al de discussie proberen te voeren of paul elstak lekker fout, of gewoon goed was.
ik heb het opgegeven
Ah, weer ouderwets een paar minuten voor mijn pauzequote:Op maandag 22 augustus 2011 12:26 schreef Trevland het volgende:
Zo nu lekker pauzealleen wel in eens koppijn
Verschil moet er zijn en blijvenquote:Op maandag 22 augustus 2011 12:27 schreef MaleDuck het volgende:
[..]
Ah, weer ouderwets een paar minuten voor mijn pauze
sterkte met je koppijn!
dat is wel een goed ideequote:Op maandag 22 augustus 2011 12:29 schreef _F.U.B.A.R_ het volgende:
pauze met koffie en een peuk tot laters
Het lijkt hier wel herfst, ik heb een dikke trui aanquote:
Ik zit hier in een korte broek + t-shirtquote:Op maandag 22 augustus 2011 12:33 schreef Joysa het volgende:
[..]
Het lijkt hier wel herfst, ik heb een dikke trui aan
quote:Op maandag 22 augustus 2011 12:33 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Ik zit hier in een korte broek + t-shirt
Nou, omdat de kleuren dan zo mooi zijn, en ik hou van herfstdagen met zon, dat je met een dunne jas aan en een sjaal om nog zo lekker op een terrasje in het bos kunt zittenquote:
Maar dat is ook fijnquote:Op maandag 22 augustus 2011 12:35 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Nou, omdat de kleuren dan zo mooi zijn, en ik hou van herfstdagen met zon, dat je met een dunne jas aan en een sjaal om nog zo lekker op een terrasje in het bos kunt zitten
das waarquote:
Ja, daarom heb ik er ook zin inquote:
Middag Miepjequote:
Solquote:Op maandag 22 augustus 2011 12:43 schreef Solique het volgende:
Ik verspreid mijn pauze vandaag.
[..]
Middag Miepje![]()
quote:Op maandag 22 augustus 2011 12:48 schreef littledrummergirl het volgende:
zo, wij zijn muf en wel weer thuis uitgekomen, zo wasje draaien, lekker douchen en even een klein tukje doen
Goedemorgen, goedemorgen....quote:
Kloptquote:
Vandaar ook dequote:Op maandag 22 augustus 2011 12:49 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
Goedemorgen, goedemorgen....
over 2 uur zit mijn werkdag er gewoon op
maar hoi Yuki![]()
![]()
lekker ll weekend gehad?
hoe is het verder?quote:Op maandag 22 augustus 2011 12:52 schreef Pien85 het volgende:
[..]
KloptMaar heb nu weer een beetje internet (van de buurvrouw) en heb vakantie... Dus weer eventjes online
mjaquote:Op maandag 22 augustus 2011 12:54 schreef Yuki het volgende:
[..]
Vandaar ook de
Ik had niet verwacht tot zo laat te slapen
Hoi wok![]()
![]()
Lowlands was geweldig!!![]()
Jij lekkere laatste dagen van de vakantie gehad?
Mwoah, z'n gangetje hequote:
quote:Op maandag 22 augustus 2011 12:59 schreef douche-eendje het volgende:
En de radio op veronica gezet. Ha!
ik geloof drukker dan de afgelopen 3 wekenquote:Op maandag 22 augustus 2011 12:59 schreef Pien85 het volgende:
[..]
Mwoah, z'n gangetje heVakantie loopt iets anders dan eigenlijk de planning was, maar ik ga me wel vermaken. Heb vorige week een nieuwe camera gekocht (canon 1000d), dus ga lekker foto's maken in de vakantie
Hoe ist hier?
dat is de enige zender die ik thuis een beetje fatsoenlijk kan ontvangen met mijn hitech dingesquote:Op maandag 22 augustus 2011 12:59 schreef douche-eendje het volgende:
En de radio op veronica gezet. Ha!
Lekker toch, gewoon je rust gepakt en rustig genieten vandaag.quote:Op maandag 22 augustus 2011 12:54 schreef Yuki het volgende:
[..]
Vandaar ook de
Ik had niet verwacht tot zo laat te slapen
Hoi wok![]()
![]()
Lowlands was geweldig!!![]()
Jij lekkere laatste dagen van de vakantie gehad?
Logischquote:Op maandag 22 augustus 2011 12:55 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
mja
de twee weken met wokjes was leuker
maar zaterdag was wel geweldig
JAquote:Op maandag 22 augustus 2011 13:02 schreef Yuki het volgende:
[..]
Logisch
Komend weekend de wokjes weer?
Wees blij dat het geen 100%nl is. Of wild fm, dat is de slechte versie van radio 538quote:Op maandag 22 augustus 2011 13:02 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
dat is de enige zender die ik thuis een beetje fatsoenlijk kan ontvangen met mijn hitech dinges
dan gaat er een cd inquote:Op maandag 22 augustus 2011 13:03 schreef douche-eendje het volgende:
[..]
Wees blij dat het geen 100%nl is. Of wild fm, dat is de slechte versie van radio 538
Heerlijkquote:Op maandag 22 augustus 2011 13:03 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
JA![]()
![]()
om de week tot hun verjaardag bij mij
hier is het nog niet begonnen hoorquote:
Hier zonquote:
ach ja, was ook wel te verwachten nu zo'n heerlijk weekendjequote:Op maandag 22 augustus 2011 13:08 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
hier is het nog niet begonnen hoor
ehm...quote:Op maandag 22 augustus 2011 13:05 schreef Yuki het volgende:
[..]
Heerlijk
Da's nog maar een paar daagjes wachten dus
waarquote:
hier ook nog zonquote:Op maandag 22 augustus 2011 13:08 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
hier is het nog niet begonnen hoor
limburg. zie op de buienradar dat zuid/midden limburg het enige gebied is waar het nu regent..quote:
Het is nu ook zomer hoor...quote:
Ik vond het gisteren qua temperatuur zomerser aandoen hoor... alleen jammer van die stapelwolken die langsdrevenquote:
Gisteren op Lowlands ook welquote:
quote:
quote:Op maandag 22 augustus 2011 13:12 schreef DaMart het volgende:
[..]
Ik vond het gisteren qua temperatuur zomerser aandoen hoor... alleen jammer van die stapelwolken die langsdreven.
Wat? Het is toch zo, gisteren was meer zomer dan zaterdag, want zaterdag was er ook een beetje regenquote:
quote:
quote:Op maandag 22 augustus 2011 11:49 schreef MaleDuck het volgende:
[..]
3 weken denk ik... zo lang had ik vakantie
Gisteren sowieso ook wel, maar zaterdag vond ik heel fijn, 23 graden, zon, klein briesje af en toe, tot heel laat met zonder jas buiten zittenquote:Op maandag 22 augustus 2011 13:13 schreef Yuki het volgende:
[..]
Gisteren op Lowlands ook wel![]()
Alleen jammer van de hoosbuien 's morgens
Gister was er heel veel meer regen dan zaterdagquote:Op maandag 22 augustus 2011 13:13 schreef DaMart het volgende:
[..]
Wat? Het is toch zo, gisteren was meer zomer dan zaterdag, want zaterdag was er ook een beetje regen.
Geen hoosbui gezien gisterenquote:Op maandag 22 augustus 2011 13:13 schreef Yuki het volgende:
[..]
Gisteren op Lowlands ook wel![]()
Alleen jammer van de hoosbuien 's morgens
Jepquote:Op maandag 22 augustus 2011 13:14 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Gister was er heel veel meer regen dan zaterdag
Ik heb gisteren geen druppel regen gezien... ik had gewoon naar het strand gekund dus, maar deed dat niet vanwege die verkeerde verwachting van het KNMIquote:Op maandag 22 augustus 2011 13:14 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Gister was er heel veel meer regen dan zaterdag
In Flevoland wel. Maar dat was om een uur of 11-12 ook wel klaar, en verder is het zo goed als droog gebleven.quote:
Ik heel veel druppels, in buien van 20 secondenquote:Op maandag 22 augustus 2011 13:15 schreef DaMart het volgende:
[..]
Ik heb gisteren geen druppel regen gezien... ik had gewoon naar het strand gekund dus, maar deed dat niet vanwege die verkeerde verwachting van het KNMI.
Nou ja, ik heb gisteren het manuscript verzendklaar gemaakt. Deze week eens een uitgever zoeken om het naartoe te sturenquote:Op maandag 22 augustus 2011 13:16 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Ik heel veel druppels, in buien van 20 seconden![]()
En zo zie je maar, gewoon doen waar je zin in hebt. Als je verregent dan zie je dat vanzelf wel weer
Dat had ik een uurtje geledenquote:Op maandag 22 augustus 2011 13:16 schreef KapiteinGasthof het volgende:
MogguhIk heb er 10 minuten over gedaan om me te beseffen dat het geen 9 uur in de ochtend is
Ben je weer thuis?quote:
KGquote:Op maandag 22 augustus 2011 13:16 schreef KapiteinGasthof het volgende:
MogguhIk heb er 10 minuten over gedaan om me te beseffen dat het geen 9 uur in de ochtend is
Oh, dat is ook heel fijnquote:Op maandag 22 augustus 2011 13:17 schreef DaMart het volgende:
[..]
Nou ja, ik heb gisteren het manuscript verzendklaar gemaakt. Deze week eens een uitgever zoeken om het naartoe te sturen.
Glee!!quote:Op maandag 22 augustus 2011 13:19 schreef KapiteinGasthof het volgende:
Ik wil trouwens nogmaals kwijt dat Glee vet is, had niemand me daar even op kunnen attenderen?![]()
Ik word zo vrolijk van die liedjes![]()
quote:Op maandag 22 augustus 2011 13:24 schreef pgrferrari het volgende:
Lekker chillen op mijn doos!
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Thijs vindt het een lief, gek konijntje en wil hem voeren, zegt hijquote:Op maandag 22 augustus 2011 13:27 schreef pgrferrari het volgende:
[..]
Springen![]()
Normaal staat er nog iets op
En daar springt hij ook op![]()
[ afbeelding ]
Redelijke tuinquote:Op maandag 22 augustus 2011 13:33 schreef KapiteinGasthof het volgende:
PGR, heb jij zo'n mad grote tuin of lijkt dat maar zo?
quote:Op maandag 22 augustus 2011 13:34 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Thijs vindt het een lief, gek konijntje en wil hem voeren, zegt hij
Boh..quote:Op maandag 22 augustus 2011 13:35 schreef pgrferrari het volgende:
[..]
Best een grote tuin
Bij het vorige huis was de tuin nog veel groter.
quote:Op maandag 22 augustus 2011 13:35 schreef KapiteinGasthof het volgende:
[..]
Boh..
* KapiteinGasthof Jaloers is
Met zo'n tuin kun je daar ook wel iemand voor regelen toch?quote:Op maandag 22 augustus 2011 13:37 schreef pgrferrari het volgende:
[..]
Je moet hem wel goed onderhouden though
of een tuinman aannemen. dan heb ik weer iets te doen op de zaterdagquote:Op maandag 22 augustus 2011 13:37 schreef pgrferrari het volgende:
[..]
Je moet hem wel goed onderhouden though
Dat doet mijn pa.quote:Op maandag 22 augustus 2011 13:38 schreef KapiteinGasthof het volgende:
[..]
Met zo'n tuin kun je daar ook wel iemand voor regelen toch?
Neem bier.quote:Op maandag 22 augustus 2011 13:40 schreef KapiteinGasthof het volgende:
Wil je koffie zetten, zijn de pads op
Klacht: Geen koffie kunnen drinken
quote:
De supermarkt is om de hoek manquote:Op maandag 22 augustus 2011 13:40 schreef KapiteinGasthof het volgende:
ik kan geen koffie zetten met padsquote:Op maandag 22 augustus 2011 13:40 schreef KapiteinGasthof het volgende:
En daar kan ik nu dus niet heen. Eerst koffie en roken, dan douchen, dan de deur uit.quote:Op maandag 22 augustus 2011 13:45 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
De supermarkt is om de hoek man
Ik kan geen koffie zetten zonder pads en zonder filterapparaat.quote:Op maandag 22 augustus 2011 13:45 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
ik kan geen koffie zetten met pads
quote:Op maandag 22 augustus 2011 13:27 schreef pgrferrari het volgende:
[..]
Springen![]()
Normaal staat er nog iets op
En daar springt hij ook op![]()
[ afbeelding ]
niemand kan koffie zetten met pads.quote:Op maandag 22 augustus 2011 13:45 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
ik kan geen koffie zetten met pads
bunnyquote:
Vraag het een buurquote:Op maandag 22 augustus 2011 13:46 schreef KapiteinGasthof het volgende:
[..]
En daar kan ik nu dus niet heen. Eerst koffie en roken, dan douchen, dan de deur uit.
of laat het bezorgen via ah.nl dat kan toch tegenwoordig?quote:
dan is het er niet over 10 minuten hoorquote:Op maandag 22 augustus 2011 13:48 schreef MaleDuck het volgende:
[..]
of laat het bezorgen via ah.nl dat kan toch tegenwoordig?
Da's alleen maar leukquote:Op maandag 22 augustus 2011 13:48 schreef pgrferrari het volgende:
[..]
JaWel een eigenwijsje en heel speels
Hoe was Lowlands?
niet... tss... dus bij de aldi heb je het nog sneller?quote:Op maandag 22 augustus 2011 13:49 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
dan is het er niet over 10 minuten hoor
Ik heb heeeel veel geslapen, nu ben ik volop wassen aan het draaienquote:Op maandag 22 augustus 2011 13:50 schreef pgrferrari het volgende:
[..]
Fijn dat je het naar je zin gehad hebt
Nu lekker rusten?
Aldi is te ver weg. Lidl kan welquote:Op maandag 22 augustus 2011 13:50 schreef MaleDuck het volgende:
[..]
niet... tss... dus bij de aldi heb je het nog sneller?
weet ik veel, ik woon daar nietquote:Op maandag 22 augustus 2011 13:50 schreef MaleDuck het volgende:
[..]
niet... tss... dus bij de aldi heb je het nog sneller?
quote:Op maandag 22 augustus 2011 13:53 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
weet ik veel, ik woon daar niet
quote:
Oh dus je bent al redelijk uitgerustquote:Op maandag 22 augustus 2011 13:51 schreef Yuki het volgende:
[..]
Ik heb heeeel veel geslapen, nu ben ik volop wassen aan het draaien
Vandaag richting Hoorn om op het huis en de katten van LoLa te passen
KG had het wel over leuke buurmeisjes, zou kunnen dan toch?quote:
Zoveel verder is de aldi nou ook weer nietquote:
idemquote:
Afgezien van dat hij toen andere buurmeisjes leek te bedoelen, jaquote:Op maandag 22 augustus 2011 13:54 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
KG had het wel over leuke buurmeisjes, zou kunnen dan toch?
Ik weet waar KG woont. En dat is wel heel erg dichtbij mijn huis jaquote:
Bij KG vandaan welquote:Op maandag 22 augustus 2011 13:55 schreef MaleDuck het volgende:
[..]
Zoveel verder is de aldi nou ook weer niet
maar veel plezier bij lola
als in ook binnen 2 km?quote:Op maandag 22 augustus 2011 13:55 schreef Yuki het volgende:
[..]
Ik weet waar KG woont. En dat is wel heel erg dichtbij mijn huis ja
ow... jij zal het wetenquote:
Loopafstand: 1,6 km. Hemelsbreed dus nog iets dichterbijquote:Op maandag 22 augustus 2011 13:56 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
als in ook binnen 2 km?
als jij dan nog tussen hem en die ander die ik ken in woont, dan ken ik er drie in een straal van 2 km
okee, of je woont naast die ander, of gewoon de andere kant opquote:Op maandag 22 augustus 2011 13:58 schreef Yuki het volgende:
[..]
Loopafstand: 1,6 km. Hemelsbreed dus nog iets dichterbij
Andere kant danquote:Op maandag 22 augustus 2011 13:59 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
okee, of je woont naast die ander, of gewoon de andere kant op![]()
richting Croeselaan moet je voor de 'mijne'
Altijd al geweten dat de wereld om mij draaitquote:
Cavia ziet er heel tevreden uitquote:Op maandag 22 augustus 2011 14:02 schreef KapiteinGasthof het volgende:
[..]
Altijd al geweten dat de wereld om mij draait
Was je Cavia trouwens tevreden yuki? Nu alleen woensdag toch nog?
Dus jij gaat weg bij je eigen beestje om op de beestjes van iemand anders te passen?quote:Op maandag 22 augustus 2011 14:04 schreef Yuki het volgende:
[..]
Cavia ziet er heel tevreden uit
Ja, met alleen woensdag moet hij het wel reddenMocht het toch nog één keer nodig zijn (vrijwel zeker van niet, maar toch), dan laat ik het je weten, ok?
Primaquote:Op maandag 22 augustus 2011 14:04 schreef Yuki het volgende:
[..]
Cavia ziet er heel tevreden uit
Ja, met alleen woensdag moet hij het wel reddenMocht het toch nog één keer nodig zijn (vrijwel zeker van niet, maar toch), dan laat ik het je weten, ok?
Jaquote:Op maandag 22 augustus 2011 14:05 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Dus jij gaat weg bij je eigen beestje om op de beestjes van iemand anders te passen?
ik draai niet om jouquote:Op maandag 22 augustus 2011 14:02 schreef KapiteinGasthof het volgende:
[..]
Altijd al geweten dat de wereld om mij draait
Was je Cavia trouwens tevreden yuki? Nu alleen woensdag toch nog?
Ja en de aarde is plat zekerquote:Op maandag 22 augustus 2011 14:07 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
ik draai niet om jou
dat zei ik zaterdag al
+25 minquote:
Wok welquote:Op maandag 22 augustus 2011 14:07 schreef KapiteinGasthof het volgende:
[..]
Ja en de aarde is plat zeker
quote:
al eens goed gekeken naar mij?quote:Op maandag 22 augustus 2011 14:07 schreef KapiteinGasthof het volgende:
[..]
Ja en de aarde is plat zeker
GMTAquote:Op maandag 22 augustus 2011 14:09 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
al eens goed gekeken naar mij?
ja, de aarde is plat
Wist ik, dat vertelde je oppasquote:Op maandag 22 augustus 2011 14:06 schreef Yuki het volgende:
[..]
Ja
Cavia had ook oppas nodig tijdens Lowlands
En een cavia kan makkelijker een paar daagjes alleen dan 3 katten.
Waarom vraag je het dan?quote:Op maandag 22 augustus 2011 14:11 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Wist ik, dat vertelde je oppas
We gaan hem slaan en schuppen tot ie de zon loslaatquote:
Hij is al kreupelquote:Op maandag 22 augustus 2011 14:17 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
We gaan hem slaan en schuppen tot ie de zon loslaat![]()
* wel.o.k sprint ertussenquote:Op maandag 22 augustus 2011 14:17 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Ga je gang, heb m vastgebonden.quote:Op maandag 22 augustus 2011 14:17 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
En ditquote:
Je oppas vertelde over het oppassen tijdens Lowlandsquote:
quote:Op maandag 22 augustus 2011 14:20 schreef Muck het volgende:
Hmm, 'ik omhels je met duizend armen' kijken was misschien niet zo'n goed idee
Je komt er achter dat Toek er 998 mist?quote:Op maandag 22 augustus 2011 14:20 schreef Muck het volgende:
Hmm, 'ik omhels je met duizend armen' kijken was misschien niet zo'n goed idee
quote:Op maandag 22 augustus 2011 14:21 schreef Solique het volgende:
[..]
Je komt er achter dat Toek er 998 mist?
998 stompjes en daartussenin ergens twee armpjesquote:Op maandag 22 augustus 2011 14:21 schreef Solique het volgende:
[..]
Je komt er achter dat Toek er 998 mist?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |