Boh..quote:Op maandag 22 augustus 2011 13:35 schreef pgrferrari het volgende:
[..]
Best een grote tuin
Bij het vorige huis was de tuin nog veel groter.
quote:Op maandag 22 augustus 2011 13:35 schreef KapiteinGasthof het volgende:
[..]
Boh..
* KapiteinGasthof Jaloers is
Met zo'n tuin kun je daar ook wel iemand voor regelen toch?quote:Op maandag 22 augustus 2011 13:37 schreef pgrferrari het volgende:
[..]
Je moet hem wel goed onderhouden though
of een tuinman aannemen. dan heb ik weer iets te doen op de zaterdagquote:Op maandag 22 augustus 2011 13:37 schreef pgrferrari het volgende:
[..]
Je moet hem wel goed onderhouden though
Dat doet mijn pa.quote:Op maandag 22 augustus 2011 13:38 schreef KapiteinGasthof het volgende:
[..]
Met zo'n tuin kun je daar ook wel iemand voor regelen toch?
Neem bier.quote:Op maandag 22 augustus 2011 13:40 schreef KapiteinGasthof het volgende:
Wil je koffie zetten, zijn de pads op
Klacht: Geen koffie kunnen drinken
quote:
De supermarkt is om de hoek manquote:Op maandag 22 augustus 2011 13:40 schreef KapiteinGasthof het volgende:
ik kan geen koffie zetten met padsquote:Op maandag 22 augustus 2011 13:40 schreef KapiteinGasthof het volgende:
En daar kan ik nu dus niet heen. Eerst koffie en roken, dan douchen, dan de deur uit.quote:Op maandag 22 augustus 2011 13:45 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
De supermarkt is om de hoek man
Ik kan geen koffie zetten zonder pads en zonder filterapparaat.quote:Op maandag 22 augustus 2011 13:45 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
ik kan geen koffie zetten met pads
quote:Op maandag 22 augustus 2011 13:27 schreef pgrferrari het volgende:
[..]
Springen![]()
Normaal staat er nog iets op
En daar springt hij ook op![]()
[ afbeelding ]
niemand kan koffie zetten met pads.quote:Op maandag 22 augustus 2011 13:45 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
ik kan geen koffie zetten met pads
bunnyquote:
Vraag het een buurquote:Op maandag 22 augustus 2011 13:46 schreef KapiteinGasthof het volgende:
[..]
En daar kan ik nu dus niet heen. Eerst koffie en roken, dan douchen, dan de deur uit.
of laat het bezorgen via ah.nl dat kan toch tegenwoordig?quote:
dan is het er niet over 10 minuten hoorquote:Op maandag 22 augustus 2011 13:48 schreef MaleDuck het volgende:
[..]
of laat het bezorgen via ah.nl dat kan toch tegenwoordig?
Da's alleen maar leukquote:Op maandag 22 augustus 2011 13:48 schreef pgrferrari het volgende:
[..]
JaWel een eigenwijsje en heel speels
Hoe was Lowlands?
niet... tss... dus bij de aldi heb je het nog sneller?quote:Op maandag 22 augustus 2011 13:49 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
dan is het er niet over 10 minuten hoor
Ik heb heeeel veel geslapen, nu ben ik volop wassen aan het draaienquote:Op maandag 22 augustus 2011 13:50 schreef pgrferrari het volgende:
[..]
Fijn dat je het naar je zin gehad hebt
Nu lekker rusten?
Aldi is te ver weg. Lidl kan welquote:Op maandag 22 augustus 2011 13:50 schreef MaleDuck het volgende:
[..]
niet... tss... dus bij de aldi heb je het nog sneller?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |