Gister was er heel veel meer regen dan zaterdagquote:Op maandag 22 augustus 2011 13:13 schreef DaMart het volgende:
[..]
Wat? Het is toch zo, gisteren was meer zomer dan zaterdag, want zaterdag was er ook een beetje regen.
Geen hoosbui gezien gisterenquote:Op maandag 22 augustus 2011 13:13 schreef Yuki het volgende:
[..]
Gisteren op Lowlands ook wel![]()
Alleen jammer van de hoosbuien 's morgens
Jepquote:Op maandag 22 augustus 2011 13:14 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Gister was er heel veel meer regen dan zaterdag
Ik heb gisteren geen druppel regen gezien... ik had gewoon naar het strand gekund dus, maar deed dat niet vanwege die verkeerde verwachting van het KNMIquote:Op maandag 22 augustus 2011 13:14 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Gister was er heel veel meer regen dan zaterdag
In Flevoland wel. Maar dat was om een uur of 11-12 ook wel klaar, en verder is het zo goed als droog gebleven.quote:
Ik heel veel druppels, in buien van 20 secondenquote:Op maandag 22 augustus 2011 13:15 schreef DaMart het volgende:
[..]
Ik heb gisteren geen druppel regen gezien... ik had gewoon naar het strand gekund dus, maar deed dat niet vanwege die verkeerde verwachting van het KNMI.
Nou ja, ik heb gisteren het manuscript verzendklaar gemaakt. Deze week eens een uitgever zoeken om het naartoe te sturenquote:Op maandag 22 augustus 2011 13:16 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Ik heel veel druppels, in buien van 20 seconden![]()
En zo zie je maar, gewoon doen waar je zin in hebt. Als je verregent dan zie je dat vanzelf wel weer
Dat had ik een uurtje geledenquote:Op maandag 22 augustus 2011 13:16 schreef KapiteinGasthof het volgende:
MogguhIk heb er 10 minuten over gedaan om me te beseffen dat het geen 9 uur in de ochtend is
Ben je weer thuis?quote:
KGquote:Op maandag 22 augustus 2011 13:16 schreef KapiteinGasthof het volgende:
MogguhIk heb er 10 minuten over gedaan om me te beseffen dat het geen 9 uur in de ochtend is
Oh, dat is ook heel fijnquote:Op maandag 22 augustus 2011 13:17 schreef DaMart het volgende:
[..]
Nou ja, ik heb gisteren het manuscript verzendklaar gemaakt. Deze week eens een uitgever zoeken om het naartoe te sturen.
Glee!!quote:Op maandag 22 augustus 2011 13:19 schreef KapiteinGasthof het volgende:
Ik wil trouwens nogmaals kwijt dat Glee vet is, had niemand me daar even op kunnen attenderen?![]()
Ik word zo vrolijk van die liedjes![]()
quote:Op maandag 22 augustus 2011 13:24 schreef pgrferrari het volgende:
Lekker chillen op mijn doos!
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Thijs vindt het een lief, gek konijntje en wil hem voeren, zegt hijquote:Op maandag 22 augustus 2011 13:27 schreef pgrferrari het volgende:
[..]
Springen![]()
Normaal staat er nog iets op
En daar springt hij ook op![]()
[ afbeelding ]
Redelijke tuinquote:Op maandag 22 augustus 2011 13:33 schreef KapiteinGasthof het volgende:
PGR, heb jij zo'n mad grote tuin of lijkt dat maar zo?
quote:Op maandag 22 augustus 2011 13:34 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Thijs vindt het een lief, gek konijntje en wil hem voeren, zegt hij
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |